Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Osud bývalého šéfa rozvědky je zpečetěn

Osud bývalého šéfa mocného Úřadu pro zahraniční styky a informace Karla Randáka se zdá definitivně zpečetěn. Proti Randákovi ve středu ostře vystoupili ministr vnitra Ivan Langer i premiér Mirek Topolánek. Nelíbí se jim, jak Randák mluví po svém odvolání v médiích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KocourkovNews

Princ

Čerstvá informace !  Pan Karel Zejda se před chvílí dozvěděl, že veškeré materiály StB, vedené na jeho osobu byly zničeny! Toto sdělení mu bylo zasláno Ministerstvem vnitra (odbor archivní služby). Ve sdělení je uvedeno, že za skartaci jsou odpovědni: Zdeněk Blaheta (náčelník StB Přerov), Miroslav Naglík (náčelník StB Ostrava) a Zdeněk Šustr (bývalý pracovník StB dodnes pracující u PČR Přerov). Já jsem panu Zejdovi doporučil, aby se obrátil na soud, neboť zničení veškerých materiálů k jeho osobě je mimořádně podezřelé. Pokud byl na někoho veden svazek, tak se vždy alespoň něco zachovalo. V tomto případě však bylo vše zničeno! Já jsem u BIS v archivu viděl mikrofiše dle kterých bylo zřejmé, že pan Zejda byl StB rozpracováván i z toho důvodu, že mi měl v r. 1982 dodávat munici ráže 9 mm. browning a pomáhat v protikomunistickém odboji. V daném případě se  jedná o akci StB s kr. názvem  "Sasanka",  "Skříňka",  "Útok",  "Exploze" a další.

0/0
1.10.2006 1:16

KocourkovNews

Re: Princ

Nález těchto materiálů jsem u BIS Olomouc považoval za významný, ale současný ředitel BIS Olomouc Jan Princ poté, co zjistil o co jde mi v r. 1992-3 znemožnil tyto materiály vyhodnotit. Z tehdejší vyhrocené situace bylo zřejmé, že Jan Princ dělal vše pro to, aby tyto a podobné dokumenty se nedostaly na světlo! V té době mi bylo jasné, že Jan Princ měl strach z každé aktivity, která by mohla ohrozit jeho postavení, což nahrávalo bývalým příslušníkům StB a dalším komunistickým kolaborantům působícím v řadách bezpečnostních složek. I za těchto nepříznivých okolností iniciovaných Janem Princem jsem si měl možnost určité údaje zachovat.  Tato záležitost může mnohé objasnit a přispět k pochopení doposud neobjasněných událostí souvisejících s aktivitami StB a událostmi kolem 17.listopadu 1989! K výše uvedené osobě Miroslav Naglík nutno upozornit, že se jedná o bývalého krajského náčelníka StB Ostrava, který byl vyškolen pro zájmy KGB v SSSR.

0/0
1.10.2006 1:17

KocourkovNews

Re: Re: Princ

Tento člověk měl ty nejužší vazby na nejvyšší představitele ÚV KS SSSR !!!

Vladimír Hučín

0/0
1.10.2006 1:17

Lemaxik

Re: Re: Re: Princ

vlado, a co se stalo se Svedou?;-(

0/0
1.10.2006 2:07

Lemaxik

Re: Princ

v 81 mne sebrali za solidaritu, jestli kmi muzes hodit link na mne, jestli mam stale zaznam o tom. bylo to v Prerove vedle vydaju pasu a viz ulice.R^

0/0
1.10.2006 2:09

Xaver01

V USA odstoupí ředitel CIA sám

a přitom drží hubu, max. si vymyslí rodinné důvody. Tady držkuje každý úředník, když zjistí, že stát o jeho službu prostě nestojí. Takováhle neprofesionální verbež si definitivu nezaslouží.

0/0
28.9.2006 22:55

Jozefqrav

Koukl jsem na ten rozhovor

Znova jsem se utvrdil v tom že je Langer parchant a šmejd.Rv

0/0
28.9.2006 13:44

dennyii

Randak

Randak si musi uvedomit, ze je v prve rade vojak, a ti nemaji ze zakona narok na vlastni nazor, nikde na svete, jinak by to byl veky bordel. V pripade, ze to nevi tak je jeste vetsi blbec nez jsme si mysleli.

