- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
projela neboj
měl být tolerantní a dát dítěti přednost když nešlo o sexy dívku.Tak takto nějak fungují jejich mozečky.
od tebe bych čekal víc teda
Na každé zastávce naberou lidi, ale už jsou netrpěliví s nohama na pedálu, protože chtějí denně někoho zavraždit na přechodu a když se jim to nepovede, tak jim stará v noci nedá...
Dokonce mezi sebou uzavírají sázky, kdo jich zajede víc. Po rozjetí tramvaje zvýší rychlost taky aby se lidi , kteří se špatně drží pokud možno zranili ihned. Bohužel většina cestujících tuhle fintu krvežíznivého řidiče hned prohlédne a drží se všeho možného jako přikovaní.. Když tramvaják vidí 500 m někoho na přechodu, prudce přidá a dokud neuvidí mastný červený flek na skle tak se neuspokojí...
Zdroj: Jedna babka povídala.....
Bohužel je tam napsáno, že chodec napřechodu přednost má před auty, ale NE před tramvají a když by jí musel dát přednost, tak na přechod nesmí, aby nezastavil auta....
Konkrétně §5 odst. 1 písm. h - je to tam
Tramvaje musí mít "absolutní" přednost, protože ti vypatlanci, co je řídí, nejsou schopni pochopit více, než kde je pedal, tlačítko na dveře a zvonek (ten obzvlát milují)... Nepřicházejí o body a když udělají třeba jejich oblíbeny přerstupek jízdy na červenou, tak ani policie si na ně netroufne...
Typický vzorek "chytráka" mediálně zmasírovaného Novou...
Od 1.7.2006 platí dle § 19 písm. b) novelizované vyhlášky č. 30/2001 Sb., že na tramvajovém pásu lze značku č. V 7 (Přechod pro chodce) vyznačit jen při současném stanovení úpravy provozu světelnými signály (vyhláška již nepíše, zda takové SSZ musí být v provozu nepřetržitě). Signalizací neřízený přechod pro chodce by tedy na tramvajových tratích neměly existovat. Tedy neměly by se zřizovat a ty stávající by měly být zrušeny tak rychle, jak moc úředníkům záleží na životech lidí.
Největším diletantismem ale je uplatňovat vyhlášku takovým způsobem, že přechody "končí" na hraně mezi vozovkou a tramvajovým pásem bez vyčkávacího prostoru - takové paskvily najdeme třeba v Praze. Ostatně vedoucí odboru dopravy MHMP pan Heroudek se již svou arogancí, ignorancí a nezodpovědností zasloužil už o jeden pomníček na Barrandově, že.
A to je přesně důvod, proč za volantem nepouštím chodce na přechodu, pokud tento je na silnici s více než jedním pruhem nebo s jedním pruhem a vlevo tramvajový pás (samozřejmě vyjma přechodů se semafory). Už kolikrát jsem přibrzdil, pustil - a s dostatečným předstihem, nikoli "z fleku" - a zleva se prořítil nějaký idiot. Fakt na to nemám. Představa, že takhle pustím dítě a kretén vlevo ho zajede mě děsí. Radši jsem v několika málo případech za hovado sám.
Novináři a nadřízení tramvajákům neustále tvrdí, že tramvaj má na přechodu přednost. A nějak nepostřehli, že od 1.7.2006 se do pravidel opět vrátila do § 5 odst. 1 písm. i) povinnost řidiče (každého, včetně řidiče tramvaje!!) snížit rychlost jízdy nebo zastavit vozidlo před přechodem, pokud tak učiní ostatní řidiči vozidel jedoucích stejným směrem. Ten kluk samozřejmě měl dát tramvaji přednost, ale řidič tramvaje měl povinnost jet tak rychle, aby si ho včas všiml a mohl bezpečně zastavit.
Vlak (železniční) má sice na přejezdu "absolutní" přednost, ale pokud by před ním nezahoukal nebo by nedodržel omezenou rychlost, tak je vina na jeho straně. Jenže tramvajáci jsou u nás víc než rychlík - myslí si, že nemají na přechodu žádné povinnosti, že nemusejí jet rychlostí přiměřenou rozhledovým podmínkám a situaci v provozu tak, aby chodce neohrožovali.