Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Blair vyčetl evropským kolegům antiamerikanismus

Britský premiér Tony Blair ostře napadl údajný "šílený antiamerikanismus" některých evropských politiků. Svět přitom podle něj Spojené státy nutně potřebuje, aby se dokázal vypořádat s nejpalčivějšími globálními problémy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honzajaka

Mluvíme

o tom Blairovi, který nemá ani podporu své vlastní strany?

0/0
15.9.2006 7:46

Hrdý Budžes

Re: Mluvíme

Po 12 letech celkem uspesne vlady? Myslime stejneho neuspesneho politika bez podpory ktereho jeho levi soudruzi zavrhuji kvuli prilisne stredovosti? :)

0/0
15.9.2006 7:49

honzajaka

Re: Re: Mluvíme

Pokud vím tak mu jeho strana od leva do prava odmítli jeho klony vlasteneckých zákonů. To že byl zvolen třikrát po sobě je jen důsledek tchatcherismu(nevím jestli je to dobře), Konzervativní straně bude prostě ještě nějaký ten rok trvat, než se od toho očistí.

0/0
15.9.2006 9:09

snizek-do-nosanku

to proamerican

jak te tak sleduji{a ja te sleduji uz delsi dobu ) mam pocit ,ze kdybys zil delsi dobu v zemi Tebou tolik opevovane ,ze bys mozna zmenil nazor......a zcela urcite i svou prezdivku

0/0
15.9.2006 1:06

The Dark

Re: to proamerican

Neberte chlapci iluze. Pro neho je amerika z filmoveho platna. Vsichni ti hrdinove, krasne zeny, spickova technologie, vse je pro nej skutecnost. A kdyz se pak v TV novinach dozvi, ze jeho hrdinove dostavaji v Iraku na zadek, ze ty skvele zeny jsou skaredsi, nez nejvetsi obludka z ceskeho vidlakova a ze technologie maji v mnohych zemich dokonce i lepsi, pak si chudak mysli, ze davaji v televizi sci-fi.

0/0
15.9.2006 14:28

wiki5

Re: Re: to proamerican

vy dva se tvarite jakobyste neco vedeli a pritom oba vite absolutni prd :/

0/0
16.9.2006 0:41

morbidni_kreten

pane Blaire

Vy vlezdoprdeleamikum dete do prdele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-P;-D(Y)

0/0
14.9.2006 19:07

osvetitel

Re: pane Blaire

Mluvi s tebe zavist bambulo!;-D

0/0
14.9.2006 19:10

paxxtor4u

Tam už ho nikdo nebere vážně.

Protože se s britskými reáliemi dostávám do styku velice často mohu potvrdit,že Blaira není dávno respektovaný politik a co je horší,vykládá všude všem věci se kterými řadový Brit prostě nesouhlasí.Řeči o tom,že Britové,zvláště pak Angličané milují Ameriku a Američany je chiméra a mediální lež.(stokrát opakovaná lež se stane pravdou-Goebbels,ministr propagandy hitlerovského Německa)

0/0
14.9.2006 17:42

Ventre_Saint_Gris

Ano Blair se poslední dobou opravdu zbláznil

jeden den plká zhovadilosti, jak nejpřiposranější dhimmi a hned druhý pravý opak.

0/0
14.9.2006 17:34

KaoS

Re: Ano Blair se poslední dobou opravdu zbláznil

V tomhle se shodnem ;-) ... řekl bych že je to tím, že už premiéruje moc dlouho, pravděpodobně z toho už zblbnul.

0/0
14.9.2006 17:35

KaoS

Blair se zbláznil

David Cameron, šéf britské Konzervativní strany, se jménem své strany distancoval od "simplistické" zahraniční politiky Spojených států a zdůraznil, že by se Velká Británie měla poučit z toho, co nazval "selháním neokonzervatismu".

Ve svém prvním významném projevu o zahraniční politice, proneseném v Londýně v den pátého výročí útoků z 11. září odmítl šéf britské Konzervativní strany explicitně filozofii amerického prezidenta George Bushe a uvedl: "Já jsem liberální konzervativec, nikoliv neokonzervativec."

Cameron ve svém projevu požadoval, aby došlo k "přehodnocení" vztahu mezi Británii a Spojenými státy. Kritizoval Tonyho Blaira za to, že "ztratil schopnost" být občas kritickým spojencem Spojených států.

