Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pyrotechnik Čunek není jen stěhovák Romůi>

Ještě před osmi lety se živil jako bezpečák s pyrotechnickým průkazem. A ještě před dvěma měsíci o něm věděl málokdo s výjimkou "jeho" Vsetína a spolustraníků. Nyní ale patří senátor a starosta Jiří Čunek k nejznámějším lidem a k hlavním adeptům na post šéfa KDU-ČSL.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

Čunek bude dobrým předsedou KDU...

toho bolševici mít rádi nebudou....:-)

0/0
25.11.2006 17:34

nnattalli

Jsem skodoliba, preju tento vridek KDU

:-)

0/0
24.11.2006 19:43

Beranal

Re: Jsem skodoliba, preju tento vridek KDU

Jakýpak vřídek je to politik který ještě nezhloupnul tou podivnou pahumanistickou korektností ke skupinám lidí které obtěžují a terorizují ostatní a tudíš mezi ostatní vůbec nepatří. Nevím proč u nás bychom měli dělat něco jiného než v zaběhlých západních demokraciích, tam tyhle obtěžující typy také žijí výhradně ve svých lokaliktách a nikdo je násilím necpe mezi normální lidi.:-P

0/0
25.11.2006 9:40

nnattalli

Cunku a ted tu o Cervene Karkulce

;-D;-D;-D

0/0
24.11.2006 19:41

bodajt

jen tak dal

at ho udělaj hlavou statu pak konečne budou penize pro postižene a ne pro nemakačenka a darmožrouty

0/0
24.11.2006 17:31

nnattalli

Re: jen tak dal

jen je premistil nic nevyresil!!

0/0
24.11.2006 19:42

barbudo

Re: jen tak dal

... to jo, průkopník - tunelář ...

0/0
24.11.2006 21:05

Chmelař

zajímavé

 Zatím má mou podporu

0/0
24.11.2006 13:00

votomtoje

Zvolte Čunka

If Čunek equal to předseda, then máte můj hlas v příštích volbách!!! Hlavně proboha ne tu zoufalou Parkanovou.

0/0
24.11.2006 11:03

bazaly picho

kdepak

vse je jinak§

c y p a t y tecka b l o g tecka cz

tam to vsechno je!

0/0
24.11.2006 10:04

redback

To je zajímavý, nejvíc tady na Čunka řvou ti, kteří ...

ještě nedávno zpívali "Buď práci čest!" :-/

0/0
24.11.2006 9:29

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: To je zajímavý, nejvíc tady na Čunka řvou ti, kteří ...

to je jasny, s rozumnym clovekem v cele KDU se tim spis muzou komousi rozloucit se spolupraci s lidovcema, ne jako s panem kalousem, nejcestnejsim muzem ve state, ktereho chtel buh do kazde vlady.

0/0
24.11.2006 9:34

Honza_J

Re: Re: To je zajímavý, nejvíc tady na Čunka řvou ti, kteří ...

Možná bych napsal, že to bylo přání pana Kalouska být v každé vládě, které chtěl pánubohu vnutit. Jojo, pán Bůh si do svých záležitostí kecat nenechá :-)

0/0
24.11.2006 9:43

babacek

To,že se zbavím

nepohodlného souseda není přece problém vyřešen.Tohle se nedá řešit lokálně ,ale globálně jinak to nemá smysl.Tohle až z vás někteří pochopí tak přestanou Čunkovi zbytečně tleskat.No a teď očekávám oduševnělé invektivní reakce.:-)

0/0
24.11.2006 9:12

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: To,že se zbavím

nejde o nepohodlenho souseda ale o cloveka kterej neplati najem, takovejm ja rikam zlodej. taky pronajimam a zlodeje bych ve svym dome netrpel. sel by do haizlu zakon nezakon, cernej zlutej bilej. Cunek je na muj vkus az moc slusnej.

0/0
24.11.2006 9:24

babacek

Re: Re: To,že se zbavím

No teď si sám odporuješ.Tady sám vidíš,že to řešení nebylo,ale z nouze ctnost.:-)

0/0
24.11.2006 9:36

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: Re: Re: To,že se zbavím

bylo to reseni do ty miry, ze ty zlodeji aspon nazore videli, ze nebudou moct ty svoje zlodejny delat do nekonecna.podle toho jak rvali se jim to moc nelibilo a tudiz je urcita sance ze se budou chovat slusnejc aby se jim to zase nestalo. jinak ty souhlasis s vystehovanim a vyhozenim na ulici? ja jo.

0/0
24.11.2006 9:52

babacek

Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

Vystěhováním na ulici zvýšíš akorát ještě více kriminalitu. Zde je nutno zajistit trest který by zároveň měl ten efekt aby dlužník dluh splatitl.

