Diskuze

Vraha pěti studentek popravila smrtící injekce

Smrtící injekce ukončila život dvaapadesátiletého Dannyho Harolda Rollinga, známého jako Gainesvillského Rozparovače. V roce 1990 zavraždil pět univerzitních studentek. Ke všem svým činům se přiznal. Poprava se konala ve věznici Starke v americkém státě Florida.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

utanův stín

26. 10. 2006 15:01
Thingie,

těch deset doláčů pošli na nějakou charitu. :-)))

0 0
možnosti

Thingie

26. 10. 2006 15:26
Re: Thingie,

Uz odpovedel? Jdu to omrknout.Davam pravidelne zebrajicim detem v zahranici i kdyz si iluze o cili penez nedelam. "Mamka" rada kouri (cigarety ;-) a "tatka" zase rad automaty. Ha,ha mel jsi videt, kdyz jsem se jednou dopalil a koupil jsem jim chleba a jindy zase jogurty. Ten pohled8-o, ale nakonec to v nich zmizelo raketovou rychlosti i kdyz je "rodice " asi nepochvalili.

0 0
možnosti

Thingie

26. 10. 2006 11:55
Pro sachmat

Jak se da resit recidiva? Rekl bych , ze se to v CR nedari a tak by si te statni aparat mel zacit nadbihat, protoze by jsi mu usetri par milionu, za nove veznice.

0 0
možnosti

ŠachMat

26. 10. 2006 12:11
Re: Pro sachmat

No tak novy veznice sou potreba stejne, pancto vsechny kriminalniky bychom asi nepopravovali. De o recidivu magoru, ktery by eventualne zaslouzili provaz. Kdyz vezmu prumernej vek kdy ho zaveo cca 35 a prumernej vek kdy tak asi zemre cca 65 dostanu dobu trvani dozivotniho trestu 30 let. Pocitam ze rocne by se to tykalo tak 3 lidi. Tak mi vychazi asi 90 lidi. To snad tak moc neni.

0 0
možnosti

Thingie

26. 10. 2006 11:40
Pokrytec.

Ano, ja jsem pokrytec, protoze pokud je soudce a kat placen za vykon prava, tak od nich budu ocekavat, ze pokud vraha usvedci tak ho take popravi. Pokud se to bude tykat me rodiny, vykonam to sam a usetrim statnimu aparatu par stovek.:-) Me se zda, ze par lidicek, klanici se Havlove bibli, by se melo dostat do situace, kdy mu nejaky obcanek oddeluje casti tela za ziva ci postupne deaktivuje jeho kostru v bdelem stavu. Co takhle instantni telo v praktickem 200 l baleni, uskladnene v Orlicke prehrade. Jo, jo. Humaniste bijte na poplach.

0 0
možnosti

Pan Navratil

26. 10. 2006 11:45
.

8-o:-/

0 0
možnosti

Pan Navratil

26. 10. 2006 11:36
Z jiné strany,

setkali jste už někdy s vrahem? Seděli jste třeba v hospodě? Jak to na vás působilo?

0 0
možnosti

Auggiecz

26. 10. 2006 11:39
Re: Z jiné strany,

Vzhledem k profesi ano, ale ne teda v hospodě. Jak to na člověka působí záleží na tom, co se stalo a za jakých okolností vraždil.

0 0
možnosti

utanův stín

26. 10. 2006 11:27
Rugere,

zatím jsi tu předvedl jen dva argumenty pro. 1. ekonomičnost, 2. ochranu společnosti. Druhý je nesmyslný, to dělá jakýkoli trest, trvale to může být doživotí bez možnosti propuštění, podargumentem pro trest smrti v tomhle případě bývá, že může utéct. No to může, stejně jako se může narodit jiný vrah. Ochrana společnosti se tím výrazně nezhorší. K ekonomice, neřekl bych, že to společnost příliš zatíží, souhlasím s Navrátilem, jeho argument je dostačující k vyvrácení tvého. Co máš dalšího?

