Diskuze

Lékárny plánují sjednotit doplatky za léky

Doplatky za léky by se mohly v budoucnosti sjednotit, neměly by se tedy lišit lékárnu od lékárny. Podle prezidenta České lékárnické komory Lubomíra Chudoby se na tom shodli delegáti sjezdu ČLK s náměstkem ministra zdravotnictví Pavlem Hroboněm a zástupci zdravotních pojišťoven.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dadly

9. 11. 2006 12:06
http://www.okna-plastova.info/

http://www.okna-plastova.info/

0 0
možnosti

Friday

7. 11. 2006 9:09
Chtějí zakázat SLEVU !!

Lékárníci-odboráři (protože co jiného je komora) chtějí ZAKÁZAT, aby vám některý z lékárníků MOHL nabídnout SLEVU. Protože "oficiální" je ta vyšší cena, a některý lékárník se prostě rozhodne, že z ní sleví a bude z toho léku mít méně. Menší zisk z tohoto léku kompenzuje větším obratem v tomto léku (chodí mu tam pro něj víc lidí), v jiných lécích nebo doplňcích (přitom si ti lidi něco koupí) nebo má slevu od výrobce (podmíněnou tím vyšším obratem).

Takže HLASUJTE: chcete mít možnost SLEVY?

Pak zbývá vyřešit, jak se o doplatcích dozvíte. Zákon o regulaci reklamy zakazuje lékárnám tisknout a distribuovat letáky s výhodnými doplatky léků na předpis. Ale jistě by nebyl problém založit nějakou nezávislou organizaci, která by zřídila webovou stránku a pro neinternetisty telefonní linku a informovala by tazatele o nejvýhodnějších doplatcích v jeho regionu. Sponzory by jistě našla mezi firmami nabízejícími levné generické léky.

0 0
možnosti

mc-t

7. 11. 2006 20:27
Re: Chtějí zakázat SLEVU !!

Nepleťte si Lékárnickou komoru s Lékařskou komorou. Lékárnická komora žádný odborářský klub není.

Jinak pokud si myslíte, že firmy vyrábějící generické léky jsou celé žhavé sponzorovat vámi navrhovanou linku, jste vedle jak ta jedle.

Pokud by vás informovali pravdivě, tak byste se mohl dozvědět, že jejich konkurence to umí ještě levněji (generikum neznamená automaticky doplatek rovný nule).

Jinak já jsem mnohokrát lidem u léků s vysokým doplatkem navrhovala levnější variantu a budete se divit, mnoho z nich si ji nezvolilo. Lidi se bojí, aby nenakrkli doktora, ale pak si pochopitelně stěžují na lékárníky, protože solit museli v lékárně a ne u doktora.

Pokud si myslíte, že by po sjednocení cen, šlo všechno nahoru, strašně se pletete. Ony by si farmfirmy hóóódně moc rozmyslely nasadit ceny, jaké si v současné džungli dovolují nasadit dneska.

0 0
možnosti

iuos

6. 11. 2006 13:52
hmm

je zajímavé, že v případě "zdraví" jsou ti, tkeřé v tomto obrou pracují jakýmsi způsoběm nadřazeni jiným profesím... přitom doktor může jednou chybou zabít (v naprosté většině případů) jenom jednoho jedince, kdežto takový automechanik, pekař nebo popelář, ti se splýst nemůžou mnohem víc... ale to je asi pozůstatek z pravěku a fascinace šamany... ;-P

0 0
možnosti

holkazdaleka

5. 11. 2006 21:31
Jak je tohle zase mozne

8-o To si lekarnik muze sam rozhodnout, o kolik pacienta obere? 8-o

0 0
možnosti

opportunity

5. 11. 2006 22:04
Re: Jak je tohle zase mozne

A v obchodě se ti zdá normální, když rohlík stojí 1,70 a ne 2,00 jako vedle?

0 0
možnosti

lopatol

5. 11. 2006 21:26
Kvalita lékáren

Kvalita některých lékáren v Praze je úžasná. Buď "lékárnice" mluví lámanou češtinou, pořádně neví, co po ní chcete, nebo když už se zadaří a narazíte na česky hovořící, máte štěstí, pokud se zorientuje v medikamentech alespoň druhově, jenže pak začne doporučovat bez fundovaného porovnání nejdražší preparát, nebo na místě začne zmateně pročítat příbalové letáky. Jsem pro volný prodej léků bez předpisu, rád, rychleji a kvalitněji se obsloužím sám.

