Diskuze

Při nehodě magnetického vlaku zemřelo 25 lidí

Při nehodě experimentálního rychlovlaku Transrapid zemřelo v severozápadním Německu pětadvacet lidí. Vlak na testovací magnetické trati narazil v rychlosti 200 km/h do montážního vozu. Příčinou nehody bylo zřejmě selhání lidského faktoru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Monstrum Anonymič Anonymov

23. 9. 2006 12:29
Ta Al-Kajda je všude.

(Y)

0 0
možnosti

NORDMAN

23. 9. 2006 12:51
Re: Ta Al-Kajda je všude.

Tady to nebyla Al-Kajda :), ale strycek skrblik: Na normalni provozni trati ma Transrapid bezpecnostni zarizeni, ktere vlak zastavi pokud je na trati prekazka. Na testovaci trati to bezpecnostni zarizeni neni...

0 0
možnosti

Tryskomys Muf

22. 9. 2006 23:09
Divne zabezpeceni

R.I.P. Dost divne zabezpeceni, kdyz si nikdo nevsimne, ze je na draze montazni vuz !!! Mam pocit, ze spis nekdo chtel usetrit a neinvestoval ani do elementarni urovne zabezpeceni. :-/

0 0
možnosti

el_salamo

22. 9. 2006 23:16
Re: Divne zabezpeceni

Na testovací dráze? Bodejť, tam se testuje technologie a ne zabezpečení...

Konec konců, formule taky nemají u výjezdu z depa semafory a přechod pro chodce ;-P

0 0
možnosti

binom

22. 9. 2006 22:46
v nemecku jsou dale nez my, bohuzel se najde chyba a to lidsky faktor...

doufam ze kvuli teto nehode se nezastavi vyvoj a rozvoj tohoto technologickeho unikatu!

0 0
možnosti

NORDMAN

22. 9. 2006 23:04
Re: v nemecku jsou dale nez my, bohuzel se najde chyba a to lidsky faktor...

Je to rozhodne nejen lidsky faktor: Rychlovlaky jako napriklad klasicky francouzsky TGV ma od zacatku sve existence monitorovani + blokovani streky, pokud tam je jiny vlak. Transrapid to asi na te testovaci strece nema, jinak by byvala byla zablokovana pote, co tam byla servisni souprava. Takze nejenom "lidsky faktor" ve smyslu, ze nekdo pustil dva vlaky zaroven na jednu streku, ale pravdepodobne i "lidsky" ci "financni" faktor, ze tam nebyly cidla + system, ktery by zabranil tomu, aby se na jedne "koleji" nachazely dve ruzne soupravy.  

0 0
možnosti

djdave2

22. 9. 2006 22:22
maglem v shanghaji

mel jsme tu cest jet magnetickym vlakem v shanghaji (maglev). Cely 30tikilometrovi usek profici za cca 7min, pricemz max rychlosti 432km/h se pohybuje cca 2min. Zbytek casu zrychluje a zpomaluje.  Neni pravda ze zajizdi do centra, pokud si tedy centrem nepredastavuji redaktori treba prazsky Zlicin ...  Jizdenka byla docela levna (cca 100kc) da se zakoupit i prvni trida ale nevim k cemu je to dobre na 7min :) i ta druha byla na nase pomery docela luxus ...

0 0
možnosti

el_salamo

22. 9. 2006 23:15
Re: maglem v shanghaji

Během sedmi minut zrychlit a zase zastavit na/z 430km/h... to holt dnešní mašinky neumí ani když je hodíte ze skály ;-)

0 0
možnosti

Isbjoerna

22. 9. 2006 21:34
25 Menschen sterben bei Transrapid-Unglück

0 0
možnosti

mosulský machredž

22. 9. 2006 22:07
Re: 25 Menschen sterben bei Transrapid-Unglück

es ist schade um sie .....

0 0
možnosti

Hekynen

22. 9. 2006 21:24
Konečná maximální bilance: 37 mrtvých

29 + 5 + Transrapid + montážní vůz + slepá vývojová větev...

0 0
možnosti

Pan Poklicka

22. 9. 2006 21:21
Smutné

Energeticke koncerny nedovoli tyto pohony a zustanou jen divne nahody...

0 0
možnosti

Stíhací vzducholoď Karel

26. 9. 2006 18:23
Re: Smutné

Proč by je nedovolili, pro ně je takový vlak požehnání, víš kolik to žere??? 8-o

0 0
možnosti

holkazdaleka

22. 9. 2006 21:03
31 lidi ve vlaku, 2 v montaznim voze

zatim 23 mrtvych.

0 0
možnosti

mosulský machredž

22. 9. 2006 20:49
oo

sázím dolar proti knoflíku, že přes třicet to nepude R^

0 0
možnosti

olll

22. 9. 2006 20:49
počty

milé děti 21 lidí nehodu nepřežilo a deset jich bylo zraněno. ve vlaku přitom jelo 29 lidí. dva jsou asi mimozemšťani8-o

0 0
možnosti

Tomáš Nemravný

22. 9. 2006 21:18
Re: počty

Zato tys asi chyběl v první třídě při sčítání... V tom montážním voze bylo 5 lidí, tak sem netahej mimozemšťany, Pablbku...

0 0
možnosti