Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srp a kladivo jsou hákovým křížem komunistů

Zakázat používat na veřejnosti komunistické symboly je prvním krokem k přejmenování KSČM, dosud trpěného pohrobka zločinecké organizace KSČ. Česká společnost by se tím po sedmnácti letech konečně vydala správným směrem. Vydělat na tom mohou všichni. I příznivci krajní levice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vovov

Tento článek?

Je určen ubohým primitivům!

0/0
18.11.2006 5:09

ant.

Re: Tento článek?

...dobré sebeohodnocení...:-):-)

0/0
18.11.2006 22:28

jajaja00

Pokud je zakážeme,

tak vplynou do ČSSD, jejíž idee se stejně příliš neliší. A navíc, pokud si udělají partaj s jiným názvem (např. Konzervativní Svaz Ču.áckých Mamlasů), tak co se tím získá, když to budou ty samé ku.vy ?

0/0
17.11.2006 22:27

Depek

Kdo si myslí,

že NSDAP (Národní sociálně demokratická dělnická strana) byla stranou krajní pravice, ať si nejdříve přečte Mein Kampf. Jestli Hitler něco nebyl, pak nebyl pravičák. Byl  populistický všehoschopný militantní bolševik. Jenom se komunisticky nezaklínal blahem všeho pracujícího lidu, ale nacionalisticky blahem národa. V tom je hlavní rozdíl fašismu od komunismu. Ty ostatní rozdíly, například v metodách a postupech, až tak výrazné nejsou.

0/0
17.11.2006 14:03

tacco

NE

Říkám pokusům o zákaz komunistů NE. Když to bude jako doted, každej ví kdo je co, jak vlezou k k ČSSD, což jedno jest, budou je brát za demokraty... A zákaz symbolů? Chtělo by to něco, vždyt soudruzi dokázali zdiskreditovat i červenou barvu...

0/0
16.11.2006 17:32

Usmolená štětina

Hony

hony na příznivce a sympatizanty ultrapravice...pane redaktore! To snad nemyslíte vážně!?

0/0
16.11.2006 14:52

sturmer

Re: Hony

a jak jinak se dá nazvat například zásah proti lidem,kteří šli demonstrovat před ambasádu Izraele ??http://cz.altermedia.info/z-domova/obi-nikoliv-pachatel_2294.html

0/0
16.11.2006 15:42

Kuttlirz

Pehlade, ty jsi ale vůl!

Připomněl jsi mi jistého školitele VUMLu, který jezdil v 80. letech po středních školách a dělal povinné besedy o ateismu. (Y)

0/0
16.11.2006 10:54

AnalProbe

Zákaz kladiva a srpu

Šlo to v Maďarsku, půjde to i v Česku.

0/0
15.11.2006 23:30

pehlad

Pozapomělo se na církev

Ta v minulosti vyvražila zdaleka víc lidí pro svůj prospěch.Hitler a komanči jsou proti ní břídilové.(Y)

0/0
15.11.2006 18:48

pehlad

Re: Pozapomělo se na církev

oprava vyvraždila

0/0
15.11.2006 18:49

Hrdý Budžes

Re: Re: Pozapomělo se na církev

Mel by se zakazat Cerveny kriz a prejmenovat treba na Cervenou gilotinu, ty osvicence. :)

0/0
15.11.2006 21:30

Kuttlirz

Re: Re: Pozapomělo se na církev

S tím pravopisem jsi daleko víc na štíru, než se ti zdá. "pozapomělo" ! ;-D ;-D ;-D

0/0
16.11.2006 14:30

belgian chocolate

jakpak jsi na to přišel?

0/0
15.11.2006 19:28

Hrdý Budžes

Re: jakpak jsi na to přišel?

Ty cirkevni nemocnice starobince sirotcince a skoly byly zvlast rafinovanym prostredkem na vyvrazdovani.

Neco jako vzdelavaci a zaopatrovaci gulagy. :)))

0/0
15.11.2006 21:29

celtic

Re: Pozapomělo se na církev

komunisti to tvrdí....;-D

0/0
15.11.2006 21:58

sigenius

Re: Pozapomělo se na církev

O které církvi je řeč? Jsou různé církve.

0/0
16.11.2006 9:28

36903690

Re: Pozapomělo se na církev

Jsem sice ateista,ale tohle je blbost hrozných rozměrů.

0/0
16.11.2006 9:59

sigenius

težko se loučit se symboly

Těžko se loučit se symboly někomu, kdo je třeba půl života poctivě vyvěšoval za okénko svého bytečku. Rád si najde ty nejpitomější a nejzoufalejší důvody jejich obhajoby. Holt stará láska nerezaví. Jinak si nelze vysvětlit, že většina lidí není proti zákazu symbolů nacismu, ale zákaz symbolu komunismu jim je proti srsti.

