Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD kvůli vládě zaútočila na prezidenta

Sociální demokracie kritizuje chování prezidenta Václava Klause v povolebních jednáních. Podle ní nese vinu na tom, že Česko nemá čtyři měsíce po volbách vládu s důvěrou Sněmovny. ČSSD soudí, že by měl co nejrychleji přijmout demisi Topolánkovy vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jamil1

uz aby byly predcasny volby a slo hlasovat co nejvic lidi

osobne klause moc rad nemam, ale to co predvadi paroubek a jeho tri nejvernejsi posluhovaci svoboda, zaoralek a rath tak to je fakt do nebe volajici!!! kuwa to se nikdo v cely cssd nenajde jeden jediny clovkek, ktery paroubka usmerni ci mu vytvori opozici? proc sou z neho vscihni tak posrani? Rv jestli cssd a ksc budou vladnout diky nekterym lidovcum (kalousek (Y), mozna svodoboda (Y)) tak se na mne nezlobte, ale to bude snad i na emigraci ;-O myslim, ze vic soudnosti by paroubkovi vubec neuskodilo ...! ach jo, kam tato republika speje?

0/0
5.10.2006 9:18

xkillerll

Paruba zavřít

Jak jsem tu čet, je to pravda, pokud se ČSSD Paroubka rychle nezbaví, sice bude u moci, ale asi velmi krátce...přál bych si aby všichni poslanci uhořeli :o)

0/0
5.10.2006 9:16

krvava_dasen

.

Jyrko, jdi se vysrat !!! Máš přetlak v hlavě.

0/0
5.10.2006 8:58

inzinierbula

Pročpak se paní Nejpopulárnější Krasavice Zpěvná brání on-line rozhovoru se čtenáři?

Že by si svojí popularitou a hlavně sam sebou nebyla až tak jistá?

0/0
5.10.2006 8:52

vmvanjan

Vzkaz pro zaanálka, pablbka a celou socanskou bandu

Politická situace vyžaduje, abychom se všichni snažili v duchu ústavy nalézt co nejrychlejší a nejstabilnější řešení,"

proto vám vzkazuje lepší část národa, táhněte do řiti, gauneři, rozkradači státního bohatství, neplatiči dluhů.Rv(Y)Rv

0/0
5.10.2006 8:36

jack24

A jsme zase u toho...

Tak napřed příznivci ODS chvátají mílovými kroky k předčasným volbám,a teď,když to Klaus zdržuje a ČSSD mu to vyčte,tak plísní Paroubka!Vždyť přece každý den,o který bude nový premiér dříve jmenován,nás k těm vobám přibližuje,ne?!?!

0/0
5.10.2006 7:22

sam99xx

Správně by v titulku mělo být:

"Paroubek kvůli vládě zaútočil na prezidenta" - nikdo jiný z ČSSD tak nehřímá z tribun (jako kdysi Klement Gotwald) a ostatní poslušně plácají podle rozkazu. ČSSD by se měla Paroubka zbavit, jinak se nepostačí divit, kam ji vítr odnese...

0/0
5.10.2006 7:03

Hans59

Re: Správně by v titulku mělo být:

všechny strany drží tuhou straníckou disciplínu, projev Topolánka taky připomněl staré zašlé časy bouřících mentorů

0/0
5.10.2006 8:32

safaga

Úroveň

Voliči ČSSDKSČM se můžou stydět, komu tp dali své hlasy - neustálé osočování hlavy státu, to je opravdu vysoká úroveň myšlení. Ovšem po pronesených projevech Paroubka od prohraných voleb se nění čemu divit.Rv

0/0
5.10.2006 7:01

Hans59

Re: Úroveň

áno, kritiku potřebujeme. Ano, ale konštruktívnú, soudružskú (jakeš 1987)

0/0
5.10.2006 8:35

Macrophallus Pablbek

Černoprdelníci

Strana, která v minulosti vystupovala velmi často jako jednotný blok, kde nikdo nahlas ani nevyslovil opačný názor, je nyní rozpolcena.

Tato strana především vždy v minulosti znamenala podraz pro toho kdo se s ní spojil. Jsou to v naprosté většině lháři a podvodníci a výjimky potvrzují pravidlo. Vzpomeňme jen soudruha Plojhara, který se prodal i se svou svatou stranou komunistům.Porevoluční předseda? Práskač STB atd.

