Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U policie pracuje osm set „pohrobků“ StB

Ministerstvo vnitra poprvé přiznalo, kolik bývalých pracovníků komunistické Státní bezpečnosti pracuje u policie. Číslo je daleko vyšší, než se dosud odhadovalo. Mezi policisty je osm stovek bývalých estébáků. Zprávu přinesly Lidové noviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokoun6

U policie pracuje osm set „pohrobků“ StB...

a jeden byl donedávna předseda vlády, ministr zahraničí a místopředseda sněmovny. Tragédie.

0/0
26.9.2006 14:40

Josefaprav

Re: U policie pracuje osm set „pohrobků“ StB...

Tragédie je jen to, co už nejde napravit.

0/0
26.9.2006 18:55

Lemaxik

Re: Re: U policie pracuje osm set „pohrobků“ StB...

proc ne sneku, za nmekolik let se opet cesko dostane do politicke krize, takze to srovname sami!R^>-

0/0
27.9.2006 5:24

koga

Jenom debil

zruší od podlahy tajnou policii a začne znovu, jak se to stalo u nás. To snad byl nějaký záměr. Možná by se po revoluci tolik nerozkradlo. Stb nebylo jenom na boj s třídním nepřítelem, to byl tuším jenom jeden odbor. Určitě tam bylo spoustu odborníků, kterým by bylo jedno, pro koho pracují. Od Langra to je jenom populistické gesto k ničemu, na to mu může skočit jenom pár blbečků.

0/0
26.9.2006 14:34

koga

Re: Jenom debil

Sakra, Zab2 vlastně napsal to samé. To jsem rád, že nebudete nadávat jenom mě.

0/0
26.9.2006 14:37

Naked and petrified

Re: Jenom debil

Mas potize s porozumenim ctenemu textu ty, nebo ja? Nikdo nezrusil STB a nezacal od podlahy... Zrusili STB, ale ti lide samozrejme pracuji u PCR a zpravodajskych agentur. Doufejme, ze aspon cast proto, ze jsou skutecne schopni... Vyhodit zpravodajce a policajty a zacit od piky, tak blby samozrejme nikdo nebyl. Ani u nas.

0/0
26.9.2006 14:39

koga

Re: Re: Jenom debil

No právě, zatím, Langer se snaží dohnat to, co někdo před ním zanedbal

0/0
26.9.2006 14:41

tonicekXXL

Re: Jenom debil

Máš plnou pravdu,bylo jim jedno pro koho pracují.Hlavně,že jim a jejich kamarádům to neslo.

0/0
26.9.2006 19:01

lopenik

hm...

mam obavy z lidi, kterym je jedno pro koho pracuji. nebo je to snad v poradku? >-Rv

0/0
27.9.2006 3:53

Enti

Jeste to par let potrva

Nez se deti zacnou ptat svych rodicu, co delali za totality....

0/0
26.9.2006 14:33

babacek

16 let po legraci,pardón po revoluci

 jsou tam pořád aby se nám opravdu vysmívali.:-(

0/0
26.9.2006 13:38

Júlinek šíšal

Re: 16 let po legraci,pardón po revoluci

jú, tobě se někdo směje? ... a stbák k tomu navíc? ... to nesmíš tolik šaškovat ...;-P

0/0
26.9.2006 13:55

pepe999 from Manchester

Re: Re: 16 let po legraci,pardón po revoluci

Mohl by jsi si sbalit ty svoje pseudohumanisticke sracky a sel otravovat jinam?? To plati i pro ty reakce o Husajnovi. Pokud mas neco spolecneho s ministrem Julinkem, tak to u me teda skoncil....:-P

0/0
26.9.2006 13:57

babacek

Re: Re: 16 let po legraci,pardón po revoluci

Sám šaškuješ již od narození a na druhého to svádíš.;-D

0/0
26.9.2006 14:35

pepe999 from Manchester

zab2, Rusky trh je znamy tim, ze neplati

za zakazky, delaji to i Cinane a nikdo jim nerekne ani popel. Pokud chces mit trhy, kde ti nezaplati, tak zacni rychle exportovat, abys neco vydelal....;-D;-D

0/0
26.9.2006 13:33

pepe999 from Manchester

Re: zab2, Rusky trh je znamy tim, ze neplati

Mimochodem, docela bych rad vedel, koho mas rad. Pokud napises, ze nekoho nemas rad, tak bys mel napsat, kdo se ti libi, at si muze diskutujici udelat obrazek, ci si uvedomit, zda je jeste diskuse realna...:-)

0/0
26.9.2006 13:36

zab2

Re: Re: zab2, Rusky trh je znamy tim, ze neplati

Co mě lustruješ, člověče? Nemám ti tu vyplnit dotazník? StBáky bys nejradši střílel, ale metody jsi odkoukal. Asi kvalitní školení.

