Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Francie míří stále víc nelegálních imigrantů

Počet imigrantů mířících do Francie se za minulý rok mírně snížil. Zpráva francouzské vlády zveřejněná v úterý však také konstatuje, že počet nelegálních imigrantů nedobrovolně poslaných Paříží zpátky do vlasti se za poslední tři roky zdvojnásobil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Richard 1. Lví srdce

Francie má průšvih

:-P

0/0
6.12.2006 21:27

mosulský machredž

oo

tak to je rajska hudba pro me usi, to tem totalne vymastenym frantikum neustale lobbujicim za svoje line zemedelce v EU a nestarajicim se o nic jineho preju jako praseti drbani :-P R^ - jeste rychlejc prosim ...

0/0
6.12.2006 21:15

tonicekXXL

Až jich bude víc než Frantíků tak se ukáže.

A nebude to dlouho trvat.

0/0
6.12.2006 20:22

Majkyho_pupik

to Mak1

kazda firma ve svobodnem svete zamestnava lidi na zaklade nabidky a poptavky. Takze prace jako delnik na stavbe ma sve financni ohodnoceni. vzdy tomu tak bylo, je a bude. Temer zadny Cech/ani kdokoliv z bohateho severu/ by lopatu delat dobrovolne nesel ani kdyby za tu praci dostal zaplaceno vice nez lopata z UK. takova je realita a prekvapuje me ze to jde nejak mimo vas...

0/0
6.12.2006 19:18

Majkyho_pupik

to Leto Atreides

mam pocit ze stale nechapete o cem se bavime.. vy odsouhlasite ze jsou lide, kteri nikdy pracovat nebudou, stejne tak ze lide po 50 jsou pro vetsinu firem nezamestnatelni a pak napisete ze zmenou systemu a posunutim veku duchodu dosahneme nejakych zasadnich pokroku. Takze cele znova:-)potrebna zmena socialniho systemu jiste prinese nove pracovniky v radech tisicu, mozna desetitisicu. jenze nezamestnanych jsou statisice. posunuti odchodu lidi do duchodu neprinese nic krome desetitisicu nezamestnanych neb na tom ze takovi lide jsou pro firmy nezamestnatelni se nic nezmeni, jen jich bude mnohem vic:-)takze se opet dostavame k tomu ze jedina cesta k fungujici ekonomice je rizena a dobra migrace.

0/0
6.12.2006 19:12

Leto_Atreides

A já mám zase pocit, že si pletete diskutující ;)

Já totiž nikde nenapsal, že lidé po 50 jsou pro většinu firem nezaměstnatelní (ani si to nemyslím). Pravda, dnes si často zaměstnavatel rozmyslí jestli vzít člověka po padesátce; spíš než z obav o nemocnost to s sebou často nese riziko socialistických pracovních návyků - toto "nebezpečí" ale pochopitelně s generační výměnou klesá. A nikde není napsáno, že stát nemůže - např. formou daňových úlev podnikateli - podporovat zaměstnávání padesátníků, neb celému systému se rozhodně vyplatí starší člověk do systému (téměř) nepřispívající než starší člověk na systému závislý - toť v dlouhodobém horizontu méně bolestné řešení než import cizorodého obyvatelstva s prapodivnými názory na společenské zřízení, postavení žen a úloze náboženství.

;-)

0/0
6.12.2006 20:17

Majkyho_pupik

Re: A já mám zase pocit, že si pletete diskutující ;)

aha, omlouvam se to psal kolega a je to pravda. Lide po padesatce jsou pro vetsinu firem nezamestnatelni, je to realita s niz se setka temer kazdy clovek techto rocniku a to ze by se to dalo resit nejakymi ulevami je usmevne neb to by se podobne ulevy musely pak aplikovat na absolventy, zeny ve veku s moznosti otehotnet atd.. jsou proste ze zamestnavatelskeho pohledu rizikovejsi skupiny lidi a zadne ulevy tomuto "nebezpeci" nezamezi. takze opet, rizena imigrace, priklad nalezneme ve vsech vyspelych zemich sveta, veskere jine moznosti jsou proste utopicke, tak se s tim smirte:-)

0/0
6.12.2006 20:37

Leto_Atreides

V této zemi rozhodně existuje prostor pro snižování daňového zatížení....

