Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vojáci v kosovské misi vědí, že může jít „o hubu“

Letišti v Prištině rozhodně chybí punc mezinárodní dopravní tepny. Jedna dráha, dvě tři nedokončené budovy a spousta aut s nápisy UN. Právě tady přistávají čeští vojáci, kteří se pravidelně střídají v misi ve válkou zdecimované jihosrbské provincii Kosovo. Už sedmým rokem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik-idnes si na mě zasedla

TO JE DOBŘE ŽE SI UVĚDOMUJÍ ŽE VOJÁK JDE OBČAS DO BOJE

no nestíhám čučet!!!!!!

0/0
26.9.2006 17:54

tonicekXXL

Jestli je někdo "Profesionální voják"

a bere tomu přiměřený plat,proč se diví,že nebude nasazen,aby převáděl babičky na zelenou?

0/0
26.9.2006 16:12

Auggiecz

Re: Jestli je někdo "Profesionální voják"

Copak se ti vojáci diví?

0/0
26.9.2006 16:18

Patterson

Co komentovat dřív

?Tak si čtu ty komentáře a nestiham se divit?Vidím že jsme republika plná odborníků na mezinárodní politickou situaci a na armádu. Zajímalo by mě kdo z vás viděl v reálu co se v Kosovu děje a nebo jen vycházíte z toho co jedna paní povídala:-/ A co se týká armády... pánové, s modrou knízkou umí být hrdina každý. Většina z vás by se po... a to nejen v Iráku, stačilo by vám i Kosovo. Asi by jste se divili jak dobří jsou češi ve srovnání s ostatními armádami.

0/0
26.9.2006 11:21

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Co komentovat dřív

No tak právě proto, že bychom se posrali nemáme v Kosovu a jinde co dělat. Bojujeme za židy a za amíky, místo abychom bojovali za sebe :-(

A o tom kdo je dobrý voják, to si do hrobu nevezmem ani medaile ne, nemá to žádný význam.

0/0
26.9.2006 12:44

captain cook

Re: Re: Co komentovat dřív

V Kosovu se bojuje za Zidy a Amiky?? A odkdy prosim te? Ja myslel, ze tam KFOR sel aby uchranil ty hodne kosovske Albance, kteri jsou mimochodem muslimove, jestli to nechapes.

0/0
26.9.2006 15:47

meriss

Re: Co komentovat dřív

Vážená, nedávno jsem sledoval na kabelové tv24 záznam debaty z Evropského parlamentu ohledně budoucnosti Kosova. To byl teprve děs. Hlavně řeč pana Posselta a dalších. Ti lidé tam v Bruselu jsou naprosto mimo, nic nevědí ani Kosovu ani o bývalé Jugoslávii, ale dovolují si rozhodovat o osudech tamních lidí. Jestli udělí této srbské provincii nezávislost, tak to bude teprve exodus a další hrůzné násilí, proti němuž byl pogrom 2004 jenom kašpárkové divadélko.  

0/0
26.9.2006 13:06

meriss

Re: Re: Co komentovat dřív

Troufám si dokonce tvrdit, že asi 10 po sobě vystupujích poslanců EP vědělo o situaci v Kosovu dohromady méně než jediný náš voják na místě... :-/

0/0
26.9.2006 13:15

meriss

Re: Co komentovat dřív

a ještě k tomu vašemu "jedna paní povídala". Tak to jsou spíše pohádky o zlém zločinci Miloševičovi a utlačovaných kosovských Albáncích. Na to dnes věří jen lidé naprosto neznalí  a dále to rozšiřují placení propagandisté jako např. Matyáš Zrno ad.  

0/0
26.9.2006 13:12

Thingie

Re: Co komentovat dřív

Co ti na to rict? 1995 Srbska Krajina, 2004-5 Kosovo, 2005-6 Bosna. Sice jsem se ne-po-sral, kdyz na nas padaly chorvatske granaty v Babine Potoku a kdyz jsme odmitali vydat Srbum naftu do tanku , ktery nam najel do tabora, ale strach jsem mel prvni den neuveritelny.Pak si clovek zvykne. Nejhorsi je asi kdy vybouchne granat a clovek chvili nic neslysi , jen jak se zasekavaji strepiny do pytlu...Ve vzpomince mi zustane jak na nas civilove plivali a hazeli kameni. Stydet se za to , ze jsem jim nepomohl, budu do konce zivota.Cesi tenkrat tak dobri nebyli, ale dostali rozkaz tam zustat a tak krome nas a Danu padili do Zagrebu i "slavni" Polaci. Howgh

0/0
26.9.2006 16:15

Thingie

Re: Co komentovat dřív

Jeste neco k tobe, bojovniku. Dnes jsem si precetl, ze cesky KFOR bude stat na tento rok 770 mil. korun. Penize na neco co nic neresi. Rikej si co chces, jak jsem v Kosovu byl a politickou situaci na Balkane rekneme, znam dobre. Meriss tu zminil Nemce. Obrovsky kontingent, s perfektnim zabezpecenim, neudelal vubec nic, nez jen to co Cesi . Evakuace. To je trochu malo za takovy balik pro stabilizaci Kosova, potazmo celeho Balkanu. Stve mne to o to vic, ze kdyz jsem balil manzelku do porodnice, musel jsem kupovat i vlozky, toaletni papir...nejsem cita, ale armada stoji vic nez pro nas muze udelat.Pokud chces priklady, muzu se rozepsat. 

