Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve volbách kandidují lidé z prostředí neonacistů

Za politické hnutí Právo a Spravedlnost, které ve volbách usiluje o posty na třinácti radnicích, kandidují také lidé úzce napojení na nebezpečné ultrapravicové organizace. Vedení strany to odmítá. Policie nemůže s kandidaturou radikálů nic dělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brancaleone da Norcia

!!!

Mrrdat je ztvrdlym hounem!!!

0/0
22.10.2006 11:41

nenápadně maskovaný Kei

...

Tady někdo něco psal o obouvání se do skupin obyvatel a jmenoval cizince. Prosím autora, ať si nechá své jméno vytesat na kámen a napíše mi, kam ho dal, ať mám jít kam poslat děti si odplivnout, až jím budu coby děda vysvětlovat, že kdysi jsme tu žádný islámský radikály, gheta s vlastními zákony a na jednoho pracujícího 10 nepracujících černochů neměli, že za to můžou právě tací, jak vy.

Proboha, poučme se kua z vývoje na západě, oni tu možnost neměli, my ji vlatně díky komoušům máme. Nedělejme stejnou chybu, jako Němci s Turkama (viz Berlín, radikalizace a islamizace 2. a 3. generací turků), Angláni s pákistáncema (netřeba příklad, stačí navštívit) nebo Francouzi... se všema:-)) ...:-(

0/0
21.10.2006 15:10

nenápadně maskovaný Kei

Re: ...

korekce: škrtni jít a jím->jim ;-P

No a ještě se mi vkrádá otázka... na co máme stát? Stát vždy ohraničoval národ nebo skupinu národů, které si byly blízké historicky a kulturně. Není to dnes přežitek? Český národ neexistuje, lev chcípnul, globalizace zničila průmysl, komunismus lidi...:-(

0/0
21.10.2006 15:13

cybervlk

Re: Re: ...

jenom mě napadá na co se chceš ještě vymlouvat reptat je jednoduché>-R^

0/0
21.10.2006 15:29

JT007

IDNES OPĚT LŽE!!!

Idnes zase a zase lže. To prohlášení o podpoře kandidátky PaSu je prohlášení Národního korporativismu, které se objevilo asi na čtyřech nebo pěti webech, mj. i na webu Národního odporu. Takže ne Národní odpor podporuje, ale NK podporuje. Ale co chtít od novinářů, nač je pravda, že soudruzi svazáci.

0/0
21.10.2006 14:49

cybervlk

Idnes zase blafuje

a sbírá senzace a bojí se nacionalistů>-

0/0
21.10.2006 14:30

mayqo

To si snad delaj prdel

komousi muzou a nackove ne???? Jaky je v tom rozdil, kua???8-o

0/0
21.10.2006 14:26

poslanec_termit

skutecnost je mnohem horsi

Ve volbach kandiduje KSCM - nastupce KSC, neboli strana komunistu. Ti jsou mnohem horsi nez nejaci neonaciste.

0/0
21.10.2006 13:23

Podélně přejetý svatý Mikuláš

Re: skutecnost je mnohem horsi

R^R^R^R^R^R^ ASI TAK NĚJAK !!!

0/0
21.10.2006 13:56

Zuzana.

Re: skutecnost je mnohem horsi

R^R^R^

>-

0/0
21.10.2006 14:24

zahryd

HOŠI DĚLAJTE NĚCO JINAK TO TU BUDE SÁM ČERNEJ JAK V PAŘÍŽI......

0/0
21.10.2006 13:17

Qvark

a proč ne?

Neonacisty nepodporuji, ALE když můžou kandidovat komunisti, tak proč ne neonacisti .. je to jedno a totéž.

0/0
21.10.2006 11:46

nenápadně maskovaný Kei

Re: a proč ne?

Naprostej souhlas! R^

0/0
21.10.2006 12:06

Zuzana.

Re: a proč ne?

R^R^R^

>-

0/0
21.10.2006 14:25

odesák

Za ODS že by ....?

Nakonec není se čemu divit,vždyť i v minulosti to bylo běžné.

0/0
21.10.2006 11:43

dezidor

Antikampaň Mladé fronty DNES

Považuji za dost nevhodné, že Mladá fronta DNES vede takovouto antikampaň vůči politické straně a to navíc v době konání voleb.

