- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
škoda že se nepíše o každém porouchaném autě co je větší jak dodávka
Airbus A310 je aktuální typ. Nějaká netěsnost se může stát kdykoliv, důležité je, že se piloti vyhnuli jakémukoliv riziku, rád s nimi zase jednou poletím!
Ve válce by sice doletěli i na ten jeden motůrek, ale naštěstí válka není a modlím se, aby už nikdy nebyla.
drahe a letadla jsou zastarale a nemluve o udrzbe. Vzdy moc veci nefunguje v cabine. Moje zkusenost s nima asi tak 15 let+. Nekdy je zvolim kdyz chci primy let na Ruzin,jinak radeji pouziji jine spolecnosti.
Nevim, do jake miry se tyhle zavady vyskytuji, faktem ale je, ze piloti nechteli nic riskovat. Jak uz tady nekdo zminil, zahranicni turiste jsou vetsinou se sluzbami CSA velice spokojeni a prekvapeni (taky nekolik Anglicanu nejednou potvrdilo). Vim ale taky, ze Thyronx je totalni ubozak, ktery se vzdycky bude vyjadrovat negativne k cemukoliv, co je ceske. Taky se jedna o mistniho "Barona Prasila", protoze jeste nedavno delal "super job" pro Forda (samozrejme vsechny ujistoval jak neskutecne moc vydelava), pak "delal" pilota nekde v Americe a takhle bych mohl pokracovat....takze kdyz napise, ze CSA maji zastaraly park, tak jsem absolutne v klidu, protoze tenhle vi o tom houno.....i ja, kterej o tom nevi nic, vi vlastne vic
litam po evrope docela casto, mam stribrnou kartu CSA a Swiss. kdybych mel porovnat prave tyhle dve spolecnosti, tak vyhrava na cele care CSA, bohuzel se s nimi ale neda dostat ani v evrope vsude...
letadla udrzuji stejne jako jine spolecnosti na co nejlepsi urovni - to ale neznamena, ze se sem tam neco nepokazi; jidlo maji na palube jedno z nejlepsich a i cena je prijatelna, zvlaste pokud si koupite letenku alespon 1-2tydny predem.
pokud nekdo soudi zastraralost a spatny technicky stav podle toho, ze v letadlech nejsou displaye, tak je , s prominutim, vul.
a ze se porad neco docitame o zavadach a "nouzovych" pristanich (ja bych ta pristani nazval spise preventivnimi)? to je spise na novinarich, kterym asi chybi zase nejaka ta katastrofa nebo alespon poradne drama. navic u jinych spolecnosti (se stovkami letadel) k temto jevum dochazi tak casto, ze by mistni noviny nepsaly pomalu o nicem jinem...
Holt WAA i WAB mají natočíno přes 65.000 letuhodin, není divu, že se trošku začnou sypat. Mám přes oceán (s A310) nalítáno dost a bezpochyby je ČSA lepší, než většina konkurenšních aerolinek.
No, každopádně žasnu nad úrovní příspěvků zde, lidé, kteří viděli letadlo jen na obrázku tu hýří odbornými názory
Nedavno jsem se bavil mimochodem zrovna v Toronru s nekolika manikama, co tvrdili ze litaj obcas do cech. Nezavisle na sobe, tri lidi rekli, ze litaji CSA. Jednak prej proto, ze jsou nejlevnejsi (??) druhak proto ze maji nejlepsi servis (??). Tak nevim, cenu Praha - Toronto maji nejdrazsi ze vsech, ten servis porovnat nedokazu. Mozna se chovaji jinak k cizincum, nez k cechum, kdo vi .. ?
bussines je o necem jinem, ale ceny CSA v economy jsou vysoke
Mimo jine nedrzelo mi operadlo u sedadla, reakce letusky byla taky dobra a co ja s tim..........ono 10.5 hodiny sedet v predklonu je moc prima
Zdravi vsechny na diskuzi, trochu mne mrzi ty vulgarismy tady.
Thyronx1ma v necem pravdu. V CSA se zhorsili a nemyslim, ze jidlo budou jeste dlouho servirovat; a to z ciste ekonomickych duvodu. Pan Tvrdik je poslal tvrde a nekompromisne do ztraty a myslim, ze to udelal zamerne. Letam s CSA uz 5 let
a MYSLIM, ZE NEJSEM SAM, KDO ZAZNAMENAL ZMENY K HORSIMU
Leta se stale se stejnym a kazdym rokem starsim "Junk" letadli. Zpozdeni, alespon kdyz letim ja, se stava uz pravidlem. Odbaveni je take pomalejsi, jine spolecnosti to umi bez velkych front (a to i v Praze!!)
Jediny klad je opravdu to jidlo a jak jsem rekl, muj tip je, ze to dlouho neudrzi. Preji CSA vetsi uspech, nicmene mam pocit, ze sibalove z CSSD uz maji kupce