Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaři neodhalili zlomeniny u chlapce po nehodě

Šest dní trvalo, než si lékaři v České Lípě všimli, že má dvanáctiletý Petr Mastík zlomené obě ruce. Chlapec se do nemocnice dostal po dopravní nehodě, při které se na kole střetl s motocyklistou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lapan

Chudák děcko !!!

Díky lenosti a neschopnosti naši lékařů komukolv jakkoliv pomoci bez tučného úplatku musel strašně trpět ;-( To ty rodiče nemohli narychlo některýmu z doktorů vrait pár tisícovek hned u přijmu  ? A jinak v USA je tento případ z řádu sci-fil, protože se jednalo o ještě docela malé dítě,které by prošlo tolika podrobnými vyšetřením a rodiče by museli podepast desítky souhlasů a povolení.

0/0
17.10.2006 12:18

Jirmat

doktoři?????

celou dobu tvrdím,že tyhle protekční dětičky co studovali za socialismu,nešli studovat na doktory kvuli pomoci pacientovi,ale kvůli platu a postavení.Tak co od nich chcete?

0/0
16.10.2006 9:41

perina

Re: doktoři?????

vzhledem k platum lekaru, ktere meli za komunismu je tvuj prispevek dost komicky :-D i v soucastnosti si vydela sekretarka u soukromnika vic nez nejaky prakticky lekar

0/0
16.10.2006 18:19

j@ck

Re: doktoři?????

a čím pak se živíte vy, pane Jirmat? určitě něčím, kam za socialismu chodili jen ti nejlepší z nejlepších a nejchytřejší z nejchytřejších. jsem si jist, že pro každého lékaře to musí být náramná pocta, pokud má to štěstí, že právě vy se mu objevíte v ambulanci.

0/0
16.10.2006 18:57

mpixel

Tomu se nedivím.

Já měl před deseti lety hyperflexi krku, nehybného mě přivazeli na příjem do Českobudějovické nemocnice. Přes hodinu jsem nehybně s bolestí čekal na chodbě zcela sám ! Musel jsem čekat než se lékaři vrátí z oběda.

0/0
16.10.2006 2:32

Dezo-Conka

Re: Tomu se nedivím.

hyperflexe je co? asi zvyšený rozsah flexe.To není nemoc.Prostě tě bolela krční páteř.Já jsem pracoval 15 let na ambulanci a 3x týdně mě odvolávali z oběda,když jsem se vrátil tak už jsem oběd nedostal a šel jsem si koupit salám do bufetu,dámy kuchařky neměly slitování,pracovaly do dvou.Lístek na oběd propadl.Jednalo se hrubé porušení zákoníků práce.Dnes už bych byl chytřejší.Vystuduj medicínu a běž dělat doktora,dilino.

0/0
16.10.2006 9:20

hadesxx

Nic proti tomu

aby se doktoři báli udělat chybu, která by vedla k poškození pacienta či k jeho smrti. Škoda jen, že takhle ještě nikdo nezkusil zažalovat politiky, kteří mají na svědomí poškození a životy celých národů.

0/0
15.10.2006 15:07

hadesxx

Re: Nic proti tomu

Hmm, co to povídám, vlastně zkusil... No, jako u těch doktorů, odnesou to bohužel jen někteří...

0/0
15.10.2006 15:09

Jirmat

Re: Re: Nic proti tomu

ŽALUJÍCÍ-----8-o

0/0
16.10.2006 9:36

zapvit

Přerovská nemocnice je na tom podobně

No v Přerovskénemocnici se taky dějí podivné věci nchají vás tam chcípnout na chodbě, doktor má pauzu tak nechce být rušen to že je pauza 2 hodiny je normální. Paciente poraď si jak umíš! A když se něco přihodí tak ředitel nemá pocit viny a nehodlá se nikomu za nic omlouvat všichni jsme omylní a všechno se ututlá. to že si tam sestry běžně čtou zprávy jiných pacientů je normální. Mají k tomu přístup, ale ředitel vám to nepotvrdí. Prý je to nemožné ale je to realita

0/0
15.10.2006 11:58

SuperGo

nemocnice v Č.Lípě

aspon vidíte jak to v ty nasi nemocnici funguje...jednou zapomenou ze ma kluk zlomeny ruce, pak vyoperujou spatnou ledvinu...zasijou ti nuzky do bricha...teda tohle sem slysel, tak nevim co je natom pravdy..

