Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Úřady zaměstnává spor o „zk....ného bolševika“

Pozoruhodný spor musí řešit krajský úřad na Vysočině. Komunistický starosta Dobronína Jiří Vlach totiž vyrazil do boje proti tomu, že by byl "zk....ný bolševik". Starostu tak označil jeden z obyvatel obce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Old_Good_Zwerg

S takovou se za chvilku i náckové budou dohadovat,

aby je okolí nazývalo slušně a s úctou.....:-/

0/0
13.12.2006 23:43

liason

Zkur..ný bolševik je zkrátka zkur..ný bolševik a ani osvětitel s tím nic nenadělá !

0/0
13.12.2006 17:32

Kleki Petra

Re: Zkur..ný bolševik je zkrátka zkur..ný bolševik a ani osvětitel s tím nic nenadělá !

JO!!!;-DR^

0/0
13.12.2006 17:42

osvetitel

Re: Zkur..ný bolševik je zkrátka zkur..ný bolševik a ani osvětitel s tím nic nenadělá !

HEHE bambulo,osvetitel stim ani nechce nic delat!On neni ten ktery je v CSR po valce volil!Pokud jste k tomu nemeli zadny duvod,tak byla polovina lidi v CSR "zku*venych ze ano?;-D>-A kolik jich pak bylo Zku*venych v CSSR,kdyz lezli dobrovolne dodatecne do KSC nebo tajne spolupracovali s STB?A uz jste odtajnili vsechny archivy a potrestali vsechny ty zku*vene,kteri nekomu znicili zivot , a vsechny jejich prisluhovace ci karieristy,kteri od nich pouzivali vyhody o proti tem "nezku*venym",aby se poznalo kolik teh nezku*venych" v CSSR bylo?A nebyli nahodou vetsinna tech studentu co vam zorganizovali tu sametovku,deti tech "zku*venych"???Dyt prece nikdo kdo byl v opozicy proti komunistickemu rezimu>

0/0
13.12.2006 21:12

osvetitel

Re: Re: Zkur..ný bolševik je zkrátka zkur..ný bolševik a ani osvětitel s tím nic nenadělá !

se podle vasich slov nikam  na nic poradneho nedostal.natoz na studie,ze ano?Me ti nejvetsi kriklouni jaksi pripominaji ty kolaboranty,kteri se pri odsunu sudetaku nejvice angazovali v tech nepeknostech, aby od sebe odvratili pozornost!;-D;-D;-DTak zadna silna slova soudruzi,na to uz je ted trosku pozde !!!

0/0
13.12.2006 21:17

osvetitel

Re: Re: Re: Zkur..ný bolševik je zkrátka zkur..ný bolševik a ani osvětitel s tím nic nenadělá !

Ps.Ty nadavky maji opravneny zvuk pouze od tech,kteri za rezimu v CSSR byli nejak politicky pronasledovani bud oni ci jejich pribuzenstvo!Ale ne od teh co prosperovali a v hodine 12 otocili ,protoze to jako mysleli z narodem "dobre!"

0/0
13.12.2006 21:22

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Zkur..ný bolševik je zkrátka zkur..ný bolševik a ani osvětitel s tím nic nenadělá !

A TO JE CELA PODSTATA VECI ! vid "bilej otce";-D

0/0
13.12.2006 21:29

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Zkur..ný bolševik je zkrátka zkur..ný bolševik a ani osvětitel s tím nic nenadělá !

Tak doufam ze jsem kazdemu patricne osvitil,proc ta sametovka ani nemohla v CSSR probehnout podobnym stylem jako v Rumunsku,i kdyby se kulturne Cechoslovaci Rumunum podobali!Tam to byla hlavne vlada jedne rodiny a jeji ochranky,do cehoz CSSR mela daleko! CSSR   fungovale nejlepe ze vsech teh Sovetskych satelitu,a na principu,"My vam dame nazrat a vy zato budete drzet hubu"!Vystizne ze ano?;-D>-

