Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Akce „Hledám parťáka“ má k policii naverbovat tisíce lidí

Od policie by mohlo po roce 2007 odejít 4 až 5 tisíc policistů. V Otázkách Václava Moravce na ČT to řekl policejní prezident Husák. Nedostatku lidí se policie pokusí předejít ještě letos. Spustí velkou náborovou akci "Hledám parťáka" s upoutávkami ve třech hlavních televizích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thingie

Spolecnost

Muzete pocitat zda tolik ci tolik je malo ci hodne pro policajta za to, co vykonava, ale vetsinou je chyba ve spolecnosti a systemu,  ve kterem pracuje.  Pro srovnani pro "distributora elektriny". Zazadal jsem si o zmenu tarifu a zaplatim za "naklady spojene s touto zadosti: 7.500,-Kc + 800 Kc za "revizi" prace na vymene hodin a jisticu cca 10 minut + 10 minut na vyplneni revizni zpravy. Me se zda, ze tohle je ZLODEJNA CEZu, ktery chce sice ovladnou pul Evropy, ale nas obycejne odberatel, dre z kuze. Elektrina se stale zdrazuje, protoze v Evrope take8-o. Spis by mela vzniknou konkurence (existuje jen potencionalne) a ceny a sluzby zlevnovat. Divim se, ze je jeste nekdo nezazaloval za klamavou reklamu o "Duhove energii";-D. CEZ je shit.

0/0
2.10.2006 11:28

Pan Navratil

Re: Spolecnost

Pláčete hezky, ale na špatném hrobě. Pokud nejste echt velká fabrika, tak vaším dodavatelem není ČEZ.

Jinak nevím, co se vám nelíbí na ceně za výměnu jističů a měření, to si myslíte, že to dostanete zadarmo?

0/0
2.10.2006 11:30

Thingie

Re: Re: Spolecnost

Vazeny pane, jsem "domacnost" a placu na spatnem tematu, ale pojmenovat CEZ hrobem , mi prijde trefne. Nevim do jake miry jste informovan, ale CEZ vlstni i nekolik distribucnich spolecnosti a ty ostatni"konkurence", nakupuji elektrinu zase jen od CEZu a tim jsme u povestnem uzavrenem kruhu, zvanym bludny. K vasi druhe otazce. Nelibi se mi to, ze platim za neco co neni moje(vse co je v rozvodne skrini je stale v majetku CEZU a nebo rozvodne spolecnosti , ktera pod nej spada-jak dumyslne!) i kdyby to tam bylo 20 let. Nelibi se mi to, ze nefunguje system- Budes nas klient na 10 let, mas ty a ty vyhody oproti smlouve na dva roky.Jenomze ja jinou moznost nemam , protoze CEZ je monopol a tak dokud nezacnu vyrabet elektrinu sam ( fouka u nas opravdu hodne), tak budu muset pristoupit na tyto vyderacske metody.  Vlada nezmeni nic, protoze monopol CEZ je nejlepsi lekar na vladni experimenty s rozpoctem. Howgh

0/0
2.10.2006 12:14

Old_Good_Zwerg

Vy, kdo tady nadáváte na Langera.

Můžete mi vysvětlit, jakou spojitost má zrovna Langer s novým služebním zákonem, který má začít platit 1.1.2007?

Váš zaslepený fanatismus mě opravdu rozesmívá. Socánci vám připraví paskvil, za kterého se vám ježí chlupy na těle, ale hlavním špinavcem tady není ani Gross,ani Bublan, ani Paroubek, ale pouze Langer a ODS.:-)

0/0
2.10.2006 8:33

hnusil

Re: Vy, kdo tady nadáváte na Langera.

Co bys nechtel od dementu, eh, pardon, volicu CSSD ;-D

0/0
2.10.2006 10:51

klaun Ferdinand

někde dole

má ten člověk, co odchází od policie a jde k AČR pravdu. Příspěvek na bydlení cca 7.000,- i když dojíždím 2 km je fakt. Policajt, co odchází může mít v současný době rentu kolem 5.000,-, voják i 15.000 měsíčně. A to není určitě strop.  

0/0
2.10.2006 6:59

toono

velice nerad

bych byl legitimovan modrymi bolsevikmi toddem a jesitou.. brr..

0/0
2.10.2006 0:45

toono

Re: velice nerad

bolseviky..

