Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanci Den bez aut ignorují, až na výjimky

V pátek proběhne ve 104 českých městech a obcích Den bez aut. Děti Země už poosmé vyzvaly veřejnost, aby jeden den nechala auto v garáži. E-mail dostali i veřejní činitelé, avšak bez valného ohlasu. Například z dvou set poslanců se jich v pátek vzdá auta jen osmnáct.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pan Navratil

Cha! Fír of d dák!

"Tak to asi neumite jezdit. Asi jste to za tu dobu zapomnel. Ja taky nepracuju za rohem. Kazdy den najezdim tak 15 km na kole + 30km busem + 5 km pesky. Delam to uz vic jak 5 let. Na kole me to bavi, v autobusu si prectu noviny, a pesky vnimam okoli. Takova idylka do prace je mnohem lepsi nez stres v aute. A do prace nejezdim upachteny. Inu, chce to asi trenink."

Asi máte hnědouš co dělat v práci nebo doma, když můžete strávit denně tři hodiny cestováním. Zřejmě taky máte možnost někde to kolo nechat. Navíc ujedete zlomek toho, co bych musel ujet já.

Jedině to, že se v autě stresujete, vás omlouvá. Takhle si pustit pěknou hudbu, klimu, no - jakýpak stres.

Čili:

Víte co, víte hnědouš o tom, co dělám, takže se svoje nekompetentní komentáře nechte pro sebe.

0/0
22.9.2006 11:32

The Dark

Re: Cha! Fír of d dák!

Hele, Navratil, az se nekdy Nevratil a zustal vezet rozsekany nekde na dalnici a v jeho puvodne bouraku bude napasovany kamion, pak mu treba na funuse tu peknou hudbu zahraji.

0/0
22.9.2006 13:55

Pribinacek

Na kole nepojedu,

ještě někde spadnu a pak budu muset platit pokutu 25 tisíc.

0/0
22.9.2006 8:22

regazzi

Re: Na kole nepojedu,

R^R^;-D;-D

0/0
22.9.2006 11:11

adeb

den s autem

Opovažte se zejtra nechat auta doma!! Stačí mi že každej den stojim v tramvaji na jednej noze a ještě ne na svej...

0/0
21.9.2006 23:14

regazzi

Re: den s autem

Neboj, jako kazdy den jsem rano nasedl do auta, zamaval par individuim prevlecenym do andelskyho habitu a jel do prace neco delat....:-)

0/0
22.9.2006 11:12

MrFrank

a co soudruh Paroubek?

Jestli i on vyrazi na kole, tak houfne posilejte fota do redakce. A nezapomente kontrolovat dodrzovani dopravnich predpisu, vcetne rychlosti. Zejmena pri jizde s kopce! ;-)

0/0
21.9.2006 18:38

jockee

Re: a co soudruh Paroubek?

Nepojede, jeho kolo zn.Ukrajina s přehazovačkou mu ukradla poslední sovětská přátelská delegace.

0/0
22.9.2006 0:18

regazzi

Re: a co soudruh Paroubek?

A zkust ho autem trochu zablokovat, at spadne a zaplati pokutu, jo ?;-D

0/0
22.9.2006 11:12

gaDzin

den bez aut

Je to sice krasny ale naprosto nanic. ti co si to uvedomuji, tak si to uvedomuji cely rok. ti co je jim je to sumak tak je jim to sumak cely rok. jediny pozitivum snad je, ze by si to treba mohl nekdo uvedomit a nebyt tak liny prase a zacit pouzivat MHD nebo jet na kole. Ale pochybuju ...

PS:ja dneska vynechal mhd a jel sem do prace na kole :-) - z cernyho mostu na vaclavak

0/0
21.9.2006 17:44

regazzi

Re: den bez aut

Co na to tvuj plicař ?;-D

0/0
22.9.2006 11:13

odesák

Vláda s Langrem nesmí dostat důvěru

Langer dnes na své tiskovce jenom dokázal,že to není vůbec čestný člověk.