0 0
možnosti

Ruger

26. 10. 2006 11:34
Tak jednoduché to není, O ochraně společnosti se dočti v jiné mé odpovědi níže

Ale ještě jednou opakuji trest smrti není jediným pilířem trestního práva- souhlasím , že doživotní trest bez možnosti propuštění (nebo v extrémně vysokém věku) má  něco do sebe, a důležité je překopat kompletně náš trestní zákonník.

Nicméně argument forenzně deklarované ochrany společnosti je skutečně velmi silný a společností velmi vnímaný a extrémně silný. Nesmeteš je z povrchu zemského triviálním "Druhý je nesmyslný, Co máš dalšíhoi?"

0 0
možnosti

pepe999 from Manchester

26. 10. 2006 11:20
Injekce??? Proc ne kreslo???

0 0
možnosti

Pan Navratil

26. 10. 2006 11:24
Re: Injekce??? Proc ne kreslo???

cara energia eletricca!

0 0
možnosti

Pan Navratil

26. 10. 2006 10:43
Hele, oranžovej,

proč bych měl být sociopat? Pokud tu někdo vykřikuje, že za ............... by měl být trest smrti, tak mu jenom říkám, že má možnost ho vykonat sám, když ho to "uspokojí". Jsou sice nějaké následky, a možné riziko vendety...

0 0
možnosti

utanův stín

26. 10. 2006 10:46
Re: Hele, oranžovej,

O to nejde, jde o to, že píšeš "nic ti nebrání".

0 0
možnosti

Transalp

26. 10. 2006 10:22
právo

Každý máte právo sebe nebo svou rodinu během napadení bránit a to tak, abyste odvrátili útok. Pokud přitom někoho zabiju, je to kromě obrany taky individuální trest smrti. Otázkou je, zda by o definici útočníka a o zabití útočníka měl místo napadeného a jeho rodiny rozhodovat státní aparát. V nedávné minulosti stát v moci demokraticky zvolených komunistů zneužil státní trest smrti např. proti Miladě Horákové. Vzhledem k tomu, že stát chrání především sama sebe, se o zneužití státního trestu smrti obávám značně.

0 0
možnosti

Ruger

26. 10. 2006 10:29
V tom asi souhlasím se stávajícími normami, byť jsou příliš

restriktivní. Ano pokud mi někdo vleze do domu, musí počítat s rizikem, že můj dům opustí v igelitovém pytli. Naštěstí se naše policie, soudy i soud vrchní zatím v případech sebeobrany řídily více citem pro spravedlnost a smysl zákonnosti, než restriktivním výkladem stávajících zákonných norem, které jsou ve vlastním výkladu velmi "GUMOVÉ".

0 0
možnosti

KOLDAK

26. 10. 2006 10:18
Stejně je to dojemné,

ty výbuchy emocí nad smrtí či nesmrtí jednoho masového vraha. A jiné masové vrahy oslavujeme, protože mají na sobě uniformu té správné armády.

0 0
možnosti

Ruger

26. 10. 2006 10:14
Trest smrti odsuzují většinou nevyrovnaní jedinci

 kteří zároveň protestují třeba proti americkým základnám, bratrům Mašínům a hlasují v soutěžích o Největšího Čecha. To prostě musí vychcípat.

Trest smrti je pro některé tresty nepostradatelný, odpůrci pláčou pro práva viníka, ale na  oběť (i) se nikdo neptá. Trestem smrti společnost jasně deklaruje ochranu práv společnosti žijící v souladu s platnými státními normami. Navíc je trest smrti jednoduše ekonomičtější než doživotní (skutečně doživotní) kriminál - což je asi jeden z nejsilnějších argumentů. Trest smrti by měl být součástí trestního práva pouze v souvislosti s činy které míří proti životu jiných lidí ,a nebo které jsou činy teroristickými.

0 0
možnosti

Ruger

26. 10. 2006 10:15
oprava - ......právními normami

0 0
možnosti