- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za to lhavní, mlžení a bagatelizování bych tě degradoval na vojína ... jsi to samé, jako drtivá většina státních zaměstnanců - vůbec netušíš, že jsi placen z našich daní a že coby daňoví poplatníci máme právo aspoň na to, aby z nás kdejakej hejhula nedělal idioty ... chápu, že armáda nemůže vyžvanit všechno, ale to, co může, by měla podat tak, aby se za svého nejvyššího zelenýho mozka nemusela stydět
Koncern Airbus začal v Německu se snižováním stavů. Píše o tom list Financial Times Deutschland. Podle něj budou v první fázi postiženi zaměstnanci s pracovní smlouvou na dobu tří měsíců. Tu jim zaměstnavatel buď vypoví, nebo neprodlouží.
Airbus má kromě snižování stavů v plánu také omezení zakázek pro desítky dodavatelských firem. Právě těchto podniků se podle odborníků nejvíce dotknou prodlevy při dodávkách obřích Airbusů A380. Kvůli těmto průtahům musí koncern počítat do roku 2010 s finanční ztrátou ve výši skoro pěti miliard eur.
V Německu zaměstnává Airbus 22 tisíc lidí, z toho více než polovinu v hamburském závodě. Vláda kancléřky Merkelové se bojí vlny propouštění, a tak zamýšlí koupit 7,5 procenta akcií mateřské společnosti Airbusu, firmy EADS.
zni: na zaklade informaci z clanku na iDnesu odpovezte nasledujici otazky:
a] bylo nejake letadlo sestreleno?
b] jakou barvu melo letadlo s civilama?
c] kolikrat si redaktor idnesu po sobe tento clanek precetl?
No boooze, pilot learjetu si po pristani vymenil trenky a cvicilo se dal...
Možná to novináři nepochopili ale jde o cvičení. A účelem cvičení je se něco naučit. A že při cvičení se všechno nepovede - to proto se to jmenuje cvičení, aby při "ostré" akci se to povedlo. Ve svém příspěvku mám 5x slovo cvičení vč. nadpisu. Ať se ti, kdo tomu stále nerozumí zeptaj nebo podívaj někam do slovníku.
naprosty souhlas, krasne napsano, ja chapu ze to civilni urady vysetruji, je to jejich povinnost, povinnost vojaku je cvicit, naucit se a umet to co maji delat, a proto je potreba ucit se a cvicit.
už dva dny nás krmíte různýma historkama, který se liší jak den a noc. A to nejenom články mezi sebou, ale dokonce i věty v jednom článku. Udělejte si v tom jasno a napište o tom jeden článek, který ale má hlavu a patu a neodporujete si v něm!
Dobrá rada - jednou je to 15 metrů, pak 50, nebo 60, potom 600..... i když čísla se snad ze švédštiny překládat nemusej....
při které se v podstatě nic nestalo, média už dva dny rozmazávají, jako kdyby ještě byla okurková sezóna. A spousta diskutérů, kteří ani pořádně neví, co se přesně stalo, jaké měl pilot instrukce a pod., se tématu s chutí chopí, aby z našich pilotů udělali pitomce. I kdyby se nakrásně zjistilo, že chybu udělal jednoznačně náš pilot, jde pořád jen o chybu, která se může stát každému.
takove prihody se nazyvaji banalnimi jen v CR z ceskych pilotu pitomce nikdo nemusi delat, sami si udelali nalepku idiotu. Prerusit cviceni tak to uz neco znamena.
Ta letadla jsou strašně drahá a ti piloti jsou zřejmě nedokonalé vycvičení a mají i jazykovou barieru.
o stejnou udalost kterou popisoval clanek ze vcerejska? Zajimave - dve tak podobne udalosti behem jednoho tydne...
Ti naši vojenští piloti mi celkově připadají jako těžcí amatéři, kolik se jich za posledních pár let zabilo, kdy příčina byla vyhodnocena jako chyba pilota... Myslím, že nebožtík Fajtl by jim dal na prdel i ve Spitfiru :-)
Běž si ještě ubalit jointa a zasni se o dobách, kdy lítaly Spitfiry