Nikdy jsem neslyšel tak lhát politika,jako právě Langera.V Olomouci mu občané nemohou přijít na jméno a v ODS rovněž obyčejní členové.Jeho chorobná touha po moci je až nebezpečná.

0/0
21.9.2006 16:26

gaDzin

Re: Vláda s Langrem nesmí dostat důvěru

souhlas langer se akorat drzi koryta a ceri vodu

0/0
21.9.2006 17:41

jockee

Re: Vláda s Langrem nesmí dostat důvěru

Každý politik lže, každému politikovi někdo nemůže přijít na jméno a touha po moci je snad pracovní nemoc politiků. Takže všichni jsou jedna sebranka. Slušný člověk se umí živit jinak.

0/0
22.9.2006 0:15

regazzi

Re: Vláda s Langrem nesmí dostat důvěru

Jako ze nejel autem ?????;-D

0/0
22.9.2006 11:13

honza2007

kdybych nemohl použít zítra auto,

tak musím vyjet ve 4 hod. ráno a domů se vrátím tak o půlnoci. Navíc budu s sebou tahat batoh s věcmi a do autobusu mě s tím stejně nepustí ;-P8-o

0/0
21.9.2006 15:18

The Dark

Re: kdybych nemohl použít zítra auto,

Ale pusti. Chaba vymluva. A s tim odjezdem a prijezdem jste si taky trosku pridal. Autobusy vetsinou jezdi tak do 22:00.

0/0
21.9.2006 20:59

orinka3

jeden den nic neřeší

Vybudujte cyklostezky, zorganizujte MHD aby dopravila všechny, co se potřebují přepravit, zajistěte důstojné podmínky všem cestujícím, aby se nemuseli bát posadit po někom hodně posr***, ehm, špinavém, starejte se o údržbu komunikací, aby se na ni cyklista nepřerazil.... a pak si vyhlašujte dny bez aut. Já jezdím na kole denně a nikdo mi to nemusí navrhovat.

0/0
21.9.2006 13:49

gaDzin

Re: jeden den nic neřeší

vybudujte cyklostezky - aneb krasny polni a lesni hlineny cesticky zalijte betonem ... ne dekuji, uz jsem takhle videl nekolik znicenych cest a muzu rict ze tohle je spatna cesta jak snizit emise z automobilu

0/0
21.9.2006 17:46

gaDzin

Re: Re: jeden den nic neřeší

sry zalijte asfaltem ... s tema podminkama v MHD souhlasim, kdo rad cestuje se smradlavym houmlesakem v tramvaji? Revizor! Ten si ho totiz jako jediny cestujici vubec nevsimne

0/0
21.9.2006 17:48

jondr

Tak

bych si myslel, že ochránci životního prostředí žijí zdravě a jsou tedy rovněž zdraví a mají dobrou náladu a jsou k ostatním milí. Ale když čichám ty jejich žlučovité výpary, říkám si, že mně trochu nezdravého životního stylu určitě jen prospěje.

0/0
21.9.2006 13:25

Chytrosaurus

Re: Tak

Vidim, že jsi z toho Dne bez aut uplně na prášky. Ještě že neni 2x za rok, to by tě měla Strana zelených asi na svědomí ;-(

0/0
21.9.2006 13:40

jondr

Re: Re: Tak

Ty jseš nepřekonatelnej znalec lidskejch povah. Já jsem se jen mrknul na Idnes, kde by se dali najít nějací blbci pro pobavení a tohle téma se zdálo nejslibnější. Úplně zklamán jsem nebyl, i když jsem od toho čekal víc. No a ty hned vidíš antizelenýho fanatika.;-D Běž si dát meprobamat, já jsem dokonce i chvilku zvažoval, že toho kariéristu Bursíka budu z nedostatku jiné příležitosti volit, ale to by se museli zelení napřed distancovat od ekologickejch témat, o kterejch nemají ani páru.Rv

0/0
21.9.2006 13:46

Chytrosaurus

Re: Re: Re: Tak

Jestli hledáš blbce pro pobavení, koukni do zrcadla, to je nejrychlejší cesta.