0/0
26.9.2006 14:02

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: zab2, Rusky trh je znamy tim, ze neplati

Ne strilel, ale vykopal a to hned, jaks e zmenil rezim. Na co mi je tajna sluzba plna agentu stb a kgb, kdyz je po studene valce????8-o8-o

0/0
26.9.2006 14:37

koga

Re: Re: Re: Re: zab2, Rusky trh je znamy tim, ze neplati

Ty tedy vidíš hodně daleko, jsi se dnes probudil s rukou v nočníku, ne?8-o

0/0
26.9.2006 14:53

pinguinone

.. a co jich je v politice...

;-P

0/0
26.9.2006 13:11

Axelroth

...hmmm...

...kaslete na STB, ta uz nikoho nezajima...napriklad Roko prodal vseho vsudy na svou show 2 listky...clenove ustredniho vyboru a strany tam musi povinne...

;-)

0/0
26.9.2006 13:11

habit

Re: ...hmmm...

... a nižší funkcionáři tam půjdou načerno přes hajzlíky, aby strana ušetřila...

0/0
26.9.2006 13:21

babacek

Re: ...hmmm...

StB zajímá mnoho lidí,to nejde aby zmizeli z paměti národa to dělají jen zbabělci.:-(

0/0
26.9.2006 13:39

Júlinek šíšal

Re: Re: ...hmmm...

jen jestli problém není v tom, že je národu koukáte v tý paměti tak usilovně nahradit ...;-P

0/0
26.9.2006 13:54

babacek

Re: Re: Re: ...hmmm...

Zapomínat to je nebezpečné a proto někteří po zapomnění tak volají.:-P

0/0
26.9.2006 14:34

chroustík

Přetlakovou komorou

se léčí mnohé věci, ovšem rakovina ne, léčí se zejména cévní problémy.

0/0
26.9.2006 13:01

pepe999 from Manchester

Re: Přetlakovou komorou

Soudruzka Emmerova o tom asi nevedela....;-D;-D

0/0
26.9.2006 13:04

Pan_Ptakopysk

Toto není hlavní problém naší doby

Nemyslím si, že tohle je hlavní problém naší doby. Nebo snad existují důkazy o nějakém StB-áckém spiknutí? Policie ať si hlavně hlídá, aby její příslušníci dodržovali platné zákony.

0/0
26.9.2006 12:55

EasyR

Re: Toto není hlavní problém naší doby

Ovšem přitom mohou vymést trochu estébácké špíny... :-)

0/0
26.9.2006 12:59

zab2

..

No ono je asi problém s tím, že si tady každý tupoun představuje pod StBákem nějakého zakuklence, který neustále pikluje plány, jak nastolit bolševický režim a kudy chodí, tam škodí. Ono těch správ bylo několik, a jestli nebyli zrovna v té pro boj proti vnitřnímu nepříteli, kde je to jasné, tak je třeba rozlišit, co bylo náplní jejich práce. Mnohdy jsou to profesionálové za které se jen ztěží najde náhrada. Aby to nedopadlo jak po revoluci, kdy se aktivně odvolávali vyslanci a atašé a díky tomu jsme ztratili hospodářské kontakty, protože ty se budují jen těžko a netrvá to hned. Gesta jsou to, co se můžeme  zatím dočkat od Langera. Nic víc nedělá.

0/0
26.9.2006 12:38

EasyR

Re: ..

;-D Který jsi ročník, prosím Tě ?

0/0
26.9.2006 12:40

Kleki Petra

Re: Re: ..

1803.;-D

0/0
26.9.2006 12:44

zab2

Re: Re: ..

To ti může být jedno. Rozhodně nejsem velký bojovník hubou jako většina na téhle diskuzi. Asi neberu všechno šmahem bez toho, abych o tom něco věděl. A s StB jsem měl tu "čest" se párkrát setkat a nebylo to nic příjemného, neznám je jen z obrázků,aby bylo jasno

0/0
26.9.2006 12:49

EasyR

Re: Re: Re: ..

Tvé představy o tom, že "hospodářské kontakty" Č(SS)R závisely na odvolání)neodvolání pár bolševických velvyslanců, svědčí buď o senilitě, nebo mladistvé nerozvážnosti ;-) Tak který jsi ročník ? :-)

0/0
26.9.2006 12:55

zab2

Re: Re: Re: Re: ..

