Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud vzal do vazby řidiče, který hodil chlapce do lesa

Soud uvalil vazbu na řidiče, který minulý týden srazil v Kunštátu na Blanensku patnáctiletého Karla Pravce a zraněného odvezl do lesa. Obává se, že by mohl utéct nebo mařit vyšetřování. Za pokus o vraždu může dostat až 15 let vězení. Ještě ve čtvrtek přitom směl řídit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kejkupa

Průser může udělat za volantem každý

ale jde o to zachovat se jako člověk a ne hyena. U toho člověka jde vycítit absolutní pohrdáním jinými lidmi a stavění sebe nade vše. Nezasluhuje proto slitování. Jak se asi takový člověk zachová, když dostane někdy v budoucnu moc rozhodovat o životě a existenci jiných?

0/0
29.11.2006 11:58

wewerak

Hm

...ta 18-letá spolujezdkyně je taky mravně vyzrálá, přihlíží, jak její přítel smete kluka, je jí to u prdele, pak ví o tom, že ho veze nechat "dodělat" do lesa, připadá jí to naprosto normální, hm, s tou bych chtěl kamarádit, nemáte na ní telefon?

0/0
29.11.2006 11:29

Beastly_Dragon

Kdo vi, jak to bylo...

Nechci se zastavat sofera. To co udelal je nomluvitelne, ale ja jsem "sestrelil" na mol ozraleho homelessaka, ktery mi vpochodoval rovnou pod kola. Jel jsem v obci 50 km/h a jen diky rychle reakci jsem ho sejmul jen zrcatkem. Ale na kluzke vozovce jsem sel do smyku a malem jsem to zaparkoval plne obsazenym autem do baraku. 5 slusnych lidi bylo ohrozeno prinejmensim na zdravi kvuli jednoho, rekneme, nepozorneho chodce. Pointa pro pripadne nechapave: nema nahodou mlady pan Pravec (ci jak se jmenuje ten zraneny jinoch) svuj podil viny na tom, co se mu stalo? Jak se divam na dnesni teenagery, ani bych se nedivil. O tom se nikde nemluvi...

0/0
28.11.2006 15:44

ŠachMat

Re: Kdo vi, jak to bylo...

Uffff, pokusim se bez emoci. Nejde o to, ze ho srazil. Kdo ma na tom jakej podil viny tezko rict takhle z hlavy. De o to, ze se ho pak pokusil zbavit, tim ze ho dolamanyho hodil v listopadu v noci do lesa. Chapes ten rozdil?

0/0
28.11.2006 15:47

36903690

Re: Re: Kdo vi, jak to bylo...

SouhlasímR^

0/0
28.11.2006 16:21

scaty

Re: Re: Kdo vi, jak to bylo...

každopádně se vyplatí chovat se coby chodec na silnici jako někdo, komu jde potenciálně o život, sledovat auta a radši vždycky ještě uhnout kam to jde a ne jít zády k nim a ignorovat co se za mnou děje, člověk nikdy neví kdo a v jakým stavu se k němu blíží...v případě nebezpečí uskočit není snad pro nikoho až tak velký fyzický výkon.....co si asi pak na někom, kdo mně přizabije vezmu? Pocit zadostiučenění, že on udělal chybu a je odsouzenej mně teda může být naprosto ukradenej...

0/0
29.11.2006 7:45

tonicekXXL

Re: Kdo vi, jak to bylo...

Kdyby zavolal policii a sanitku a byl střízlivý, mohlo být zjištěno,že nehodu zavinil chodec.Za to co udělal mu hrozí 15 let a je to úplně v pořádku.

0/0
28.11.2006 15:53

scaty

Re: Re: Kdo vi, jak to bylo...