0/0
26.9.2006 16:23

Thingie

Souhlas

Souhlasim s tim Danem, ze v takovychto misich, je to nejenom obcas jako na pionyrskem tabore. Predloni Cesi evakuoavali Srby z ohrozene vesnice Obilic, blizko Pristiny. Uchranili holy zivot a po "evakuaci" albanci domy spalili , aby se nebylo kam vratit. Dnes je Obilic uz jen albansky. To je to nasazovami krku v boji. Trochu mi unika smysl takoveto akce. Nekladu to za vinu jen Cechum. Je to chyba mezinarodniho spolecenstvi, ktere neni schopno resit konflikty. Mise UN nikdy nic nevyresili a nejlepsim vysledkem je rozdeleni zeme. Kypr, Korea.Rv

0/0
26.9.2006 10:36

meriss

Re: Souhlas

Pořád lepší než Němci, kteří byli tehdy zalezlí jako králíci, nebo Britové. více česky zde: http://sweb.cz/messin/pogrom.html a zde: http://sweb.cz/messin/nemci.html

0/0
26.9.2006 10:38

Thingie

Re: Re: Souhlas

Pokud mluvis o kardinalnim selhani nemeckeho KFOR v Prizrenu, tak souhlasim. Videl jsem rozhovor, kdy nemecky velitel nechapal, proc Srb z Prizrenu, ne zrovna slusnou formou, odmitl jeho nabidku na obnovu spaleneho domu. Spousta cizincu stale nepochopila o co v Kosovu jde. Protoze pokud dostane Kosovo nezavislost, bude to mit fatalni dusledky pro Bosnu, tak jak prohlasili predstavitele tzv. Republika Srpska

0/0
26.9.2006 10:45

meriss

Re: Re: Re: Souhlas

Ano, protože Srbové v Bosně se budou oprávněně ptát, proč nemohou dostat také nezávislost, pokud jí dostanou Albánci na Kosovu. Takovou nezávislost chtěli mimochodem i Srbové v chorvatské Krajině. V roce 1995 byli raději vyhnaní a byl pokoj.

0/0
26.9.2006 10:47

Thingie

Re: Re: Re: Re: Souhlas

Jen Te malinko opravim. Ta Krajina je chorvatska az po valce do te doby byla srbska. Je rozdelena nynejsi hranici Hercegoviny a Chorvatska, protoze byly nove vytyceny hranice B&H po Daytonske smlouve o ukonceni valecnych opreaci v B&H. Srbska i proto, ze byla z vetsi casti osidlena(uzemi jim bylo darovano) prave Srby. Oprerace Chorvatu, za pomoci amer. poradcu a tiche podpory Nemecka, vyhnala z teto enklavy vice nez 200 000 Srbu.(Prvni tyden v srpnu 2005)

0/0
26.9.2006 16:31

meriss

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

Já vím, že srbská Krajina. Já to uvedl, aby bylo jasné, že území leží v dnešním Chorvatsku.

0/0
26.9.2006 17:01

Mak1

Re: Re: Souhlas

Hm - je smutný vidět, jak hrdá německá armáda po 60 letech zdegenerovala

0/0
26.9.2006 13:41

meriss

o hubu???

Jaképak "o hubu" vždyť od té doby, co Kosovo opustili Miloševičovi genocidní hrdlořezové a zločinná armáda a policie je v provincii konečně klid, mír, svoboda a prosperita. ;-) 

0/0
26.9.2006 10:30

Thingie

Re: o hubu???

Milosevicovi genocidni hrdlorezove a zlocinecka armada bojovala take proti UCK, dnes pretransformovane do TMK, cili regulerni armady. Pokud mne ma pamet neklame, tak UCK byla prohlasena za teroristickou organizaci? Ono je to jedno jestli jsi padouch nebo hrdina, kdyz Arafat dostal nobelovu cenu miru. 8-o

0/0
26.9.2006 10:40

meriss

Re: Re: o hubu???

to byla ironie, sorry ;-)

0/0
26.9.2006 10:45

Mak1

Re: o hubu???

