Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Topolánkově příběhu zůstávají bíla místa

Mlčení skončilo, zapomeňte. Premiér Mirek Topolánek včera poprvé zevrubně promluvil o své roli v případu VAE. Stačí jeho deset odpovědí na otázky MF DNES na to, aby kauza nesplaceného dluhu navždy zmizela z povrchu zemského? Zřejmě ne. V příběhu pořád zůstávají bílá místa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vlákno

do týdne ten lhář a zloděj skončí

a na Tlustého a Langra už se také vaří voda.

0/0
15.9.2006 23:48

vlákno

Re: do týdne ten lhář a zloděj skončí

a pokud neskončí tím pro ODS hůře, opozice jim to dá vyžrat.

0/0
15.9.2006 23:49

Ig-n-or

nic nového pod sluncem

takových případů jsou tisíce, jen to že to Paroubek nafukuje z toho dělá mediální senzaci... Všechny doměnky zůstávají doměnkami, a o úvěrový podvod jak tvrdí ČSSD se podle platných zákonů jednat nemůže... aspoň dokud si zákon někdo nevyloží vlastním způsobem (viz naše neodvolatelné soudnictví).

Navíc argument - nechceme svého partnera přivést na mizinu, protože do budoucna nám vydělá mnohem víc než ušlá procenta z dluhu, se mi jeví jako velmi dobrý strategický tah ze strany managementu společnosti... nebo je to snad nějak nepochopitelné? Beru to jen selským rozumem, ale třeba se toto odvětví řídí něčím jiným, než plánováním do budoucna a zhodnocením investic...

0/0
14.9.2006 17:45

vovov

Re: nic nového pod sluncem

Autor trestního oznámení promluvil

Kromě Paroubka vystoupil ve čtvrtek odpoledne i Jaroslav Novák, muž, jehož trestní oznámení vedlo k vyšetřování Topolánka.

Novák pro ČTK odmítl, že by oznámení na Topolánka bylo součástí nějaké politické objednávky. Naopak tvrdí, že nejdříve napsal předsedovi ODS dopis, v němž mu položil deset otázek kolem úvěru, který si společnost VAE vzala u První městské banky.

V dopise Topolánkovi píše, že nechápe, jak si mohl ponechat 2,5 milionu korun, které získal prodejem svého podílu ve firmě VAE, přestože mu zjevně nepatřily. "Je přece ctí každého konzervativce vracet dluhy. A ne žít vědomě na úkor věřitele," napsal podle ČTK Novák v dopise Topolánkovi.

0/0
15.9.2006 4:45

KR53

Re: Re: nic nového pod sluncem

A patřily snad Novákovi, co je sakra nějakýmu vohnoutovi po cizích 2,5 melounech? Ten Novák je určitě slušnej, pravdomluvnej, nikdy nic neukradl... nebo je v tom jenom obyčejná lidská závit neschopného šmejda, co se nikdy na nic nezmohl???

0/0
15.9.2006 15:52

celtic

přátelé...

opravdu je Topolánek to nejlepší co ODS má....?:-)

0/0
14.9.2006 12:33

KR53

Re: přátelé...

No z mýho pohledu není, ale pořád lepší ve vládě pravice s Topolánkem jako socialisti a jejich schizofrení bolševik Ing. Jiří Paroubek Pingl První z boží vůle KRÁL (Y)(Y)(Y)

0/0
14.9.2006 14:53

incisivus

Potvrzeno. Paroubek je vůl.

Kdyby byl býk, dráždila by ho červená. Paroubek je nepříčetný po bílé.:-)

0/0
14.9.2006 12:32

vovov

Re: Potvrzeno. Paroubek je vůl.

Autor trestního oznámení promluvil

Kromě Paroubka vystoupil ve čtvrtek odpoledne i Jaroslav Novák, muž, jehož trestní oznámení vedlo k vyšetřování Topolánka.

Novák pro ČTK odmítl, že by oznámení na Topolánka bylo součástí nějaké politické objednávky. Naopak tvrdí, že nejdříve napsal předsedovi ODS dopis, v němž mu položil deset otázek kolem úvěru, který si společnost VAE vzala u První městské banky.

V dopise Topolánkovi píše, že nechápe, jak si mohl ponechat 2,5 milionu korun, které získal prodejem svého podílu ve firmě VAE, přestože mu zjevně nepatřily. "Je přece ctí každého konzervativce vracet dluhy. A ne žít vědomě na úkor věřitele," napsal podle ČTK Novák v dopise Topolánkovi.

