Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kubice a odposlechy: břicha jalové řeči nenaplní

Nenaslouchej tvrzením, která nemohou být prověřena. Tak pravil už před více než dvěma a půl tisíci lety slavný čínský myslitel Konfucius. Jeho slova platí dodnes, ale lidé rochnící se v českém politickém rybníčku jsou povětšinou zřejmě hluší a slepí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jkzrt

vážení

Vážení,schvalovat svoji neschopnost na někoho jiného,to tady dělalaKSČ 40 roků a víme,jak dopadla.Z toho by se mohla poučit.Že Topolánkova vláda nezískala podporu ve sněmovně ,za to nemůže Paroubek ani Kalusek.Za to mohou jenom neschponí politici ODS jako jsou Topolánek,Tlustý ,Nečas,Langer,Němcová,Benda Vidím a našli by se další.Ale v ODS nejsou jenom tito hlupáci,jsou tam manageři,politici z regionů a vyjmenovaní hlupáci je tam nechtějí pustit a na to ODS DOJEDE!

0/0
4.10.2006 13:05

Harry_sportsman

Re: vážení

Souhlas.

0/0
5.10.2006 11:30

Depek

Re: Re: vážení

Oba mluvíte hodně neinteligentně. Socialismus dojel na to, že ekonomicky špatně funguje. Státní aparát není schopný uřídit ani sám sebe, natož nějakou firmu a všichni to vědí, jen levičáci ne.

0/0
5.10.2006 12:06

Harry_sportsman

Re: Re: Re: vážení

Ta schopnost nesouvisí s levičáctvím či pravičáctvím - podívej se např. na Topolánkovu VAE ...

0/0
5.10.2006 14:51

Zalovak

Spadl redaktor z Měsíce ?

Jak je možné, že vynechal historickou zkušenost pana Kubiceho se služebním postupem. Policisty nespravedlivě obvinili a nakonec byli "odejiti" od policie.

Článek  pštrosího redaktora - hlava v písku.  ;-O

0/0
4.10.2006 11:28

Depek

Článek má vadu na kráse.

Moudře mlčící politik se proti takovým Paroubkům a Rathům a ostatním kariérním demagogům neprosadí. Nemá a nikdy neměl šanci se prosadit, protože ho lidi nezvolí. To byste pane Bucherte mohl vědět.

0/0
3.10.2006 17:29

Harry_sportsman

Re: Článek má vadu na kráse.

A mohl bys tady některé ty moudré politiky, které lidi nezvolili, vyjmenovat ?

0/0
4.10.2006 12:49

Depek

Re: Re: Článek má vadu na kráse.

V ČSSD není ani jeden.

0/0
4.10.2006 13:00

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Článek má vadu na kráse.

Já jsem se neptal, kde nejsou - já se ptám, kteří to jsou (jmenovitě).

0/0
5.10.2006 11:27

Depek

Re: Re: Re: Re: Článek má vadu na kráse.

Jak můžu jmenovat, když v ČSSD není ani jeden??

0/0
5.10.2006 11:46

Harry_sportsman

Bravo, pane Buchert!

Jsem rád, že v MF Dnes nejsou jen zideologizovaní primitivové jako Steigerwald či Komárek.

0/0
3.10.2006 11:15

madqwert

tak pod tento komentar

bych se klidne podepsal taky;-D

0/0
2.10.2006 23:15

sageorg

Všichni ti.......

moudří číňani nemohli předpokládat,že budou existovat lidi jako Paroubek,Gross!Na ně jsou všechna jejich moudra krátká!(Y)

0/0
2.10.2006 16:31

Kentus

Jojo...

Plný souhlas s autorem. :-)

 

                                         :-) Kentus udělal zářez :-)

0/0
2.10.2006 10:48

relax100

Koupili už MF Dnes komouší?

V MF Dnes byly relativně objektivní správy. Co se děje, takovéto zmatené žvásty tady nebývají? To, že někdo zveřejní nepravosti by měli zvášť ocenit svobodná media a né to kritizovat? Včera na Nově, dnes MF Dnes? Něco jsem prošvih, mají už na vás kluci červený nějaké nové materiály z odposlechů? Viliam Buchert je co a odkud?      

0/0
2.10.2006 10:11

crazy_Yvan

Re: Koupili už MF Dnes komouší?

aha tak pokud objektivni znamena jednostranne, nevyvazene a temer vzdy jasne stranici ODS pak ano... Ale skutecna objektivita vychazi z plurality nazoru, tu Vy bohuzel neuznavate. Ve skutecnosti je bohuzel pro Vas pravda nekde jinde nez jak Vy jste presvedcen a dukazy opravdu chybi... s tim nenadelate nic...

0/0
2.10.2006 10:32

relax100

Re: Re: Koupili už MF Dnes komouší?

Vážený pane „Yvane“, pravda není bohužel uprostřed na přímce mezi ČSSD a ODS, ale je mimo tyto dvě strany v prostoru minimálně 4 rozměrném. ODS je však k většině bodů pravd mnohem blíže a tudíž mnoha lidem nezbývá nic jiného než jim držet palce, abychom nebyli vtaženi do oblasti mezi KSČ a ČSSD. Novináři by se měli striktně držet zásad demokracie a práva a pokud tuto pravdu pojmenuje některá ze stran, tak musí jednoznačně říci, že toto je pravda a ne se neustále kličkovat, aby za každou cenu vypadali objektivně. A pokud chce někdo potrestat policistu za to, že zveřejní špinavosti, tak novinář, který ho za to zkritizuje není už novinář ale přiblblej pisálek!!!             

