- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ve finále volající nebyl schopen udat základní informace, vesničani nebyli schopní navést k požáru ani hasiče, to se to pak kritizuje. "Tady hoří, hned za Tonkovou lipou, hned přijeďte. A pozdravujte ve Svitavách kamoša, Karla."
A neomluvitelné !!! Ještě chápu toho pána co volal přímo z hořícího domu - byl v šoku a tak blábolil a ani to, že zavěsil nemusela být jeho vina - vlivem žáru mu mohl zkolabovat mobil ,ale nechápu jak mohli zazmatkovat PROFESIONÁLNÍ hasiči a jak je mohli na dispečinku ODMÍTNOUT nebo dokonce považovat za PODVODNÍKY PROTO VŽDY VOLEJTE PŘÍMÉ LINKY 155=ZÁCHRANKA ; 150=HASIČI ; 158 = POLICIE A LINCE 112 SE POKUD VYHNĚTE VELKÝM OBLOUKEM už kvůli NĚKOLIKERÉMU PŘEPOJOVÁNÍ, kterým se základní informace zkreslí, A ŠPATNÉMU PERSONÁLU - K Americké LINCE 911 se špičkovým personálem a monitorovacími zařízeními to má neskutečně daleko
Přečtěte si nejdříve pořádně článek. On totiž nevolal jen muž který z chaty utekl (a který mohl být v šoku a třeba se nemohl přesněji vyjádřit) ale záchranku volali dvakrát i hasiči a stejně nevyjela. A pokud hasiči žádají o záchranku mají k tomu zřejmě nějaký důvod a dispečerka neměla vůbec o ničem přemýšlet a auto vyslat.
kam si muzu stezovat na to,ze tu uvadej zcela zcestny nadpisy clanku atd.. BULVAR az se mi chce brecet..ale todle uz neni ani vynatek,todle je lez...
jako ja bych to tak jasne nevidel, sam delam operatora-ne na dispecinku zachranky,takze vim,ze xkrat volaj lidi,co si fakt delaj srandu,nebo mluvej tak,ze nevis proste..a pokud neda podrobny potrebny info..tak smula..
Ne smula, smula když si volam taxika nebo pizzu. Když volam hasiče nebo sanitku tak předpokládám ,že tam budou do několika minut maximalne i kdyby to čislo 112 uplnej dement pokud existuje sebemenší možnost ,že je to skutečně volaní v nouzi tak musí vyjet - a na to aby věděli kam maji vybavení, když si někdo děla prdel ma to pak zaplatit, to je věc druha, ale vyjet musí a hned, tečka.
Dispecerce zachranky zavolal nekdo evidentne v soku - nebyl schopny komunikovat a poskytnout adekvatni informace. Hasici dorazili za 25 minut, protoze meli evidentne stejny problem. Nekdo tam uhorel, protoze na nej spadly horici trosky ktere ho zabily.
Videl nekdo z vas u hasicu nebo u zachranky vesteckou kouli?
Aspon ze ten novinar co na tu zachranku zavolal byl schopen popsat misto a situaci. Mel tam byt driv (minimalne deset minut pred tim nez to zacalo horet), tohle je proste neschopnost....
Brno-venkov.Ráno se probudíme a pod okny byly asi 4 hasičské sbory..
Prý je někdo volal z budky...
Vy gumy, máte to čím pochopit??
sorry, mam dotaz. Co zmuze integrovany zachrany system, kdyz jedna slepice spatne interepretuje slova nejakeho idiota. Navic co zmuze, kdyz idiot neni schopen popsat, kde k pozaru doslo. Maly deti se uci, jake informace potrebuje znat telefonistka, ktera informace o nestesti prebira. Chapal bych to u dopravni nehody, ze clovek zrovna nevi, kde se stala, kdyz tam jede poprve, ale proboha, kdyz hori barak, tak snad sousedi vedi, kde bydli, aby nahlasili presne misto pozaru...
Prehledl jsem vyjadreni nekoho primo ze zachranky? (A nemyslim tu reditelku, ktera v dobe pozaru spala.)
To je tak, kdyz nekdo neumi telefonovat a je jeste k tomu namysleny az na pudu.