0/0
28.9.2006 13:37

Pavelpod22

Re: Randak

Milý modrý blbe, ten člověk velí celé rozvědce, jeho schopnost samostatně myslet a rozhodovat se je tedy zcela zásadní a pro úspěch klíčová. Zato příznivci modrých vůdců (Langer, Tlustý a spol) zdá se svůj názor nikdy nepotřebují - prostě hájí své vůdce, i když jsou to usvědčení bezpáteřní lháři. Až se budete v ODS zase divit, proč vás voliči pravice nevolí, nezapomeňte nadávat Paroubkovi ači menším pravicovým stranám - že to oni vám berou voliče :-))) .

0/0
28.9.2006 19:43

Podloženej Paroubek

Randák není profesionál

Randák je tlachavá ženská

0/0
28.9.2006 11:21

jekkal

Re: Randák není profesionál

není nad žvást modrýho odborníka

0/0
28.9.2006 12:07

pepe999 from Manchester

Re: Re: Randák není profesionál

Neni nad zvast radoby kulaka, kterej podporuje komance....;-DR^

0/0
28.9.2006 13:39

jannym

posuďte sami

interview s Karlem Randákem zde http://www.ct24.cz/vysilani/?id=113889&datum=2006-09-27&porad První 4 minuty je zpravodajství, pak  začíná samotný rozhovor

0/0
28.9.2006 10:31

Pavelpod22

Re: posuďte sami

dobrý :-/ .

0/0
28.9.2006 19:59

radio.cz

za nekolik tydnu bude modrym tunelarum odebrana hracka na ministry BEZ DUVERY

a bude jmenovan opet novy reditel. Pan Svejk ma radost:-D

0/0
28.9.2006 9:59

wildge

Langer, ty zmetku,

skutecne profesionalni politik nelze!

0/0
28.9.2006 9:36

PK66

Re: Langer, ty zmetku,

...v tom případě máme celou sněmovnu amatérů ...a senát taky ...;-D;-D

0/0
28.9.2006 10:41

woodoo_woodoo

Proč ho tak vehementně Paroubek obhajuje?

Protože mu byl odvolán hlavní donašeč;-)

0/0
28.9.2006 9:17

Santa1

Odborník si dovolil mít odborný názor - pryč s ním!

Bolševická logika převlečená do modrého - zcela ve stylu tankového praporu.

Doktor Langer se vyžívá v teatrálních opatřeních jako je přestavba policejních služeben ve stylu Potěmkinových vesnic, nebo ta protiteroristická komedie v Praze.

0/0
28.9.2006 6:44

woodoo_woodoo

Re: Odborník si dovolil mít odborný názor - pryč s ním!

Kdyby byl odborník, tak se nechová jako kretén a mediální hvězda - nebo si už nepamatuješ na ten trapný tiátr, když měl jít na recepci na hrad a řešil, v novinách, že tam asi nepůjde, jelikož by ho mafiáni poznali a když půůjde tak si nechá narůst vousy apod. kravinyRv

0/0
28.9.2006 9:16

Santa1

Re: Re: Odborník si dovolil mít odborný názor - pryč s ním!

V jeho kůži bys to možná za kravinu nepovažoval. Kromě toho názoru na F1 se nikde nevystupoval ani se nezviditelňoval, tak nevím, o jaké mediální hvězdě píšeš. Pokud právě Klaus ho chtěl vyznamenat, tak to asi kretén nebude.

0/0
28.9.2006 9:26

beda venerabilis

Re: Re: Re: Odborník si dovolil mít odborný názor - pryč s ním!

Takže teď tu kůži asi vyměnil, když mu najednou nevadí se ukazovat v televizi.

0/0
28.9.2006 12:48

beda venerabilis

Re: Re: Re: Odborník si dovolil mít odborný názor - pryč s ním!