Právo a spravedlnost mi přijde jako dost otevřené politické hnutí, které se snaží otevřít své kandidátní listiny co největšímu počtu lidí, kteří mají zájem o správu své obce, a to i mladých. Oproti tomu za ODS třeba kandiduje do magistrátu jen jeden člověk pod 30 let (je mu 29).

0/0
21.10.2006 11:39

Xavier-xxx

Re: Antikampaň Mladé fronty DNES

no a mimochodem ODS jsou na komunální úrovni pěkný s.r.á.č.i.....těm bych nedal hlas ani náhodou.v parlamentních volbách ano....

0/0
21.10.2006 11:42

dezidor

Re: Re: Antikampaň Mladé fronty DNES

Jak kde, ale na Praze je to opravdu tragédie.

0/0
21.10.2006 11:45

Xavier-xxx

HELLO

Taková normální férovka:4 černý vykopali mýmu kamarádovi bráchovi zuby tak se on naštval a vykopal zuby těm 4....na čez se na místě začli shormažďovat davy tmavejch(asi příbuzenstvo)když jich kamarád zmákl ještě asi dalších 5  tak mu na pomoc přiběhl i jeho otec....no celkové skére dělá že na hubu dostalo přes 20 tmavejch  a otech s kámošem samozřejmě potom už taky.....to je prostě reál...

0/0
21.10.2006 11:33

jakalův táta

kdo je podle Vás extremista ? Co se změnilo od roko 89 ?

kdo měl před rokem 89 dlouhé vlasy a jiné názory ( než ty oficiální ) - byl to mánička a nepřítel socialismu ! Kdo má dnes pro změnu krátké vlasy a zase jiné názory ( než ty oficiální ) - je to extremista a fašoun ! Tak co se vlastně změnilo ??

0/0
21.10.2006 11:29

Sulthan

Re: kdo je podle Vás extremista ? Co se změnilo od roko 89 ?

Pokud zmenu nevidite, tak jste bud slepy nebo hloupy.

1) nejsou pronasledovani lide s kratkymi vlasy. Pokud jste si vsimnul, tak hodne policistu i vojaku ma hlavu do hola.

2) lide nejsou pronasledovani za svuj nazor, nemame cenzuru tisku, kazdy si muze rikat, co chce. Ale je nepripustne, kdyz nekdo slovne napada nejakou skupinu obyvatel (cizinci, romove, gayove...) a vyzyva k nasili. V tu chvili se stava spolecensky nebezpecnym, tj. jedna nezakonne, a musi byt za takove jednani postizen.

3) extremista ani fasoun nejsou nadavky. Jsou to oznaceni politickych nazoru, ktere tito lide predstavuji. Extremni nazor je takovy, ktery je pro vetsinu populace naprosto neprijatelny a nikdy by s nim nesouhlasili. Co je fasismus vam snad nemusim vysvetlovat, i kdyz tady jde spis o nacismus.

0/0
21.10.2006 11:46

dezidor

Re: Re: kdo je podle Vás extremista ? Co se změnilo od roko 89 ?

ad 2) Není pravda, trestné je u nás podle paragrafu 261pouze vyjádření nepohodlné politického názoru a podle paragrafu 261a i názoru na historii. Navíc bývají tato ustanovení vykládána dosti extenzivně, tak jsou zde i případy, kdy byl někdo odsouzen za nošení "zástupného symbolu zástupného symbol" závadného symbolu na bundě.

ad 3) Nepřesné vymezení. Fašoun je nadávka, fašista označení nositele politického názoru. Slovo extremista bývá též dosti často užívano pejorativně, ostatně se tak navzájem označovali i někteří politici z ODS a ČSSD.

0/0
21.10.2006 12:00

jiekeren

Re: Re: kdo je podle Vás extremista ? Co se změnilo od roko 89 ?

Vite, osobne si myslim, ze prilisna prevence omezovanim "slovniho napadani nekoho..." se az nebezpecne blizi poruseni svobody slova, zvlaste pokud vidime, co je pak nasledne povoleno "tem spravnym" politikum a stranam.