0/0
2.10.2006 4:13

wostrey

ja bych renty zrusil uplne

jakousi rentu bych daval pouze v pripade, ze policista jiz neni schopen vykonavat praci, kterou mu sluzebni pomer uklada at uz je to z jakehokoliv duvodu.>-

0/0
2.10.2006 0:43

Beldor

Re: ja bych renty zrusil uplne

Mno muzu ti zarucit ze by do par let ubylo u policie 50% lidi.Vetsina lidi tady si nedokaze predstavit jak tezka je prace policisty...

0/0
2.10.2006 9:01

komentator-1

Re: Re: ja bych renty zrusil uplne

to sice možná každý nedokáže, ale každý už byl jistě několikrát zbytečně nějakým inteligentním policistou buzerován kvůli ničemu. Těžko čekat, že při současném vztahu veřejnosti k policii (a ta v tom není jistě nevinně) bude někdo tleskat rentám.

0/0
2.10.2006 9:42

Babul

Re: Re: Re: ja bych renty zrusil uplne

Pro tebe a z tvého pohledu to asi byla zbytečná buzerace, jinému to třeba zachrání život nebo jiné hodnoty. Záleží na úhlu pohledu. Ten tvůj je zřejmě přes obrazovku s TV Nova  a Tunou hnoje.

0/0
2.10.2006 9:50

h@luzak

Místní policajt

Z toho, co čtu, mám pocit, že problém je ve vzdálenosti občanů od policie. Když vás zastaví dopravák, často ani netušíte, kde je jeho centrála. Když vidíte mládež jak vykrádá auta, zavoláte 158 a mluvíte s neznámým člověkem. Když přijedou policajti, netušíte, co jsou zač. Stejně tak vůbec nevidíte do jejich práce víc než ze sepisování protokolů na služebně (alespoň já jsem se k jejich práci nikdy dál nedostal). Souhlasím s názory, které říkají, že policajti musejí být co nejblíž chráněnému území. Tedy, ať má každé město/obvod či jiná samosprávná jednotka své policajty a na vrcholné úrovni nechť jsou kriminalisté. A neplatí to jen o policii. To by však musela daleko větší poměrná část vybraných daní přicházet právě té samosprávné jednotce, ze které pocházejí. Mimochodem, líbí se mi, když příslušné území veřejně říká: toto jsou policajti, kteří se starají o Vaši bezpečnost.. Viz např. http://www.praha-kunratice.cz/main.php?Rnd=838282583&MLL1=2&MLL2=2

0/0
1.10.2006 23:29

gentlastwo

Halalik správně...

Už ted  se  ukazuje  jak   je  ten  Americký system  perfektní...

V  Ostravě   někoho  tak   nasrali, že  zastřelil   dva  lid...

Vždyt  v Černýxch  Baronech říkají:Lidí je jak  sraček..

0/0
1.10.2006 21:35

palantir

tady jak tady čtu ty urážky na policisty

říkám si jedno, že bude lepší, když budou pouze odcházet a nenastupovat, proč by se někdo snažil ochraňovat majetky za tak mizerný peníz a ještě za tak malé podpory ze strany obyvatelstva, vždyť podle všeho co tady někteří píší nemá policie žádnou prestiž

navíc podle všeho, jak se vyjádřil nový ministr vnitra Langer se policisté budou vyhazovat za kdejakou maličkost - stačí aby pošpinil dobrou pověst MV - no to může třeba vynadat sousedovi, a je bez práce

prostě jak to tak vidím bude národu bez policie líp

0/0
1.10.2006 21:17

Lanta2004

„Hledám parťáka“

Tak to máte blbý:-/ - já už ho nehledám,já už ho mám;-);-D

0/0
1.10.2006 19:33

tonicekXXL

Re: „Hledám parťáka“

A kreješ mu záda tak těsně jak to jen jde?

0/0
1.10.2006 19:39

Old_Good_Zwerg

Re: Re: „Hledám parťáka“

Prý ho kreje aspoň 2x denně.;-D

0/0
2.10.2006 8:54

Jesita_Uko

Takovahle akce

musi byt pro homoklady jako dar z nebes.;-D

0/0
1.10.2006 19:02

belgian chocolate

to se řekne, parťáka

ale s jako kvalifikací? čtení nebo psaní? prosím upřesnit!

0/0
1.10.2006 19:02

JEDEN z 10.000.000

Re: to se řekne, parťáka

občanství České republiky, věk nad 18 let, bezúhonnost, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, fyzickou, zdravotní a osobnostní způsobilost k výkonu službyVíce na www.mvcr.cz

Ale jestli berou i čokoládu to fat nevím.

