Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelské stíhačky prý střílely na německou loď

U libanonského pobřeží se údajně odehrál incident mezi německou vojenskou lodí mírových sil OSN a izraelskými stíhačkami. Německé ministerstvo obrany obrany potvrdilo, že izraelské letouny na loď nalétávaly a vypálily dva varovné výstřely. Izrael však popřel, že by se něco takového stalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Richard 1. Lví srdce

Nadpis článku není přesný

Izraelské stíhačky vypálily varovné výstřely do vzduchu a ne na loď.

:-)

0/0
26.10.2006 21:58

Ahaman

Re: Nadpis článku není přesný

Mířili na loď, ale netrefili, jelita:-)

0/0
26.10.2006 22:40

Auggiecz

Re: Re: Nadpis článku není přesný

To jenom neměli Němci a Izraelci co dělat a hráli lodě. Tohle bylo očividně mimo ;-D

0/0
27.10.2006 18:58

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Nadpis článku není přesný

Jo je třeba z ergonomického hlediska mířit do sektoru b5 !

0/0
27.10.2006 19:26

Trashman

Pro ty co nechápou

proč redakce iDnes napsalo slovo "prý", i když je to potvrzená informace a ne žádná báchorka, tak ať se podívají na fotogragie některých "novinářů" iDnes v Mladé frontě a bude jim to ihned jasné. Přece nebudou pomlouvat své soukmenovce, že?

0/0
26.10.2006 20:00

Ahaman

Re: Pro ty co nechápou

:-DR^

0/0
26.10.2006 20:14

Trashman

Němci by měli zapomenout

co bylo za války a Izraelce tvrdě převálcovat! Střílet na loď suverenního státu si přece nemůže dovolit ani teroristický stát Izrael!

0/0
26.10.2006 19:55

Auggiecz

Re: Němci by měli zapomenout

Já vím, že je to pro tebe nepředstavitelné, ale oni mají mozek víš... ;-)

0/0
26.10.2006 21:56

Trashman

Re: Re: Němci by měli zapomenout

A kdo že má ten mozek? Pokud myslíš Němce, tak s tím mohu jen souhlasit. Pokud ale myslíš Jewish, tak to bych dost pochyboval, že mají mozek. Ti tam mají jen orgán řízený na obrovskou hladností po pěnězích. To je jeho jediná funkce a tou se také Jewish řídí. Získat co nejvíce peněz a být co nejvíce slavný, aby pak mohl zasahovat do řízení států.

0/0
27.10.2006 18:03

Auggiecz

Re: Re: Re: Němci by měli zapomenout

Já to tušila že se chytíš ;-D Tak teď u hlavně víme, kdo tam ten mozek nemá ;-D;-DR^

0/0
27.10.2006 18:55

pancho10

To slovo PRÝ to fascinuje.Inu iDNES

;-D

0/0
26.10.2006 19:21

hadesxx

Konečně jsem

si ten článek přečetl.

Hmmm, to nedopadne dobře, když všichni ti, co mají prsty na červených knoflíkách, jsou takhle vycukaný a vztahovačný ...

0/0
26.10.2006 18:28

Auggiecz

Re: Konečně jsem

Zatím z toho má psotník jen pár ani-cokoliv na diskuzních fórech ;-)

0/0
26.10.2006 21:59

vaclavj1

teda...

titulek znel tak nadejne a nakonec tohle :-/

0/0
26.10.2006 18:18

Trashman

Jako odvetu bych

doporučoval kobercové bombardování území Izraele. Nic jiného si tento teroristický stát za podobné činy nezaslouží!

0/0
26.10.2006 18:09

Auggiecz

Re: Jako odvetu bych

Tak co tu pořád sedíš? Proč už nestartuješ? ;-D

0/0
27.10.2006 18:56

Monstrum Anonymič Anonymov

Tak to se může stát jen v Izraeli

Židáci vymaštění, tam snad v tom Izraeli zůstala jen banda trotlů, zbytek utekl do světa....

