Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezident teď improvizuje, říká Klausův tajemník Jakl

Všichni očekávají, že prezident Václav Klaus má klíč k řešení komplikované povolební situace. Přichystal si prezident skutečně nějaký "zázračný" plán? "Velmi živě a citlivě reaguje na vývoj okolností a hodně improvizuje," říká jeho tajemník Ladislav Jakl v rozhovoru s Michaelou Jílkovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karel60

A

dopadne to jako v Polsku. Po dlouhých tahanicích pro "zábavu" voličů nakonec vznikne velká koalice ODS+ČSSD. Komu z poslanců by se chtělo z tepla PSP dříve než za 4 roky? Stále se jen zabýváte vztahy Klaus-Topolánek-Paroubek, ale poslanců si nikdo nevšimne. Předčasné volby nebudou.

0/0
18.10.2006 11:07

doktor_bota

Re: A

To si nemyslím. Topolánek i Paroubek ví, že v takovém případě by pravděpodobně další vládu sestavoval Bursík.

0/0
18.10.2006 12:49

eloš

Puchejř hraje falešnou hru

plnou faulů a zákeřností. Nechápu, proč se mnozí tváří, že to nevidí, a dožadují se pro nej stejných podmínek, jako pro ostatní strany, které hrajou sice tvrdě, ale nekopou soupeře do hlavy.

0/0
18.10.2006 9:26

redback

Re: Puchejř hraje falešnou hru

Jasně, ti kopou tak nanejvejš do gulí ;-D

0/0
18.10.2006 9:35

Ondratej

Vašku

pořádně toho šmejda Roka vogriluj! :-D:-D

0/0
18.10.2006 9:14

Kalašňykof

Hmmm....

"

Prezident teď improvizuje, říká Jakl

"

Já se obávám, že pan profesor improvizuje nepřetržitě min. od roku 1989.. Rv

0/0
18.10.2006 9:12

redback

Já bych řekl, že Pepovi Hongkongského hradu ...

by se spíš nehodilo, kdyby Paroubek získal hlasováním většinu v parlamentu. Taková většina by pak nechtěla nové volby a Bratrstvo Modré pracky by bylo nahraný. Proto hraje divadýlko "O přeběhlících a Modrém ptáku". Další díl pohádky bude: "Jak čert vzal Paroubka a co z toho vzešlo". Třetí prokračování zábavné trilogie se dá čekat až v příštím roce: "Jak Pepa a Lajosz ku štěstí přišli aneb jak dobrý král moudře čaroval".

0/0
18.10.2006 8:54

doktor_bota

Re: Já bych řekl, že Pepovi Hongkongského hradu ...

Tak si představ, že by Paroubkovi tuhle alternativu umožnnil a ČSSD by získala jednoho nebo dva poslance z jiné strany. Co by asi následovalo? Především obrovský mediální a stranický tlak na zrádce. Myslíš, že by vláda s takovou podporou dokázala vůbec něco prosadit? K čemu by byla?

0/0
18.10.2006 12:52

Zona1

Klaus je členem ODS

Jak se může prezident chovat nadstranicky, když je čestným předsedou ODS. Co to ten mluvčí plácá? Prostě se chová jako zakladatel a člen ODS. Kdyby se choval nadstranicky, tak už dávno dal dal šanci Paroubkovi protože Tupolánek není schopen tu vládu sestavit tak, aby dostala podporu ve sněmovně. A to že nechce nějakou 101ovou většinu založenou na přeběhlíkovi jsou jenom kecy. Minulé čtyři roky tady fungovala 101ová koalice a šlo to. Jenomže Klaus jako člen ODS se bojí Paroubka, protože on by tu vládu sestavil a důvěru získal. Bursík s Kasalem můžou deklarovat co chtěj, ale je jistý, že toho jednoho a možná i více hlasů z jejich tábora by Paroubek dostal!! Předčasné volby nejsou řešením. To můžeme chodit k volbám každej čtvrtrok a stejně to dopadne podobně. Možná oslabí ČSSD, ale zase posílí KSČM a bude to zase fifty fifty...

