- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
3.Nejbezpečnější silnice mají Británie a Švédsko, kde je ze 100 000 obyvatel zabito šest lidí. Největší riziko je vyjet v Africe, kde na vozovkách zahyne 28 lidí ze 100 000.
a tol vcetne vykladu pravidel silnicniho provozu..,
.. kdyz ten bic nechteji pouzivat...
1 Na silnici nejsi nikdy sám - a u nás se jezdí vpravo. To pro ty kteří sledováním ručičky tachometru na to zapomínají, courají se prostředkem a snaží se vychovávat ostatní. Stihne-li někdo sledovat tu ručičku a jet tak prosím výrazně vpravo a ostatním nepřekážet, hlavně pro vlastní bezpečnost.
2 Zpětná zrcátka jsou pro to aby se do nich člověk občas podíval a třeba se i kolegiálně uhnul vpravo tomu rychlejšímu. Jede za svoje a né za Tvoje.
Dámy i když respektuji že jedíte až na vyjímky slušnějí a ohleduplnějí než opačné pohlaví to výše uvedené platí hlavně Vám.
1. Na silnici nejsi nikdy sám - a u nás se jezdí vpravo, DO 50 kmh v obci, DO 90 kmh mimo obec a DO 130 kmh na dálnici a silnici pro motorová vozidla. Vyšší rychlost je nárokovatelná pouze pro vozidla s právem přednostní jízdy.
Taky jezdim rychle, nestiham, ale ted tak uvazuji, proc si kupujeme rychla auta?
Silny auto je bezpecnejsi nez slaby. Neni to o maximalce, ale o zrychleni.
Hlavně ten dnešní.
jinými slovy nestíhám a to mě nutí jezdit rychleji, než mi dovolují předpisy... v lepším případě jedu podle předpisů, ale zřejmě kvůli hrozbě vysokých pokut mě výrazně zpomalují přeopatrnělí řidiči jedoucí pro jistotu pomaleji..
Velmi často myslím na úroveň české společnosti - kdybychom byli prosperující zemí, ve které by lidé svou chytrost využívali poctivým způsobem, možná by ubylo stresu, bylo více času na život, vztahy s blízkými, atd. /uznávám, zřejmě jsem idealista..
tak tohle je ten nejdementnější důvod pro rychlou jízdu... člověk, který si nedokáže naplánovat den tak, aby v pohodě stíhal, nemá za volantem co dělat...
P.S. všimni si, že spěch je výdobytkem především vyspělých zemí... v rozvojových je pohodička a nikdo nikam nepospíchá
a není kdo by dohlížel na jeho dodržování, pak je to k ničemu. Já od platnosti novýho zákona nepotkal hlídku, která by kontrolovala řidiče a když kontroluje, tak jim v případě prohřešku dá pokutu za přestupek, u kterého se neodečítají body a je za něj malá sazba. V opačným případě je to o pracným řešení, který zdržuje a prakticky omezuje v dalších kontrolách.
body se neodečítají, nebo nastala mezitím nějaká změna?
podle toho kolik vyberou pokut, žádný zakon nic nezlepší.