...zásadní reformy demotivujícího sociálního systému a podporu zdravě fungujících rodin s dětmi. Samozřejmě nejsem proti řízené imigraci, kterážto je prospěšná pro obě strany - např. vietnamskou komunitu vnímám veskrze pozitivně. Ale raději se smířím s vymíráním a nižším růstem HDP (řádově o procento, víc ani náhodou) než s obrázky které jsme si nějak snadno zvykli vídat z pařížských, londýnských nebo amsterodamských předměstí. Opravdovou demografickou krizi si prožije za třicet let Čína. Evropské problémy s nedostatkem pracovních sil jsou proti tomu slabý čajíček.

0/0
6.12.2006 21:12

Majkyho_pupik

Re: V této zemi rozhodně existuje prostor pro snižování daňového zatížení....

v tom ze je zde prostor pro hluboke reformy socialniho systemu a podpory rodin se jiste shodnem. Ale vysledny efekt zcela jiste nebude vyresenim zmizeni nezamestnanosti a zasadni zvyseni porodnosti..smirit se s vymiranim by zpocatku jiste nebylo nic kruteho, ale jakmile by pocet praceschopneho obyvatelstva klesl pod urcitou hranici, stat by proste rychle zkolaboval..co se deje na londynskych predmestich?jiste obcas je diky pristehovalcum pekny bordel a obcas je bordel diky puvodnim obyvatelum..

0/0
6.12.2006 21:25

Leto_Atreides

Až na tu posledí větičku souhlas

Konkrétně muslimská komunita se vyznačuje - od Británie přes Francii a Nizozemí až po Německo - podstatně vyšší kriminalitou než původní obyvatelstvo (či např. asiaté). Podle neoficiálních (protože politicky nekorektních) statistik je v zemi galského kohouta 70 (!) procent vězňů muslimského vyznání a v Německu se tento podíl blíží polovině. Použiji-li zdravý selský rozum, připadá mi nejracionálnější pracovní síly nejdříve čerpat ze svých zdrojů (nezaměstnaní), poté z cizích, ale kulturně blízkých zdrojů (v případě ČR třeba Slováci) a/nebo - podle dlouhobých domácích i zahraničních zkušeností - relativně bezproblémových cizích zdrojů (asiaté). A to by naše ekonomika musela zaznamenat opravdu zázračný růst, aby spolu s výše uvedenými reformami nutně potřebovala další, kulturně a nábožensky velmi odlišné lidi (kde lze - z hlediska integrace - předpokládat velké množství ostředivých a málo dostředivých sil).

0/0
6.12.2006 21:47

Majkyho_pupik

Re: Až na tu posledí větičku souhlas

cernosska komunita v USA ma take nepomerne vyssi kriminalitu nez ta belosska. a co ma byt? pride mi logicke ze imigranti prichazeji ze vsech moznych zemi a ze pokud chteji pracovat, je zeme jejich puvodu naprosto irelevantni:-)

0/0
6.12.2006 21:56

Leto_Atreides

Není. ;) Podobně bys mohl argumentovat ohledně vízového...

...a bezvízového styku. :) Vždyť co má běžný občan společného s politikou své vlády? Přesto je podobné rozhodnutí samozřejmou pravomocí každého suverénního státu.

Ohledně imigrace, integrace a NÁKLADŮ NA NI (a-wo-to-tady-de) odkazuji na zajímavý článek

http://virtually.cz/art.php?art=0580

...a přeji dobrou noc. :)

0/0
6.12.2006 22:02

Majkyho_pupik

Re: Není. ;) Podobně bys mohl argumentovat ohledně vízového...

nevim proc bych tak mel arguentovat v pripade bezvizoveho styku. pokud je politika nekterych zemi EU tak hloupa ze imigrace presahuje moznosti techto zemi, pak musi platit nasledky..nic to nemeni na tom ze spravna imigrace je jedina cesta do budoucnosti, dobrou

0/0
6.12.2006 22:09

duhastrecht

Vy jste mi opravdu "supervelmoc"

France (république, maconnique, islamique) ;-D Ve vlastní zemi nedokážete zajistit bezpečnost občanům ani v pařížském metru, natož na jejím předměstí. máte tam 751 (váš ofico údaj;-D) zón, kde cca 5 miliónům lidí vládnou místní šarijátní gangy, nikoli francouzské zákony a územní správa a přes vaše hlídané (na rozdíl USA/Mex ) hranice se dostane každý mohamedán, který chce. Čím vy vlastně přispíváte západní civilisaci, asi tím, že ji  desítky let zrazujete a vnitřně rozkládáte, stejně jako svoji vlastní zemi. Běžte se vycpat, žabožrouti.;-D 

0/0
6.12.2006 18:31

morbidni_kreten

WTC!

http://freepressinternational.com/category/911-translated-video/

R^R^R^R^

0/0
6.12.2006 15:37

Kapitan_John@centrum.cz

!!!