0/0
25.11.2006 5:03

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

Ono u těchhle neplatičů tam nejsou problémy jenom s tím neplacením nájemného, oni k tomu vždycky devastují a ničí dům a vybavení, vykrádají sklepy, množí ve velkém obtížný domácí hmyz, obtěžují ostatní špínou, zápachem nebo hlukem. Pokud se někdo domnívá že je nutno tyhle lidi začlenit mezi normální tu možnost má ať si je vezme k sobě do rodinného domku, paneláku nebo činžáku. Je bolševická vyčůranost chtít tohle po druhých, tedy nutit slušné lidi aby žili společně s lidmi kteří mezi slušné lidí vůbec nepatří. Tohle v žádném demokratickém státě nefunguje tam kdyby majitel do domu nastěhoval tenhle lidský odpad tak ti slušní nájemníci odejdou, všude ve světě žijí tyhle typy odděleně ve svých lokalitách a u nás jsme se přece rozhodli že sociální experimenty už nechceme.

0/0
25.11.2006 9:29

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

Jak již jsem napsal stačilo by aplikovat zákon,ale jak jde o romy tak se každý úředník bojí,že bude obviněn z diskriminace nebo rovnou zmlácen a nakonec zjistí,že to celé vyprovokoval on sám a bude vlastně jediným viníkem.:-/

0/0
25.11.2006 9:45

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

Tahle liknavost úředníků určitě nikoho nepálí, dneska je zcela nejlepší aplikovat Občanský zákoník a přes soud těmhle lidem zrušit nájemní smlouvy a vyhodit je na ulici, protože na to ubytování které jim soud přiřkne a které není problém jim sehnat oni určitě peníze neseženou (tržní cena cca 100,- Kč na hlavu a den).

Spoléhat se na to že je nějací úředníci převychovají na slušné lidi to je opravdu hodně utopická představa o to se bolševici pokoušeli cca 40 let :-D

0/0
25.11.2006 12:29

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

Ještě že máme takové moudré politiky  kteří nám tuhle zákonnou možnost jak ty lidi dostat tam kam patří umožňují. Hrozná představa by byla kdyby např. rozhodli že jim to nájemné budou strhávat ze sociálních dávek a posílat to pronájimatelům, to bychom se jich nezbavili nikdy a mohli by nám otravovat všem život na věčné časy. :-)

0/0
25.11.2006 12:34

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

Jenže stěhování na ulici také problém neřeší akorát bude více přepadených a zavražděných to by byl celý efekt.

0/0
25.11.2006 14:35

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

No já vidím logické že každý chce řešit svoje problémy, majitel chce svoje peníze za nájem a nájemníky kteří mu nebudou ničit nemovitost, ostatní nájemníci chtějí normálně bydlet bez toho aby jim někdo ustavičně otravoval život. Řešení nějaké kriminality to už je zase problém jiných, jestli ty tak myslíš tak na to obecné blaho tak si tyhle lidi ber k sobě do baráku nebo založ ze svých peněz nějakou nadaci a stav pro ně byty první kategorie kde budou zadarmo bydlet s tím že po 10 letech jim ty byty vždycky vyměníš za zcela nové :-P

0/0
25.11.2006 15:36

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

No já zase vidím s prominutím sobce který chce aby stát řešil jeho nespokojenost jako jednotlivce na místo toho aby tento problém řešil globálně a jednou provždy.:-)

0/0
26.11.2006 6:30

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

Už podruhé během jedné minuty se velmi musím smát nad tvými příspěvky "majitel nemovitosti je velký sobec protože chce vystěhovat neplatiče kteréžto vystěhování zvýší naší kriminalitu, zrovna tak jsou velcí sobci všichni sousedé tohoto nájemníka kteří nemůžou pochopit že v zájmu veřejného blaha a nižší kriminality by se měli smířit doživotně s hlukem, špínou, odpadky, hmyzem, hlodavci, vykradenými sklepy, zdevastovanými chodbami atd.."

0/0
26.11.2006 8:13

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

Smát se musím já protože si nepochopil ani část toho co by pochopilo 5 leté dítě.Tečka !:-)

0/0
26.11.2006 9:00

Loupežník Rumcajs

Re: To,že se zbavím

0/0
24.11.2006 9:48

Beranal

Re: To,že se zbavím

Stěhovat neplatiče dle rozhodnutí soudů na ulici nebo do nějakých slumů to smysl rozhodně má, takto se dostaneme do klasické západní situace že lidé kteří k sobě patří způsobem svého života budou žít každý ve své lokalitě. Nevím proč normální rodina by měla sdílet své bydliště se sousedem ničícím domovní zařízení, šířícího hluk, zápach, špínu, obtížný hmyz atd..

0/0
25.11.2006 9:36

babacek

Re: Re: To,že se zbavím

Na všechno co si popsal jsou hygienické normy a zákony,možná by stačilo je důsledně aplikovat a eventuelně ještě o nějaký ten zákon nebo předpis doplnit.Jenže úřady ve většině případů nemají zájem jednat razantně a tvrdě.