0/0
5.10.2006 3:54

Heinrich Thayatal

Re: Černoprdelníci

(Y)Už to píši po druhé. Je to zde nějaké divné. Plně s Tebou souhlasím ve věci podrazů ze strany lidovců na toho,. kdo se s nimi spojil a dal jim možnost spoluvládnout, snad jen Pepa Lux dodržopval jakous takous politickou morálku. Nemohu však souhlasit s tím, že všichni lidovci spolupracovali s komunisty. Vzpoměls Plojhara. Řekni mi ještě aspoň dva lidovce, kteří se tímto způsobem, jako Plojhar, chovali ke komunistům a k jejich socialistickému zřízení. Nelze všechno svalovat na jednu osobu, ale také ne na všechny členy lidové strany. Takže pokus se zapátrat v paměti a napiš ty dva Plojharovce.

0/0
5.10.2006 7:24

not suitable for food

Re: Re: Černoprdelníci

ambrozek, svoboda. bezpaterni odpad

0/0
7.10.2006 10:11

nobuk

Jed na KRYSY!!!!!

...Vsem Paroubkum,Cssd-Komousum,nechat zdechnout jako KRYSY,Vychcipat jako hovada...Paroubka pouzit jako navnadu na sumce....Toto co predvadi tito komousi je katastofa a PUJDEME ZNOVU DO ULIC!!!!!!!!!!!PRYC S KOMUNISMEM JEDNOU NAVZDY!!!!!!!!!>->->-

0/0
5.10.2006 3:16

zab2

Re: Jed na KRYSY!!!!!

A teď mi řekněte, v čem se liší vaše rétorika od provolávání bolševiků 50. let. Demokrate.

0/0
5.10.2006 7:22

Correction

Re: Re: Jed na KRYSY!!!!!

Bolševici vraždili a loupili;-)

0/0
5.10.2006 8:12

not suitable for food

Re: Re: Jed na KRYSY!!!!!

kdyz chci nekoho znicit, mam kvuli tomu hledat nova slova? komunismus je hnus a musi se zlikvidovat. at to zni jak v 50 letech nebo ne, je to pravda

0/0
7.10.2006 10:13

daimonion

ČSSD

ČSSD je stranou estébáků ;-€

0/0
4.10.2006 23:45

hasmen

Re: ČSSD

Nejvíc estébáků bylo mezi disidenty,ale ty to dobře víš ...PS:Ale máš pravdu,že i u socanů by se jich pár našlo.

0/0
5.10.2006 6:26

rybizek

Co si to ta zapraskana socanska luza dovoluje?!!!!

Otvirat si hubu na cloveka, kterymu ti primitivni cSSd zmetci nesahaji ani po kotniky!

0/0
4.10.2006 23:17

jack24

Re: Co si to ta zapraskana socanska luza dovoluje?!!!!

To rozhoduješ podle čeho?Že nepřečetli tlik knížek o ekologii jako on???;-D

0/0
5.10.2006 7:47

zapikj

Re: Re: Co si to ta zapraskana socanska luza dovoluje?!!!!

Ne. Podle tebe.

0/0
5.10.2006 8:22

pleoner

Jyrka za horizontem příčetnosti

Puchejř je boží. Teď na otázku na ČT 1, jestli není nervozní, že mu padají preference, odpověděl, že je to důsledek toho, že je ODS neschopná.

0/0
4.10.2006 22:47

rotty

Re: Jyrka za horizontem příčetnosti

Vím, že ODS má problémy s vnímáním reality, ale tvůj příspěvek to jen potvrdil. Nic takového v diskusi nebylo.Rv

0/0
4.10.2006 22:53

pleoner

Re: Re: Jyrka za horizontem příčetnosti

Když vy kluci bolševický jste certifikovaní lháři a Jyrka to ještě vylepšil tím, že slyší hlasy.

0/0
4.10.2006 22:56

zab2

Re: Re: Re: Jyrka za horizontem příčetnosti

Tak mi připadá, že hlasy spíš slyšíš ty:-D

0/0
5.10.2006 7:24

tydýt

...vy mně taky...

0/0
4.10.2006 22:37

Tančící_Derviš

›››››››››››› ™

Klaus je magor

0/0
4.10.2006 22:26

Krak

Re: ›››››››››››› ™

argument hodný derviše...

0/0
4.10.2006 22:51

rybizek

Re: ›››››››››››› ™

Tančící_Derviši, vyskakujes si tady hodne. Rad bych te poznal a trosku te proliskal.

0/0
4.10.2006 23:20

Macrophallus Pablbek

Re: Re: ›››››››››››› ™

To není Derviš, to je blbej komouš Sudájev, který je silný jenom tady, kde je anonymní. Jinak je to lihová srágora, která za chvilku praskne přežráním.

0/0
5.10.2006 3:59

Tančící_Derviš

Re: Re: ›››››››››››› ™

sklapni hnido.

0/0
5.10.2006 6:24

Pan Poklicka

Hezký zbytek vecera...

0/0
4.10.2006 22:26

jjumbik

Re: Hezký zbytek vecera...

podobně

tak končím.

