Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I zločin je druh vládnutí

Doležel, Řehulka a Péťa - dohromady snad největší soudobá aféra - se stěží vyřeší vykřikováním, že Doležel je psychotik, že v Úřadu vlády řídil jen dvě sekretářky, že Péťu bleskově vyloučili ze strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VláďaK

Zločin je druh

vládnutí jenom v tom případě,že vládne ODS.

0/0
14.10.2006 18:42

KellyBunda

Re: Zločin je druh

;-D;-D;-D já nevěřila, že Paroubka někdo může dnes trumfnout....

0/0
15.10.2006 13:25

Ventre_Saint_Gris

Přesně tak!

Bude se vyšetřovat konečně ne na oznámení Paroubka to, že někdo nechal Kubiceho zprávu někde na stole, ale co je v ní !!!  Mám zato, že poslední událostí šibalů z ČSSD-korupce, zpronevěry, plánování vražd k tumu snad dává důvod! Nebo už opravdu všichni tak otrnuli, že to považují za neškodnou kauzičku? Tohle přesně se totiž snaží všem nakukat ten prasopes. "Nikoho neznám, jsou to jen šibalové, já s nima nemám nic společného,s mnou jmenovanou náměstkyní jsem se viděl dvakrát v životě, šéf úřadu vlády vede jen dvě sekretářky "

PAROUBKU TÁHNI ! ;-€

0/0
14.10.2006 17:38

dykl

....

... "Češi, bohužel, hodně a rádi kradou."....zkuste to pane autore říci o nejaké jiné entitě a uvidíte co se strhne, není to trestné toto tvrzení  a pohrdání,...opovězte si sám,....

0/0
14.10.2006 17:21

dykl

Re: ....

...má být správně ....odpovězte....

0/0
14.10.2006 17:22

Pepan11

Everst odesackych Kozenych, Schreiberu, Dolezalu

No to ale nic neni proti Mount Everestu odesackych Kozenych, Schreiberu, Dolezalu, Kellovských, Kubicu - oko pro mraky a mlhu konce dohlednout nemuze.

0/0
14.10.2006 5:42

Peter Schlemihls

Re: Everst odesackych Kozenych, Schreiberu, Dolezalu

Odesaci smrděj a nemejou si nohy, jo a žerou malý děti, ty jsi ale pepan. ;-D

0/0
14.10.2006 13:01

regazzi

pro p. Steigerwalda:

R^R^R^

0/0
13.10.2006 14:13

babelx

Re: pro p. Steigerwalda:

R^souhlasim

0/0
13.10.2006 18:27

Heralik2

Samej rozcilenej Socan

Teda, tady to jede, typicky socani, misto toho, aby se bavili o tom, co bylo napsáno v článku, hýkají tu cosi o novinaři a jaký je to hnuj, ze to zveřejnil... Stejne jako s Kubiceho zprávou, nejde o to co tam je, ale kdo to pustil do oběhu... je mi z vás blivno, soudruzi a soudružky.... a je to vaše vina... nepopírám, že můžou být i slušní socané, ale tak at si teda udelaj pořadek v te sve straně... třeba stejně jako KDU, kterou socani tak opovrhují. Jinak se nedivte, že si z vás všichni jen dělají srandu za vaše přitakávání každé hujovině, co prohlásí Paroubek (a za hodinu popře)...

0/0
13.10.2006 13:52

oldbeat

Nejhorší, že h@jzlové napříč stranami drží pohromadě

Podporují jeden druhýho a dostat je od koryta nejde.

A není vidět světlo na konci tunelu . . .

Dobře nám ( voličům ) tak. (Y) 

0/0
13.10.2006 12:50

vlákno

Karle tohle ti nezbaštěj ani největší modráci

zkus to přednést na CEPu, tam se ti dostane potlesku.

0/0
13.10.2006 12:34

Joseftrav

Neřekl bych, rudý Karle Steigerwalde,

že jsou Čechy Vašimi slovy: "odvěké království kradáků". Pravdou ovšem je, že v současné době je - díky komunistickým hlasům během prezidentské volby - v čele země patron zlodějů a tunelářů 90. let Václav Klaus. A premiérem je (byť nakrátko) úvěrový podvodník Topolánek. To skutečně není dobrá vizitka pro tuto zemi.

Mimochodem, Steigerwalde, fakt se nestydíte, za to, jaký jste byl, ještě ne tak dávno, horlivý komunista a bojovník proti Chartě 77?

0/0
13.10.2006 12:31

Pako01

Pan Steigerwald se nezapře.