Preji hodne stesti v ceskem zdravotnictvíR^

0/0
15.10.2006 11:08

pater76

ne kdepak

Vy moulove. TOhle by se fakt v USA nemohlo

stat.

V USA tam doktori vrazdej. V Nu Orlyns povrazdili

systematicky a naschval nakejch 50 dobraku

co nebyli s to uzvednout a hodit

na pramici. Tak doktori sli kolem a normalne vrazdili. Ted jsou zpatky v BUSINESSE jak se rika a jedou dal jak nemecky zrudy z koncentraku. Doktori jsou naprosto a totalne prasata, ze to nezjistili, ale kluk mel kliku, ze se mu to stalo v CR. V USA uz by nebyl. nakonec tam by ho ty vasingtonsky pedofilove jeste prisli znasilnit.

0/0
15.10.2006 9:51

Alioth

Re: ne kdepak

Vidíš? Postupuje to u tebe rychleji než bych čekal... !! 

0/0
15.10.2006 10:49

incisivus

Re: ne kdepak

bývalo mi líto,když odcházeli do ciziny kvalitní lidé. Udělal jsi mi radost. Chodí tam i jiní. Takoví, jako ty tam mohou odejít všichni!

0/0
15.10.2006 10:51

chamomil

Re: ne kdepak

... no jo, je vidět, že tebe mají na svědomí taky američtí lékaři .... ;-D

0/0
15.10.2006 11:10

dislektik-idnes si na mě zasedla

co dodat k lékařům určitě volily dr.RATHA

0/0
15.10.2006 9:30

dislektik-idnes si na mě zasedla

ta anketa vedle článků je zavádějící milá redakce

!!!!!!!!!!!!

0/0
15.10.2006 9:30

pater76

prasata

prasak motociklista. ted jsem to psal nekde

jaky to jsou berani prasacky. a pak doktori.

je divu, ze chlapec zije po zasahu

takovych spoustu prasat. Tady v CR

se kazdej doktor stara jak se nabalit

a cuci po sestrickach, pak vzdycky v noci vystrcej nakyho staryho pacienta co uz ani na nohy nemuze ven na zem a po kavalci mu skacou se sestrickou az je z toho orgie onanovaci. proto maj bily kabaty aby skvrny se lehcejc stratili. na pacienty kaslou a klucinovi nechali zlomene ruce bez osetreni. je tohle mozne? no to jak to cesko dostava ten spravnej USA ton. brzy nuklearni hlavice a je. meli byste zase zacit zvanit ty vase pseudoanglictiny. good clinikl practice. blbouni.

0/0
15.10.2006 9:28

Alioth

Re: prasata

Ty jsi VÁŽNĚ nemocný,doporučoval bych neprodleně navštívit některého z těch "diletantů" o kterých toho tolik víš,protože dřív nebo později začneš být nebezpečný svému okolí,ale i sám sobě!! !!!

0/0
15.10.2006 10:45

j@ck

pro simyra

o několik stránek nazpět píšete, že byste se jako ortoped mohl cítit uražen mým výrokem o tom, že na to, aby lékař mohl dělat ortopeda, tak nemusel 6 let studovat. dovolte mi to vysvětlit. proč uražený? já jsem přece vůbec neurážel ortopedy, jen jsem je vybral jako příklad vysoce specializovaného oboru pro svou ilustraci, klidně jsem místo toho mohl zmínit oční, ORL nebo psychiatrii nebo prakticky cokoliv jiného. otázka specializace je v medicíně problém. jako ortoped asi víte, že na západě existují shoulder centers, kde dělají pouze arthroskopie ramen, knee centers, kde se věnují pouze kolenům, endoprotetická centra, kde dělají pouze protézy, a chirurgie ruky, kde operují pouze ruku. ortopedických operací je hodně a nikdo nemůže zvládat všechny dokonale. asi každý ortoped zvládá implantaci protéz, ale ne všichni už zvládají arthroskopie ramen nebo spondylochirurgii. specializace je prostě nezbytná