0/0
4.10.2006 22:28

jjumbik

for Pan Poklicka

napis mail na muj mail jjumbik@seznam.cz

0/0
4.10.2006 22:14

Pan Poklicka

Re: for Pan Poklicka

ok :)

0/0
4.10.2006 22:16

jjumbik

Re: Re: for Pan Poklicka

dík, odpovězeno. :-)

0/0
4.10.2006 22:23

ppeepa

jo

Ja si myslím, že když byli volby v červnu, tak je dost smutné, že ještě v říjnu není vlada. Nyní jsem se jěště dozvěděl,že z obstrukcemi začína už i prezident.Nechápu že pan prezident se snaží upředostnit svoji kandidáturu na presidenta nad zájmy státu. Ještě vzkaz pro příznivce pravice:  Vy si opravdu myslíte, že pan Topolánek by byl dobrý předseda vlády?

0/0
4.10.2006 22:06

5alfa

Re: jo

Není to dobrý předseda vlády, ale lepší není. A je logické, že se stane předsedou vlády předseda strany, která získala ve volbách nejvíce mandátů a není bez šancí složit vládu s důvěrou v parlamentu.

0/0
4.10.2006 22:11

Pan Poklicka

Re: jo

Osobně pana Topolánka neznám, ale svými stohými a faktickymi proslovi mě oslovil. Husi kuzi mam u J.P., ktery se muze smele merit se vsemi proletari. Mluvi tak jak se mu to hodi, vzdy vzletne a s fanatickym nasazenim. Bojim se ho a to zcela uprimne.

0/0
4.10.2006 22:12

Pan Poklicka

Re: Re: jo

strohymi a faktickymi proslovy*

0/0
4.10.2006 22:12

jjumbik

Re: Re: jo

souhlas. Populista, paní Přenosilová měla pravdu.

0/0
4.10.2006 22:15

ppeepa

Re: Re: jo

pokud jde o strach, tak já se více bojím pana Langra. To co provádi na M V ,tak z toho jde docela hrůza.Dám jeden příklad: v době když je v ČR ZVÝŠENÉ NEBEZPEČÍ TERORISTICKÉHO ÚTOKU tak odvolá šéfa rozvědky

0/0
4.10.2006 22:19

Pan Poklicka

Re: Re: Re: jo

Nevidím do všech koutů. Nemuzu hodnitit. Prijde mi to jako populisticke gesto  tvrdit, jak to mohl udelat, kdyz neznam fakta, co za odvolanim doopravdy stoji.

0/0
4.10.2006 22:22

Matys3

Re: Re: Re: jo

Pokud, jak tvrdil Bublan ohrozil odvoláním jednoho člověka fungování rozvědky, pak je to jen důkaz, že byla řízena špatně.

0/0
4.10.2006 22:25

5alfa

Re: Re: jo

Souhlas, jenže občas i Topolánek tak ujede, až je to jako u Paroubkú. Včerejší Události a Komentáře to byl úlet...

0/0
4.10.2006 22:20

Matys3

Re: jo

Ono, jak jsem psal již níže, je smutné především to, že Topolánkova zásadovost při postoji ke komunistům je prezentována jako neschopnost a Paroubkovy každodenní obraty v názorech typu s komunisty vládnout nemíníme a máme většinu jako velká politika.

0/0
4.10.2006 22:18

ppeepa

Re: Re: jo

ono je opravdu geniální,že boj proti komunistům / jinak být hrdina 15, po pádu komunistů je dost směšné.ptám se : proč nebojoval před 20,

 léty?/ je kvalifikace na premiéra!

0/0
4.10.2006 22:27

Matys3

Re: Re: Re: jo

O jakém boji hovoříš? Jde pouze o slušnost. Některévěci se prostě nedělají.

0/0
4.10.2006 22:29

5alfa

Re: Re: jo

Zkusíme to takto:

Koho chtěl JP na předsedu PS, jinak ODS nebude vládnout? Socana. Kdo tam je? Socan. Jak dlouho to ODS trvalo, než se podvolila? Kdo by vládl, kdyby stále ještě nebyl socan předsedou PS? Jirka...

Jakou chtěl JP vládu? Úřednickou. O jaké vládě uvažuje Klaus ústy hradního mluvčího? O vládě, kde by bylo málo straníků. Není to náhodou to samý?

Je to hajzlík, ale stratég, věci má promyšlené a pokud něco musí být po jeho a bez něj to nejde, tak to taky tak BUDE.

Jestli se rozhodne mít jeden pokus na sestavení vlády, tak si ho prosadí, vsaď na to boty... Já se modlím, aby to nebyl ten poslední třetí, v tom má sice malou, ale přece jen vyšší šanci.

0/0
4.10.2006 22:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.