0/0
15.11.2006 17:57

omve

Naprostý souhlas

Myslím si, že jakékoliv strany propagující nedemokratické ideologie (nacistické, komunistické atd.) opravdu nemají v demokracii co dělat. Je ostuda ČR, že Komunistická strana odvolávající se na totalitní předlistopadový komunistický režim, nebyla dávno zakázána. Vážím si Štětiny i Mejstříka za spoustu věcí, ale samozřejmě i za to, že se snaží tuto ostudu napravit a doufám, že jejich úsilí bude korunováno úspěchem/zákazem ;-)

0/0
15.11.2006 16:48

Usmolená štětina

Re: Naprostý souhlas

Já si zase Štětiny a Mejstříka nevážím. A tebe mi je Joudo líto...:-( 

0/0
16.11.2006 14:54

omve

Re: Re: Naprostý souhlas

Máš na to právo, i když by mne zajímalo, proč si jich nevážíš - podle mne je Štětina nepodplatitelný, nestranický, nejde mu o osobní prospěch, kéž by takových lidí bylo v parlamentu/senátu víc ;-) A neříkej mi joudo, usmolenče ;-€

0/0
16.11.2006 17:08

seppikub

Srp a kladivo

se zakaze, vymyslej si neco jinyho.Tady nejde o symboly, ale o uplne jinou vec. ;-P

0/0
15.11.2006 15:25

sigenius

Re: Srp a kladivo

Já bych je nechal klidně vymejšlet.

0/0
15.11.2006 18:01

Hrdý Budžes

Re: Srp a kladivo

Lepci kdyz vymejslej symboly nez co jineho.

0/0
15.11.2006 21:31

pepe999 from Salford

Srp, kladivo = vlakno...

Uz jsem se lekl, ze by nejvetsi bolsevicka tlama vlakno vynechal diskusi o jeho oblibene partaji....;-D(Y)Rv

0/0
15.11.2006 15:23

ODSakEda

Memento!

Jsem proti zákazům symbolů a to i komunismu i fašimu.

 Jsem však pro postih jakéhokoliv projevu omezování osobních svobod včetně vlastnit (výrobní prostředky- to je i vrtačka stejně jako nákladní auto či výrobní nebo prodejní budovy, že komuisti?!) a šíření rasové, ale i třídní nenávisti (prej je ODS jen pro podnikatele a né dělníky a pro bohaté a né pro chudé - šířil veřejně takové omezené kastování lidí Sobotka!!!...) at už je prezentováno pod jakýmikoliv symboly!!

 A jako memento bych připomínal právě jací lidé a jaké názory pod těmito symboly!!

0/0
15.11.2006 15:21

four-dwarf

Re: Memento!

Souhlasim.

To ze se mi hakovy kriz jako znak libi, jeste neznamena, ze jsem nejaky fasista.

To same z druhe strany s rudou hvezdou ci srpem a kladivem.

Fasismus i komunismus potlacovaly lidska prava a nechapu, ze kdyz nekde zarvu "at zije Stalin" tak se mi akorat tak nekdo vysmeje. Na druhou stranu, zkuste si nekde zarvat "heil hitler"....;-)

0/0
18.11.2006 23:07

spalovac

Reakce rudochů

Už se těším až zas nějaký bolševik začne vykřikovat "že to přece není demokratický, zakazovat komunistickou demokratickou stranu!!" :-)

A bude krásné až budou křičet "to ale máme nezávislá média!! Redaktor pracuje v žoldu pravicových agentů!!" ;-D

0/0
15.11.2006 15:07

vlákno

Re: Reakce rudochů

Nezávislá objektivní média máme, ale rozhodně to není MF ODS. Jsem pro to zakázat ODS, její působení v této zemi snese srovnání snad jenom s působením KSČ.

0/0
15.11.2006 15:10

vlákno

Re: Re: Reakce rudochů

resp. ODS nechat, ale přejmenovat a zakázat modrého vtáka jako symbol.

0/0
15.11.2006 15:10

spalovac

Re: Re: Re: Reakce rudochů

Jo jo, díky ODS se popravujou tisíce lidí, odtahujou do lágrů... Ty si vůl....

0/0
15.11.2006 15:16

barbudo

Re: Re: Re: Re: Reakce rudochů

... tisíce ... hmm ...

0/0
15.11.2006 21:32

ellukas

Re: Re: Re: Re: Reakce rudochů

A neodtahují ? Jak to můžete vědět?