Opět kýble žluči vůči jednomu člověku, buď ho upřimně nenávidí, nebo je vakt nájemným pisálkem opravdu hnusného a nedůstojného ražení. Když už jsme u stylu vládnutí, vzpomeňme na orlické vraždy, aféru LTO, a další věci, které má na svědomí Klaus. TAm k vraždám docházelo, a to prokazatelně. Nešlo o nějaké chiméry. Pan Steigerwald je novinářský prostitut, když nevidí tyto zločiny. Ono to vlastně zločiny nebyly, nikdo nebyl potrestán, že...

0/0
13.10.2006 11:06

jiand38

Re: Pan Steigerwald se nezapře.

Tvůj nick sedí

0/0
13.10.2006 11:48

Pako01

Re: Re: Pan Steigerwald se nezapře.

Copak, nemám snad v něčem pravdu? Modroptáčníci totiž útočí jen urážkami. Čím více člověka svou urážkou ztrapním, tím lépe. Je to ale poněkud krátkozraká politika.

0/0
13.10.2006 12:21

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Pan Steigerwald se nezapře.

Koh prosím zapíchl Klaus na Orlíku, já nemám rád ani Klause, ale tenhle článek sedí, ODS skončila u vlády (a bylo to dobře) kvůli 7 milionům ( a to ještě nebyly ukradené prachy jen špatně vykázané) , tady lítaj desítky milionů a díky páne Zgarbovi i miliardy jednoznačně spojené s osobami ČSSD , ne tím, že jsou špatné zákony, a nic, koneckonců jeden z človíčků namočený v kauze LTO, pan Junek ČSSD raky nesmrděl. Ale teď jsou socdemáci už přezrálí na opozici.

0/0
13.10.2006 12:45

Pako01

Re: Re: Re: Re: Pan Steigerwald se nezapře.

A kdepak jsou miliardy z Poldovky, kdepak jsou miliardy z Knižního velkoobchodu, jakto, že páni Macek, Dyba, Čermák či Kočárník nebyli ani u výslechu, když se tu kradlo průmyslovým způsobem?

0/0
13.10.2006 13:48

Depek

Re: Re: Re: Re: Re: Pan Steigerwald se nezapře.

Kamaráde nezapomeň, že ministrem pro legislativu Klausovy vlády byl jistý Pavel Rychetský, pozdější sociální demokrat a kandidát ČSSD na ústavního soudce. To je ten pravý chlap, který by se měl zodpovídat za ty neuvěřitelně zmršené privatizační zákony.

0/0
15.10.2006 13:23

VláďaK

I zločin je druh vládnutí,

jestli to je pravda,tak ODS je správně na svých místech,protože to naplňují. 

0/0
13.10.2006 10:58

habit

Re: I zločin je druh vládnutí,

... nějak mi uniká smysl tvého výroku...

0/0
13.10.2006 12:02

Auggiecz

I zločin je druh vládnutí...

A je i vládnutí druhem zločinu? ;-)

0/0
13.10.2006 10:40

Zubrsu

Re: I zločin je druh vládnutí...

V případě pana Paroubka.....je jeho vládnutí hrdelním zločinem.8-o

0/0
13.10.2006 10:53

Kentus

A ještě něco...

Levicové názory nejsou projevem nějaké úchylky či hlouposti. Je třeba je respektovat a brát v potaz. V nějaké podobě se budou projevovat vždycky - je pouze potřeba, aby to bylo v umírněné demokratické formě. Pročež nemám rád to spojení KSČSSD. Totéž samozřejmě platí i o pravici. Tudíž pořádat nějaký ideový boj nemá valnějšího smyslu, kromě mobilizace slaboduchých obou stran. Současné vedení socialistů je sice banda holomků, nicméně to platí i o současném vedení ODS - zde si není třeba nic vyčítat, obě strany by potřebovaly očistu. A návrat k serióznímu jednání, k čemuž třeba majstr Steigerwald nepřispívá ani trochu. Ba naopak - přiživuje nevraživost a spoluvytváří tak naši už tak dost nedobrou politickou kulturu.

                                  :-) Kentusův posudek :-)

0/0
13.10.2006 10:33

_Clayman

Ugh... Steigerwalde...

Ty jsi fakt ubožák :o)

Příště vynech jakékoliv pokusy o nějaký objektivní a nezávislý postoj. Když píšeš, že tu není "poctivé socanství", tak už samotnou volbou toho druhého slova naznačuješ, že jsi zaujatý až po uši :o)

0/0
13.10.2006 10:18

Kentus

Už zase Steigerwald...

Jojo... a Vaše předvolební pamflety nás z bahna vyvedou, mistře novináři! ;-D

 

                                         :-) Kentus se zasmál :-)

0/0
13.10.2006 10:09

Kirken

Souhlasím, pane S.

A to navzdory kejhání potrefených hus z Lidového domu a jejich najaté klaky ne této diskuzi.