0/0
14.10.2006 23:46

j@ck

Re: pro simyra

každý lékař musí mít nějaký obecný základ interny, musí vědět, jak se zachovat v případě infarktu, jak resuscitovat, jak poznat příznaky základních onemocnění. to je fakt. jenže ortopedi stráví stejně většinu své pracovní doby na sále a implantaci protéz by klidně mohl dělat člověk, který vysokou školu nestudoval, ale je manuálně zručný a naučí se anatomii. no řeknětě že to není pravda:-)

0/0
14.10.2006 23:50

vdanicek

Pane Fraseb

Pane Fraseb nejspis mate nejake zvlastni predstavy o tom co se nazyva GOOD CLINICAL PRACTICE

neboli spravna zdravotni pece. Rodice toho chlapce Muzou zalovat nemocnici za snizeni " Pracovni a telesne cinnosti" po cely zivot a kdyz mu zaplatite rekneme sto dolaru denne dotanete za 78 let - coz je prumerna delka zivota ve vyspelych zemich 2 847 000 $ pripocitejte bolestne stress strach lecbu a dobry pravnik Vam z toho tech 5 mil $ udela.

0/0
14.10.2006 22:01

fraseb

Re: Pane Fraseb

1.neřekl jsem, že je vše v pořádku, když nechali kluka se zlomenou rukou 6 dní                                                  2.nevidím důvod proč by se ( podle osloveného nejmenovaného lékaře ) mělo dělat dítěti CT končetin pokud stačí mnohem méně radiačně zatěžující klasické snímky             3.to dítě by nedostalo tolik co vy píšete ale pouze 2 409 000 dolarů protože už je mu 12 let                4.vůbec nevím proč se tu používají dolary, když u nás pořád platí koruna                                      

0/0
14.10.2006 23:06

fraseb

Re: Pane Fraseb

5.pokud je doktor lemp tak nemá v ordinaci co dělat a má dostat vyhazov ( a takových by se našla spousta ) ale kdo potom bude v těch ordinacích sedět ?? když podle nového zakoníku práce se smí odsloužit pouze 8 hodin přesčasů týdně ????                                 6.nevím co znamená GOOD CLINICAL PRACTICE, ale vím jak to v nemocnicích vypadá, tak se denně zachraňují životy a lidem se pomáhá a občas někdy někdo udělá chybu - ale to je lidské - a zároveň se za ní musí platit                                  7.je to pouze chvíle kdy jsem viděl mladíka po nehodě kterému nebylo ani dvacet a bohužel pro něj život skončil ..... tak si strčte svý dolary někam

0/0
14.10.2006 23:06

fraseb

Re: Pane Fraseb

co znamená GOOD CLINICAL PRACTICE ????

0/0
14.10.2006 23:07

j@ck

Re: Pane Fraseb

zaplať pánbůh, že nejsme v USA. ti doktoři tomu klukovi tu ruku snad nezlomili, nebo ano? a teď nějaká fakta o přebujelých soudních procesech, které de facto ničí americké zdravotnictví, a to mnohdy až natolik, že tam v jistých exponovaných oborech začíná být nedostatek doktorů

http://www.sickoflawsuits.org/content/resources/fast_facts.cfm

0/0
15.10.2006 0:05

j@ck

angličtinu zřejmě ovládáte, takže menší ukázka z Tennessee

The constant threat of a lawsuit is forcing physicians to rethink their career choices. Without relief, Tennessee physicians often have no choice but to curtail their practices, move out-of-state or discontinue practicing medicine altogether. Patients will be left without access to the medical care they need.

takže si ten svůj medical system i své rady nechte laskavě pro sebe a starejte se o vlastní problémy.

0/0
15.10.2006 0:18

j@ck

Re: angličtinu zřejmě ovládáte, takže menší ukázka z Tennessee

http://www.ama-assn.org/ama/pub/category/15992.html

zde je odkaz na AMA (American Medical Association čili něco jako ČLK). to jen pro případ, že by se vám výše uvedený okaz zdál nedůvěryhodný. informace v tomto článku jsou dost děsné.

0/0
15.10.2006 0:24

vdanicek

Typicke pro ceskou medicinu.

Ve svete je vseobecne znama uroven ceske mediciny. Nema cenu rikat ze v jinych zemich s vyspelou urovni mediciny by se to nestalo.

Je potreba si uvedomit ze za 1. zdravi je Vas majetek!