0/0
26.10.2006 17:36

Júlinek šíšal

a což pohlédnou na demokracii

jako na určitou sosutavu mezidských vztahů? ... to se pak nemusíme ihned zabývat například ani oněmi demokratickými instituty, které jsou nutné kvůli takovým jedincům jako je ratlík ? ... a možná pro mnohé bude snazší hledat, co spíš není než je demokratický mezilidský vztah? ;-P

0/0
26.10.2006 17:03

hadesxx

Re: a což pohlédnou na demokracii

Tím, že jsem chudinku nepřítomnou Auggie obvinil z pustého formalismu, přeci tato diskuze začala. No vida, kruh se zase uzavřel.Uzavřu i PC, musím pa.

Zatím :-)

0/0
26.10.2006 17:07

hovnoval-

@@

jak rikaval Krakonos: Kdyz slapnes do louze, nediv se, ze mas mokro v botach

0/0
26.10.2006 17:01

Júlinek šíšal

Re: @@

na vás něco leze ... když necitujete vý-chofný výrok o hrabání spadaného listí ...8-o

0/0
26.10.2006 17:07

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: @@

Růženo, tobě hrabe?

:-)

0/0
26.10.2006 17:09

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: @@

chofnýprouk lupení? ... kde, růžo?;-P

0/0
26.10.2006 17:17

hadesxx

A ještě Auggiecz

Klasické klišé - srovnávání totalitního systému se systémem demokratickým

...Klasický formalismus a demagogie. Například náš totalitní systém o sobě tvrdil, že je demokratický. Měl jsem se spolehnout jenom na to?  A než začnete vypočítávát formální znaky demokracie - mně tento systém nepřipadá demokratický, protože lidmi manipuluje stejně jako ty předchozí - jen promyšlenějšími metodami.

0/0
26.10.2006 15:59

--Raswan--

Re: A ještě Auggiecz

Možná ti nějak uniklo že demokracie není o tom že se tě nikdo nepokusí zmanipulovat,notabene zvláště když jsi blbec,ale o individuálních svobodách.A jestli v tom nevidíš rozdíl,tak je to právě nejspíš tím,že jsi důkladně zmanipulovaný ;-D

0/0
26.10.2006 16:10

hadesxx

Re: Re: A ještě Auggiecz

Určitě bychom se neshodli na definici individuální svobody. Já za ni považuju především absenci všech závislostí - zejména na těch materiálních krámech, kterými se necháte manipulovat Vy.

0/0
26.10.2006 16:14

--Raswan--

Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Absence všech závislostí je tvoje osobní záležitost,věc tvých osbních schopností,ne věc zřízení ,či věc co by ti měla zajišťovat demokracie ;-)

0/0
26.10.2006 16:38

hadesxx

Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Já to po ní taky nechci. To Vy jste ji sem zatáhl. Řekl jsem jen, že demokratický pro mne není ten systém, který se pokouší manipulovat lidmi, toť vše. Protože pak z demokracie zbude jen ten pojem, a je z ní zase jen vlada několika manipulátorů a ne vláda lidu.

0/0
26.10.2006 16:42

--Raswan--

Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Pokud to bereš takhle,pak nikdy žádná demokracie v celé lidské historii neexistovala (a nikdy existovat nebude) a v tomto kontextu je to stejný mýtus jako komunismus ;-)Potom ovšem nevím jak chceš současná zřízení na západě nazývat ;-)

0/0
26.10.2006 16:46

hadesxx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Plutokracie je zažitý název pro tuto formu vlády.

A máte pravdu, demokracie ještě nikdy nebyla, ještě jsme nedozráli.

0/0
26.10.2006 16:48

--Raswan--

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

V intencích toho jak si demokracii představuješ ani nikdy nedozrajeme,jenže tady jde jen o tvůj subjektivně idealistický a hlavně nesmyslný výklad slova demokracie.Na plutokracii to postrádá základní charakteristiky.

0/0
26.10.2006 16:56

hadesxx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Nekopejte do otevřených dveří - ve věci demokracie snad ani nejsme v rozporu. Já si to slovo nijak nevykládám, ataky si myslím, že lidstvo jako celek k ní nedozraje. Demokratický vždy může být jen jednotlivec, společnost ne.

Podle mne je základní charakteristikou plutokracie vláda peněz.  Politikové jsou jen loutky v rukou těch skutečně - tj. ekonomicky - silných. Jste jiného názoru?