0/0
13.10.2006 10:00

barbudo

Můj pes připomíná, že v privatizaci byla jedna výjimka ...

... jedna obrovská fabrika byla privatizována zaměstnancům ...

... byla to fabrika na vymývání mozků ...

... jmenovala se Mladá Fronta (Dnes) ... hmm ...

0/0
13.10.2006 8:50

demokratic

Já naopak patřím k těm mnohým, kteří se na články pana Steigerwalda těšíme, neb s nimi většinou vnitřně (či vnějškově) souzníme a rezonujeme... Názory těch, , jejihž vidění je poněkud "na levačku" (a proto pana K.S. nesnášejí) na tom nemohou nic změn

Já naopak patřím k těm mnohým, kteří se na články pana Steigerwalda těšíme, neb s nimi většinou vnitřně (či vnějškově) souzníme a rezonujeme... Názory těch,  jejihž vidění je poněkud "na levačku" (a proto pana K.S. nesnášejí) na tom nemohou nic změnit, ba naopak, ještě nás utvrdí v tom, že pan K.S. opět zasáhl do černého...:-)

0/0
13.10.2006 8:46

karel60

Re: Já naopak patřím k těm mnohým, kteří se na články pana Steigerwalda těšíme, neb s nimi většinou vnitřně (či vnějškově) souzníme a rezonujeme... Názory těch, , jejihž vidění je poněkud "na levačku" (a proto pana K.S. nesnášejí) na tom nemohou nic

Trpíš Parkinsonem, že vnitřně (či vnějškově) rezonuješ s K.S.? Nevidím, že by si bral K.S. na mušku KDU-ČSL. V tom případě se nemohl trefit do černého, neboť K.S se trefuje do oranžového.;-D

0/0
13.10.2006 10:46

noboty666

Re: Re: Já naopak patřím k těm mnohým, kteří se na články pana Steigerwalda těšíme, neb s nimi většinou vnitřně (či vnějškově) souzníme a rezonujeme... Názory těch, , jejihž vidění je poněkud "na levačku" (a proto pana K.S. nesnášejí) na tom nemohou

Ale kdez! To jen prazdny sud vnitrne rezonuje (cesky duni) :-P

0/0
13.10.2006 11:48

Hans59

Steigergottwald jako strážce morálky - che che!

že malé aféry v devadesátych létech za ODS! Co ty aféry v rádech miliard, které zůstali navždy utajené. A ten hnůj do politiky a ekonomie nám přinesli bílé límečky z ODS.

Nic než pokračování manévrů v opravách historie a v realizaci hesla, kdo kvičí nejvíc, ten má pravdu.

Aféry v řádech milionů a desítek milionů jsou čajíčkem oproti nikdy nevyšetřovaným "transferům" za miliardy až stovky miliard.

Jen zapomenout se tuze chce a lokajové vyrábějí propagandu, páč jejich morální kredit je potřeba taky zapomenout. Jináč se s nimi zamete taky!

0/0
13.10.2006 8:36

KellyBunda

Re: Steigergottwald jako strážce morálky - che che!

;-D Jak to zvládáš tak rychle měnit nicky?

0/0
13.10.2006 8:40

Albert Nerom

Re: Steigergottwald jako strážce morálky - che che!

Co se rozčilujete. Je to přece učebnicový prototyp zaujatého novináře gaunera. To chce hodně osobní nenávisti napsat tak vyhraněně neobjektivní komentář. A pokud jde o ODS, tu přece musí chválit kvůli svému tchánovi p. Salzmannovi. A taky kvůli těm miliardám, které za Salzmannem zůstaly v Komerční bance (kauza "nepovedného" rakouského úvěru a další). Prostě "zloděj křičí, chyťte zloděje".

P.S. Tím neschvaluji lumpárny zločinců, kteří je páchali v závětří přízně ČSSD. Ale to je v demokracii běžné; vždy se najdou lumpové, kteří parazitují na vládnoucích strukturách. Kdo je však objektivní, všiml si slov architekta Řičáře na tiskové konferenci: "Toto je kriminální kauza, nikoli politická - a její podstata není a nebyla v politice. Prostě konkrétní darebáci chtěli provést konkrétní zločiny." Navíc zdůraznil poděkování ministrovi Martínkovi, který mu v klíčovém okamžiku této kauzy poskytl zásadní podporu a jasně ho vyzval, aby nečekal a podal trestní oznámení.

0/0
13.10.2006 10:18

akbarbuhs

názor

steigerwalda nemusím a tímto článkem to jen potvrdil.mnohem zajimavější úvaha je na dnešních britských listech ke kauze doležel.

p.s. doležel údajně podal přihlášku do ods.prý jsou mu ideologicky bližší.