Ale budiz. Jenze zde se dostavame k faktu, ze neni postupovano vuci vsem stejne. Jak si muze napriklad ta ruda kreaturka Benes z KSCm (http://www.kscm.cz/data2/dep_35/F._Benes(13).jpg) dovolit napadat majitele nemovitosti (podle mne stejna skupina obyvatel jako jakakoli jina) a tvrdit, ze se nechovaji moralne kdyz chteji vytvaret zisk na svych nemovitostech? Tohle beru jen jako priklad retoriky komunistickych zlocincu, hrajicich na nejnizsi pudy davu.

Jak se lisi: "Pojdme vymlatit ty cerny huby" od "Pojdme sebrat nemovity majetek majitelum a dat ho vsem"?

Dokud tu budou komuniste a bude jim povoleno verejne projevovat svoji uchylnou predstavu o svete, smirme se s tim, ze tu budou i jine extremisticke skupiny.

0/0
21.10.2006 12:36

pinochet-

A co anarchisté v redakcích?

Daleko větším nebezpečím pro naši demokracii a svobodi jsou aktivističtí anarchisté vadávající se za nezávislé novináře. Několik příkladů za všechny: Patrik Kaizr, Filip Černý, Jan Křeček atd.. O tomn samozřejmě naše neobolševická média nenapíší ani čárku.

0/0
21.10.2006 11:26

klikerex

Re: A co anarchisté v redakcích?

Hah, ty ses vtipalek :) Neobolsevicka media , muheheh, smeju se ti do oci !!

0/0
21.10.2006 11:33

dezidor

Re: Re: A co anarchisté v redakcích?

Ale dotyční opravdu byli či jsou aktivními anarchisty a opravdu se snaží si hrát na nezávislé novináře.

Zda jsou média neobolševická je těžké hodnotit, ale každopádně takovéto skandalizační titulky, které by zmiňovali, které všechny strany mají na kandidátních listinách bývalé členy zločinecké organizace (rozuměj KSČ), se tu nějak nevyskytují.

0/0
21.10.2006 11:43

klikerex

Re: Re: Re: A co anarchisté v redakcích?

Lepsi 10 anarchistu, nez jeden nacek. A je jasne proc o tom, ze sou na kandidatkach komunisti: o tom prece kazdy vi, proc by o tom proboha psali? Clanku s nadpisem: "Ve volbach kandiduji lide z prostredi komunistu" bych se asi vysmal ;)

0/0
21.10.2006 12:04

Milan44

v době

v době kdy se špatně podívám na cikána a budu rasista a kdy cikán mě může rasisticky urážet jak chce a nic se mu nestane , budu klidně volit nacionalisty aby tu sebranku uzemnili, A další věc co komouši nad tím se nikdo nezamyslí???

0/0
21.10.2006 11:20

killy

Řek´ bych pravda pravdoucí....

.. jen tak na okraj (ne třeba v případě článku).... bylo by dobrý si všimnout, že často se někdy teď zaměnuje slovo vlastenectví za (neo)nacismus. Kdo má rád svou zem a svůj národ nemusí být hned nácek.. a nácek třeba vůbec nemusí mít rád svou zem a svůj národ.

0/0
21.10.2006 11:41

bosstanaka

Pro redakci:

Při četbě kandidátek jsem narazil na velmi znepokojující skutečnost: kandidují rovněž i komunisté! Ocenil bych podobný článek na toto téma.

0/0
21.10.2006 10:59

RodoDendron

Extremisty vyloučit z veřejného života.

Máme zákony které trestají hlásání třídní nenávisti, jenom s jejich vymahatelností jsme zaspali. Koho to pálí ať mi dá vědět na moji mailovou adresu.

0/0
21.10.2006 10:53

Jan.Emil

Když kandidují komunisti, proč by nemohli kandidovat neonacisti

?

0/0
21.10.2006 10:28

AlesK79

Re: Když kandidují komunisti, proč by nemohli kandidovat neonacisti

Když kandidují internacionální socialisté (ČSSD a radikální socani v KSČM), proč nemohou kandidovat nacionální socialisté? O pravověrných komunistech ani nemluvím, to se tu prostě měří dvojím metrem. Ale psát proti komančům, to si asi chrabrý Eichler nedovolí, co? Ona je možná bude ty komunisty ODS potřebovat:) (pozn. to mi nevadí, volil jsem ODS jak do parlamentu, tak do komunálek... systémem daleko daleko menšího zla) Takže příště takový dvoupalcový titulek, milá MFronto: V parlamentních volbách kandidují lidé přímo z extrémní radikální levice!!! Organizují demonstrace na Letné a vyhrožují třídní nenávistí. Jejich kandidatura nevadí nejenom mluvčímu strany, za kterou kandidují (KSČM, ČSSD a Strana Zelených), ale NIKOMU! Tak fajn, hlavně, že je MF pravicová eh eh eh:.. asi se udusím.