R^ přesně tak, a i když byl nejspíš ožralej, tak se neměl připos., měl se zachovat jako chlap a ne jak sketa, dobře mu tak

0/0
29.11.2006 7:47

scaty

Re: Kdo vi, jak to bylo...

věřim tomu, že je v lidských silách nenechat se nějakým ožralým dementem přejet, ale to už teď kluk určitě taky ví a tvrdě za to zaplatil

0/0
29.11.2006 7:54

Cubikula

rozbite okno

hele, jak tu procitam tudle diskuzi :-) tak me napadlo....jak mohlo dojit k rozbiti toho zadniho okna...

namohlo se to stat tak, ze pri stretu klucina proletel i prednim oknem, zarazil se o zadni, to se roztristilo a dopadl do kufru...

ten hajz1 jeste v noci vymenil predni okno, aby cajtum zamotal hlavu...

0/0
28.11.2006 12:06

Bouše

Vzhledem k jeho hlavnímu provinění

je zcela lhostejné, zda si zraněného chlapce naložil do kufru sám, nebo zda mu tam skutečně propadl, aniž o tom on věděl. Podstatné je, že po příjezdu domů chlapce odvezl do lesa a tam ho pohodil jako nějakou mršinu daleko od cesty a nedal mu tak šanci, aby ho brzy našel nějaký jiný řidič. Z toho všeho mi vyplývá, že z jeho strany šlo o úmysl, nechat chlapce v lese umřít. Jeho případná obhajoba (jediná uznatelná), že se domníval, že chlapec už je po smrti, a že tedy manipuluje s mrtvým tělem, by mu neměla projít, protože chlapec musel vykazovat výrazné známky života. Já bych tomu řidiči přišil pokus o vraždu. :-/ 

0/0
28.11.2006 9:21

gusher

Re: Vzhledem k jeho hlavnímu provinění

"neměla projít, protože vykazoval výrazné známky života"..Bohužel jsem se nikde nedočetl, že by to takhle bylo. Kluk byl v bezvědomí, bez pohybu, mohl mít slabý puls atd. Jinak souhlasím, že je to jediná možná cesta pro obhajobu. A taky doufám, že povede do slepé uličky. jasně, je to grázl!

0/0
28.11.2006 10:15

Bouše

Re: Re: Vzhledem k jeho hlavnímu provinění

Vycházím z toho, že lidem, bezprostředně ohroženým na životě (např. zástavou dechu či silným krvácením), musí být poskytnuta neodkladná pomoc, jinak zemřou. Chlapci se žádné pomoci nedostalo a přesto přežil, proto si myslím, že v dané chvíli měl zjistitelné základní životní funkce zachovány (dech, tep).

0/0
29.11.2006 10:16

Kejkupa

Re: Vzhledem k jeho hlavnímu provinění

Myslím že s vámi naplno souhlasím

0/0
29.11.2006 11:53

Fanatic.Dz

ha ha ha

"Je to trestný čin, tam vůbec není co řešit. Řidičák asi zabavit měli.“

Tak jak? Není co řešit nebo asi?

:-/

0/0
27.11.2006 21:03

scaty

hm tak dneska ráno jsem taky skoro jednoho chodce sundala

šel v tmavých hadrech po špatný straně, nejet padesátkou ale těch devadesát tak byl muj, ale neumim si představit hodit ho někam do lesa....hádám, že museli být všichni na šrot...takový hyeny jsou snad jen ve filmu ne?

0/0
27.11.2006 7:53

barbudo

Re: hm tak dneska ráno jsem taky skoro jednoho chodce sundala

... co je to špatná strana? Ta Vaše?

0/0
27.11.2006 21:09

scaty

Re: Re: hm tak dneska ráno jsem taky skoro jednoho chodce sundala

nezastávám se toho hajzla, jen že je to hned, někdy mně připadá, že si chodci i cyklisti myslí, že jsou nesmrtelný a v autech sedí lidi s nadpřirozenýma schopnostma...

0/0
28.11.2006 8:38

real_rawa

Re: Re: hm tak dneska ráno jsem taky skoro jednoho chodce sundala

Zákon 361/2000, ve znění pozdějších předpisů, Oddíl 5, § 53, Odstavec 3: "Kde není chodník nebo je-li neschůdný, chodí se po

levé krajnici, a kde není krajnice nebo je-li neschůdná, chodí se co nejblíže při

levém okraji vozovky."

Už víte co je "špatná strana"?