0/0
13.12.2006 21:39

Kleki Petra

Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

A to je celá podstata věci.R^:-)V>-;-D

0/0
13.12.2006 16:53

osvetitel

Re: Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

A tez kazdy kdo jim posluhoval a posluhuje a mel se a ma od nich dobre ze?;-DA vubec kazdej kdo klesl tak hluboko,zese od nich nechal a nechava platit!;-D

0/0
13.12.2006 17:03

osvetitel

Re: Re: Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

Ehmm a to plati i na ty,co snima dejchali stejnej vzduch,pokud se zku*venej  bolsevik ,rovna nacista,rovna komunista a oni si toho byli vedomi!;-D>-V

0/0
13.12.2006 17:06

Kleki Petra

Re: Re: Re: Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

Sice vůbec nechápu, co to meleš, hlavně v závěru, ale naprosto s tebou souihlasím!!!;-DR^;-D

0/0
13.12.2006 17:09

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

Ja ti to vysvetlim  !Kazdy kdo se nechal platit od zku*venych bolseviku alias nacistu alias komunistu,si snima nema co vycitat!;-D;-D;-D

0/0
13.12.2006 17:12

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

Jasně, jasně, jasně!!! Budu souhlasit ve všem, jen aby se to vlákno, v jehož nadpisu je ta jediná podstatná informace, co nejvíc natáhlo!!!;-DR^R^

0/0
13.12.2006 17:14

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

Ps.Obvzlast ti,kteri se meli tak dobre,ze onich mel vypis Milous Jakes!;-D;-D;-D;-D;-D;-D>-

0/0
13.12.2006 17:14

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

Z te informace v tom vlaknu,si urcite Greba i Milous hodej masly statecny tluc-hubo!;-D>-

0/0
13.12.2006 17:17

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

...co je to "másly"?;-D

0/0
13.12.2006 17:20

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

To nacem bys je chtel videt houpat?;-D

0/0
13.12.2006 17:24

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmíme zapomenout, že každý zk....ný bolševik je prostě zk....ný bolševik.

Tio se jako budou houpat a házet si přitom másly? A bude to máslo jednička, nebo dvojka?;-D

0/0
13.12.2006 17:31

FX Salda

no ziram

no zírám , přece mi nechcete někteří z Vás zde říct, že komunismus má něco do sebe. To je jakoby jste řekli totéž o fašismu. Musím se zeptat,zde některých ( však oni vědí kteří) :

 To je Vám  málo, že existovaliy gulagy ? Je vám  málo, že byli lidé posílání do uranových dolů, je Vám  málo, že lidé byli bez řádných soudů posíláni do vězení a zde mučeni ? Je některým málo, když lidé kádrově postižení nemohli dávat děti na školy, je vám málo, že tento systém vytvořil společnost, kde se lidé vzájemně udávali, jen aby získali brebendy ? Je Vám některým málo to, že SE NÁM TEĎ TITÍŽ vysmívají do ksichtu, protože odchází od soudů očištěni ?! Co ještě chcete ?!

Chcete, aby se takové časy vrátily ? Pak se zeptám, kde máte jistotu, že zrovna vy budete toho o čem píšu výše, ušetřeni ?!!!

0/0
13.12.2006 15:33

osvetitel

Re: no ziram

On snad tady nekdo neco takoveho tvrdi na teto strance?Snad jen tolik ze v urcite dobe bylo plno slusnych lidi i mezi temi komunisty a dokonce tito lide meli skoro 100% podporu vsech Cechoslovaku!A nekteri znich zato co neodvolali tez trpeli a to vice,nezli ti co stema ktere prirovnavas k nacistum 40 let kolaborovali a meli se od nich dobre a kolikrat v tom KSC ani nebyli!Nebo jsi snad hrdinny Cechu,volal take na ty "z lidskou tvari" "zku*veni bolsevici in 1968?8-oTroska sebereflexe neni na skodu ze ano?Jinak ty veci kteretu popisujes a ktere co se tykaji  toho  vezeni a muceni,se deli hlavne v tech 50tych letech a nikdo je snad nezpochybnuje?!