Co se meďálního hvězdovství týče, pohlédni:  http://www.ct24.cz/vyhledavani/index_view.php?id=185848

0/0
28.9.2006 12:52

x2u

re

No a vy chytrej. To věděl už Švejk, že ty blbý na světě musej bejt - aby se to vyvážilo...;-(

0/0
28.9.2006 3:06

Lemaxik

Re: re

a co takhle tvuj vlastni nazor trotle by nebyl?Rv(Y)

0/0
28.9.2006 4:47

jockee

Příliš hovorný rozvědčík

Nemyslím si že by jakýkoliv jiný člověk a za jakékoliv jiné vlády ať už platné nebo takovéto, zůstal ve zpravodajských službách po takovémhle komentáři vlády které má sloužit. Vyhodili by ho jak ODS,ČSSD,KSČM i další strany. Bez diskuse. Jemu přísluší velet,nikoliv komentovat kroky nadřízeného (vlády) v médiích.

0/0
28.9.2006 0:56

wopi

jojo

"Výroky nabírali" ... a Bartoníček umí dobře česky. 8-o

0/0
28.9.2006 0:38

trojuhelník

To je nádherné

..."jsem přesvědčen,že skutečný profesionál ví co má říkat"od pana Langera se to dobře poslouchá, hlavně ,aby někdy byl profesinál on.

0/0
28.9.2006 0:36

Macrophallus Pablbek

Tak se tady dohadujem

Kdo je větší blb, jestli Topol, či Paroubek, nebo Bublan či Langer a všichni víme velký kulový o tom co se ve skutečnosti v zákulisí děje. Jediný víme všichni. Je to boj o koryta, bezohledný, postrádající jakoukoliv slušnost, vše je dobrý na to, jak protivníka shodit. Mám pocit, že tyto diskuze a hádky jsou úplně k hounu. Než se česká politická garnitura naučí jak protivníka odrovnat slušně, na základě důkazů jako je třeba pobírání úplatků, nebo neznalosti my všichni už budeme prdět do hlíny.Je to prostě Kocourkov a jestli je oranžový, modrý, nebo rudý, vyjde to nastejno.Nakopat je všechny do těch vyžranejch prdelí.

0/0
28.9.2006 0:32

Ginko

Re: Tak se tady dohadujem

Nemohu než souhlasit,zcela vyčerpávající komentářR^R^

0/0
28.9.2006 8:08

wildge

Re: Tak se tady dohadujem

Verejne je kazdy tyden bicovat na Staromaku.

0/0
28.9.2006 9:37

motke

Re: Tak se tady dohadujem

někdo to asi zkoušel a nedopadl moc dobře.stačí vzpomenout na Mrázka.Rv

0/0
28.9.2006 12:28

Pepan11

Randak neveri na zivotnost Topolovy vlady

Randak predevsim neveri na zivotnost Topolovy vlady, a neni sam, v utery Topol neprojde a snad da pokoj i s Langrem.Rv

0/0
27.9.2006 23:43

karel60

Re: Randak neveri na zivotnost Topolovy vlady

Osobně si myslím, že Topolánkova vláda důvěru nedostane, ale obávám se, že Topolánek s Klausem nám předvedou to, co předváděl Paroubek. Tedy, že Klaus požádá Topolánkovu vládu, aby i bez mandátu PS vládla dokud Klaus nenajde nového premiéra, což bude trvat oněch 9 měsíců, které sliboval Topolánek v prvním připravovaném prohlášení vlády, do předčasných voleb.

0/0
28.9.2006 0:02

beda venerabilis

Re: Re: Randak neveri na zivotnost Topolovy vlady

No a co? Je to koneckonců šéf nejsilnější strany. Docela s potěšením se budu dívat, jak se Pa-ek bude pachtit za tím stoprvým, zatímco ostatní demokraté budou po něm dělat "panenku, co říká NE" a budou mu doporučovat, aby to už přestal zdržovat.

Velká bradavice už má zajisté připravené kýble špíny o alespoň několika desítkách poslanců a bude je vydírat. To asi veselé nebude, dají se čekat i sebevraždy. Naštěstí jsou naši politici splachovací.

0/0
28.9.2006 13:07

odesák

Langer nejvíce ohrožuje naší bezpečnost

Langer je sotva pár dní na postu ministra vnitra a už stačil napáchat škody,které jiný neschopný ministr udělá za několik let.Je to navíc totálně neschopný politik.

0/0
27.9.2006 23:24

Muslym

Re: Langer nejvíce ohrožuje naší bezpečnost

A co jste dokázal vy, hlupáčku?