0/0
28.11.2006 8:42

scaty

Re: Re: Re: hm tak dneska ráno jsem taky skoro jednoho chodce sundala

já to vim, ale neví to ti sebevrazi....

0/0
28.11.2006 8:54

Heralik2

Re: Re: Re: Re: hm tak dneska ráno jsem taky skoro jednoho chodce sundala

No.... ovšem to je ve vyhlášce. A ten, kdo nemá řidičák, ti s klidem může říct, že to neví, neb to nečetl ...

0/0
29.11.2006 11:57

barbudo

Re: Re: Re: hm tak dneska ráno jsem taky skoro jednoho chodce sundala

... rychlost nárazu je při čelním střetu vyšší o dvojnásobek rychlosti chodce ...

0/0
29.11.2006 21:24

Homer1

???

Jaké má Oktávka RS topení že si lze celých 8 km nevšimnout toho průvanu studeného vzduchu? A ten ko_ůtek byl asi hluchý protože by mu spíš než zima měl vadit hluk. Stačí přece blbě zabouchnout zadní dveře a kdo si nesedí na uších (nepočítám ženský které jsou schopné odřídit Praha-Brno po D1 na trojku;-)) MUSÍ poznat že něco nehraje. A kdo trefil zajíce, ví co je to za řachu. A to má ušák třeba 4-5 kilo. A co potom kluk co má 60-70 kilo, to je celkem slušná pecka...

Doufám že ten xindl nafasuje "patnáctku" a bude mít "garsonku" se 150-ti kilovým cigim na kterého se bojí sednout i mouchy. Bude mu dělat "mamku" až si z toho dosmrti nesedne na půlky... Nezlobil bych se, kdyby tu basu nerozchodil a čestně tam chcípnul.;-€

0/0
26.11.2006 23:47

barbudo

Re: ???

... je to debilní výmluva na šrot sjetého hovada ...

... prostě ho sestřelil, naložil do kufru a odvezl do lesa chcípnout ...

0/0
27.11.2006 21:08

Minnetonka

Styblo mu da co proto

Jestli ho bude soudit soudce Stýblo, jak jsem viděla včera večer ve zprávách, tak se nebojím, že by mu to jednoduše prošlo. Stýblo je podle mě jeden z nejlepších a zároveň nejdrsnějších soudců. Tomu kdyby řekl, že si nevšiml, že má v kufru chlapa, kterého srazil, tak mu řekne, ať si jde laskavě dělat srandu z někoho jiného...

Sice chápu, že se mu v tom okamžiku asi promítlo před očima, co by ho čekalo, kdyby byl souzen za ublížení na zdraví, ale to co udělal  je hyenismus a zaslouží si trest.

0/0
26.11.2006 14:05

gusher

Re: Styblo mu da co proto

Hmmm, taky jsem byl v tomhle případě optimista..až do včerejšího zpravodajského pořadu na ČT (tuším 168 hodin..) a tam se vyjadřovali jiní v tom smyslu, "jak těžké mu bude dokázat právě ten úmysl vraždit". Jsem laik, ale taky v tom nevidím žádný problém, leda by ho tam vyvezl nadejchat se čerstvýho vzduchu..

0/0
27.11.2006 9:32

Minnetonka

Re: Re: Styblo mu da co proto

nemyslim, ze by ho srazil umyslne, takze u ublizeni na zdravi mu staci nedbalost, a u neposkytnuti pomoci - tam je snad umysl jasny uz z konkludentniho jednani - cili odvezl ho do lesa a nechal ho tam, nikomu nic nenahlasil...to nejde udelat neumyslne ne? ale ten porad jsem nevidela, a docela toho lituju...:-/

0/0
27.11.2006 10:06

gusher

Re: Re: Re: Styblo mu da co proto

tady ale nejde jen nějaké neposkytnutí pomoci, Neisser je přece obviněn z vraždy.. a ten úmysl se mu musí dokázat. On může například tvrdit, že se domníval, že je kluk mtrvý, zazmatkoval a odvezl ho tam "jen" s úmyslem ho ukrýt. A že ho moc neukryl?? no, může tvrdit, že ho někdo vyrušil,nebo tak něco..