Potom je potreba zazalovat nemocnici o 10 milionu dolaru a trvat na zaplaceni. Je mi jasne ze v Cechostane to ten clovek nedostane ale je trba zacit vychovavat obyvatele k sebeucte a sebevire a nedat vrazdit lidi v nemocnicich ( zarny prikladem byl trener Hlinka ktery kdyby dostal spravny pristup dodnes by trenoval narodni muzstvo a neni miznamo znamo ze rodina ty miliony co ji patri vysoudila).

0/0
14.10.2006 21:42

fraseb

Re: Typicke pro ceskou medicinu.

Souhlasím, zdraví je náš majetek a tak se k němu taky musíme chovat.ALE taky když přijde ožralej poblije celou ordinaci tak to bude muset celý zaplatit včetně úklidový firmy, každej sebevrah útočí na svůj majetek, každý feťák si svého majetku neváží a dostává bezplatnou péči v nemocnici. Když se řekne A musí se říct i B a všichni to musí respektovat. Když se má u doktora platit tak se každej cuká - že si platí zdravotní pojištění. Ano ať za pochybení soudí a dávají odškodné, ale ať se třeba taky ty platy pohybují na jiné urovni, ale taky pokud přijde pacient a pochybí a tím si přivodí zranění, tak aťt to zaplatí. To už se nikomu ale líbit nebude

0/0
14.10.2006 23:19

quesh

Re: Typicke pro ceskou medicinu.

Úroveň české medicíny je velmi vysoká, a to že nějaký mamlas neprovedl základní vyšetření neznamená, že tomu tak není. (i když znám v Česku pár (skutečně jen pár) institucí, kam bych nevlezl)

0/0
14.10.2006 23:24

_Aleister_

Re: Typicke pro ceskou medicinu.

ty profesionální dehonestére lékařů, Hlinka řídil jako správný příslušník komunity novodobých gladiátorů nepřipoutaný, a při nárazu utrpěl perforaci a. pulmonalis (cévy, která odvádí krev do plic), tudíž měl velmi malou šanci na přežití...

0/0
15.10.2006 13:58

tyrael

Re: Re: Typicke pro ceskou medicinu.

Navic mel v sobe psychiatricke leky se kterymi plati zakaz rizeni.

0/0
15.10.2006 14:03

fraseb

Panika ???

Proboha lidi co blázníte ?? Jo možná není úplně v pořádku, že ten klučina byl 6 dní s neléčenou frakturou, ale rozhodně ho to nijak neohrožuje na životě. Ale dokážete si představit, že přijdete do špitálu a oni vás pošlou na všechna možná dostupná kompletní vyšetření ??? 1. naše zdravotnictví na to nemá 2.budete všude čekat 3x tak déle 3. ta vyšetření vám ve spoustě případů nepomůžou.4. na RTG existuje něco jako radiační hygiena - tzn. že se ozařují pouze věci, kde se předpokládá nějaké trauma. Pokud se někomu snímkuje noha, tak není důvod zakrývat mu genitálie, protože dávka je tak malá a sekundární zaření minimální, že je jakékoli ohrožení nemožné.5. možná by zdravotnictví prospělo,kdyby se za výkony během pohotovosti platilo a nezneužívala se k tomu, že člověk nemusí čekat u svého obvoďáka. Se zprávou si dotyčný dojde na pojišťovnu, ta posoudí zda to bylo nutné během služby a pokud ano, tak vrátí peníze.

0/0
14.10.2006 21:09

simyr

Re: Panika ???

Svatá slova, nejste náhodou ňákej dochtor?? A jaká asi naše vláda tyto změny uvede do praxe???? Takové strany neznám, které by tuto vládu sestavily, a občané/voli(či)/ podpořili.

0/0
14.10.2006 21:39

fraseb

Re: Re: Panika ???

To je bohužel pravda, že žádná vláda, ať je modrá červená nebo růžová do těchto opatření nechce jít protože to jsou velmi nepříjemé věci a voliči na tohle určitě slyšet nebudou. Naše zdravotnictví je na poměrně vysoké úrovni, ale peněz které tam jdou  je málo.Ony si totiž pojišťovny kus těch peněz vezmou.

0/0
14.10.2006 22:51

vdanicek

Re: Panika ???

