Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matce hrozí obvinění za skok s dcerou pod vlak

Policie pokračuje ve vyšetřování pátečního sebevražedného pokusu ženy z Plzně. Skočila pod vlak i s půlroční dcerou. "Kriminalisté zahájili úkony trestního řízení pro podezření ze spáchání trestného činu pokusu vraždy," sdělila mluvčí Jolana Číhová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

p.o.p.

Teď

jsem se dozvěděl, že to je kamarádka mojí manželky. Ještě minulý týden s ní mluvila. Úplně normální ženská.

Nevím, co jí k tomu činu vedlo, ale je hrozné číst některé příspěvky o člověku, kterého znáte.

Zamyslete se nad tím, než se budete vysmívat.

0/0
16.10.2006 10:32

gratitude

Re: Teď

To jsem se snažil naznačit jistému makan.dacanovi. Byl jsem nazván volem.

0/0
16.10.2006 12:40

modranebeska

Proč na vše byla sama?

jako matce mi jen vadí, že vzala i tu holčičku:(

je to lidské neštěstí a tu ženu nelze soudit, když nevíme co bylo opravdu jejím důvodem.... :-(:-(:-(

0/0
14.10.2006 19:02

Monstrum Anonymič Anonymov

Jako adrenalinový sport skok pod vlak nedoporučuje ani Cech instalatérů...

dokonce ani Cech stomatologů a to už je co říct....

0/0
14.10.2006 16:09

Pilat

po porodni deprese

pokud neni indikovana zavcas muze zpusobit az takovou situaci, navenek se vse muze jevit normalni, ani manzel nemusel mit zadne velke podezreni :-/

0/0
14.10.2006 14:18

qoknu

Re: po porodni deprese

Netuším, ale půl roku po porodu?

0/0
14.10.2006 15:36

modranebeska

Re: Re: po porodni deprese

spíš mě zarazilo, jak to že si o svých pocitech nemohla s nikým popovídat, ani s manželem, ani s mamkou, ani s mamkou manžela... proč se bála požádat o pomoc, třeba byla hodně unavená, navek vše ok, ale pod povrchem? to na ní rodina kladla takové nároky? že musí být za každou cenu perfektní?  perfektní rodina co nemá problémy je maska před společností.... uvnitř takové vztahy  asi super nebyli, když to neměla komu říct.....  taková ta poza před sousedy, my jsme super, ale doma spolu nemluví :(:-(:-(:-(

0/0
14.10.2006 19:02

qoknu

Re: po porodni deprese

Všechno je možné. Ale nechme mudrování a přejme si, aby ta holčička se z toho dostala a byla v pořádku.

0/0
14.10.2006 15:58

modranebeska

Re: po porodni deprese

klidně i rok, těhotenství je dost velký záběr pro hormony..... a nemusí poškodit jen psychiku, poblázněné hormony můžou způsobit i to, že vyvolají i nemoc na fyz. úrovni, určitě bude hodně info na netu..... hodně blízké je mi např. že změny po porodu způsobují i rakovinu čípku, nák se tam prostě aktivoval ten vir....  tak to vysvětlili jak lékaři tak přírodní léčitel a homeopat:-/:-/:-/

0/0
14.10.2006 18:55

fr-mottl

matka musi za dite rozhodnout

a jestli ma volit mezi smrti sveho ditete nebo prumernym zivotem ditete v nejakem decaku, tak pote musim jeji rozhodnuti schvalit. V detskych domovech se deji veci, o kterych nemaji normalni smrtelnici ani poneti, to jsou opravdova muka, to je pomala smrt v malych davkach, byt vydan na pospas defektnim vychovatelum, kdy napr. pro divky je dlouholete znasilnovani to nejmensi, co se jim deje - takovy zivot by jste tomu diteti prali?