0/0
27.11.2006 10:51

venomacek

Re: Re: Re: Re: Styblo mu da co proto

tak porušení pohřebního zákona....

0/0
27.11.2006 11:40

Destroyer7

V jeho zájmu

Ten zmetek by měl být tomu rád. Jedině policejní "ochrana" zajistí, aby se dostal před soud. Jinak by ho mohl za to co udělal odměnit někdo jiný. A poctivěji, takže by ušetřil práci soudům a peníze daňovým poplatníkům.

0/0
26.11.2006 13:26

malejkonik

....

Srazil chodce a ničeho si nevšimnul? Kluk mu prorazil zadní sklo a spadnul do kufru, ale toho si taky nevšimnul? Člověka jsem nikdy nesrazil, ale hádám, že je to asi docela rána. A aby nepostřehnul, že jede 8 kilometrů bez zadního skla v tomhle ročním období, to je hodně špatnej vtip.....8-o.

0/0
26.11.2006 9:15

InstinkTT

Re: ....

Asi byli s pritelkyni totalne opili, tak to ani nezaregistrovali.

0/0
26.11.2006 15:36

zbyndos

Já takový určitě nejsem!

Dost možná že obviněný Neisser tady ještě minulý týden vyjadřoval podobné názory jako tady jsou, na lidi jako je on, a možná že někdo z účastníků téhle diskuze by se zachoval stejně (bohužel), ale zatím o tom neví. Mám depresi.:-(

0/0
26.11.2006 8:08

osvetitel

<><><>

Hlavni je to,ze lidske hyeny se najdou vsude,a nemusi to byt nutne nekdo ,kdo se vlastnorucne zridil, jjako ten Lubina!Naopak jeho jednani,potom co pod vlivem vrazdil, me pripada moralne mene zavadne,nezli tech, co odhodili toho kluka do lesa, bez poskytnuti pomoci,nebo te co ubodala svoji "kamaradku",a otom co znasilnoval tu nezletilou a jejiho kojence,ani nemluvim!To jenom pro ty,co by chteli horsi pripady lidske zvrhlosti a nemoralnosti,maskovat tim Lubinou, ktery byl za tu svoji zbytecnou vrazdu,potrestan na Ceske pomery,vice nezli "druzi",kteri by si takove potrestani zaslouzili tuplem!;-)

0/0
25.11.2006 23:47

Jesita_Uko

A pak se policajti divi

ze si o nich lidi mysli ze jsou banda debilu nebo zkorumpovanych hajzlu

0/0
25.11.2006 23:24

Ikke For President

K čemu jsou naše soudy

Všichni víme, že české soudy jsou tu od toho, aby horních 10000 chránily před zákonem. Proto bych vůbec nesázel na to, kolik ten feťák vyfasuje. Pokud totiž má známé na správných místech, soud se potáhne řekněme 10 let a pak to půjde k ledu. Takové případy už tu byly. Pokud nemá až tak dobré známé, můžou to chytří obhájci svést na nepříčetnost a kluka nakonec soud odsoudí za ohrožování bezpečnosti silničního provozu. Přemýšlet o tom, kolik by vyfasoval v USA, je dost o ničem. Jak já to vidím, spravedlnost je v našich rukách a kdyby to udělal mému dítěti, dlouho by se ze zdraví neradoval. To je asi tak všechno, co jsem chtěl k případu podotknout já.>-

0/0
25.11.2006 23:03

dezzo

Re: K čemu jsou naše soudy

No ty ses dobrej dement ;-D

0/0
26.11.2006 4:02

arsefan

podle me se z toho stava exemplarni pripad...

coz je naprosto v poradku... dalsi takovy Neisserove zavodi v Cesku kazdy den a je jen otazkou casu kdy se jim prihodi neco podobneho... ovsem bez toho neuveritelneho hyenismu, ktery nasledoval po te nehode. Oba dva z nejvetsi pravdepodobnosti vyfasnou maximalni sazby (on 15 a ona 5) a par spoluobcanu si doufam rozmysli dalsi zavodeni v budoucnu. Btw. policie by mela trestat prekracovani rychlosti (hlavne v obcich) daleko prisneji.