0/0
18.10.2006 8:54

36903690

Re: Klaus je členem ODS

Tyhle kecy a bláboly jsou možné jenom z hladu.;-D

0/0
18.10.2006 9:07

Bouše

Prezident teď improvizuje -

na motivy Slovanských tanců Antonína Dvořáka. :-)

0/0
18.10.2006 8:43

skeptyk

Já se domnívám že

Nabídka velké koalice od ČSSD je pro ODS stejná jako pozvánka ke společnému koupání v otevřené žumpě.

 :-P

0/0
18.10.2006 8:41

hadesxx

Re: Já se domnívám že

No jasně. A přitom ta žumpa už má být navždy jenom jejich, družstva modrých, sami si ji přeci kdysi vykopali ;-P

0/0
18.10.2006 8:44

odborar

Kdyby prezident neimprovizoval dříve, mohly už být předčasné volby s komunálními

stačilo málo, nechat strany vycukat na předsedovi sněmovny. Evidentně by se nedohodly a tak na začátku září dle ústavy mohl sněmovnu rozpustit jako neusnášeníschopnou.Je pravda, že poslanci by tři měsíce nedělali nic, ale to je vlastně stávající stav.Volby mohly být se senátními a komunálními a prezident nemusel nyní vymýšlet krkolomné konstrukce s akademiky, kteří budou jen loutky v rukou stran a jejich náměstků. Stačilo se nevměšovat mezi strany po tři měsíce a to o co usiluje téměř celá politický scéna-předčasné volby- už mohly v pátek být. Jeho intervence byla v tomto případě velmi škodlivá...a nechat se vtáhnout do klání stran při sestavování vlády byla přímo ukázková školácká chyba..:-/

0/0
18.10.2006 8:00

Zdravííím

Paroubka fakt ne.....

Děkuji...

diktátory nemusím...

0/0
18.10.2006 7:37

Thyronx1

Jak jsem V.K. nemel rad...

tak musim dodat ze velmi ZMOUDREL. Vazim si ho pro jeho OPRAVDOVOU nadstranickost. Ani nehlesl pri prusvihu s Grossem a nechal socany v pohode sestavovat dalsi vladu(y). Nedal ODS zadnou sanci. Proc ji dal Topolankovi? Protoze ODS volby vyhrala. Proc by ji mel dat i Paroubkovi? To nechapu. 2.3.4. v poradi voleb nemusi dostat sanci zadnou.A ten co protlacoval komunisticke zakony Snemovnou i proti vlastni koalici uz VUBEC NE!

Ano nastoupi docasna urednicka vlada ktera zemi dovede k mimoradnym volbam. At si rozhodnou volici a volYci o tom kdo bude vladnout. A kdo je nerespektoval a nerespektuje, ten bude porazen a zadupan do zeme. Jmena si dosadte sami. A vytykat Klausovi ze neni demokraticky nebo nadstranicky? To muze jen idiot. A tech je v Cesku 45% (volYci CSSD a KSC(M))

0/0
18.10.2006 4:37

Josefprav

KLLausivi se nadávalo do pitomců

a hlupáků, když si Špidla připravoval flek v EU a když Klaus se projevoval jako euroskeptik. Kde jsou ti pánové, co ho tak nazvali?

0/0
17.10.2006 23:42

odesák

Klaus improvizuje od roku 1989

Klaus zřejmě není ten prezident,kterého potřebuje náš národ.Chybí mu nadstranickost,demokratičnost a hlavně spravedlnost.S těmito vlastnostmi by se hodil jako funkcionář do nějaké strany,která nemá ve svém názvu demokratická.Po roce 2008 bude mít šanci.

0/0
17.10.2006 23:31

Josefprav

Re: Klaus improvizuje od roku 1989

Takže by byl spravedlivý, kdyby nechal sestavovat vládu Paroubka,který nemůže vládnout bez komunistů? To by se ti líbilo vláda s podporou nedemoktraivcké politické strrany?

0/0
17.10.2006 23:35

EWCZ+

Re: Re: Klaus improvizuje od roku 1989

Mne by to nevadilo. V Kremlu uz nesedi Stalin, takze analogie s 1948 jsou mimo misu. Prebirat strany na demokraticke a nedemokraticke je velice osidna vec.