0/0
26.10.2006 16:59

--Raswan--

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Tohle už je sofistika,tady jde spíš o to jak jsou standartně definovány politická zřízení.Nedělat z demokracie impotentní modlu,je to zřízení jako každé jiné zřízení má své klady a zápory...Ne nejsou,ta interakce je vzájemná,a ne jen jednosměrná.Když už tak korporativní fašismus ;-)..

0/0
26.10.2006 17:07

hadesxx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Celá debata začala tím, zda může jít jedinec proti zákonům své země, proti vládě. Protože jsem zažil vlády, které flagrantně porušovaly to, co považuju za vyšší zákony, a musel jsem se denně velmi konkrétně rozhodovat, zda kolaborovat nebo ne, není pro mne tato debata ani akademická, ani zbytečně sofistikovaná, naopak, dotýká se mých nejvlastnějších zájmů a citů.

0/0
26.10.2006 17:10

hadesxx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

PS - a druhá část  - hm. možná. Ale s tím taky nesouhlasím ;-)

0/0
26.10.2006 17:13

Júlinek šíšal

Re: Re: A ještě Auggiecz

anoano ... áda, joe, kléma s gustou byli - dokonce i jyrka je - ti individuálně nejsvobodnější demokraté ... a ratlík má ambice být také takový ...;-P

0/0
26.10.2006 16:15

hadesxx

Re: Re: A ještě Auggiecz

PS - takže když se v rámci demokracie podaří zmanipulovat blbce tak, aby volili diktátora, a ti jej zvolí, je to ještě furt demokracie - chápu Vás správně ?

0/0
26.10.2006 16:34

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

no ... von ratlík takové ambice mívá ...;-D

0/0
26.10.2006 16:39

--Raswan--

Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Demokracie je to to přesně tak dlouho,dokud jsou zachované demokratické instituce,bez ohledu na to kdo koho nazve v rámci politických preferencí "diktátorem".;-)

0/0
26.10.2006 16:41

hadesxx

Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Československá socialistická republika měla zachovány  všechny formální demokratické instituce - nevšiml jste si?

0/0
26.10.2006 16:44

--Raswan--

Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Neměla,v okamžiku kdy měla zakotvenou vedoucí úlohu strany..

0/0
26.10.2006 16:47

hadesxx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

To odsouhlasil demokraticky zvolený parlament ;-)

0/0
26.10.2006 16:49

--Raswan--

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Ano a od toho okamžiku přestal být demokratický ;-)

0/0
26.10.2006 16:59

hadesxx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Udělali chybu. Museli ji udělat - neměli čím jiným by davu zacpali hubu. Dnes už by nikdo takovou chybu neudělal, namísto vedoucí úlohy strany funguje vedoucí úloha konzumu.

0/0
26.10.2006 17:01

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

mno ... von ratlík zapomíná, že tenkrát ti nejvybranější demokrati už víceméně při výběru měli jasno, že něco takového schválí ... demokracie zařvala dříve, jen prostému lidu to ještě nikdo neřekl ... ;-D

0/0
26.10.2006 17:09

--Raswan--

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

To ano,ale tohle je už potom polemika o příčinách.Pochopitelně že vyhecovaná lůza ze které čerpají často extrémně levicová uskupení se zklidnit jinými než silovými prostředky nedá.A oni udělali tu chybu,že místo užití síly couvli...

0/0
26.10.2006 17:11

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

nojo ... ratlíku, dobře to popisuješ ....jako bych ty emerycké šouvolby viděl;-D

0/0
26.10.2006 17:19

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

Ne.

0/0
26.10.2006 16:48

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

já tě, frantíku chápu ... něco jiného je, když občánek si zanadává na zřícení a pak jen mávne rukou kvůli tomu, že ho v hypermarketu ošidili o 10Kč, a jiného zase, když tebe oberou o 10Kč, které si pracně sehnal na láhev okeny odnesením vlatnoručně sesbíraných kanálových mřížek v okolí ...;-P

0/0
26.10.2006 17:14

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: A ještě Auggiecz

ano ... realita je to, co mužeš popisovat fotografovat ... a jiného si ještě z vědeckého marxleninstalingotwalddialektického materialismus pamatuješ? ... mimochodem ... dokdy které demokratické instituty je nutné zachovat? ... a jak to , ratlíku poznáváš, že jsou nebo nejsou? ...;-D

0/0
26.10.2006 16:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.