- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za situace 100:100... přesilu kluků bych vypároval, aby bylo stejně kluků a stejně holek. Mimochodem, ne každý kluk hned chce vidět závody motorek.
Jo a hlasování by bylo tajné - HNED BY SE NAUČILI JAK POLITICKY KORIGOVAT SVÍ VYJÁDŘENÍ A HLAVNĚ SE SNAŽIT PŘEDLOŽIT 100% ARGUMENTY
a dramatik (August Strindberg) kdysi napsal: " jak je žena 10 metru od sporáku - je na útěku..."
Táta mele maso. Emil má mísu. Máma myje auto. Tak to chci potom vidět ten dětský pohled na svět. Jim z tý rovnoprávnosti asi za chvíli hrábne..
"Samozřejmé by proto mělo být, že se všichni rozvíjejí podle svých schopností, ale nejsou srovnávaní se skupinou, ke které patří"
to by ale dle mého znamenalo přestat s rozdáváním známek na základní škole, protože právě to je jednou z hlavních příčin srovnávání a soutěživosti. Já bych byl pro.
po celé staletí a nikdo nemá zájem školství modernizovat. Dělit výuku, dle pohlaví osobně považuji za nesmysl.
Přesto absolventi našich škol předčí v celkovém vzdělání absolventy škol stejného typu v USA a to dosti výrazným rozdílem.
Škoda jen, že je nepředčí například v počtu patentů, vědeckých ocenění, nebo alespoň v průměrné mzdě.
je na prdlajs, protože kolikrát máma solí víc než táta, co možná umí, ale nemůže řídit auto, páč má papíry v čistírně.
Rozdělení vyučování podle pohlaví je též nesmyslné (vaření vs technické práce).
Na druhou stranu otázka výletu je sporná, když bude ve třídě 23 chlapců a 7 dívek (náš případ), tak co? A když bude ve třídě jeden chlapec a 29 dívek? No?
A co parlament?
A to nemluvíme o tom, že holky třeba taky chtějí na motorkářské závody - není to náhodou předpojatost, myslet si, že ne?
Takova Hluchá koza, _m a některé další by tam měli být přikovány pokud možno krátkým řetězem :-)