0/0
13.10.2006 8:36

František Koudelka 4.Kyju

Re: názor

No a dál, podal přihlášku a Čulíkovi boys něco slátali, jestě něco světoborného?

0/0
13.10.2006 8:41

dykl

....

....podle mne jsou podobné smutné aféry takřka ve všech stranách v různých obměnách, jen se vytahují podle potřeby.

Celá současná politiká garnitura by se měla poroučet, je to neúcta k voličům, takto se chovat.

A pan štajgrvald by se měl poroučet také, štve mě, že koupí DNES, proti které nic nemám, si platím i jeho, zrovna tak jako za minulého režimu jsem si ho platil skrze rozhlasovou koncesi a jehoho pořadů "Vondrovi", prostě si ho platím za všech režimů,.... smutné

0/0
13.10.2006 8:30

KellyBunda

Re: ....

8-o promiň, ale tvoje vývody jsou neúctou ke zdravému rozumu...

0/0
13.10.2006 8:39

dykl

Re: Re: ....

buď konktétní a napiš v čem nemám pravdu......

0/0
13.10.2006 8:43

KellyBunda

Re: Re: Re: ....

1) první věta - srovnávat ostatní strany se socanským gangsterismem? To nemůžeš myslet vážně...;-P

0/0
13.10.2006 8:45

KellyBunda

Re: Re: Re: Re: ....

2) Celé současná garnitura - to už je vážně plácání z hladu... Ne - teď někdo podváděl, kradl a minimálně chystal vraždy - ti ať se poroučí...

0/0
13.10.2006 8:46

KellyBunda

Re: Re: Re: Re: Re: ....

3) Ten novinář má PRAVDU - v tom je ten problém, to ti vadí... Stačí?:-)

0/0
13.10.2006 8:47

dykl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....

kdyby to byl jiný, ale tomuto Vondrovi už nemůžu věřit, kam vítr tam plášť

0/0
13.10.2006 8:52

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....

Věřit nemusíš, přemýšlej jestli náhodou to co řekl není pravda a třeba k domu dospějěš i bez víry.

0/0
13.10.2006 9:06

dykl

Re: Re: Re: Re: ....

nemám tolik času, abych to vypisoval, co převody peněz  a neexistující donátoři jisté strany, atd, atd, stačí zalistovat v paměti nebo ve starém tisku, ale opravdu nemám čas, co máš dál, ?

0/0
13.10.2006 8:49

vmvanjan

Bohužel pravdivý článek,

který nechává v ústech hnusnou pachuť. Ale pokud tady nezavládne právo, stejný metr pro všechny, zejméne politiky, dlouhodobě řízená kultivace společnosti, pak to v české kotlině lepší nebude. >-

0/0
13.10.2006 7:28

Templ

Re: Bohužel pravdivý článek,

souhlasím, jenom mi připadá, že autor tluče více doleva...zas tak moc bych mezi stranami nerozlišoval. Rozdíl spočívá především v tom, která strana je u koryta.

0/0
13.10.2006 8:11

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Bohužel pravdivý článek,

No ono se vetšinou tluče do vlády, a je to jen problém ČSSD, že 8 let po akci čisté ruce to vypadá občas, že spíš proběhla akce čisté laufy. Je pravda, že ODS a poslední Klausova vláda padla poté co Klaus neuměl vysvětlit 7 mio sponzorských darů, respektive u toho lhali, ale Kraus pošle 2 mega na podivné konto do Ghany, Doležel si řekne o 5 v českých na stůl a ještě poté ho Paroubek brání, až teď dal ruce pryč Srba najde v botníku milion dolarů atd, Zgarba tak fundovaně pracuje, že jeho kámoš vydělá v Uhřiněvsi 2 mld a předtím si chce nechat z rozpočtu státu natáhnou kanalizaci ke své nemovitosti.., jestliže vrcholní socani nejsou namočeni do těchto kšeftů, tak jsou každopádně zcela neschopni jim bránit, obojí je dost dobrý důvod k odchodu, už jen proto aby se přetrhaly vazby ( to v tom lepším případě neschopnosti ).

0/0
13.10.2006 8:21

Templ

Re: Re: Re: Bohužel pravdivý článek,

souhlasím, ale nikdo mě nepřinutí k tomu, abych věřil politikovi víc než běžnému občanovi.

0/0
13.10.2006 8:31

babacek

Asi před deseti měsíci

jsem zde napsal,že o politice v zemi rozhodují silné zájmové skupiny a politici jsou tu pouze na to aby své ksichty ukazovali v médiích.Myslím,že teď se tato skutečnost ukazuje čím dál více pravdivou.:-/

0/0
13.10.2006 6:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.