Ve Francii to už vypadá jako v Africe... ;-€

0/0
6.12.2006 13:37

pepe999 from Salford

Re: !!!

Tam muze, ale v UK ne...;-€;-€RvRv(Y)

0/0
6.12.2006 13:39

Pan Navratil

Re: Re: !!!

Tam to vypadá jako v Polsku.;-D

0/0
6.12.2006 13:59

pepe999 from Salford

Re: Re: Re: !!!

Grrrrrr, smutnej fakt a dalsi prijizdeji. Holt polsti socani umi prosperovat...(Y)(Y);-€;-€RvRv;-€;-€

0/0
6.12.2006 14:16

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: !!!

Bohužel.

0/0
6.12.2006 14:19

pepe999 from Salford

Doporucuju vsem film..

Children of men. Az na to, ze se lidem nerodili deti bych to bral, pekne tam te muselmanske pakazi ukazali...R^R^R^

0/0
6.12.2006 13:35

pepe999 from Salford

Proc tam rovnou nenapisou, ze

jsou to sami negri??? Sem se cpou taky, doufam, ze to nekdo zatrhne. Ta cerna svoloc si udela tri parchanty a pak si mysli, ze je zamestnani mother on full time, kdyz se o ty zivocichy musi starat, samozrejme normalni prace se negr boji jako upir cesneku, ci denniho svetla...;-€RvRv(Y)(Y)

0/0
6.12.2006 13:34

EWCZ+

Re: Proc tam rovnou nenapisou, ze

No, a jsme u tech iluzi pro-imigracnich hlasatelu, ze imigranti zachrani deficity penzijniho systemu. 1 imigrant (pracujici, snad), ale k tomu 1 manzelka s detmi (nepracujici) - a uz se ta rovnovaha zacina naklanet jeste vic.

0/0
6.12.2006 18:20

pinguinone

... smejeme se potutlene Franzouzum..

.. s Ukrajincem za zady..:-P

0/0
6.12.2006 12:40

EWCZ+

Re: ... smejeme se potutlene Franzouzum..

To neni totez - Ukrajinci maji stejne mizernou porodnost jako my, takze tento potencialni rezervoar pracovni sily neni prilis hluboky.

0/0
6.12.2006 12:44

mtis

Re: Re: ... smejeme se potutlene Franzouzum..

Copak Ukrajinci .... ale Ukrajinky .... ;-);-);-)

0/0
6.12.2006 13:10

Mak1

Re: Re: Re: ... smejeme se potutlene Franzouzum..

Copak Ukrajinky - ale jmelí !;-D

0/0
6.12.2006 13:38

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: ... smejeme se potutlene Franzouzum..

a nejhorsi ze vseho jsou trpaslici:-)

0/0
6.12.2006 13:44

Mak1

Re: Re: ... smejeme se potutlene Franzouzum..

To je docela logický, protože na rozdíl od jiných etnik tvrdě makaj

0/0
6.12.2006 13:39

Pan Navratil

.

Tvrdě, ale blbě.

0/0
6.12.2006 14:14

gumídek1

Re: ... smejeme se potutlene Franzouzum..

a co víc, úkáčka jsou vlastně našinci. ovšem pravdou je, že víc by se mi líbil příliv ukrajinek.:-)

0/0
6.12.2006 13:16

gumídek1

Re: Re: ... smejeme se potutlene Franzouzum..

jsou od ukrajinců o něco hezčí.

0/0
6.12.2006 13:16

Richard 1. Lví srdce

Francie

Blíží se doba, kdy bude ve Francii zakázán prodej vepřového masa.

;-D

0/0
6.12.2006 12:21

Pan Navratil

.

Kdy budou projevy z Bílého domu ve španělštině?

0/0
6.12.2006 12:27

Richard 1. Lví srdce

Re: .

Dnes žije v USA 11% latinoameričanů. To je hodně, viď?

;-D

0/0
6.12.2006 19:00

zpravodajec007

Do Francie míří stále víc nelegálních imigrantů

... a dobře jí tak. ;-)

0/0
6.12.2006 12:18

Pan Navratil

Re: Do Francie míří stále víc nelegálních imigrantů

Ani bych neřekl. Uvidíme, co na to Le Pen.