0/0
13.12.2006 16:32

osvetitel

Re: Re: no ziram

Jinak chces slyset po pravde co me od jinud pripada jako kredit pro ty komunisty v CSSR?Kazdopadne pece o predskolni deti, kdyz odmyslime tu propagandu!Tez financne dostupne ubytovani pro kazdeho bez vyjimky,kdyz odpustime tu ruznou kvalitu!Mala zlocinnost a pestovani vsestranne kultury kdyz pomineme tu propagandu!Tyhle veci by bral na zapade kazdy at se ti to libi nebo ne!A kdo neni slepy,videl  ze plno Cechoslovaku se naucila v tom systemu spokojene prosperovat,aniz by museli byt nutne komuniste!Jestli to pro ne vyvazilo tu nesvobodu a vedomi ze patri statu,ktery za ne ve vsem rozhoduje,si musi Cechoslovaci vyresit sami v sobe!Hlavne ti,co v te dobe zili!;-)

0/0
13.12.2006 16:52

pepe999 from Salford

Nejak to tady na tom

zku...nym bolsevikovi upada. Tady se ma diskutovat celej den, pac tohle se musi nejak vyresit.Jestli ten dotycnej bude nejak potrestanej, tak nevim, co si mam myslet. Co to je za stat, kde je nejvetsi bojovnik proti komunismu vsech dob veskrna a kdejakej bolsevik, kdyz si otevre tlamu, tak jde clovek skoro do basy, viz Sinagl, nebo tady tento pripad...Rv;-€(Y)

0/0
13.12.2006 14:16

osvetitel

<><><>

Ehmmm v prvni rade je zapotebi poznamenat ze ti co svrhli v Rusku toho Cara,nato meli pravo,protoze se tam snima velice nepekne zachazelo!Ti co si tu revolucy privlastnili a chteli impouzovat svuj rezim na celej svet jsou ti pravi neradi!Ale je fakt ze Stalin a ta povalecna studena valka ovlivnila i takove ,co snili o spravedlivem usporadani pod rouskou internacionalismu!Ale srovnavat komunisty a nacisty bych si netroufl,protoze naciste likvidovali "podradne" rasy zatimco komuniste jeden cas "pouze"prave ,ci vyumelkovane  tridni nepritele,ale ze spoluprace nebyl nikdo vyclenen kvuli sve rase! A take je faktem ze za trvani CSSR, se o docasne uspesne zmeny k lepsimu,postarali pouze ti komuniste z "lidskou tvari",a nekteri,kteri neodvolali to co rozjeli,se zachovali mnohokrat charakternejc nezli ti, co ponich dnes plivou!Co se tyka bejvaleho CSSR,tak krome tech znamejch firem, je tezke kazdeho komunistu titulovat dodatecne "zku*venym" podle meho nazoru!???>>>

0/0
13.12.2006 14:14

osvetitel

Re: <><><>

Myslim ze alespon u tech co se pokouseli o zmeny k lepsimu in 1968,by se mela udelat vyjimka!Jinak by se muselo tvrdit,ze drtiva vetsina Cechoslovaku oslavovala a byla ochotna padnout za "zku*vene bolseviky"!A ze M.Kubisova a spol. nane zpivali oslavne pisne jako na priklad na Dubceka."ja cestu k tobe najdu si";-)

0/0
13.12.2006 14:18

Kleki Petra

Re: Re: <><><>

Obojí je genocida, v nejlepším případě násilí proti skupině obyvatelstva a proti jednotlivci.

