Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při čelním střetu zemřelo ve dvou autech pět lidí

Tragická čelní srážka Škody Octavia s nissanem uzavřela silnici I/27 u obce Běšiny na Klatovsku. Hasiči z vraků vytáhli pět mrtvých dospělých, další tři vyvázli se zraněními.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Logic

Ja jim nezavidim...

...ale valcovny a lisovny plechu muzou zavidet nad jednoduchou silou a jakou ucinnosti deformuje se material do ruznych tvaru... :-))

0/0
29.11.2006 3:20

niemander

niemander.estranky.cz

Doporučuju, velmi zajímavý web, mrkněte na to, nemá to sice nic moc společného s tématem ale o to přece nejde: niemander.estranky.cz

0/0
28.11.2006 22:02

Emil Nádeníček-propag.referent

Re: niemander.estranky.cz

Ty odporná a hnusná hyeno ! Kdy už přestaneš zneužívat stránky iDnes k propagaci svých slintů ! Hajlze, hnusný hajzle ! ;-O

0/0
29.11.2006 20:37

Emil Nádeníček-propag.referent

Re: niemander.estranky.cz

Zku®vený ! ;-O (Y) Rv

0/0
29.11.2006 20:38

Jabadů

Vochcávka

Další, bohužel smutný příklad debila za řidítky ochcávky. Těsně v závěsu za řidičích dodávek a čepičkářích největší hovada. Stříbrná=non+ultra magor.(Y)

0/0
28.11.2006 19:53

Roumen

Re: Vochcávka

Tohle trapny kastovani zavedl dfens...ze zacatku to bylo ftipny, ale ted uz je to trosku ohrany...jako kdyby jini ridici nebourali... :-/

0/0
28.11.2006 21:51

ChuckFuck

Re: Vochcávka

Ano, intelektualni hloubka tohoto prizpevku je nezpochybnitelna. Autor si jiste dobre rozmyslel, co sem napise, aby nevypadal jako dacan a naprosty hlupak. Mr. Jabadu je dalsi naprosto trefny internetovy drsnak. Blahopreji R^

0/0
28.11.2006 23:25

Kacenkin1

Re: Vochcávka

bohužel musím potvrdit, řidiči ochcávek to je fakt žůžo a zejména 30-35 let manageři..... smrtelná kombinace...

0/0
29.11.2006 20:31

dislektik-idnes si na mě zasedla

nehoda není náhoda

0/0
28.11.2006 18:00

killy

navím, jak vy, ale k tomu článku se nedá nic rozumnýho....

..dodávat. Všichni ví kulový, jak se to stalo.....ale už se probírají Octavia TDi... možná stříbrná...  a jak se asi dostal do protisměru.. a....   na začátku 80tejch let jsem jel Hostivicema. Šňůra tam, šňůra proti...50-60km/hod... a jeden ten proti, v mírné zatáčce pokračoval doleva pod autobus RTO přede mnou. 4 lidi na místě....Jeli z pohřbu a šofér chytil infarkt.  Co když tohle bylo něco podobnýho ? Deus ex machina.....

0/0
28.11.2006 17:47

mosulský machredž

oo

To si takhle jedete ráno pohodlně autem a přemýšlíte, co budete dělat večer, najednou vám vjede do protisměru a napálí do vás stovkou nějakej imbecil a v poledne se ve vašem tuhém těle už rýpe patolog - fuj, to je k ;-€ ;-€

0/0
28.11.2006 17:13

ChuckFuck

Re: oo

hlavne sem za kazdou cenu neco napsat, vid?