Ano - přímo vzor úžasné politiky EU a OSN ....;-D

0/0
26.9.2006 13:43

poslanec_termit

demagogie nejvyššího stupně

"Přítrž válečným hrůzám učinily až americké bombardéry." 8-o8-o

Každý ví, že americké bomby vyhnali srbské obyvatelstvo a podpořili albanské zločince a teroristy.

0/0
26.9.2006 10:08

meriss

Re: demagogie nejvyššího stupně

To víš, propaganda je propaganda.;-)

0/0
26.9.2006 10:11

valzan

SERBIA

Srbove nasi slovansti bratri, kteri se stali tercem imperialistickych choutek NATO a USA podporujicich Albance. Choutek, ktere staly za rozpadem Jugoslavie a genocide spachane na statisicich Srbech nacionalisty z ostatnich svazovych republik, podporovanych Nemeckem, stejne tak jako za druhe svetove valky.

0/0
26.9.2006 7:50

Montaigne

Americké bombardéry posadily pevně do sedla

kos.albánské teroristy a drogové mafiány a jejich vůdce !!;-O(Y)

0/0
26.9.2006 7:02

poslanec_termit

Re: Americké bombardéry posadily pevně do sedla

Přesně tak

0/0
26.9.2006 10:06

uplnej_debil

Ochuzený uran - toxický strašák na bitevních polích

http://toxicology.emtrading.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=28

0/0
25.9.2006 21:23

Fikos

Re: Ochuzený uran - toxický strašák na bitevních polích

nick máš správně,na Příbramsku by už dávno všichni chcípli

0/0
25.9.2006 21:33

jste normalni?

žoldáci

0/0
25.9.2006 20:45

Fikos

Re: žoldáci

tak jim to nezáviď :-D

0/0
25.9.2006 21:19

VLDX

O hubu?

pošlete je to Iráku a Afghánu ... tam je to o hubu.Rv

0/0
25.9.2006 20:35

mirdus

O hubu???

Vzdyt se tam uz nekolik let nic nedeje ... o hubu jde pouze tehdy, kdyz nekteremu z vojaku rupne v bede a zacne kolem sebe strilet. Jinak to tam maji opravdu spis jako takovy prazdninovy tabor a jeste k tomu ne zrovna spatne placeny.

0/0
25.9.2006 20:15

captain cook

Re: O hubu tam jde!! Zkus zkrizit cestu kosovsko albansky mafii

O hubu tam jde - jakmile se nekdo priplete do cesty paserackym gangum kosovo-albanske mafie. Jo tahle UCK, kosovska osvobozenecka armada, ta ma svoje spinavy pracky v kdejakym sw instvu v Kosovu. Drogy, zbrane, obchod s bilym masem..na tu se da v tomhle spolehnout. Nejlip by bylo kdyby KFOR dosta rozkaz tuhle verbez prevalcovatRv;-€...jo, ja jenom snim....8-o;-(

0/0
25.9.2006 21:55

Mak1

Re: Re: O hubu tam jde!! Zkus zkrizit cestu kosovsko albansky mafii

No když si čtu o bojeschopnosti našich hochů, tak nevím kdo by koho převálcoval ...:-/

0/0
26.9.2006 8:11

brnakk

Re: Re: Re: O hubu tam jde!! Zkus zkrizit cestu kosovsko albansky mafii

nevim kde si cetl o neprofesionalite nasich vojaku v KFOR, ale jsi kazdopadne mimo ;-) nejsou to zadny orezavatka>-

0/0
26.9.2006 8:38

meriss

Re: Re: Re: Re: O hubu tam jde!! Zkus zkrizit cestu kosovsko albansky mafii

Naši vojáci se při pogromu v Kosovu (2004)zachovali lépe než Němci, či Britové. Psalo se o tom v zahraničí - překlad zde: http://sweb.cz/messin/pogrom.html

0/0
26.9.2006 10:36

meriss

Re: Re: Re: O hubu tam jde!! Zkus zkrizit cestu kosovsko albansky mafii

Naši jsou na zemi statečnější než například Němci, kteří dokážou jen bombardovat ze vzduchu (1999) a při pogromu (2004) zalezou jako králíci a vylezou až když albánský dav všechno spálil a odtáhnul. Stěžoval si na ně UNMIK (OSN správa Kosova)

0/0
26.9.2006 13:18

Mak1

Re: Re: Re: Re: O hubu tam jde!! Zkus zkrizit cestu kosovsko albansky mafii

Ano - dokáží se buď zasebevraždit, nebo střílet mezi sebou.

A nevím, proč se okolo nich dělá tolik povyku - jsou to profesionálové, vybrali si to dobrovolně a nechávají si za to dost dobře platit.

To bychom za chvíli mohli číst o popelářích .....:-D

0/0
26.9.2006 13:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.