0/0
1.10.2006 19:16

saho1

hledam partaka

Nevim, proč si někdo pořád plete hrušky s jabkama.Řekněte mi kde je psáno, že renta se vyplácí doživotně. Chcete snad říct, že ti co pobírají renty umřou v den nástupu do starobního důchodu?Renta se pánové bere jen do do nástupu do důchodu.Nepleťe si to s definitivou, ta je doživotní. A propo, hasiči i vojáci taktéž pobírají rentu a nikdo se do nich nestrefuje.A k policii může jít kdokoliv kdo má aspoň maturitu a je starší 20 let.Ale Vám chytrákům co jim závidí tu rentu se tam nechce, tak nezavidte a udělejte tež něco proto abyste ji dostali.R^

0/0
1.10.2006 18:32

icon74

Re: hledam partaka

A proč k Policii? Ať jdou k Armádě ČR, stejné výhody, plat o desítku v čistým vyšší díky příspěvku na bydlení, nikdo o nich neví, že jsou u AČR, protože uniformu mají jak montérky v kolbence. Skoro žádné riziko, pokud nezblbneš a kvůli větším prachům se nepřihlásíš do mise, naučíš se ovládat jednu věc a tím končíš, žádné hory předpisů. Vypadneš z kasáren a máš čistou hlavu. Stane se nějakej průšvih a myslíš, že jseš tahanej novinama? Ani náhodou. Prostě, každý, který umí do pěti počítat se musí nechat nalejt do AČR. Nemám rád Langra, ale v jednom měl pravdu, když nám říkal: Armáda se připravuje na válku a hraje si na válku, kdežto Vy jste v té válce každý den. Odcházející příslušník PČR

0/0
1.10.2006 18:48

JEDEN z 10.000.000

Re: Re: hledam partaka

Záleží co děláš u Policie a co si myslíš že dělaj u vojáků.

Měl jsem jednoho kolegu, co nadával na naši firmu. Pak někde slyšel, že jeho kamarád má v Tescu 20.000 čistýho a tak u nás dal výpověd a šel dělat pokladního do Tesca. A když dostal první výplatu, tak se hrozně divil, jaktože nemá 20 litrů. Jaksi mu nedocházelo, že i rámci jedný firmy můžou bejt různý platy a že vedoucí manažer nebere asi tytéž peníze jako dělník.

Tak pozor abyste se taky tak nějak nespálil. I když můžete mít právdu a za stejnou práci může být někde jinde více koláčů.

Hodně štěstí a spokojenosti v novém zaměstnání

0/0
1.10.2006 19:27

icon74

Re: Re: Re: hledam partaka

Předpokládám, že firmou myslíš PČR. Jinak, zde jsem chtěl uvést  v rozdílu, jak společnost zabezpečuje vojáky a policisty. Zcela určitě se shodneme, že Tvůj bývalý kolega byl pitomec. Již jednou jsem v této diskuzi uvedl kam jdu, takže snad to nebude horší.

0/0
1.10.2006 19:35

icon74

Re: Re: Re: hledam partaka

A díky za přání.

0/0
1.10.2006 19:36

albert10

Re: hledam partaka

Jestli to nazves rentou nebo definitivou je uplne jedno... Tady nejde o zavist, ale o to, ze ten system byl spatny. Motivoval lidi tak akorat k tomu, aby si z policie udelali prechodne zamestnani s dozivotnimi benefity. Jinak kdybych byl typickym kandidatem na policejni praci, to jest borec, ktery horko tezko udelal maturitu, urcite bych uvazoval o tom, se zapojit do policejnich rad.

0/0
1.10.2006 19:48

halalik

ehmm podruhe...

Policii zrusit, nechat pouze nezbytne utvary s celostatni pusobnosti. Zbytek prevest pod samospravne obce. Jako v USA. Obec si sama zvoli, jak "dobrou" chce mit policii.R^

0/0
1.10.2006 18:27

HVLAD

Re: ehmm podruhe...

nějak zapomínáte že mimo samosprávných šerifů, má každý americký stát ještě svoji státní policii.

0/0
1.10.2006 18:54

sprav

Re: Re: ehmm podruhe...

A jistě zapomínáte, že vedle tzv. federální složek (je jich faticky hodně) a tzv. státních policií a místních šerifů existují i další bezpečnostní složky na místní a státní úrovni.

Napříkald Los Angeles má jak úřad šerifa, tak městskou policii (L.A.P.D) - obě složky mají shodné pravomoce (a myslím si, že je to tak v mnoha dalších městech)

Policejní členění v USA není zrovna ideální pro evropské státy.

Na specnaz.cz jsem četl a souhlasím s tím, že klidně armáda v době míru by mohla rotačně spolupracovat s Policií ČR a tedy by zde bylo jakésy četnictvo, které je jinak normální v rakousko-uherském a francouzsko-italském sektoru.