0/0
2.10.2006 10:51

crazy_Yvan

Re: Re: Re: Koupili už MF Dnes komouší?

pravda ovsem neni pravdou pokud neni dokazana. a to ze neco rekne nejaky ten policista jeste neznamena ze to pravda je. Kubiceho zprava byla zverejnena za zvlastnich okolnosti, bylo prokazano ze se v ni nachazi az prilis mnoho lzi. Ani jedno z obvineni nekoho z politiku CSSD nebylo ani naznakem prokazano. Tedy stale je ta zprava pravdou nebo jen snuskou nesmyslu ktere v danem okamziku poslouzili "dobre" veci. A to ze ODS se nachazi blize pravde nez kdo jiny tedy o Vasi objektivite hoodne napovida..

0/0
2.10.2006 11:01

pan_socka

Re: Re: Re: Koupili už MF Dnes komouší?

člověče, proč nejsi schopnej pochopit, že, pravda nemusí být to, co tobě vyhovuje. Tenhle článek je sice o ničem ale rozhodně není neobjektivní.:-)

0/0
2.10.2006 14:19

ellukas

Ono je to jednodušší

Lidové noviny dnes bojují za ODS, Právo za ČSSD. Oba tábory jsou rozděleny na dvě poloviny. A pokud chce redakce MF Dnes zvyšovat svůj náklad, musí v té či oné míře vycházet vstříc oběma táborům. A to je jediný skutečný zdroj náhlé objektivity.

0/0
2.10.2006 10:39

jajaja00

Niže psavší rudí (bez)mozci:

(Y)Táhněte na své milované Rudé Právo a neotravujte svými méněinteligentními výrony slušné lidi.

0/0
2.10.2006 10:00

Hans59

jak zázračné prozření MFD

že tyhle ty skutečnosti MFD nenapadly v časech před volbama, ale až když prostředek splnil účel?! Notabene, když MFD byla jedním z aktivních aktérů. Jaksi na rozumné slovo tehdy nebyl čas.

A o co kráčí dnes? Zametání stop?

Archív MFD prokazuje pozici MFD a jaksi na zázračný půlobrat směrem k pravdě, nebo objektivitě se nechce věřit.

Pravda, každá správna akce musí být dokončená odvedením pozornosti a zametení stop. Ale to jenom pro ty, co chtějí silně věřit.

0/0
2.10.2006 9:02

Albert Nerom

Re: jak zázračné prozření MFD

R^!!

0/0
2.10.2006 10:09

pan_socka

Re: jak zázračné prozření MFD

R^

0/0
2.10.2006 14:20

ellukas

Jak se mohl Paroubkův kabinet

zbavit kapitána Kubiceho s jeho "patlaninou", když jeho počínání schvalovaly MF Dnes a jiná periodika a jeho odvolání brala jako útok na svobodu. A rozžvýkávala jej.  Nejprve se snad musela nevěrohodnost Kubiceho prokázat. A jak pravil Mandler, tak díky Kubicemu vyhrála ODS volby. A o to  přece MF Dnes šlo.

  

0/0
2.10.2006 7:23

rezistin

Re: Jak se mohl Paroubkův kabinet

To bylo tehdy povyku,který spustili členové ODS na pana Paroubka a celou ČSSD.A přitom nikdo neobviňoval pány a dámu Topolánka,Tlustého,Nečase a nebo paní Němcovou z nevěrnosti manželkám,spoustám milenek,homosexuálních a lesbických praktik,pedofilie a nekromanie.V každém případě obvinění,které byla vznešena na pana Paroubka byla nečestná,špinavá a podlá.Ospravedlnit by se mu mělo i s hlubokou poklonou mnoho novinářú,kteří tyto lživé informace šířili.:-D

0/0
2.10.2006 8:17

kasavaros

Re: Jak se mohl Paroubkův kabinet

To, že ODS vyhrála volby díky Kubicemu, také patří ke spekulacím, které nelze oveřit (a samozřejmě, ani vyvrátit).

0/0
2.10.2006 9:03

ellukas

Re: Re: Jak se mohl Paroubkův kabinet

Ano to máte pravdu, ale jisté je, že voliči nepřiznávali své preference, tedy nepřiznali, koho volili ve větší míře než je v průzkumech tohoto typu obvyklé. Z toho lze odvodit, že někteří levicoví voliči zůstali doma a pravicoví voliči byli mobilizováni. Za druhé ODS vyhrála volby Praha, neboť její obyvatelé se dostavili k volbám ve větší míře než bylo obvyklé. Z těch regionálních rozdílů lze hodně vyčíst. V tomto smyslu pak platí, že ODS vyhrála volby díky nabídce rovné dani, na níž by Pražáci nejvíce vydělali.

Ale hlavně celá aféra poškodila menší strany, protože se pozornost soustředila na souboj dvou hlavních stran.   

0/0
2.10.2006 9:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.