0/0
21.10.2006 10:43

cybervlk

zase účelová propaganda

Idnes>-

0/0
21.10.2006 10:17

incisivus

Ve volbách kandidují lidé z prostředí neonacistů

ale i extrémisté z prostředí komunistů. Sebranka je to obojí.:-(

0/0
21.10.2006 10:00

Fr.Koudelka

BUDU VOLIT KOMUNISTY

..ještě se rozmýšlím jestli ty z ODS, nebo ČSSD. V KSČM je jich nejméně..:-/

0/0
21.10.2006 9:23

LimonadovyJoe

a co ty tisíce komunistů a exestebáků na kandidátkách KSČM a ČSSD ?

?

0/0
21.10.2006 9:08

mario55

Re: a co ty tisíce komunistů a exestebáků na kandidátkách KSČM a ČSSD ?

Máš pravdu, nácky a komouše zničit......

0/0
21.10.2006 9:30

inflames

Re: a co ty tisíce komunistů a exestebáků na kandidátkách KSČM a ČSSD ?

a co ty tisíce komunistů a exestebáků na kandidátkách KSČM, ČSSD a hlavně ODS?

0/0
21.10.2006 9:55

AlesK79

a konec...

a vlastenectvím (které se od nacionalismu dělí v zásadě pouze na tom, že neupřednostňuje národní stát, ale např. klidně i vícenárodní království nebo impérium)

0/0
21.10.2006 8:57

AlesK79

vecne pripominky2 - omluva za dvoji poslani pred. prispevku

"Každý hlas dobrý, i od neonacistů" - tak to je vrchol, proč se třeba nepíše, Strana Zelených láká zcela otevřeně (narozdíl od PaS) svým programem marxisty a trockisty a nikomu to v MFdnes nevadilo.

"Blízkost pravicových radikálů" - zde dokazuje pan Eichler svou zásadní politologickou nevzdělanost, protože v politické teorii jsou radikálové OPAKEM pravice, tudíž tzv. KONZERVATIVCŮ resp. REAKCE.

"která má pověst radikálního pravicového uskupení." - opakovaná chyba je větší chybou, mluvit u konzervativců o radikalismu je jako mluvit u Hitlera o pravici:) ... hmm... to ale pan Eichler dělá, takže není se proč divit:)

neonacisté versus nacionalisté vs vlastenci? - pane Eichlere, kupte si nějaký Úvod do politologie, ať víte, jaký je rozdíl mezi nacismem (resp. neo-nacismem) a nacionalismem (jak konzervativním ... viz historik Pekař ... tedy jestli ho vůbec znáte, tak radikálním ve formě např. mladého Masaryka) a vlastenectvím (které se od nacionalismu dělí v zásadě pouze na tom, že neupředn

0/0
21.10.2006 8:56

Andrewik

Re: vecne pripominky2 - omluva za dvoji poslani pred. prispevku

Láká marxisty a trockisty? Proto jdou do koalice s ODS? Radikálové jsou opakem pravice? Hochu, ty už to nežer, nedělá ti to dobře. RvA věz, že tu politologii docela dlouho studuju...

0/0
21.10.2006 9:37

Alein

Re: Re: vecne pripominky2 - omluva za dvoji poslani pred. prispevku

A kde studujete, to by me opravdu zajimalo? Pravice je prece konzervativni sila, ktera nechce radikalni zmeny a vzdy se proti radikalnim zmenam stavi.Mel by jste asi zmenit skolu!!!