0/0
28.11.2006 17:46

Kacenkin1

Re: Re: oo

ano, protože se vsadím vo cokoliv, že v ochcávce jel superborec.... jsou jich plné silnice ;-€;-€;-€;-€

0/0
29.11.2006 20:32

ChuckFuck

VZKAZ iDNESU:

Opravdu je nezbytne nutne povolovat diskuse k nehodam a podobnym vecem, kdyz moc dobre vite jaka sorta hovad se tu schazi a co sem obcas pisi??? Mozna by to chtelo vice empatie, panove

0/0
28.11.2006 15:45

rudastraka

Re: VZKAZ iDNESU:

panove pravdepodobne nikdy nesedeli v aute, nebo si mysli ze jsou neomylni. pricina muze byt na strane ridice, treba mikrospanek, smyk, ale taky v tomu muze byt jine auto, nebo treba srnka a ridic nemusel byt zadny pirat, ale sporadany tatka od rodiny. kdyby proti nic nejelo, byla by to jen tuctova nehoda, kterych se denne stava hafo a o nichz se ani nedozvime.

me se takhle zabil znamej co az uzkostlive dbal na bezpecnost. vracel se ze sluzby a mikrospanku vjel pod kamion. prvni reakce nekterych blbecku byly taky ze mu to patri, ale jen do doby nez se dozvedeli o koho jde...

0/0
28.11.2006 15:59

iuos

hmm

sorta hovad? amyslím, že alespoň jeden z těch řidičů byl větší hovado než my...

a proč si o tom nepodiskutovat? nebo bys zakázal i diskzue v hospodách?

0/0
28.11.2006 16:02

John.Major

Re: hmm

Přesně takový hovada, jako jsi ty, má na mysli. Prostě debiIové, co jim to myslí krok dopředu a dá ani ťuk. Těch okolností proč vjel do protisměru může být mnohem víc. Závada na vozidle: prasklá pneumatika, zaseklý servo řízení atd. To auto je tak na sračky, že se houby pozná a tady debílci jako jsi ty blijou svý "moudra". Jděte všichni do pordeIeRv

0/0
28.11.2006 17:40

John.Major

Re: Re: hmm

* do prdeIe

0/0
28.11.2006 17:41

Pan Navratil

Re: Re: hmm

No vidíš, aspoň jsme se dozvěděli, že se ti zasekává servo.

0/0
28.11.2006 18:17

ChuckFuck

Re: hmm

Kdyz vidim co sem nekteri napisou a jak se vyjadruji o zesnulych/pozustalych atd..., tak bych to tu skutecne zatrh, v hospode at si kazdy keca co chce. Tyto diskuse namaji nic spolecneho se svobodou slova, tyto diskuse jsou vysledkem ukajeni slaboduchych a zamindrakovanych jedincu. Je mi na bliti kdyz 2 holky prejede vlak a jeste nekdo napise do diskuse, "ze si ty kravy za to muzou samy"... A uprimne, nekdy bych rad tyto "lidi" potkal v realu, jestli jsou takovi tvrdi a primocari jako za klavesnici. Rika se tomu internetove drsnactvi;-€

0/0
28.11.2006 17:45

Kacenkin1

Re: Re: hmm

ježíšmarjá, projeď se po silnicích a v reálu se zamysli, co je asi pravděpodobnější příčina

 a/ srnka

 b/ servo

c/další prase za volantem

A normální člověk nebude o volbě c uvažovat ani deset vteřin.... 

0/0
29.11.2006 20:35

809.KocuR

Predjizdel?

Docela by me zajimalo jestli s tou oktavkou nekoho predjizdel nebo ne, je to celkem bezne, predjizdet "naslepo". Kam ten blbecek spechal nevim, ale "tam" dostal asi driv nez chtel, jenom ty ostatni tu mohl nechat. :((

0/0
28.11.2006 15:30

ODSakEda

Re: Predjizdel?

Myslím že to byl klasický střihač...

0/0
28.11.2006 16:14

Radek1979

škoda jen

že místo toho nissanu tam nejel kamion, sice by asi řidiče kamionu chvilku děsily hrozný sny ale alespoň zmetci který jezdí jak prasata by neohrozili nikoho jinýho jako v tomto případě:( A pohled na škodu kabrio s řidičem bezhlavým by byl možná zase pro někoho odstrašující...

0/0
28.11.2006 15:08

Schumi25

Borat

Jak rychle já muset jet aby všichni cikáni zabít ?

0/0
28.11.2006 14:55

lexmark

hmm

Bohužel, takový hovado, až smrt. Na takoý není dost dobrý žádný bodový system, protože v noci není, kdo by ho uplatnil, jen smrt. Ale co ty ostatní pro Boha? Hovado, kam spěchal? Do práce? No to bylo opravdu důležitější než život.  co je důležitější, co?V Asi by měl každý řidič čas od času povinně asistoivat u podobných nehod.