A za to všechno podle Tebe může Paroubek.

0/0
15.9.2006 4:52

jekkal

Jsou

k vidění plaláty s Mirečkem a nápisy : VĚRNÝ MANŽEL a MOUDRÝ VŮDCE

0/0
14.9.2006 12:22

KR53

Re: Jsou

No to asi není ani jedno ani druhý, ovšem Talmanka je myslím dospělá, svéprávná a pokud něco bylo pak ne proti její vůli, proč tu tedy jekáš Jekale? Tobě taky kouká někdo do postele, koho tam máš? U starý drbny bych to pochopil, u tebe je to divný... že by potíže s orientací? Jo každý nemůže mít k dispozoci mutanta... Nebo je to něco proti socialistické morálce tvého Velkého Vyvoleného Vůdce? No když proti této morálce není hledat kdejakou špínu na oponenty, tohle by jste měli zvládnout sami ne? Koukej, vypadá to, že začínáte s těmi podrazy smrdět i komunistům, jak se ti to líbí ???;-)

0/0
14.9.2006 15:01

bazaly picho

blbost

Pokus o diskreditaci a nakalenim si do vlastniho hnizda

cypaty tecka blog tecka cz

Tam je dost dobry komentar a bez urazek a lzi

0/0
14.9.2006 11:54

Zmuda

"..je to flagrantní trestný čin..."

..teď si nemohu vzpomenout,který dement to vyřvával....8-o

0/0
14.9.2006 11:38

KR53

Re: "..je to flagrantní trestný čin..."

Nebyl to ten velkohubý pingl s bradavicí na hubě ???

0/0
14.9.2006 12:16

prorok.pravejj

Sockomoušský dar našim dětem-dluhy-dluhy-dluhy!!!

Topolánek na rozdíl od Grosse navypráví bajky z děravé sockapsy o strýci Vikovi,tetě Barkové.Už několikrát byla tato pseudo kauza ,sockomouši stále probouzená,odložena a bude zas.Socky prostě nic jiného lepšího na soupeře nemají.Ke všemu má celá ČSSD na kebuli žebříňák vlastního hnoje a další se teprve chystá jim na ni přistát.Spolu s dluhy nám tak po ČSSD zbude ještě jeden "danajský"dar.Politika velké stoky vyplavená z lihového domu spolu s plaváčky šibali,kteří sebou budou strhávat další.Pohroubkova obhroublost a primitivní styl politiky bude ještě delší čas zapáchat,přestože autor již dávno bude zpět v pajzlu nebo lochu!(Y)

0/0
14.9.2006 10:50

smotitak

Re: Re: Re: Re: kdo je tady z Brna? (Dawe_79, mail, 14.09.2006 10:24 ) vlákno | reagovat

0/0
14.9.2006 10:45

mysidiros1

šaškárna

Vidím, že pokud má problémy někdo s ČSSD tak jsou toho plné noviny a když šéf ODSs pře město rozpustí 15milionu tak se vlastne zase az tak nic zleho nestalo protoze nejsou dukazy. To ze vsude sedeli kamaradi to je v pohode...  (Y)

0/0
14.9.2006 10:33

Johny_S

Re: šaškárna

Kdy šéf ODS rozpustil nějakých 15 milionů?

0/0
14.9.2006 10:35

vojcek_p

Re: Re: šaškárna

jsi jeden z mála lidí na těhle diskuzích, kterému to myslí a používá argumenty. Doufám že se nenecháš těmahle sockama znechutit a vyhnat odsud

0/0
14.9.2006 10:40

Johny_S

Re: Re: Re: šaškárna

No, tak já se spíš bavím. Přiznám se, že když to začalo, měl jsem o Topolánkovi pochybnosti. Včera mě ovšem příjemně překvapil. Jeho odpovědi byly jasné, logické a konzistentní. Podobně odpovídal i současný šéf VAE, mezi oběma výpověďmi nebyly žádné rozpory. Což nasvědčuje, na rozdíl od Grosse, že s největší pravděpodobností mluví pravdu. Novináři našli další bílá místa, dobře, je to jejich právo. Aspoň teď nikdo nemůže MF DNES vyčítat, že Topolánkovi straní. Šije do něj pěkně. A teď je na Topolánkovi, aby odpověděl. Předpokládám, že to udělá. Ruďáskové se samozřejmě nevzdají... Jenže největší legrace je, že i kdyby odstřelili Topolánka, jeho nástupce s Paroubkem jednat nebude. Paroubek je nevěrohodný, není to partner k jednání. Takže velká koalice zkrátka nebude.