Ale nezávisely, nic takového jsem neřekl. Pouze některé kontrakty nedopadly jen proto, že se s novým expertem prostě nikdo nebavil. Takhle to totiž funguje, víte?

0/0
26.9.2006 13:03

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Nesmysl. Jen přestaly fungovat pobídky k nákupu typu: "My vám dáme nenávratnou půjčku pár milionů korun a vy za ně nakoupíte naše traktory" :-) Naše konkurenceneschopné komunistické hospodářství si muselo zákazníky uplácet. popř. fungovalo na základě barteru v RVHP - my Rusům uran, oni nám ropu atd. atd.

Tak který jsi ročník ?

0/0
26.9.2006 13:05

zab2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Víš o tom prd. Jestli si myslíš, že třeba v Číně nebo Japonsku budou sedět na zadku kvůli tomu, že přijel nějakej Véna z Berouna, tak se pleteš. Opravdu je to trošku delší běh. Na naše místa okamžitě naskákali jiní, mnohdy naši kapitalističtí přátelé a to i v případě obrovských trhů v Rusku, kterými jsme pohrdli a oni okamžitě zabrali. Ale to už je o něčem jiném. A po mým ročníku ti je kulový. Nefízluj.;-)

0/0
26.9.2006 13:17

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Takže jsem se nemýlil. Mladistvý levicový intelektuál, bez vlastních zkušeností... :-)

0/0
26.9.2006 13:19

zab2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Mýlíš se. Ale vidím u tebe jistý posun. Levicový intelektuál, to bych nečekal. Myslel jsem, že levicové jsou jen socky.R^ 

0/0
26.9.2006 13:24

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

To byla samozřejmě ironie. Slovní spojení "levicový intelektuál" protimluv... ;-)

0/0
26.9.2006 13:27

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

"je protimluv" :-)

0/0
26.9.2006 13:28

zab2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Spíš ti to "ujelo". Nedal sis bacha.

0/0
26.9.2006 13:29

Hans59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

jenže kretén není protimluv a to ani ve tvém případě, ktomě nedovzdělanosti, kterou dávaš na odiv.

0/0
26.9.2006 14:03

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Od bolševika je to kompliment... ;-)

0/0
26.9.2006 14:17

strycek_Pompo

Re: ..

Prosím tě, teď ještě tu o tom, jak plnili jen rozkazy

0/0
26.9.2006 13:03

zab2

Re: Re: ..

Spíše ti budu vyprávět o tom, jak ještě před měsícem byla podle Langera policie neschopné Grosstapo, a kouzelným proutkem se proměnilo v udatné a obětavé profesionály, kteří bdí nad naším bezpečím.

0/0
26.9.2006 13:07

strycek_Pompo

Re: Re: Re: ..

Aha, takže nemáš rád ODS.

0/0
26.9.2006 13:11

zab2

Re: Re: Re: Re: ..

Nemám rád Langera, nesnáším Tlustého a je mi zle z Topolánka. Jinak to jde. A co ty? Všiml sis, jaká se stala obrovská proměna s naší policií a jejími hochy? Nebo ne?

0/0
26.9.2006 13:21

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Hm, každej máme něco, mně zase vaděj křiváci a lidi typu pravdaláska, kteří pro ně maj pochopení.

0/0
26.9.2006 13:32

FX Salda

Re: ..

obchodníkovi ze západu  je úplně jedno s kým jedná zda s Pepíkem, nebo s Jeníkem, protože ten chce buď zboží nebo prachy ( podle toho na jaké straně obchodu stojí,že) ale za socialismu se neprodávalo na západ,anžto se   "vyměňovalo" zboží na východním bloku, hlavně, či se dávalo zboží na úvěr ( které doteď někteří soudruzi ze spřátelených zemí Česku ani nezplatili)  to je všeobecně známá věc. Takže když Česko řeklo v 90 letech dost, už vám na futro nedáme ani ň tak se obchody hold nekonaly. Vyslanci a atašé jsou vysílání jako političtí zástupci, a tudíž jsou to akorád tak malí špionci, kteří ňufají zda ten který stát náhodou něco nepodniká, co by se nám nelíbilo, to za prvé a až za druhé, možná někdy dohodí nějaký kšeft ( např. pan Kavan a jeho Ruský dům, že, to byla pěkná aférka,pamatuje ji někdo zde ?)

0/0
26.9.2006 13:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.