Napriklad v Belgii  ocejchovali za nedemokraty protiimigracni a euroskepticky Vlaams Belang a vsechny "demokraticke' strany se div nepretrhnou, jak staveji kolem nich tzv. sanitarni kordon. I za cenu toho, ze za tamejsi krestanske demokraty kandiduji Muslimove, aby jim zajistili hlasy imigrantu...

0/0
18.10.2006 13:18

odesák

Škoda ,že Klaus není nadstranický

I slepí v tomto státě vidí,že Klaus není nadstranický,že jednoznačně stojí na straně ODS a jeho politický styl rozhodně není přijatelný pro většinu občanů.Jenomže občané si myslí,že do roku 2008 už to s ním nějak musíme vydržet.Pak si zvolíme demokratického a nadstranického prezidenta.

0/0
17.10.2006 23:03

V.Poustka

Re: Škoda ,že Klaus není nadstranický

kecáš, fakt většina? a proč je tak populární?

0/0
17.10.2006 23:07

Josefprav

Re: Škoda ,že Klaus není nadstranický

Zvolíme si bezpohlavního prezidenta. Nadstranický prezident není a nebude.  

Já chci prezidenta, který bude ctít ústavu a nebude po se ra jako Beneš. Klaus takový není.

0/0
17.10.2006 23:33

ppeepa

Re: Re: Škoda ,že Klaus není nadstranický

klaus ctí ústavu?:-D

0/0
18.10.2006 0:17

Zla Lopata

Re: Škoda ,že Klaus není nadstranický

Prezident je prverade jako protivaha politickym stranam a vlade. Jako pojistka demokracie. A pokud jedna strana je nedemokraticka a dalsi za normalnich okolnosti demokraticka strana, ma v cele cloveka, ktery demokratickymi sklony neoplyva (a varoval pred jeho skolny uz pred volbama), tak se nelze divit, ze nebude chtit umoznit vladu techto stran...

0/0
18.10.2006 0:20

EWCZ+

Re: Re: Škoda ,že Klaus není nadstranický

Takze vlastne popira vuli volicu.

Zkuste si tu situaci predstavit v obracenem gardu - kdyby jiny prezident odmital poverit sestavenim vlady napr. ODS, kdyby byli ve volbach tesne druzi, treba s oduvodnenim, ze by mohli prijmout podporu nejakych...treba nacionalistu...v obou pripadech by se jednalo o ignorovani prani obcanstva.

0/0
18.10.2006 13:21

Budin.Frantisek

OPAKUJI

lituji p.Pačese,je to zneužití.

0/0
17.10.2006 22:46

FightingODS

Brzy si budeme muset koupit všechny

Klausovi knihy a naučit se doslovně citovat z jejich textů až nás budou modré hlídky stavět na ulici!;-DRv

0/0
17.10.2006 22:40

V.Poustka

Re: Brzy si budeme muset koupit všechny

tak se rychle nauč číst, abys to zvládl

0/0
17.10.2006 23:08

V.Poustka

Re: Brzy si budeme muset koupit všechny

zatím ti nejde ani pravopis;-P

0/0
17.10.2006 23:10

Josefprav

Re: Brzy si budeme muset koupit všechny

To bude dost problém pro blba tvého formátu. Ne že by jsi nechtěl, ale ono to při tvém IQ dost dobře nepůjde viď Milane.

0/0
17.10.2006 23:36

Budin.Frantisek

SOUHRN

Klaus nemá nápad,maskuje ho hranou kreativitou.

Pokud někoho lituji,pak p.Pačese.

0/0
17.10.2006 22:35

lolek77

Re: SOUHRN

Já bych ho nepodceňoval. Vzpomínám, když spekulanti vykoupili kuponové knížky tak to vyřešil úplně špičkově.

0/0
17.10.2006 22:46

Budin.Frantisek

Re: Re: SOUHRN

Lituju,ale to mi jistě muselo uniknout.

0/0
17.10.2006 22:53

hadesxx

Jo, Jacku

mimochodem, mám plastovou sádru, za 400,-, NEMOA cast, dobrý. A není to OT, prootože je MODRÁ !!