0/0
13.12.2006 14:21

pepe999 from Salford

Re: Re: Re: <><><>

Vcera mi jeden Anglan z prace tvrdil, ze komunismus je dobrej system, kdyby fungoval. Vzapeti se me zeptal, zda jsem cetl Orwela a Farm of Animal, takze vedel ktera bije, nicmene dodal, ze prej to neni spatna myslenka...;-D;-D

0/0
13.12.2006 14:23

osvetitel

Re: Re: Re: Re: <><><>

On ten socialismus by opravdu nebyl spatnej,kdyby to nebyla neuskutecnitelna utopie,dokud ho musi uskutecnovat lide!;-D

0/0
13.12.2006 14:34

pepe999 from Salford

Re: Re: Re: Re: Re: <><><>

Tohle nejak tvrdil...:-)

0/0
13.12.2006 14:45

osvetitel

Re: Re: Re: <><><>

A prece se ale lisi ta podstata,na ktere vznikl komunismus a na ktere nacismus,nebo snad ne?Navzdory tomu zese oboje zvrhli v podobne svinstvo!;-)

0/0
13.12.2006 14:37

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: <><><>

Podstata je stejná, prostě nadvláda póvlu nad schopnou menšinou, jen klíč pro určení té schopné menšiny je v jednom případě rasový, ve druhém třídní. Na zkurwenosti bolševiků to nemění nic.

0/0
13.12.2006 14:46

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: <><><>

To same potom byla ta Francouzska revoluce ze?;-)Ono v tom rusku slo puvodne o tu nadvladu te menciny!Potiz je v tom ze kdyz primitivove delaji zmeny k lepsimu,ze to snima dopadne jako kvuli nim dopadnul Spartakus!;-D

0/0
13.12.2006 14:54

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>

Vždyť taky francouzská Velká revoluce byla pěkná špína.

0/0
13.12.2006 14:55

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>

Co ze to zvolal ten Spartakus pred tou posledni bitvou,do ktere ho nahnali ti nenazrani primitivove co misto svobody chteli sami vladnout?"Neni mozna aby jste chybili,kdyz jste na sebe vzali boj za svobodu a spasu vsech!;-D;-)

0/0
13.12.2006 15:02

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>

No to nevím. Od nepříliš hluboce vzdělaného Rumuna bych čekal přece jenom něco zemitějšího.;-D

0/0
13.12.2006 15:19

Bouše

Re: <><><>

Částečně máš pravdu, ale tady je řeč o těch, kteří u nás drží prapor komunismu i po jeho pádu v roce 1989. To jsou ti zku®vení bolševici, kteří se ani po 40 letech vlády komunistů nevzdali svých zhovadilých idejí. :-/ Rv  

0/0
13.12.2006 14:21

pepe999 from Salford

Re: Re: <><><>

Presne, proto je tady rozkradenej stat, pokracovali v tom, co delali za komancu. Svoboda navic vypada trosku jinak. Kdyz totiz ve svobodne zemi neco umis a mas zajem to delat, tak ti nikdo nehaze klacky pod nohy systemem bolsevicke byrokracie... ;-€Rv;-€

0/0
13.12.2006 14:25

osvetitel

Re: Re: <><><>

V tom mas pravdu!Obvzlast vzhledem kte normalizaci po roku 1969!To byli vetsinnou uz pouze bezcharakterni prospechari!Padesata leta a sedumdesata vyse,byli ti zku*veni a taktez vsichni kdo je podporovali ci se od nich meli dobre ze?Ale na ty sedesata leta je potreba koukat oddelene!;-)Strkat i je do stejneho pytle by znamenalo strkat tam cele CSSR!

0/0
13.12.2006 14:44

Bouše

Re: Re: Re: <><><>
Otázka je, jak by to dopadlo, kdyby se podařilo "Pražské jaro" dotáhnout až do zdárného konce a my bychom se stali vzorem pro SSSR a ostatní socialistické státy. Možná by skutečně nastal socialismus s lidskou tváří, ale byli bychom pořád s holou prdelí a agonie by přišla ne v roce 1989 ale třeba až o dvacet let později. Takže zaplaťpánbůh za to, jak to dopadlo. Jinak jeden z mála komunistů, který zaslouží uznání, je František Kriegel. Toho si vážit nepřestanu. Viz zde:
0/0
13.12.2006 15:02

osvetitel

Re: Re: Re: Re: <><><>

Tak teh slusnejch komunistu bylo v sedesatych letech asi v CSSR vice at uz byli komuniste z jakehokoliv duvodu!Jak by ta predcasna perestrojka dopadla nevim,ale je faktem ze nebit USA,tak cele Nemecko a snim i Evropa by byli po valce komunisticke!A z toho asi prameni ta zloba nekterych zdejsich antiami komunistu ze?Staci se podivat na predvalecne Frantiky,a Spanelsko ,nebo Nemecko nezli  se dostal k moci Hitler!I Anglicane meli silne zastoupeni mezi komunisty!:-)