0/0
28.11.2006 14:29

rudastraka

Re: hmm

ses chytrej jak radio jerevan

po bitve je kazdej general

0/0
28.11.2006 14:51

Gatho

(system)

(Y) bodowej system je p******a je to o lidech ne o systemu!!! >-:-/

0/0
28.11.2006 14:12

VLDX

No jo, zase Ochcavia ...

... opět nehoda Ochcavie TDi:-((Y)Rv Je vidět co za lidi si to kupuje, vidím to každý den na silnici, jak si musí pořád něco dokazovat.;-O[;-P]Rv

0/0
28.11.2006 14:00

KarlaEgon

Re: No jo, zase Ochcavia ...

njn co nadelas, kdyz jich tolik jezdi tak je vetsi pravdepodobnost, ze boura Octavia nez Aston Martin, ne8-o Btw. Do protismeru vjel ten nissan, fole(Y)

0/0
28.11.2006 14:24

javky

Re: Re: No jo, zase Ochcavia ...

Nevím, jaký članek si četl: "Podle policie jel sedmatřicetiletý řidič Škody Octavia  krátce před půl šestou směrem na Klatovy a za Běšinami při průjezdu zatáčky vjel do protisměru. Čelně se srazil s Nissanem Primera."

0/0
28.11.2006 14:33

Bonelord

Re: Re: Re: No jo, zase Ochcavia ...

Predtim psali, ze v protismeru byl ten Nissan, tezko rict cemu verit!:-/

0/0
28.11.2006 14:56

Beter

Re: No jo, zase Ochcavia ...

Nejsou to jen Oktávky. Platí to o Škodovkách obecně. Jakoby k nim jako bonus dávali obrovský balík komplexů... :-(

0/0
28.11.2006 15:05

Verstappen

Re: No jo, zase Ochcavia ...

ty seš ale vůl že ti neni rovno ! Škatulkáři jeden

0/0
28.11.2006 15:05

pepe999 from Salford

Jak je videt, tak zakon je spatny...

Zakon totiz asi ridil tu octavku a nasill to v protismeru do auta....PS: Zakon je zakon, ale chyby delaji lidi, takze dokud nevymenite lidi, tak budou mrtvi porad....R^R^

0/0
28.11.2006 13:50

blekotasek

.......

Tak jsem při přečtení této zpravy a po shlednutní fotek musel přestat jíst oběd. Je to šílené!! Jsou tomu už skoro dva roky co jsem boural, přesně 11.1.v 11h večer. Mě na ledu předjíždělo auto ale v protisměru mu vyjelo další, tak se honem zařadil a prdelí mi zavadil o předek, tím mě roztočil a já v rychlosti 80km/h skončil kolmo ve zdi.... skla, airbagy ven... z auta (megane- byl z něho vrak) jsem jetšě vylezl sám ale sanitka mě vezla s houkačkama... no dodnes mám z toho občas špatné spaní kdy se mi zdá že hořím v autě ... a pak to jak jsem ubližíl rodině když ji volali fízlové v noci že jsem boural a ležím v nemocnici ...no ale stejně už zase jezdím rychle...asi POTŘEBUJU VIDĚT a číst takové zprávy abych po městě nelítal 100km/h i je když večer. Těch lidí tam ... to je hruza, chudaci pozůstalí. ;-(

0/0
28.11.2006 13:09

holkazdaleka

Re: .......

spis nam tu napis, kudy jezdis, abychom se ti mohli vyhnout. :-/

0/0
28.11.2006 13:45

Verstappen

Re: .......

ty jezdíš 80 km/h na ledu?????? 8-o8-o8-o8-o8-o

0/0
28.11.2006 15:32

Martin Slovák

Bodovy system by fungoval

kdyby ho měl kdo aplikovat :-/

0/0
28.11.2006 12:03

ODSakEda

Re: Bodovy system by fungoval

"Bodový systém" je naprd! A navíc plný chyb a nesmyslů-ála zabiju někoho, dostanu sice 7 bodů ale řídím dál a nezpůsobím nikdy nehodua nasbírám po bodech 12 a přijdu o papíry na 1 rok a další 3(!) roky mě budou odmazávat body a 3 roky(!) nesmíim získat ani 1 bod!!!...