0/0
15.11.2006 21:41

Eve3

Re: Re: Reakce rudochů

Ty jsi tedy ale pripad... 8-o

0/0
15.11.2006 22:01

vlákno

nacistická ideologie má od té komunistické hodně daleko

a ještě větší rozdíl je v realitě komunismu a nacismu (nemluvím o stalinismu). Ale pokud chce někdo něco zakázat, ať to klidně prosazuje.

0/0
15.11.2006 15:04

spalovac

Re: nacistická ideologie má od té komunistické hodně daleko

Máš pravdu. Je mezi nimi rozdíl zhruba 60 000 000 mrtvých. Nacismus má na svědomí "pouze" 35 000 000. Komunismus 100 000 000. :-( Rv

0/0
15.11.2006 15:14

Englishman

Re: Re: nacistická ideologie má od té komunistické hodně daleko

Mezi nacionálním socialismem a internacionálním socialismem je kromě rozdílného počtu mrtvých ještě jeden velmi podstatný rozdíl: nacionální socialismus z principu věci nemohl ovládnout a zotročit celý svět. Internacionální socialismus mohl. Komunisti jsou prostě mnohem nebezpečnější.

0/0
15.11.2006 15:29

_m-

Re: Re: nacistická ideologie má od té komunistické hodně daleko

Pokud chceš tyhle dva údaje porovnávat, tak ještě musíš uvést čas - tedy 35 000 000 mrtvých za (nevím přesně)15 let, 100 000 000 mrtvých za (?) 70 let. Ne že by se mi to zdálo málo, ale chceš-li porovnávat, tak spravedlivě. Jinak já se zákazy symbolů nesouhlasím, protože tady nejde o symboly, ale je fakt, že když už zakazujeme tak spravedliávě.

0/0
15.11.2006 17:10

captain cook

Re: Re: Re: nacistická ideologie má od té komunistické hodně daleko

nevidim nic spravedlivejsiho, nez zniceni symbolu komunisticke ideologie!!

0/0
15.11.2006 17:16

spalovac

Re: Re: Re: nacistická ideologie má od té komunistické hodně daleko

Fajn, tím spíš musíme komunismus postavit co nejdříve mimo zákon. Nacismus (německý) který má na svědomí těch 35 mil. byl zakázán po 12 letech co byl u moci. Komunismus zabíjel přes 70 let a ještě nebyl postaven mimo zákon.

0/0
16.11.2006 7:14

_m-

Re: Re: Re: Re: nacistická ideologie má od té komunistické hodně daleko

No, proč asi?

0/0
16.11.2006 8:24

fel_low

Zákazy?

Prapory, pod kterými Klement Gottwald zvolal: "My se od ruských bolševiků do Moskvy chodíme učit, jak zakroutit krkem. Přejde vás smích."

V poslanecké sněmovně byly v roce 1929, kde jako novopečený poslanec Gottwald tahle slova pronesl, sovětské vlajky?8-o

Víte - nebýt toho, že Německo prošlo po válce poměrně bolestivou, ale nakonec úspěšnou denacifikací, bylo by dneska zakazování svastiky k smíchu.

Dokud komunistická partaj bude legálně existovat, dokud nebude fungovat právní stát, který jí zamezí fungovat v tomhle pololegálním vakuu, a hlavně - dokud nevymře bolševická garnitura ve všech ostatních stranách a v naší společnosti vůbec a dokud my sami nevyženeme toho bolševika, kterého si každý, kdo před rokem 89 rozum bral, v sobě - do té toby jsou zákazy kladiv, srpů, hvězd, rudého plátna a tlaky na přejmenování naprosto, ale totálně k hovnu. K rudému hovnu.

0/0
15.11.2006 15:02

hadesxx

Re: Zákazy?

R^R^

0/0
15.11.2006 15:04

_m-

Re: Zákazy?

R^

0/0
15.11.2006 17:11

Usmolená štětina

Re: Zákazy?

Chybí ti tam ještě....hovno. Potřetí.

0/0
16.11.2006 14:58

Lubos1390

Neměly by se zakázat i třešně?

Včetně jejich konzumace, protože by to někoho mohlo pobízet ke komunistickému smýšlení ... Co myslíte?

0/0
15.11.2006 14:42

Smil

Re: Neměly by se zakázat i třešně?

třešně bych nechal, ale pěstoval bych je v jiné barvě.

0/0
15.11.2006 15:15

_m-

Re: Neměly by se zakázat i třešně?

Lásko........dvě třešně na talíři..........

0/0
15.11.2006 17:11

Hrdý Budžes

Re: Neměly by se zakázat i třešně?

Jo tresne zraly, zlaty tresne zraly, zlaty tresne zraly a jak to bude dal?

0/0
15.11.2006 21:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.