0/0
14.9.2006 17:31

Albedo

...

http://www.guardian.co.uk/cartoons/stevebell/archive/0,,1284265,00.html

;-D

0/0
14.9.2006 15:21

proamerican

Blisty

Asi si nečetl stránky komentářů MF DNES, Práva a nakonec i Neviditelného psa. Blisty jsou nevidáne jen pro blbečky protože uveřejňují i názory autorů jenž patří spíš do psychiatrické lléčebny

0/0
14.9.2006 14:12

jack_rupnick

Re: Blisty

vy rudí bez té cenzury asi nemůžete žít, viď ?

0/0
14.9.2006 14:16

mtis

Re: Re: Blisty

Když nácek nadává ostatním do rudých, je to jenom o chlup méně legrační, než když Paroubek vyhrožuj pučem z roku 48, držíce se svorně za ruce se soudruhem Filipem .... ;-);-);-)

0/0
14.9.2006 14:22

fleret1

Re: Re: Re: Blisty

;-DR^

0/0
14.9.2006 14:24

jack_rupnick

Re: Re: Re: Blisty

to máš pravdu, tak se toho drž, aby jsi ten chlup udržel ;-)

0/0
14.9.2006 14:25

Gorshok

Re: Blisty

Správně, souhlasím. Také nenávidím všechny, kdo mají jiný názor než já, musí to být všechno psychopati jiné vysvětlení neexistuje.

0/0
14.9.2006 14:26

jack_rupnick

Re: Re: Blisty

právě jsi se postavil na temnou stranu síly ;-DR^

0/0
14.9.2006 14:35

Gorshok

Re: Re: Re: Blisty

Každej si bude říkat co chce a nakonec vznikne co? Nakonec z toho vznikne demokracie. A to přece snad nikdo nechce.

0/0
14.9.2006 14:39

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Blisty

hitler z bushem jsou toho názoru, že demokracie nesmí být bordel :-)

0/0
14.9.2006 14:42

Gorshok

Re: Re: Re: Re: Re: Blisty

R^R^ jojo to jsou klucí šikovný.

0/0
14.9.2006 14:44

mtis

Re: Re: Blisty

Tak, tak, všichni kdo nevidí že ty jsi letadlo jsou psychopati. ;-);-);-)

0/0
14.9.2006 14:35

barbudo

Re: Re: Re: Blisty

... to jsou jiní psychopati, kteří vidí letadlo tom, kde žádné není .... hmm

0/0
14.9.2006 17:50

Richard I. Lví srdce

Zavahrího poselství obsahuje výslovné výhrůžky Francii

Zavahrí v poselství také odsuzuje "žebráky (tedy špatné muslimy), kteří umožňují Francii, aby zakazovala ženám zahalovat si ve školách hlavu, a kteří přispívají ke klamání a k ponižování muslimů".

;-D

0/0
14.9.2006 14:06

fleret1

Re: Zavahrího poselství obsahuje výslovné výhrůžky Francii

hmmm,pokud to rika Zawahri,tak to jeste jde --- je to pomateny machometansky mozecek,o ktery,dali Buh co nevidet prijde --- horsi je,to,co rika holandsky min. / to se bude mistnim intosum libit/ :

"Musi byt mozne, aby se muslimske skupiny dostaly v Holandsku k moci demokratickym zpusobem. Kazdy obcan můze argumentovat, proc by mel byt zakon zmenen, pokud se bude drzet zakonu.

Jsem si tim naprosto jist: pokud budou zitra dve tretiny chtit zavest sariu, pak tato moznost musi existovat. Zablokovali byste ji pravne? To byl take skandal, rict, ze to neni povoleno!

Pocita se vetsina. To je zaklad demokracie."

http://islamineurope.blogspot.com/2006/09/responses-to-sharia-statement.html

0/0
14.9.2006 14:16

mtis

Re: Re: Zavahrího poselství obsahuje výslovné výhrůžky Francii

Lidově se vulgárnímu chápání demokracie jakožto prosté nadvlády většiny nad menšinou říká diktatura lůzy. Myslím, že to již bylo dostatečně vyzkoušeno vede to jenom dále a níže až ke komunistickému obzoru .... ;-);-);-) ... který možná ve světle islamistického obzoru nebude zase až tak hrozný .... ;-D;-D;-D

0/0
14.9.2006 14:24

honzajaka

Re: Re: Re: Zavahrího poselství obsahuje výslovné výhrůžky Francii

A ty se pokládáš samozřejmě za člena těch kteří vyhráli co?:-D

0/0
15.9.2006 7:48

Richard I. Lví srdce

Zavahrího poselství obsahuje výslovné výhrůžky Francii

Podle listu Le Figaro Zavahrí v poselství oznámil, že Salafistická fronta pro kázání a boj (GSCP) se připojila k Al-Káidě, a řekl:

"Tento požehnaný svazek bude ostnem v krku amerických a francouzských křižáků a jejich spojenců a zaseje strach do srdcí zrádců a nevěřících synů Francie."