  Stačilo přitom v terénu dávat jen (proněkoho stejně "jen"!) pětistovkové pokuty, ale na každým rohu a nejen za rychlou, ale za blbou jízdu a ne jen zvyšovat teoretického strašáka v podobě bodů a potenciální sazby na 5000 a 50.000!

0/0
28.11.2006 13:20

Pan Navratil

Re: Re: Bodovy system by fungoval

Když někoho zabiješ, přijdeš o papíry na místě.

0/0
28.11.2006 13:26

The Black One

Silnicni zákon

Myslim, ze bodovej zk. nefunguje predevsim pro stale malou pravdepodobnost chyceni a proto, ze ho pred volbami schazovali zprava zleva. Korunu tomu nasadily afery s Husakem, Bublanem atd.

I tak se mi zda, ze se o neco bezpecneji jezdi.

0/0
28.11.2006 11:41

Vatik

Tak to je hůůůstýýýý....

Tédy, z těch aut zbyla jenom koule šrotu. Skoro se divím, že někdo vůbec přežil. Troufám si tvrdit, že to byli nějací "mladí blázni" a určitě nejeli povolených 90 km/h Ale to už je skoro jedno. Nechtěl bych být v kůži jejich rodičů...

0/0
28.11.2006 11:36

DEINONYCHUS

Re: Tak to je hůůůstýýýý....

I kdyby jeli devadesát, tak to máš součet 180 a to je moc. Navíc tam ráno trochu klouzalo, takže spíš pneumatiky a podcenění stavu silnice. I kdyby jeli každý 60, tak je součet 120, takže jediná šance byla se sobě vyhnout. Zavinil to určitě ten, co jel vnitřní stopu a vyhodilo ho to do protisměru. Aspoň to měli rychlé, v takové rychlosti se během chvilky urve většina vnitřních orgánů, přichází okamžitý šok a smrt. Pokud se tedy nezlomí vaz, nebo nedojde k vnějšímu poškození.

0/0
28.11.2006 11:47

Pan Navratil

.

Jak jako součet?

0/0
28.11.2006 11:50

DEINONYCHUS

Re: .

jeden devadesát, druhý devadesát a čelní náraz. Pro auto je to součet, takže bezpečnostní prvky by musely pracovat jako při nárazu do zdi při 180. Takže mnohem větší destrukce vozidla.

0/0
28.11.2006 11:52

Pan Navratil

.

To by ovšem to druhé auto něsmělo mít žádné deformační zóny a muselo mít nekonečnou hybnost.

Jinak se nesčítá.

0/0
28.11.2006 11:56

Glumik1

Re: .

a jak se to tedy počítá?

0/0
28.11.2006 11:59

Sporadany_obcan

Re: Re: .

každopádně platí, že energie pohybujícího se auta je (m*v2)/2, kde v2 je rychlost na druhou, m je hmotnost auta. Sečetly se tedy obě energie těch aut.

Průšvih na silnicích a hlavně v hlavách řidičů je ten, že většinou nevědí, že energie jejich auta nestoupá lineárně s rychlostí, ale kvadraticky. Doporučoval bych mít vedle tachometru i "energometr".

0/0
28.11.2006 12:19

Pan Navratil

Re: Re: Re: .

Ano, a jelikož jsou auta veskrze tělesa plastická, tato energie se přemění na deformační, a to u obou. Při nárazu do tuhé pevné překážky se tato deformuje jenom minimálně, alespoň v rámci běžné situace auto vs. mostní pilíř atd.

Pěkný příklad na toto téma je modelová situace, kdy stejná vozidla souměrná podle podélné osy do sebe naráží přesně čelně a v místě nárazu je papírová stěna, za ideálních okolností zůstane tato neporušena, čili když bude nahrazena betonovým blokem, bude výsledek stejný.

0/0
28.11.2006 12:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.