Současně se můžeme podívat třeba na Španělsko, kde existuje několik policejních sborů na několika úrovních podřízených různým ministerstvům a konající stejnou práci - to je potom bordel ;-D

0/0
2.10.2006 9:34

halalik

Ehmmm

Akce "Hledám parťáka" bude na p*. Každý, kdo by potenciálně mohl být policajtem, ví, že k policii může jít. Ale nejde. Takže co ta akce bude mít za smysl? To má asi stejnej smysl jako dělat reklamu na podporu dýchání vzduchu...(Y)

0/0
1.10.2006 18:24

JEDEN z 10.000.000

Re: Ehmmm

Zase jeden co křičí, že ho reklama vůbec, ale vůbec neovlivňuje. Možná že to i pravda je, ale na většinu lidí funguje.

Dělám u firmy, kde se takto dělal nábor nových zaměstnaců a fungovalo to perfektně.

A i u PČR mám několik známých, kteří přivedli do svých řad své známé. Ne z nějakého prospěchářství nebo tak něco, ale protože věděli, že jsou to "dobří lidi", kterým by ta práce mohla sednout.

0/0
1.10.2006 19:35

Beranal

Jedno je jasné

Je vidět že v policii a armádě je přesně ta hloupost dle těch vtipů a to na nejvyšších postech. Co říci na to že jejich náčelníci prosadili odměny za to že policajti odejdou a teď se diví že chtějí  odejít. 8-o8-o Proč se nezavedlo třeba něco co funguje v Metru, tam ten zaměstanec řidič má po určitých letech i když má zdravotní problémy nárok na teplé kancelářské místo doživotně. U naší slavné policie a armády je za teplé kancelářské místo po 10 letech doživotní tučná výslužka, kterou nedostane nikde nikdo. ;-€

0/0
1.10.2006 18:06

albert10

Re: Jedno je jasné

Přesně tak, rentu by měl dostávat policista pouze v případě, že už ze zdravotních nebo věkových důvodů nesplňuje fyzická kriteria pro svoji práci a zároveň neexistuje možnost dělat práci kancelářskou. Co by se ušetřilo na rentách by šlo na zvýšení platů. Určitě by to bylo víc motivující, než současný stav, kdy se nejvíc vyplatí od policie po pár letech služby odejít.

0/0
1.10.2006 20:05

icon74

Pro diskutující

Vážení chytří diskutující, Vám zcela nedochází to co nastane v následujících letech. Tedy, v důsledku personální práce v minulosti, přechodu na nový služební zákon a tzv. jistot sloužících policistů dojde k naprostému personálnímu rozkladu PČR. Tato situace se dotkne především Vás, klientů tzv. služby veřejnosti. Především Vy by jste měli mít zájem na po všech směrech motivovaném příslušníku PČR. Zatím jsem svědkem především demotivace.  

0/0
1.10.2006 18:02

Beranal

Re: Pro diskutující

Já bych řekl že k tomuhle už došlo dávno, občanovi nic nepomůže že policie usilovně sepisuje krádeže, vloupání atd. když pachatele nikdo nepostihne a majetek občana nikdo  neochrání. To vypadá že občani se už radši naučili si dávat na svůj majetek pozor a kdo se nenaučil ten si může chodit nahlašovat na naši policii, čímž si vůbec k ničemu nepomůže, maximálně tak k potvrzení aby mu to pojišťovna zaplatila. :-P

0/0
1.10.2006 18:37

icon74

Re: Re: Pro diskutující

Tak jsem si vzal k ruce čísla za rok 2004 ze Středních Čech - 37776 trestných činů, přičemž z tohoto počtu bylo objasněno 11615. Mám pocit, že budete spokojeni až se bude druhé číslo pohybovat blízko nuly nebo se snad pletu? A za druhé, to už není pocit, personální práce v PČR v současné době směřuje k nulové objasněnosti trestných činů. To snad již budete naprosto spokojen.

0/0
1.10.2006 18:57

Pan Navratil

Re: Re: Re: Pro diskutující

A co jako si myslíte, že s tím můžu udělat? Když s tím neudělají nic ani samotní policisté?

0/0
1.10.2006 19:12

icon74

Re: Re: Re: Re: Pro diskutující

Není pravdou, že s tím nic samotní policisté nic neudělají! Já například odcházím ze služebního poměru, protože za současného stavu je pro mě sloužit ponižující. Avšak narozdíl od Vás nemusím mít obavy z TČ namířené proti mému okolí, nebudu vysvětlovat. Znovu zdůrazňuji ve všech směrech profesionální Policie je ve Vašem zájmu. JE TO VÁŠ BOJ!