0/0
21.9.2006 13:48

jondr

Re: Re: Re: Re: Tak

To já si - na rozdíl od brčálníků - přiznám, že blbost druhého je relace symetrická, ale co by mě tak asi u toho zrcadla pobavilo? Já se znám docela slušně, ovšem blbost druhých je tím lákavým vesmírem. I když - jak říkám - dneska nic moc. Ještě se jdu mrknout na vyšpulený kozy v rubrice Revue, ale taky to asi nebude žádná sláva.

0/0
21.9.2006 13:54

Chytrosaurus

Re: Re: Re: Re: Re: Tak

povoluje se.

0/0
21.9.2006 13:57

jondr

the Dark

...to nikdo nemůže vyčíslit přesně...

Ale ekologičtí sktivisté se chovají, jako by všechno přesně věděli.

0/0
21.9.2006 13:21

The Dark

Re: the Dark

Nevim, kteri se tak chovaji. Akorat vim, ze se snazi lidi aspon trochu osvitit, abychom si zivotni prostredi nicili co nejmene. Kazdemu je jasne, ze uplne bez aut to nejde. Jde spis o to, jestli to u jednotlivych lidi skutecne nejde, nebo jestli je to jen pohodlnost a lenost, se kterou usedaji za volant. Cetl jsem par reakci, ze by byla sranda videt policajty, hasice a doktory bez aut. To akorat svedci o tom, ze autori takovych prispevku to nechapou. A nebo chapou, ale nechteji priznat svoji lenost a schovavaji se za takove hloupe argumenty. Ale ja bych mel navrh na obmenu tohoto dne. Co takhle Den s auty? At vyjedou vsichni kdo mohou v jeden den do ulic. Dokazete si predstavit 50 krat (mozna i vicekrat) vetsi provoz ve mestech? To by vam mozna konecne otevrelo oci.

0/0
21.9.2006 21:08

King_Feanor

v pátek to bude v Brně bez dopravy...

protože budou všichni stát v zácpě, která bude přes celý město, když se lidi budou snažit dostat pryč z Veletrhu;-D. Když mají tak debilní datum, tak je jasný, že to nebude bez aut... možná tak středa by ještě šla, ale samostatnej pátek? Když tu končí veletrh... vážně ftipálci;-D

0/0
21.9.2006 13:18

jondr

Re: v pátek to bude v Brně bez dopravy...

To aby mohli říct, jací jsou všichni ostatní blbci, že je nechápou.

0/0
21.9.2006 13:26

Pocman

Mohla by se přidat

i dopravní police :-)

0/0
21.9.2006 13:04

jondr

No,

kdo viděl tu dementní zelenou poslankyni s Krausem, udělal si obrázek o těchto akcích sám.

0/0
21.9.2006 12:59

Chytrosaurus

Re: No,

Kdo čte tvoje příspěvky, udělá si také obrázek sám...

0/0
21.9.2006 13:01

jondr

Re: Re: No,

to vítám, znamená to, že se vyjadřuju srozumitelně

0/0
21.9.2006 13:05

Chytrosaurus

Re: Re: Re: No,

Ano, jsi velmi srozumitelná osobnost.

0/0
21.9.2006 13:07

jondr

Re: Re: Re: Re: No,

A tu pochvalu si mám vztáhnout jen na dnešek, nebo mě sledujete dlouhodobě, soudruhu? 

0/0
21.9.2006 13:09

Chytrosaurus

Re: Re: Re: Re: Re: No,

Zapomněl jsi změnit oslovování, už jsme 15 let jinde..

0/0
21.9.2006 13:12

regazzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

Sice si rikate CSSD, nebo KSCM, ale stejne jste jedna velka bolsevicka svoloč. Soudruhu.

0/0
21.9.2006 13:15

jondr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

Čas jsem si možná spletl, ale Vás nikdy, soudruhu.

0/0
21.9.2006 13:16

The Dark

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

U nich ve strane se tak oslovuji stale.