0 0
možnosti

opportunity

5. 11. 2006 22:06
Re: Kvalita lékáren

Většina řetězcových lékáren má problém se sehnáním pracovníků - běžně obsluhují farmaceutické laborantky bez praxe :-/

0 0
možnosti

RATE

5. 11. 2006 21:04
Doplatky na chronické onemocnění se mi zdá nemravné

Nevadí mi, pokud budu chtít hledat lékárnu s nižším doplatkem na léky proti bolesti hlavy a podobně, ale moc mi vadí, že chroniční pacienti s ne vlastní vinou trpící nějakou chorobou musí doplácet na léky a obíhají lékárny ve městě a hledají tu, kde dostanou své léky levněji ! (astmatici, lidé s Crohnovou chorobou) Na Ventolin inhaler dopl. 32,48 Kč + Miflonid 400 11,-Kč je ještě únosné, ale nově zavedený doplatek na 100 tbl. balení Pentasy 500 mg, na který vyžadují lékárny 161,30 Kč (v Praze) až 270,- Kč (v Kralupech n.L.) mi připadá nehorázný !Rv

0 0
možnosti

mc-t

6. 11. 2006 13:53
Re: Doplatky na chronické onemocnění se mi zdá nemravné

Tento stav vyhovuje farmaceutickým firmám. Vyberou si pár lékáren, těm dají nějakou "akci" - např. 17+4 apod., a spoléhají na to, že ostatní lékárny cenu sníží. Vyjde je to levněji, než kdyby snížili cenu pro všechny.

Ne všechny lékárny jsou ale ochotné doplatky mazat, nebo snižovat, protože tuto taktiku firem považují za nemravnou.

Stěžujte si na farmfirmy, ne na lékárny. Taky budete za svou práci chtít plat, netvrďte mi, že pracujete zadarmo.

0 0
možnosti

kolohnát

5. 11. 2006 18:09
No tak to

je pěkná pi.ovina.Copak režie lékáren je stejná.To znamená že ceny léků bude určovat kdo když ne trh;-O

0 0
možnosti

mc-t

6. 11. 2006 13:58
Re: No tak to

Režie VŠECH lékáren je velmi vysoká, to mi věřte.

A cenu určuje v prvé řadě velmi přísná a složitá regulace. Trh má v tomto případě jen velmi omezenou účinnost. Lékárna se může části svého zisku zříci, ale nikde vám nemůže napočítat ani půl haléře navíc.

0 0
možnosti

ppeepa

5. 11. 2006 15:41
zpět před rok 1989

tak nám opět ukázala pravicová ODS jak dokáže levicově myslet. Nějaká konkurence - blbost. TA PŘECE NUTÍ LÉKARNIKY SLEVNOVAT.Tak si určíme ceny a budem vydělávat všichni. A není to náhodou kartelová dohoda? ČEST PRÁCI

0 0
možnosti

freak2

5. 11. 2006 13:35
...

Super. A hned potom by se měla stanovit jednotná cena za 1/2 litr piva v restauracích - tak baj voko kolem 15,-, pak za litr benálu  na čerpačkách  tak kolem  27,- ....... ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

jeen

5. 11. 2006 11:43
Ceny léků

Ratha mám rád jako vosiny v (_._), ale v poukazování na nešvary lékárníků s ním souhlasím.

Např. Oční kapky Xalatan - pražské lékárny:

1. Na Újezdě    cca 300 Kč za balení 1 x 2,5 ml       ;-€(Y) 

2. Nemocnice Motol  320 Kč za balení 3 x 2,5 ml   ;-€

3. v Dejvicích   128 Kč za balení 3 x 2,5 ml

0 0
možnosti

tyrael

5. 11. 2006 17:46
Re: Ceny léků

Ministra prumyslu obchodu Milana Urbana mam rad jako osinu v pr*eli, ale v poukazovani na nesvary velkych nadnarodnich retezcu s nim souhlasim. Napr. mineralni voda Mattoni-prazske hypermarkety:

1.  Albert Hanspaulka: 8,50Kc x 1,5l

2. Delvita Dejvice: 9,90 Kc x 1,5 l3. Tesco Smichov: 11,5 Kc x 1,5 l

Tomu se rika podnikani;-D;-D;-D

0 0
možnosti