0/0
25.11.2006 22:03

scaty

Re: podle me se z toho stava exemplarni pripad...

ale prd velebnosti, skákni do porodnice a uvidíš co se rodí

0/0
27.11.2006 10:19

mosulský machredž

oo

myslíte, že na něj ta zamilovaná osmnáctka počká, než vyjde z lochu :-P ?

0/0
25.11.2006 21:19

NoLimits

Kluk šel po nesprávné straně silnice...

Bezpochyby je trestuhodné, co ten řidič provedl. Ve včerejších zprávách na NOVĚ bylo při grafické simulaci nehody ale jasně vidět, že ten KLUK ŠEL PO NESPRÁVNÉ (pravé) STRANĚ SILNICE a na nehodě má tady svůj podíl. R^

0/0
25.11.2006 20:45

Thesis

Re: Kluk šel po nesprávné straně silnice...

Bozi, a proto je v pohode, ze ho nekdo srazi a odveze ho do lesa aby tam klidne zhebnul, jo?

0/0
25.11.2006 20:49

NoLimits

Re: Re: Kluk šel po nesprávné straně silnice...

To ne, ale řidič mohl reagovat v šoku... P.S. To že někdo někoho zabil není v ČR podle soudců důvod k vazbě, viz. případ dívky, která podřízla spolubydlící na koleji...

0/0
25.11.2006 21:03

Beranal

Re: Re: Re: Kluk šel po nesprávné straně silnice...

;-D;-D A co má s tou nesprávnou stranou silnice společného to řidič mohl reagovat v šoku nebo dokonce to že zabití není důvod k vazbě 8-o8-o

0/0
25.11.2006 21:12

tonicekXXL

Re: Re: Re: Kluk šel po nesprávné straně silnice...

Ty musíš být momentálně zaostalý.Chceš tvrdit, že kdyby šel opačným směrem tak by ho nepřejel?

0/0
25.11.2006 21:12

NoLimits

Re: Re: Re: Re: Kluk šel po nesprávné straně silnice...

Přesně tak. Pokud by dodržoval "Zákon o provozu na pozemních komunikacích č. 465/2006 Sb., Oddíl 5 (Chůze) §53 (3) Kde není chodník nebo je-li neschůdný, CHODÍ SE PO LEVÉ KRAJNICI, a kde není krajnice nebo je-li neschůdná, CHODÍ SE CO NEJBLÍŽE PŘI LEVÉM OKRAJI VOZOVKY.", nic by se mu nestalo. R^!;-P

0/0
25.11.2006 21:38

jenicekkk

Re: Re: Re: Re: Re: Kluk šel po nesprávné straně silnice...

Pokud by dodržoval zákon...

Cože co to je za blbost? To znamená, že pokud by se kluk před střetem otočil o 180 stupňů, tak že by ze svého pohledu nešel po pravé ale po levé straně cesty, a šel by třeba zpátky na tu diskotéku, znamená to že by ho ten šmejd nesrazil???

0/0
25.11.2006 23:40

NoLimits

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kluk šel po nesprávné straně silnice...

Buď jseš blbej, nebo tomu nechceš rozumnět... Proč by se otáčel? Místo toho, aby šel po levém okraji vozovky (a viděl tedy přijíždějící vozidla) tak, jak mu ukládá Zákon o provozu na pozemních komunikacích, šel po pravém okraji vozovky zády k přijíždějícím autům... Nevíc není jisté, jestli po návštěvě diskotéky nebyl ožralej nebo zdrogovanej, místo střetu bylo totiž cca v polovině jízdní dráhy vozidla !!

0/0
26.11.2006 1:30

jenicekkk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kluk šel po nesprávné straně silnice...

No jak se zdá víš docela přesně jak a kde v době střetu stál.

0/0
26.11.2006 1:48

NoLimits

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kluk šel po nesprávné straně silnice...

Tak se třeba podívej na reportáž TV NOVA "Řidič ve vazbě" z 25.11.06 (viz. NOVA, archiv a Televizní noviny) ;-).

0/0
26.11.2006 2:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.