0/0
13.12.2006 15:16

houff

Je to o slovníku

Komunista, rasista, alkoholik, poslanec - všechno jsou označení skupin osob  s jejichž existencí a činností souhlasit nemusíme. Přesto jsme si je slušně pojmenovali. Přihlouplými výrazy jimiž rádoby s nadhledem komentujeme jejich existenci, se však také samovolně řadíme do obdobné skupiny. Sice s "dobrým" programem, ale s chováním ....ehm...Přeloženo do češtiny: slova jako "zk....ný" používá jen dementní primitiv

0/0
13.12.2006 11:45

pepe999 from Salford

Re: Je to o slovníku

Hmm, ty budes asi dobrej zku...nej bolsevik, kdyz se ho tak zastavas. Slovo zkueny pouziva clovek se zdravym rozumem, pokud se jedna o haj/zla ty pyco zku ena...;-€(Y)Rv

0/0
13.12.2006 12:23

houff

Re: Re: Je to o slovníku

hmm, vidím, že pán je citlivka. Používáš obdobný jazyk i mimo anonymitu nicku? Třeba doma, ve škole nebo v práci, vždy když se ti něco nelíbí? A co počasí? A co kladivo? A jinak Pepíku, já svůj postoj k chudým duchem nemusím dávat najevo chlápácky.. Prostě je ignoruju. Anonymní nadávky by spíš používal ten, kdo je jinak bezmocný.

0/0
13.12.2006 12:47

pepe999 from Salford

Re: Re: Re: Je to o slovníku

Strc si svoje filozoficke kecy do prdele. Je rec o zku..nem bolsevikovi, to jsou lidi, kteri zabijeli druhe, protoze k tomu meli prilezitost pod zaminkou tridniho boje. To neni jenom zku..enej bolsevik, ale i svine, zruda a parc/hant. Pokud si tady nekdo hraje na filozofa, tak at je rad, ze si tyhle zvasty muze dovolit hodne lidi za komunistu prislo o zivot, protoze mluvili slusne, nicmene v nevhodne antibolsevicke forme...RvRv;-€(Y)

0/0
13.12.2006 12:51

houff

Re: Re: Re: Re: Je to o slovníku

Podívej, už se nebudem přít. Jestli jsi taky na vlastní kůži zažil "úspěchy" komunismu, tak jistě víš o čem mluvím. On ten boj s komančema formou chlapáckých nadávek pod peřinou a po 10ti pivech byl velmi účinný i za jejich vlády... Těď za to možná dostaneš i medaili:-P 

0/0
13.12.2006 13:05

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Je to o slovníku

Já mluvím sprostě jako kanál i doma, i na věřejnosti. No a co?

0/0
13.12.2006 13:06

houff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to o slovníku

Tak v tom případě se ale nemůžeš stát členem našeho "Spolku přátel Mirka Dušína"! Založ si svůj - Kanálníků. Ale bacha, néé -istů!!;-)

0/0
13.12.2006 13:42

Bouše

Re: Je to o slovníku
Užij si to, inteligente:
0/0
13.12.2006 12:26

houff

Re: Re: Je to o slovníku

R^

0/0
13.12.2006 12:48

Bouše

Všechno se to odvíjí od toho,

že je u nás doposud povolena existence komunistické strany a potažmo tedy i propagace komunismu jako takového. Kdyby tomu tak nebylo a soudruh starosta Vlach byl členem jakési "Levicové strany", oproštěné od idejí komunismu, mohl by být výroky občana právem dotčen. Takto ovšem musí držet hubu, protože to, že komunisté jsou zku®vení bolševici, je léty ověřená pravda. :-P 

0/0
13.12.2006 9:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.