0/0
21.9.2006 13:20

regazzi

Re: Re: Re: Re: Re: No,

"Taki máme materiáli, taki máme štěnice....tož mi nézme blbí...nám to f té hlavě tak jako šrotuje...." "Tak já su delegát...";-D;-D;-D

0/0
21.9.2006 13:13

jondr

Jezdím

málo, ne kvůli ekologii,ale protože to tolik nepotřebuju. Na pátek mám naplánovanou jízdu ze soukromých důvodů (60 km) a připadal bych si jako idiot, kdybych se nechal omezovat milovanou ekologickou SSM.

0/0
21.9.2006 12:51

joscer

Absolutní den bez aut

Čistě hypoteticky. Co by se asi stalo, kdyby se v pátek opravdu všichni rozhodli nechat auto na pokoji? Nevešli bychom se do vlaků, metra a MHD, nebyl by chleba, mléko atd. To znamená nedostali bychom se do práce, měli bychom hlad. Co by jsme dělali? Začali bychom nadávat co to zase poslanci vymysleli za blbost.

Apropo. Stejně mi to připadá, že je to vymyšlené jen pro to, aby se mohlo napsat, že ten a ten poslanec či jiný politik zhola kašle na den bez aut. Proč se třeba nenapíše (po příslušném průzkumu), že Franta Novák z Velké Hleďsebe taky pojede autem, stejně jako Honza Vosáhlo z Nové Paky. Ono to totiž u takovýchto lidí není vůbec zajímavé. Vůbe se nedivím některým poslancům, že se rozhodli den bez aut přehlédnout. Vždyť jde jen o populismus. V podnělí se na vše zapomene.

0/0
21.9.2006 12:50

regazzi

Re: Absolutní den bez aut

R^

0/0
21.9.2006 12:53

Chytrosaurus

Re: Re: Absolutní den bez aut

Řekl bych, že je to naopak. Kdyby měl (téměř jakýkoli) poslanec ODS slíbeno, že bude v TV, tak tramvají určitě pojede a ještě si připraví pár keců o podpoře MHD, přestože jí jede sám poprvně a naposled ;-P

0/0
21.9.2006 12:59

jondr

Re: Re: Re: Absolutní den bez aut

Už nám to leze. Takže ty prostě nemáš rád Klause, protože jednou vysvětloval v televizi něco, co ti nedošlo. A protože Klaus nemá rád skupinky, které by bez odpovědnosti všem poroučeli, co mají dělat, stal sez tebe náramný ekologický aktivista a nepřítel ODS. Tak proč to neřekmeš rovnou, bobánku, takhle dostaneš nadýmání. Když si chceš prdnout, nestyď se.

0/0
21.9.2006 13:04

Chytrosaurus

Re: Re: Re: Re: Absolutní den bez aut

To jsem se nevšiml, že by někdo někomu poroučel....  Klausovi akorát vadí, když si někdo myslí, že je chytřejší než on.. poněvadž to je vyloučeno ;-D

0/0
21.9.2006 13:09

jondr

Re: Re: Re: Re: Re: Absolutní den bez aut

Já nemám žádný zájem se zastávat Klause, to ty sem taháš politiku. Ale rád si zvyšuju sebevědomí na čitelných typech, kteří si myslí, že sežrali všechnu moudrost a přitom jsou jen obětí vlastních vášniček. A k tomu potroučení - jak se teda říká tomu, když někdo něco žádá a nehodlá se o tom s nikým bavit?

0/0
21.9.2006 13:16

Chytrosaurus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Absolutní den bez aut

Já tomuhle poroučení neřikám. Že to někomu vadí, protože je línej, to je jiná..    Když jsme běželi na střední 3 km, tak všichni tlusťoši byli hodně nervní..

0/0
21.9.2006 13:29

jondr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Absolutní den bez aut

Ale já mluvím o něčem úplně jiným, asi jsem byl tentokrát málo transparentní. Všechny ty "nezávyslé ynycyjatývi", které nikoho nezastupují, mají trvale hubu svých požadavků a když jim je zvolení politici nesplní, vyvolali by nejradši občanskou válku (kdyby mohli). O tomhle poroučení mluvím. Nějakej přiblblej den bez aut je sranda.

0/0
21.9.2006 13:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.