;-D

0/0
14.9.2006 14:05

babacek

I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

http://neviditelnypes.zpravy.cz/film-59-lzi-dokumentu-fahrenheit-9-11-drh-/p_zahranici.asp?c=A060913_114017_p_zahranici_wag

0/0
14.9.2006 13:57

proamerican

Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

to není vůbec mimo mísu

0/0
14.9.2006 13:57

babacek

Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

Tak díky.:-)

0/0
14.9.2006 13:59

jack_rupnick

Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

na neviditelné ovci se dočteš jen samé bludy. dobrá je jen sekce sci-fi, neffa mám rád jako spisovatele, v politice nemá nadhled

0/0
14.9.2006 13:58

proamerican

Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

Neviditelný pes je jedno z málá médiií, které si zachovávají zdravým rozum, samozřejmě díky zásluhou Ondřeje Neffa. Pokud nejsi schopen myslet nemáš ve sci-fi co dělat

0/0
14.9.2006 14:00

jack_rupnick

Re: Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

s tebe hochu mluví emoce, ale to nic ;-)

0/0
14.9.2006 14:02

proamerican

Re: Re: Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

Naopak, sem naprosto klidný, protože používám svůj rozum. Jestli si takový jasnovidec že si schopen poznat na dálku co cítím pak se tvým politickým názorům nedivím

0/0
14.9.2006 14:04

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

analýza tvého textu lze provést i nablízko ;-)

0/0
14.9.2006 14:08

proamerican

Re: Re: Re: Re: Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

Jenže na mém textu nic emočního není

0/0
14.9.2006 14:10

babacek

Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

No rozhodně je objektivnějším jak Blisty nebo Haló Noviny a jistě by nebylo odvěci se podívat kdo je autorem.:-)

0/0
14.9.2006 14:08

jack_rupnick

Re: Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

h_noviny se nesluší ani vyslovovat, blisty dávají několik pohledů z různých stran, v našem tisku dosud nevídané ;-)

0/0
14.9.2006 14:10

babacek

Re: Re: Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

Pokud Blisty dávají pohled ze všech stran tak jsou zatím jedno rozměrné.;-D

0/0
14.9.2006 14:18

fleret1

Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

hloupa tlusta koule Moore / takto idol zdejsich "intelektualu" ;-D / vi velice dobre,jak vydelavat penize - to je asi vsechno,co se tak o jeho paskvilech da rict --- dokonce tomu sadelnatemu a obzerstvim trpicimu praseti nevadi,kdyz je do slova a do pismene vypiskam obecenstvem pri svych tzv. "zajezdnich prednaskach",coz je jedna sr*ka vedle druhe ---  jak rikam,Moore je parketa mistnich "intelektualu" ;-D;-DRv

0/0
14.9.2006 14:07

jack_rupnick

Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

hodně vostrej antiami výpad ;-DR^

0/0
14.9.2006 14:08

babacek

Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

Souhlasím,že Moore není to pravé pro mne,ale že by ho žrali intelektuálové bych neřekl.

0/0
14.9.2006 14:11

proamerican

Re: Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

Ale bohužel ano...

0/0
14.9.2006 14:13

fleret1

Re: Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

napsal jsem mistni "intelktualove" --- toliko na vysvetlenou ;-)

0/0
14.9.2006 14:18

babacek

Re: Re: Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

Sorry to mě nějak uniklo.:-)R^

0/0
14.9.2006 14:23

holkazdaleka

Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

Cozpak to nevadi, kdyz Michael Moore uveri nejaky tak jako tak narudly Cech, ale smutne je, ze mu to veri i Amici sami. A to je spatne. :-/

0/0
14.9.2006 15:29

babacek

Re: Re: I když trochu mimo mísu,ale stojí za přečtení.

Zase mu to věří jen podobná skupina obyvatel jako zde.

0/0
14.9.2006 15:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.