0/0
25.11.2006 9:41

Beranal

Re: Re: Re: To,že se zbavím

Žádné předpisy a normy z těchle lidí neudělají normální občany kteří by neotravovali život ostatním, pokud ano tak by nám humanističtí vědátoři museli předvést kde se to podařilo.. Všude se postupuje klasicky, tihle lidé bydlí ve svých lokalitách a problém je tím vyřešen, tam si můžou svoje "kulturní návyky" jako je třeba sypání odpadků z okna, hlučný způsob života, špínu, hmyz a zápach atd. uplatňovat zcela svobodně a nikoho to vůbec neobtěžuje. :-)

0/0
25.11.2006 12:43

babacek

Re: Re: Re: Re: To,že se zbavím

To přece netvrdím,ale žádný jiný legální postup neznám jedině ten co praktikoval A.H.:-/

0/0
25.11.2006 14:33

Irco

Čunek předsedou

a KDU-ČSL prudce zvýší počet svých voličů a zachrání se...

Víc lidí jako Čunek !!!!! Méně Kalousků, Pithartů a dalších papalášů k ničemu !

0/0
24.11.2006 8:53

celtic

Čunek..

bude dobrým předsedou KDU...R^:-)

0/0
24.11.2006 8:51

gromi

Re: Čunek..

dáš mu hlas ?

0/0
24.11.2006 8:55

Honza_J

Re: Čunek..

Už se na to těším! Jo a taky jsem zvědav, kdo bude 1. místopředsedou. Doufám, že to nebude strejda z vysočiny, ale třeba Roman Línek.

0/0
24.11.2006 9:06

Koudelka-František

KULOVÝ BLESK 2

Chystá se volné pokračování úspěšné české komedie. Režie : J.ČUNEK:-D

0/0
24.11.2006 7:55

Exod

Dementi

Dovolil bych si redakci i pana starostu upozornit, že popis situace ve firmě, zmiňované v článku je zbytečně dramatický. Výroba sice je nebezpečná, stávají se úrazy, ale rozhodně to není tak drsné, jak je popisováno.

0/0
24.11.2006 7:26

Honza_J

Re: Dementi

česká média si toho docela dost přikrášlí ....

0/0
24.11.2006 9:04

babacek

Já pořád nemohu pochopit

jak to někteří jedinci mohou považovat za nějaké trvalé,ale ani dočasné řešení.Přesouváním problému nikdy žádný nezmizel.:-/

0/0
24.11.2006 7:00

Ccecil

Re: Já pořád nemohu pochopit

To je právě to co nechápeš. Problém se nepřesunul, ale vyřešil.

Pokuch jsi chtěl problém zlikvidovat ty, měl sis vzít kulovnici a jít řešit, místo přesouvat.

0/0
24.11.2006 7:37

babacek

Re: Re: Já pořád nemohu pochopit

Vyřešilo se tak leda kulové.Až to zdemolují zde tak je zase za naše peníze nějaký jiný Čunek bude stěhovat jinam a troubové budou tleskat.

0/0
24.11.2006 9:06

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: Re: Re: Já pořád nemohu pochopit

ano mas naprostou pravdu, cunek je nemel nikam presouvat, ale mel ty cikany vsechny zavrit, protoze kdo neplati najem, je zlodej, souhlasis?

0/0
24.11.2006 9:25

babacek

Re: Re: Re: Re: Já pořád nemohu pochopit

Ano souhlasím a již dávno volám aby byly znovuzavedení vězení pro dlužníky tak jako byly i když je to již dosti dlouho.

0/0
24.11.2006 9:35

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: Re: Re: Re: Re: Já pořád nemohu pochopit

jo, tak na tom se stoprocentne shodneme, po vezeni pro dluzniky uz sem taky volal. a udelal bych ho verejny aby se lidi mohli divat jako v zoo, kdo se v nem zrovna octnul :-)

0/0
24.11.2006 9:54

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já pořád nemohu pochopit

Domnívám se,že k tomu stejně dojde neboť počet dlužníků a to ne jen za nájemné rok od roku roste.

0/0
25.11.2006 4:58

Kejkupa

Re: Já pořád nemohu pochopit

Znovu opakuji - tento problém není řešitelný - tedy za dnešní situace. Ten jde opravdu jen a jen přesouvat na jiné místo. Kedcy o tom ,že se nic nevyřešilo, je jen planým tlachání nerozumných jedinců bez vlastní zkušenosti s problémem.

0/0
24.11.2006 8:40

babacek

Re: Re: Já pořád nemohu pochopit

Aha tak,že je to jako s půjčováním u bank u jedné si půjčit a nesplácet a jít si půjčit jinam.Ono to nějak dopadne.Takhle vidíš toto řešení.Tak to já jako řešení nevidím a nikdy nebudu.

0/0
24.11.2006 9:02

hakub

čuník-svině!!

Čuník je populistický hajzl jako skoro všichni politici.Cikánům-neplatičům dal byty 1.kategorie a bílé co bydleli v tom pavlačáku vyhodil na ulici. (Y)

0/0
24.11.2006 5:23

babacek

Re: čuník-svině!!

Ne ,že bych s ním výhradně souhlasil,ale víš vůbec jak vypadá byt 1.kategorie?:-)

0/0
24.11.2006 6:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.