0/0
14.10.2006 13:16

rudastraka

Re: matka musi za dite rozhodnout

snad by melo jeste fotra, nebo babu a dedka, nebo nejakyho strejce vole

0/0
14.10.2006 13:22

Pilat

Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

R^;-D me se libi ten tvuj zaver R^;-D

0/0
14.10.2006 14:17

babacek

Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

Pokud byl opravdoví důvod těžká životní situace tak se týkala i otce,tak,že ten by se o dítě nejspíše nepostaral též.:-/

0/0
14.10.2006 14:41

qoknu

Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

Jak píší tak v rodině bylo vše v pořádku. Žijí v pěkném domku, takže to asi těžká životní situace nebyla. Spíš asi nějaká duševní choroba matky, která propukla až teď.

0/0
14.10.2006 15:39

babacek

Re: Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

Motiv který uvedla v dopisech snad média zveřejní. Tam se právě poprvé objevila zmínka o tíživé soc. situaci.To,že někdo žije v pěkném domku ještě neznamená,že nemůže mít dluhy a nemá mnohdy ani na jídlo.:-/

0/0
14.10.2006 15:42

qoknu

Re: Re: Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

V tom máš pravdu, znala jsem lidí o kterých jsem si myslela, že jsou v pohodě a najednou bum a oni se rozváděli nebo rozvádějí a vyplouvají věci, že se nestačím divit. Spíš se ale přiklání k tom, že to byla nějaká skrytá duševní porucha.

0/0
14.10.2006 15:46

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

To ukáže až čas pokud se vůbec dokáže natolik zotavit.:-/

0/0
14.10.2006 15:50

qoknu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

Tak ukáže to čas.Znám to tam.

0/0
14.10.2006 15:52

MadHawk

Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

nejsou jenom rodiče, ale i příbuzní... a i kdyby jej příbuzní nechtěli, tak to děcko skončí v děcáku. Rozhodně NENI pro něj lepší smrt. To snad nemyslíte vážně, že by bylo lepší vyvraždit všechny nechtěný děcka v děckým domově, protože se tam nemaj nejlíp a tak je zbavit utrpení....

0/0
14.10.2006 15:42

babacek

Re: Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

Nic takového jsem nenapsal ani nenaznačil.Tak mne to prosím nepodsouvej.

0/0
14.10.2006 15:44

qoknu

Re: Re: Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

Nějak se blbě řadí vlákno, určitě reagoval na ft-motla, který píše o děcáku.

0/0
14.10.2006 15:47

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

Také jsem si to myslel.

0/0
14.10.2006 15:50

MadHawk

Re: Re: Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

vypadalo to, že souhlasíš s tím úchylkem fr-mottlem... tak sorry

0/0
14.10.2006 15:50

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: matka musi za dite rozhodnout

To rozhodně ne. Děti jsou u mne naprostou prioritou.:-)

0/0
14.10.2006 15:52

MadHawk

Re: matka musi za dite rozhodnout

co je toto za člověka? Nemám slov...

0/0
14.10.2006 14:11

qoknu

Re: matka musi za dite rozhodnout

To je teda názor.Když nechtěla ona žít tak měla dát šanci té hočičce. O jakém děcáku mluvíš? Ta holčička má otce a v rodině bylo vše v pořádku jak píší. Takže děcák nepadal v úvahu.

0/0
14.10.2006 15:38

sCZECH

..

docela lituju i toho strojvedouciho, nemuze za to,ale vzpominky zustanou navzdy

0/0
14.10.2006 12:57

Todd Bertuzzii

Re: ..

Špatně se naučil losí manévr :-P

0/0
14.10.2006 18:05

nepl

Vražedkyně

Správně, zavřít ji až zčerná. To snad ani není matka.....Rv

0/0
14.10.2006 11:51

Pilat

Re: Vražedkyně

jes trouba ;-)

0/0
14.10.2006 14:19

old fashioned Vince III...

proboha,

zrušte tu diskusi, než se sem slezou místní úchylové, koprolálové a koprofágové...Rv

0/0
14.10.2006 11:36

_Aleister_

Re: proboha,

ty máš koprofobii...

0/0
14.10.2006 11:41

Josefprav

Re: Re: proboha,

On je to nezaměstnaný zahradník.

0/0
14.10.2006 12:56

babacek

Re: proboha,

Neslezou ty jsou zde stabilně.;-P

0/0
14.10.2006 14:43

babacek

Hrozí jí hov@no !!!

