Diskuze

V Česku přituhuje

Několik drobných událostí z minulého týdne ukazuje, že se klima ve společnosti podivným způsobem ochlazuje, rigidní a zpřísňuje. Záměrně jsem vybral ty nejbizarnější události a novinky z vzájemně zcela neslučitelných oblastí reality - na tom je vždy vidět nejvíc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KD

CubA21

6. 12. 2006 12:45
No přituhuje fest, ale sníh nikde.

Ohledně těch obušků, všichni poznáme že to byla chyba (nemám nic proti jejich nasazení u speciálních složek policie), odpovídat na stupňující se agresivitu nákupem agresivnějších zbraní mi nepřijde moc rozumné. Tonfa je celkem účinná, ale musí to s ní policista umět (což bude asi hlavní problém - třískat teleskopem jako klackem umí i opice). Argument že nebude tak nápadný a tím nebude policista vypadat tak agresivně je zcela lichý, neboť qéry jim zůstanou. Policista má mít respekt k čemuž je určitá forma hrozby nutná. Nemyslím tím samozřejmě výhružky ze strany policie (i takovéto jednání jsem však již zažil). Vlastně jde o to utratit prachy na přezbrojení místo výcviku nebo modernizace. U nás ve městě se několik policistů angažuje v místních rowdies což si podle mne naprosto odporuje. Ale v tomhle státě je opravdu možné vše, jen se bojím že až se do nějaké kaše zapletu, spravedlnosti se nedovolám.

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

6. 12. 2006 13:16
.

Samozřejmě. Stačilo, když jsem si při razii v hospodě dovolil zeptat se, proč si opisují mé údaje z OP a proč mě natáčí. To bylo keců a byl jsem rád, že zůstalo u nich.

0 0
možnosti

pinguinone

5. 12. 2006 12:45
,

R^

0 0
možnosti

hedgehog_V

5. 12. 2006 10:08
Tak po dlouhé době souhlasím s JXD

Zbraně má běžná pořádková služba, to je pochůzkáři, dopraváci především k tomu, aby budily respekt. Zbraně proto musí agresivně a efektivně především vypadat. Skutečně nevidím jediný důvod proč by měli běžní pochůzkáři dostat do rukou takový, a nyní naprosto bez přehánění, zabiják, který se dá tak snadno použít(Přece jenom vystřelit z pistole si většina policistů hodně rozmyslí, i proto že se dá bezpečně určit kdo kdy a jak vystřelil). Takže zásahové komando samozřejmě, ale pochůzkáři nikdy.

0 0
možnosti

AKM

5. 12. 2006 6:23
no dobrá

ale ozbrojenym utocnikum musi obcas celit i normalni clovek; povoli kvuli tomu automaticke zbrane pro normalni lidi? i kdybych tedy vychazel z vaseho predpokladu, ze excesy moci opilych ranaru jsou spis vyjimkou nez pravidlem (i kdyz u nekterych slozek PCR indicie ukazuji jinak) tak presto nesouhlasim uz z principu. ocelový teleskopický obuch je zbran skrytá, zákeřná a smrtící. vhodná pro mafiánské ranare, kteri obcas potrebuji nekomu zlomit koncetinu a nechcou sebou vlacet tezky a rozmerny hardware. pokud podporujete tuto zbran, pak byste mohl souhlasit napriklad i se zavedenim otravenych tlacnych dyk, strun, nebo strel dumdum. Neco jineho sou napriklad slzne granaty, gumove strely nebo vodni dela. Kurna klidne at pochuzkari nosi i automat - ale vosumapadesatku s bodakem na rameni (i kdyz tem by se to asi moc nelibilo-tahat s sebou dalsich 5-6kg zeleza..;)), ne skorpiona pod bundou. pokracuje nize

0 0
možnosti

toono

3. 12. 2006 22:00
hmm, jxd nejak nemusim, ale

tenhle clanek se mi libi.. i kdyz je v naprostem rozporu s jeho clanky o izraeli, nacistickych demonstracich a velebeni izraelske politiky.. jednou lidumil, jednou jestrab..

0 0
možnosti

jajaja00

3. 12. 2006 0:44
Pokud bude PČ rozumná

a bude dělat pouze to co má, tak mi bude naprosto jedno, jaké má obušky.

0 0
možnosti

kuafo

3. 12. 2006 5:33
Re: Pokud bude PČ rozumná

Ty znáš rozumného poliše ? LHÁŘI !

0 0
možnosti

Law007

2. 12. 2006 22:02
Neškodilo by, aby kovový teleskopický obušek

byl vyzkoušen na JXD. Aby už konečně přestal blbě do všeho kecat, v domění, že všemu rozumí. Já  bych ho pořádně zmaloval feťáka potetovaného;-€;-€;-€;-€;-€

0 0
možnosti

cap_John_H_Miller

3. 12. 2006 17:49
Re: Neškodilo by, aby kovový teleskopický obušek

R^;-)

0 0
možnosti

babacek

2. 12. 2006 15:56
Agresivita

útočníků se stále zvyšuje a je tedy nutností na to adekvátně reagovat.Jestli je teleskopický obušek tou pravou cestou ukáže až čas.

0 0
možnosti

AKM

3. 12. 2006 16:34
Re: Agresivita

ano, agresivita utocniku se zvysuje ale to snad neni duvod, proc jim porizovat efektivnejsi vyzbroj

0 0
možnosti

pidibi

2. 12. 2006 11:09
obusek - ne cim, ale jak

vono je to jedno jestli je plastovej nebo kovovej, oboji je pro postizeneho tvrde stejne, nezalezi cim ho prasti ale kam

stejnym obuskem se da umsitit vychovna rana do svalu a nebo zlomit ruka

0 0
možnosti

Jen Aby

2. 12. 2006 11:41
Re: obusek - ne cim, ale jak

jenže kovovým obuchem i výchovná rána do svalů přestává být legrandou ... a kde je jistota, že to použije každej policajt jenom tam, kde jde o ohrožení života nebo zdraví?

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

2. 12. 2006 10:17
taky mi umrznul šnopel u nosu

;-D;-D

0 0
možnosti