0/0
1.10.2006 19:28

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Pro diskutující

Takže jsem se dozvěděl houno.

0/0
1.10.2006 19:33

icon74

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro diskutující

Takže toho víte o 100% více než, když jste do této diskuze vstoupil, nemýlím-li se?

0/0
1.10.2006 19:38

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro diskutující

? Tak to jsem nepochopil. Holt nejsem právník.

0/0
2.10.2006 11:32

albert10

Re: Re: Re: Re: Re: Pro diskutující

Takže jenom potvrzuješ, že je systém rent absurdní, protože nejvýhodnější je odejít, jakmile má policista na rentu nárok.

0/0
1.10.2006 20:07

halalik

Re: Re: Re: Re: Re: Pro diskutující

Problem POLICIE i VOJSKA je ten, ze neexistuje zadne exaktni meritko kvality jejich prace.

Ja napriklad delam v distribuci elektriny, tam je to jednoduche. Lidi sviti = dobra prace, lidi nesviti = spatna prace.

Policajti, i kdyby sedeli jen na prdelich a mastili na sluzebnach karty, tak se mnoho nezmeni. Podil objasnenosti trestnych cinu klesne jen o 25% (tj. na cistou nulu), a tot asi vse.:-D

0/0
1.10.2006 21:41

DeziderDemeter

Re: Re: Pro diskutující

Správně! Policajti místo toho, aby alespoň preventivně hlídali majetek občanů - všechno rozhodně ohlídat nelze, tak mají shora nařízeno, že musí stát u cesty a buzerovat slušné řidiče. Ti neslušní jim ujedou a není na ně metr, natož aby na ně platil nějaký bodový systém. Tak například tam kde sloužím: občané Otrokovic na Zlínsku, buďte si na 95% jistí, že hlídka PČR je každý den na stejném místě, a to na křižovatce Komenského a nového obchvatu. Prevence musí být(Y)

0/0
1.10.2006 19:01

Old_Good_Zwerg

Re: Pro diskutující

Problém apatie občanů (nejen občanů "grázlů", ale i těch slušných) vůči problémům se kterými se potýká policie, tkví možná také ve špatných zkušenostech, které občani s policií  udělali a také ve špatném mediálním obrazu policie, který vytvářejí v podstatě všechna média. Všeobecně situace zatím vypadá spíš tak, že policie hlavně buzeruje "slušné" občany kvůli různým ptákovinám... tam, kde cítí, že nenarazí na odpor, dělá ramena, obviňuje různé důchodce, invalidy, apod...v případech, které jsou minimálně velmi sporné.... zatímco tvrdé zločince nechává na pokoji, příp. s nimi ještě dokonce spolupracuje.....

Netvrdím, že to takhle doopravdy je, ale minimálně je tohle mediální obraz policie. V takoém případě si pak ale kdekdo řekne, že policie si víc prostředků a větší podporu nezaslouží, protože stejně nikoho nechrání.

0/0
2.10.2006 8:51

kbenny

Přátelé

musím se rozloučit, neb musím jet natankovat 80 litrů V-Power Racing do svého Ferrari a jet na nákup;-)

P.S. Současný "služební" zákon není skutečně dobrý, ovšem "nový", je po několikerých chybných změnách ještě horší a nebezpečnější pro všechny - ne jen pro policisty.

0/0
1.10.2006 18:00

Tutek

Poldi a hasiči MUSÍ být pořádně zapalcení

protože mají "ve smlouvě", že při práci nasazují svůj život. Jiná věc je ta, že Polda musí být exeplárně trestán za přečiny proti zákonu, který má "chránit", je to pakárna, znám jich několik a z jejich vyprávění to fakt nemají jednoduchý.

0/0
1.10.2006 17:47

Tutek

Re: Poldi a hasiči MUSÍ být pořádně zapalcení

a nebo taky zaplacení ;-D

0/0
1.10.2006 17:48

Beranal

Re: Poldi a hasiči MUSÍ být pořádně zapalcení

:-D:-D Kolik jich je těch co nasazují život 1% nebo snad 5% ?, opravdu veselé jdi někdy třeba oznámit podezření z trestného činu na místní služebnu nebo okresní kriminální policii, tam je všechny uvidíš ty policejní úředníky jak ten život nasazují 8-o8-o Řekl bych že  každý řidič autobusu má větší zodpovědnost a život nasazuje daleko víc :-P

0/0
1.10.2006 17:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.