0/0
6.12.2006 12:27

EWCZ+

Re: Re: Do Francie míří stále víc nelegálních imigrantů

Jestli se mu ovsem povede vubec kandidovat.

0/0
6.12.2006 12:33

zpravodajec007

Re: Re: Do Francie míří stále víc nelegálních imigrantů

Až bude u moci Le Pen, bude se dát říci, že Francie konečně dostala rozum. Zatím se však tato možnost bohužel jeví jako dost nepravděpodobná - navzdory událostem posledních let.

0/0
6.12.2006 12:35

Kanadan

Re: Re: Re: Do Francie míří stále víc nelegálních imigrantů

kdepak Le Pen.Ten se nikam nedostane.Nyni jsou Francouzi nadseni s Sigulene Royal.Ta zenska je sympaticka ale to je vse.Z ni bude asi peknej prezident.

0/0
6.12.2006 16:17

Velkoknize Slovanski

Lysá hora - nejnebezpečnější hora světa ! ! !

Řešíte nesmysly, tady máte téma  8-o

http://cestovani.idnes.cz/hora-na-ktere-se-v-cesku-nejvic-umira-d75-/igcechy.asp?c=A061128_111750_igcechy_tom

0/0
6.12.2006 11:53

Vis Motrix

Legrace

Stejně je zvláštní, že Maghriba, který jde do Francie vysávat sociální systém, Francie vezme mnohem dříve, než Východoevropana, který by tam rád pracoval, navíc manuálně. Tohle prostě nepochopím. 8-o

P.S. Pro blbce - nikdy jsem nechtěl ani nechci odejít do Francie za prací.:-)

0/0
6.12.2006 11:02

fleret1

Re: Legrace

velmi kvituji,ze si nezapomel na vysvetleni v PS --- zdejsi multikulti nazdarkove totiz jsou schopni k obrazu svemu prekroutit jakykoli komentar a rozvinout na tomto pokrivenem podklade sve stupidni teorie a zprohybane konstrukce ;-)

0/0
6.12.2006 11:29

gagaryn

***

To se ochraňuje kdejaká tůňka, že prý jsou tam čolci a nějaký brouci. Je to taková vyvážená lokalita. Pokud tam pustíte třeba uhrančivou mexickou žábu z jižní Srí Lanky tak tam za chvíli budou jen ty žáby.Rv:-(

0/0
6.12.2006 10:21

Vis Motrix

Re: ***

;-DA co teprve žába rohatka!;-D

http://zebrovnik.wz.cz/extra/peta/ell-rohatka.jpg

0/0
6.12.2006 11:04

EWCZ+

Re: ***

To mate tak - invazivni druhy prirode skodi a je treba je drzet zkratka. Kdezto imigranti jsou z definice obohacenim. Nebo!

0/0
6.12.2006 11:31

Leto_Atreides

Oni na to Francouzi brzo dojedou

Jednou - a nebude to trvat dlouho - se probudí a zjistí, že jsou ve své vlastní zemi etnickou, náboženskou a kulturní menšinou. Generále de Gaulle, dobře jste odhadl nacisty, zle jste se přepočítal s muslimy. Propukne občanská válka, bude plno mrtvých (hlavně civilistů), zavládne nějaká druh aparteidu. Ne nepokoje, ale regulerní občanská válka se do deseti, patnácti let převálí přes celou západní Evropu. Tak si říkám: všechno zlé je na něco dobré. Bolševik postavil ostnaté dráty, ale nepustil sem zvenčí žádný nepřizpůsobivý ksindl.

0/0
6.12.2006 9:41

tyrael

Re: Oni na to Francouzi brzo dojedou

Naprosto souhlasimR^R^R^

0/0
6.12.2006 10:16

Majkyho_pupik

Re: Oni na to Francouzi brzo dojedou

jednou budou vsichni evropani ve svych zemich mensinou, a co ma byt?

0/0
6.12.2006 11:05

Leto_Atreides

Čert vem etnickou stránku věci

Ale náboženská a kulturní mi prostě nemůže být lhostejná. Žiji v relativně svobodném, sekulárním státě a chci, aby v takovém státě žili i mí potomci a vnuci. Bohužel, žádná muslimská země není demokracií (ani Turecko ne). Islám (resp. jeho šiítská a sunnitská větev, súfismus je mi celkem sympatický) je proto podle mého názoru neslučitelný s demokracií a svobodou tak jak ji chápu já, příslušník západní kultury. A problémy s muslimskou komunitou v západních zemích mi žel dávají zapravdu.

0/0
6.12.2006 11:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.