0/0
21.10.2006 11:32

Andrewik

Re: Re: Re: vecne pripominky2 - omluva za dvoji poslani pred. prispevku

Fakulta sociálních studií MU Brno. Doporučuju knihu Miroslava Mareše: Pravicový extremismus a radikalismus v ČR. A připomínky ohledně změny školy mi od člověka, který napíše "by jste", trošku nesedí. :-P

0/0
21.10.2006 11:38

AlesK79

Re: Re: Re: Re: vecne pripominky2 - omluva za dvoji poslani pred. prispevku

Nojo, Brno:) Doporučuju pořádnou univerzitu a fakultu, třeba FF UK nebo i FSV UK. Tam se něco naučíte. V první reakci máte dvě logické chyby, z toho, že jdou zvolení zástupci v parlamentu do koalice s ODS nijak nevyplývá, že program SZ neláká /nebo nemůže lákat/ extrémní levici. To, že se mnohé lokální organizace SZ ozývali PROTI koalici s ODS, asi víte. Asi to bude proto, že v některých lokálech jsou bývalý/budoucí kovaní marxisté apod. To, že mnozí levicoví komentátoři a intelektuálové SZ podporují, asi taky víte. Pravice a levice, jak asi nevíte, je zavádějící pojem, proto píši o RADIKÁLECH A KONZERVATIVCÍCH, kteří "víceméně" odpovídají tradičnímu rozdělení levice a pravice v západním světě. Takže ano, hic et nunc platí, že radikálové jsou opakem pravice. Tak si říkám, že byste asi měl opakovat zkoušku z politické teorie. Toto jsou ZÁKLADY.

0/0
22.10.2006 16:56

AlesK79

Re: Re: Re: Re: Re: vecne pripominky2 - omluva za dvoji poslani pred. prispevku

tou druhou logickou chybou je, že argumentujete napadáním (já nežeru, ale pouze jím, jsem slušný člověk:) osobním, a tak zcela zničíte jakoukoliv, i chybnou nebo mylnou, argumentaci předchozí, protože ji degradujete jako součást demagogie.

0/0
22.10.2006 17:00

Andrewik

Re: Re: Re: Re: Re: vecne pripominky2 - omluva za dvoji poslani pred. prispevku

Opět prázdné plky bez reálného faktického základu, terminologicky zcela špatné. Program a koaliční potenciál SZ je poněkud jiný, než je obvyklé ve zbytku Evropy, tudíž je Váš pokus pouze chabou obecnou charakteristikou. A tomu "vyjádření" odhledně UK se lze jen zasmát, každý člověk, který se v oblasti sociálních věd orientuje Vám potvrdí, že FSS na MU je mnohem progresivnejší škola s daleko lepší zahraniční reputací (toto mj. tvrdí i řada vyučujících na UK, kterí u nás přednášejí). Škála pravice a levice se zpravidla dělí podle jednotlivých cleaveges, což také zajísté dobře víte a tudíž je Vaše operace s pojmy "radikální" a "konzervativní" ryze amatérská a laická.

0/0
23.10.2006 18:36

Fr.Koudelka

ODPOSLECH Z HRADU :

No Lívie, já teda nevím, ale začni si balit kufry, ten Paroubek mě asi vykopne;-( Já jsem ti říkala Klausi, že na něho máš přepsat tu vilu ve Švýcarech;-O

0/0
21.10.2006 8:55

jarosinea

Re: ODPOSLECH Z HRADU :

Koudelko, Koudelko - já ti to říkal - neber úplatky, neber úplatky .... ;-D;-D;-D;-D

0/0
21.10.2006 9:10

AlesK79

vecne pripominky1

"Avizovaná padesátka příznivců ultrapravice" - přívrženci Hitlera budou asi jen stěží pravice, když Hitler byl SOCIALISTA, pouze nevyznával soc. internacionálu, ale německé vlastenectví.

"Kalinovský a Frič mají podle znalců extremistické scény úzké vazby na neonacistickou bojůvku Národní odpor Praha" - tak Frič nebo Fryč, a jaké znalce má MFDnes na mysli, svoje "znalce" od pera?

"Kontroverzním kandidátem je také Patrik Vondrák. Třiadvacetiletý Pražan ..." - tady jsou hned dvě redakční chyby, za prvé nikdy v článku, na který je uveden odkaz ("Čeští neonacisté hrozí útoky..") není jméno Vondráka, za druhé článek uvádí, že se jedná o 23letého mladíka, na kandidátce PaS je člověk se jménem Vondrák a věkem 21! Aby to nedopadlo jako s "mluvčím hradu" Hájkem, kterému chtěl Klaus dát vyznamenání:)

0/0
21.10.2006 8:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.