- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S naloženým kufrem těžko můžu přestoupit na vlak. A na krátké trasy je prostě auto výrazně rychlejší.
Jo dřív... to byla jízda... před třiceti léty, když jsem si udělal papíry na auto a náklaďák a rovnou jsem pracoval s náklaďákem tak jsem se v osobáku bál. To bývaly čtyřproudovky prázdný a dálnice se stavala závodištěm pro mnohé. Pokuta 100Kčs za překročení rychlosti o 50 km/hod nebyla vyjímkou. Okresky byly prázdné a spíše se člověk obával, že když se mi něco stane s vozem, tak se nedočká pomoci(neexistovaly mobily). Někam jet bylo dílem chvilky. Tak to už budou jen vzpomínky. Dnešní situace na naších silnicích je katastrofa. Stále opravy a celková rozvrtanost cest je katastrofální. Zácpy všude. I malinká pusinka dvou SUV je škodou tak za 15 miliónu a tak neodstraněná vozidla stojí a překážejí... a nervy tečou , no a pak, když to jen trochu jde tak se zase lítá 300 příliš nízko. ...Jó dřív... dřív byly cesty prázdné....
co dělají muži zákona. Pořád slíchám o akci kryštof, a že policie posílyla hlídky na silnicích, a že posílyla své řady o několik set nových kolegů. TAK KDE JSOU
Nárazově otravují slušné řidiče za drobné přestupky. Nebezpečný styl jízdy se v Čechách nekontroluje.
když někdo jede pomalu, tak si počkám a až je to možný, tak ho předjedu.. mezitím se kochám krajinou, poslouchám radio, nebo si prohlížím jeho auto... není kam pospíchat...
No, někdy čekám i hezkých pár kilometrů. A když jedu služebně na druhý konec republiky, tak pospíchám domů za rodinou. Nejsem nervák, ale po konci pracovní doby už mám nervy celkem napnuté. Mimoto se mi nechce firmě bez náhrady věnovat svůj volný čas, protože to, že bylo všude plno pohodářů jaksi mého šéfa nezajímá.
Pro argumenty typu "kvůli tomu se nezabiju" zdůrazňuji, že i když pospíchám, tak jezdím tak abych sebe ani nikoho jiného nezabil.
je největší bolest českých, moravských a slezských řidičů. Na dvouproudové cestě kde se bezpečně vezou 4 auta jezdí někteří umělci tak, že jedou levým kolem po středové čáře, případně 20 cm v protisměru.A jedou samozřejmě mimo obec 80. Tím vznikají nesmírně nebezpečné situace, ne všichni na to mají nervově a pak předjíždějí.Jenom že pokud takového "řidiče " chci bezpečně předjet ( mezera ) a nechat mezeru dle vyhlášky, tak jedu levým kolem skoro v příkopě v protisměru.Vrátit se rychle zpět do vlastního pruhu není jednoduché.
problem je, ze Cizci neumi na kruhove prejezdy vjet a hlavne neumi vyjet (s blinkrem).
"Cizce" jsem si vyložil jako cizince, ale přesto se domnívám, že v cizině na západ od hranic je kruháčů poměrně dost. Své tvrzení mám podloženo vlastními zkušenostmi.
Pro mě je každý, kdo přede mnou jede nepřiměřeně pomalu a brzdí mě, pouhý pytel hnoje - lituju, že nemám na přední kapotě výsuvné raketomety, kterýma bych si odklidil ty pytle hnoje z cesty jak Terminátor nebo Bond
ale jsem proto, aby starší lidé museli prokázat že dokáží pořád rychle reagovat na různé nenadálé situace. Své rychlé reakce by museli dokazovat třeba na trénažeru např. při hře need for speed. Pokud dojedou jako poslední - jsou jejich reakce pomalé - v reálném provozu by nedokázali rychle a přiměřeně zareagovat a jejich řidičský průkaz by měl být odebrán. Vím že by to pro ně bylo kruté, ale přeci nemohou ohrožovat ostatní účastníky silničního provozu.
Částečný souhlas, ale testem schopnosti ridit, by meli prochazet naprosto vsichni a casto opakovat (psychotesty, reakce, umeni zvladat stres a hlavne umeni ridit vozidlo v provozu).
Otrkali jsme se, jezdíme jak dobytek, Mrtvých na silnicích neubylo. Nechci radit, policisté konejte a vytlačme tupce ze silnic.
Zatím ten co přežil den
Radim Buršík