Pokud to vůbec přežije tak bude možná ráda když se sama nají natož aby byla schopna vnímat nějaký soudní proces.

Pokud byla důvodem tíživá sociální sittuace měl by trest hrozit pracovníkům příslušného sociální úřadu,že takovým lidem nepomáhájí pokud nejsou černí a nemají obavu,že by byli nařčeni z rasizmu.:-(

0/0
14.10.2006 10:27

not suitable for food

Re: Hrozí jí hov@no !!!

to ovsem nemeni nic na veci, ze to byla tupa svine, jinak to ani rict nedovedu, ptz skakat s deckem pod vlak? :-/ 3,14ca

0/0
14.10.2006 11:31

ročník 53

Re: Re: Hrozí jí hov@no !!!

Zato ty jsi inteligent. Lidé neskáčou pod vlak z rozmaru, ten člověk v tu chvíli nepřemýšlí, nechová se racionálně.

Koukám, že dnes má internet kde kdo... Já myslel, že hovada PC neovládají.

0/0
14.10.2006 12:06

not suitable for food

Re: Re: Re: Hrozí jí hov@no !!!

skutecne? jako hovado ses prave projevil ty. sorry, ze jsem nenaplnil tvoji predstavu o intelektualech, nicmene muj nazor na tu babu to nezmenilo ani v nejmensim. kdyz je vsechno v 3,14ci, tak se zabiju sam a ne, ze sebou vezmu nejake dalsi lidi. co je na tomto nazoru hovadskeho?

0/0
14.10.2006 12:15

ročník 53

Re: Re: Re: Re: Hrozí jí hov@no !!!

No tak nejsi hovado, ale tupá svině bez rozpoznávací schopnosti  promyslet, natož zhodnotit skutky jiných. Stačí ti to?

0/0
14.10.2006 16:53

Josefprav

Re: Re: Re: Hrozí jí hov@no !!!

Jsi blbec ročník 53 to už by jsi měl mít ruzum ovare.

0/0
14.10.2006 13:17

ročník 53

Re: Re: Re: Re: Hrozí jí hov@no !!!

U tebe jsem si již dříve všiml jisté duševní mdlosti, ale žes až takový kripl, to jsem netušil.

0/0
14.10.2006 16:50

babacek

Re: Re: Hrozí jí hov@no !!!

Pokud někoho kdo udělá tak zoufalý čin nazveš tupou sviní tak jí nespíše budeš sám a o lidské psychice nevíš ani zbla.;-(

0/0
14.10.2006 14:28

Josefprav

Re: Hrozí jí hov@no !!!

tady nejde o tu ženskou, ale o to, že  společnost musí chránit ty, co to ještě nedokáží. Budou jí soudit i na nemocničním lůžku. Stačí ,aby vnímala, co se s níděje. To je kvůli ostaním. Pokud se chtěla zabít a neumí si s tím  sama poradit, tak ať se zabije sama a netahá do toho dítě.

0/0
14.10.2006 12:55

eman1

Re: Re: Hrozí jí hov@no !!!

Celý případ může být složitější než se zdá, a veškerá diskuze je opravdu na h@vno. Může jít o zanedbanou poporodní depresi, o cokoliv. A tak mi připadá jakákoliv odsuzující reakce předčasná.

0/0
14.10.2006 13:52

babacek

Re: Re: Re: Hrozí jí hov@no !!!

Máš pravdu,že diskuse je zbytečná,jí ani ditěti to nikterak nepomůže.Jedno by mne však zajímalo.Zda se na této situaci podepsaly nějak naše úřady.:-/

0/0
14.10.2006 14:46

babacek

Re: Re: Hrozí jí hov@no !!!

... ,aby vnímala. A to jsem měl na mysli. Jde zde o těžké poranění hlavy a tak pochybuji,že ještě vůbec někdy něco vnímat bude. Příspěvkem jsem jí nechtěl zbavovat odpovědnosti,ale neměla by se odpovědnosti zbavovat ani společnost která zde živí ,,lidi´´kteří dělat nechtějí a vysloveně systém zneužívájí a tam kde by byla pomoc na místě se mnohdy nedostává.

0/0
14.10.2006 14:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.