Pane Fraseb nejspis mate nejake zvlastni predstavy o tom co se nazyva GOOD CLINICAL PRACTICE

neboli spravna zdravotni pece. Rodice toho chlapce Muzou zalovat nemocnici za snizeni " Pracovni a telesne cinnosti" po cely zivot a kdyz mu zaplatite rekneme sto dolaru denne dotanete za 78 let - coz je prumerna delka zivota ve vyspelych zemich 2 847 000 $ pripocitejte bolestne stress strach lecbu a dobry pravnik Vam z toho tech 5 mil $ udela.

0/0
14.10.2006 22:00

Zelenej Raul

"Na nic si ale nenaříkal..."

Na druhém stupní základní školy se žáci učí, co je to šok a jak jsou jeho projevy zrádné. Možná by si měl pan "mluvčí" tyto roky mládí zopakovat...

0/0
14.10.2006 19:41

modranebeska

Re: "Na nic si ale nenaříkal..."

on si nemá co zopakovat :-D  ono by to u něj asi bylo "poprvé" :-D

0/0
14.10.2006 20:05

modranebeska

Někteří..

lékaři toho neodhalí víc ..:(((

0/0
14.10.2006 19:09

incisivus

Re: Někteří..

To jako aby ti ho některý ukázal?8-o

0/0
14.10.2006 19:19

modranebeska

Re: Re: Někteří..

;-) zato ty jsi mě odhalil úplně ;-);-):-D

0/0
14.10.2006 20:01

incisivus

Re: Re: Re: Někteří..

:-)

0/0
14.10.2006 20:15

zbytek

Konečně

rozumná diskuze. Žádná politikaR^.

0/0
14.10.2006 18:26

Dezo-Conka

Můj známý

si zlomil kotník,.Tříštivá zlomenina fibuly,pochopitelně s poškozením syndesmosy .Jelikož má arytmii tak ho slovenská internistka kontraindikovala k osteosynteze,a podle RTG plic a srdce diagnostikovala srdeční selhávání/aniž ho přijala na internu/jedná se relativně mladého člověka.Při kontrole po 14 dnech pochopitelně se fraktura hojila ve špatném postavení.Musel jsem ho nechat vyšetřit včetně echa,koronarografie,ventrikulografie,Holtrů,zpomalit srdeční frekvenci a pak šel na operaci.Pochopitelně o žádné srdeční selhávání se nejednalo.Tomu říkám přístup,slovenské a ukrajinské doktory na vás diliny.   Toho známého zná celé město:-(

0/0
14.10.2006 18:23

Dezo-Conka

to je tady zase chytráků

Některé zlomeninz,třeba žeber jsou vidtě na snímku až za měsíc.Kolik je zlomených krčků a lidí chodi.Měl ten kluk otevřenou zlomeninu nebo nějako dislokací ? Pokud ne,tak o čem je řeč?Běžte se léčít do Ameri¨ky diliny,tam jedna Češka čekala s depresí na doktora od odpoledne do rána/na emergency/,doktor nepřišel a tak šla ráno domů dát si panáka na tu depresi.

0/0
14.10.2006 18:14

incisivus

pro Old_Good_Zwerg

dávka rtg je odvislá i od kvality přístroje. Máš-li kliku a fotí tě na digitalizovaném přístroji, dostáváš dávku menší, než je dávka, které je vystaven člověk při přeletu Atlantiku. Obecně platí, že je třeba chránit orgány na záření citlivé. Kromě dole uváděného rodinného stříbra třeba štítnou žlázu.

0/0
14.10.2006 17:46

Kocourek69

Re: pro Old_Good_Zwerg

Když jsem si na lyžích přivodil otevřenou tříštivou frakturu bérce, tak mě rengenovali nesčetněkrát. A to i poté, co už po operaci kostičky srůstaly. A pouze akorát jednou mi paní sestřička na tom rengenu zakryla pohlavní orgány. Ostatní to měly silně na háku. Asi podle hesla: Z cizího krev neteče.Rv

0/0
14.10.2006 18:10

incisivus

Re: Re: pro Old_Good_Zwerg

nebo podle hesla: ochraňuj jen funkční;-P

0/0
14.10.2006 18:16

Old_Good_Zwerg

Re: Re: Re: pro Old_Good_Zwerg

;-D

0/0
14.10.2006 19:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.