0/0
27.9.2006 23:59

karel60

Re: Re: Langer nejvíce ohrožuje naší bezpečnost

Stejnou otázku lze položit i Vám. A odpověď bude asi také stejná. ;-(

0/0
28.9.2006 0:06

Muslym

Re: Re: Re: Langer nejvíce ohrožuje naší bezpečnost

Dělám já snad nesmyslné soudy bez argumentů?

0/0
28.9.2006 0:45

beda venerabilis

Re: Re: Re: Re: Langer nejvíce ohrožuje naší bezpečnost

Kdyby se zakládal fan club Ivana Langera, asi bych se tam za funkcionáře nehlásil. Nicméně vstoupil do toho svinčíku, který zbyl po Grossovi a který Bublan neuklidil. Težko soudit takhle od boku

0/0
28.9.2006 12:58

Muslym

Vzpomínáte si, jak nedávno Paroubek prohlásil, že před povolením radaru je nutné vyžádat si souhlas Putina?

0/0
27.9.2006 23:01

wildge

Re: Vzpomínáte si, jak nedávno Paroubek prohlásil, že před povolením radaru je nutné vyžádat si souhlas Putina?

Ne, je to kravina.

0/0
28.9.2006 9:37

Muslym

Co se psalo 13.12.1994

"Od roku 1996 do 1999 byl Randák zaměstnán u ruské bezpečnostní společnosti Alternativa, která byla zřejmě krycí firmou ruské vojenské rozvědky GRU".V roce 1999 se stal náměstkemrozvědky. Nahoru ho vytáhl jeden z hlavních "hrdinů" Hrubantova procesu" Petr Zeman. (Hrubant v roce 1997 zjistil, kdo vynáší z BIS informace lídrum ČSSD: Tomáš Kadlec, Martin Hejl Petr Zeman a další. V jeho zprávě je zmíněno i jméno Kadlecova podřízeného Karla Randáka).

0/0
27.9.2006 22:58

V2kt0r

Re: Co se psalo 13.12.1994

Jak je mozne, ze by Randak byl podrizenym nekoho, kdo vynasi informace z BIS, tedy kontrarozvedky - a nyni byl odvolan z postu sefa rozvedky - tedy zcela jine sluzby? Ze by po chvilich delal v obou? Nebo snad zaroven?

0/0
28.9.2006 0:04

karel60

Re: Co se psalo 13.12.1994

Jestliže se 13.12.1994 psalo, co se stalo v letech 1996-99, napište prosím který okultní časopis vidící do budoucnosti to napsal. Rád bych si koupil páteční vydání, určitě v něm bude napsáno kdo vládl v této zemi v letech 2006-2010. :-D

0/0
28.9.2006 0:27

Muslym

Re: Re: Co se psalo 13.12.1994

Ano, jsem blbej, bylo to 2004.

Sorry.

(mně nedělá problém chybu uznat.

0/0
28.9.2006 0:44

flyone

Socani si cintají trika

A vůbec netuší, o čem žvaní. Tzv. Randák měl být odvolán už dávno - nejpozději poté, kdy jako pracovník rozvědky přemlouval soudce k vydání zatykače na Patra. Tím jednoznačně porušil zákon.

Že byl povýšen (tak relativně mladý) do generálské hodnosti, neznamená vůbec nic - návrh na to povýšení podal Paroubek s Bublanem.

0/0
27.9.2006 22:39

odesák

PRAVIČÁCI OPĚT LŽOU OBČANŮM

Totální neschopnost prokazuji všichni z Topolánkovy vlády.Nejvíc však Langer s Tlustým.Jeden neumí udělat státní rozpočet a druhý neustále lže.

0/0
27.9.2006 23:29

Muslym

Re: PRAVIČÁCI OPĚT LŽOU OBČANŮM

Bóže, vy jste hloupej...

0/0
27.9.2006 23:58

karel60

Re: Re: PRAVIČÁCI OPĚT LŽOU OBČANŮM

Hlavně, že alespoň Vy jste chytrý. Topolánek, Tlustý a Langer jsou jen amatéři, kteří se vyšplhali ke korytům po zádech členů ODS. Jsem pro pravicovou vládu, ale ministři musí být lidé vzdělaní v oboru (manažer, ekonom, policista) s praxí v manažerských funkcích. Jinak se ČR z místa nehne.

0/0
28.9.2006 0:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.