0/0
17.10.2006 22:18

j@ck

Re: Jo, Jacku

R^ tak to je fajn. my je fakt moc nepoužíváme. já jsem nikdy nic zlomeného neměl, takže nevím, jaké to je nosit měsíc klasickou sádru.

0/0
17.10.2006 22:21

j@ck

Re: Jo, Jacku

ona by na to možná stačila i ortéza. toto není nijak závažná zlomenina. pokud se ta hlavička zlomí víc, tak se někdy sešroubuje pomocí takového speciálního šroubku zvaného Herbertův šroub a pokud je to zlomenina úplně tříštivá, tak se ta hlavička odstraní úplně pryč a lidé celkem normálně fungují.

0/0
17.10.2006 22:28

hadesxx

Re: Re: Jo, Jacku

No každopádně je i ta plastová sádra (od ramene do půl dlaně) horší než ta sama zlomenina. Mé ošetřující sadisty nějaká ubohá ortéza jako mučící nástroj neuspokojila ;-(

0/0
17.10.2006 22:32

jekkal

Že nejde o prezidenta, nýbrž o modrýho čestnýho, je z těchto dvou odpovědí zcela zřejmé, víc netřeba

Ale je zajímavé, že to před měsícem panu Topolánkovi neříkal.

Pan prezident zásadně říkal už od voleb, že předpokládá, že k řešení současné politické situace dojde na základě politické dohody. Teď to řekl v krystaličtější, čistší podobě.

Jenže si řekněme, kdyby pan Topolánek dostal důvěru díky jednomu přeběhlíkovi z ČSSD, tak byste asi neprotestovali.

Já nevím, jestli bychom protestovali nebo jestli by pan prezident protestoval.

0/0
17.10.2006 22:09

j@ck

Re: Že nejde o prezidenta, nýbrž o modrýho čestnýho, je z těchto dvou odpovědí zcela zřejmé, víc netřeba

vždyť je jasné, že je to pokrytec jak mraky. jen slepý to nevidí. kdyby topol sehnal přeběhlíka z ČSSD, tak by klaus nehnul ani brvou. je to hlupák, ale jedno se mu musí nechat: umí se kroutit obratně jako had. ovšem charakter má taky zmijí.

0/0
17.10.2006 22:13

petrucciani

MF DNES: Prezident teď improvizuje, říká Jakl

Dnes improvizuje, zitra si pujde zahrat se mnou kulicky a pozitrku si da doutnik s Filipem.;-)

0/0
17.10.2006 22:01

trojuhelník

Pan president

živě a citlivě reaguje,myslím,že nejpovedenější reakce byly na tenise a potom z návštěvy Japonska,tam to bylo průkazné.>- Jinak Vašíčku já tě nemám rád,žádný srdce pro tebe nemám;-(

0/0
17.10.2006 21:59

hadesxx

Re: Pan president

Jakl chtěl prostě zdůraznit, že je vrošivý stařík ještě živej a reaguje, na rozdíl třeba od Sharona, nic víc bych v tom nehledal ;-D

0/0
17.10.2006 22:07

hadesxx

...

Pan prezident se především chová korektně ke všem občanům celé republiky a přemýšlí o tom, co je pro ně dobré.

No není on beruška naše starostlivá ??V>-R^

0/0
17.10.2006 21:22

j@ck

Re: ...

taky ho milujuVV mám doma všechny jeho knihy

0/0
17.10.2006 21:26

hadesxx

Re: Re: ...

Já je umím zpaměti !!R^

0/0
17.10.2006 21:29

j@ck

Re: Re: Re: ...

už jste četl jeho sqělou esej "Intelektuálové a socialismus"?

http://www.virtually.cz/art.php?art=5489

úplně mne dojala svou nesmírnou hloubkouR^>-

0/0
17.10.2006 21:37

hadesxx

Re: Re: Re: Re: ...

Dneska nemohu. Nejsem na to ještě připraven, nejsem hoden. ;-( Budu se pár týdnů očišťovat, pak uvidím...

0/0
17.10.2006 21:41

Englishman

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Vy jste vážně jeden blbější než druhý 8-o ;-P

0/0
17.10.2006 21:45

hadesxx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Ale Klaus je stejně nejblbější !!R^

0/0
17.10.2006 21:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.