0/0
14.9.2006 10:43

Coiotus

Re: Re: Re: Re: šaškárna

Správně!:-)

0/0
14.9.2006 10:45

gaDzin

Re: Re: Re: Re: šaškárna

krasne napsano, kez by si z toho vsichni neco vzali, jenze pan Paroubek je slusny komediant a tuhle hru hrat umi ... sic podle sveho - hrubiansky, podle, udavacsky (i kdyz se to nezaklada na pravde), ale umi a hodne lidi mu to basti a basti

0/0
14.9.2006 11:00

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: šaškárna

Paroubek přinesl nový styl ČSSD: hlavně všechny problémy, i ty, na nichž se spolupodílí, házet na druhé. Ztělesněním tohoto stylu je současná předvolební kampaň ČSSD v Praze. V ní se ČSSD sugestivně ptá: "Proč tu je málo laviček?" "Proč se tu krade tolik aut?" "Proč tu nejsou parky?" Očekávám nějakou pointu s tím, že ČSSD slíbí všechny problémy vyřešit. Ta strana ovšem zamlčuje fakt, že již spoluvládne osm let, a měla tedy už dávno dost času na to, ony problémy řešit. Toto vyhýbání se zodpovědnosti je esencí současné politiky ČSSD i jejího předsedy. My nic, to všechno oni. Rv

0/0
14.9.2006 11:03

misot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: šaškárna

Vám se asi líbí víc kampaň, při které je někdo označen za pedofila!

0/0
14.9.2006 11:17

gaDzin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: šaškárna

plakatu jsem si vsiml, s CSSD jsem si je spojil az dnes ... protoze by me v zivote nenapadlo, ze si po osmi letech neco takovyho dovoli.  ajsem opet u toho ... spousta lidi jim to opet zbasti. Premyslejicimu to dojde, hloupy bude mit proc dopredu vychvalovat sve favority, jak oni to tu ted zmeni ... to ze to za osm let nedokazali je vec druha a davno upadla pr tyto lidi v zapomeni (kdyz se to ovsem hodi)

0/0
14.9.2006 11:23

vojcek_p

Re: Re: Re: Re: šaškárna

R^

0/0
14.9.2006 11:01

PK66

Re: šaškárna

...no a kdo to měl na tom městě kontrolovat? kdo byl ekonomický náměstek a předseda dozorčí rady banky?

0/0
14.9.2006 10:37

Kleki Petra

Re: šaškárna

Například Paroubek v dozorčí radě banky!;-DR^;-D

0/0
14.9.2006 10:37

Otabota

Re: šaškárna

Právě naopak - nejsou.

 Kdy jste naposledy slyšel o šibalovi Zgarbovi, který čachroval s pozemky, přehrával je svým kamarádíčkům - kde je slyšet o stamilónové škodě, která tím vznikla?

0/0
14.9.2006 10:38

Johny_S

Re: Re: šaškárna

A Zgarba je i nadále poslancem. Paroubek ho jenom odvolal coby ministra, na kandidátce zůstal.

0/0
14.9.2006 10:39

V.Poustka

Re: Re: Re: šaškárna

vždyť i director Kraus je v čele stranické organizace, šibal jeden, a příští měsíc bude bez právní pomoci z Ghany jeho drobný prohřešek promlčen

0/0
14.9.2006 10:51

misot

Re: Re: Re: Re: šaškárna

Však ať si Topolánek zůstane na čele ODS to bude výhodou pro ostatní strany, ale nemůže být se svou morálkou premiérem! 

0/0
14.9.2006 10:53

PK66

Re: Re: Re: Re: Re: šaškárna

...ty musíš být Jyrka Tlučhuba ...jinak si to nedovedu vysvětlit ...

0/0
14.9.2006 10:55

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: šaškárna

Proč ne? V čem je problém? Ty mi připadáš, jak kdybych se bavil s hluchým. Napíšu ti vysvětlení a ty místo toho, abys reagoval, trváš na původních tvrzeních.

0/0
14.9.2006 10:55

gaDzin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: šaškárna

hehehe ... tak konecne uz jsi na to prisel? temhle lidem nema cenu to vysvetlovat, jsou jako jejich idol paroubek .. uzareni diskusi, vlastni nazor nade vse, i kdyby to byla stokrat vyvracena lez ... jsou to chudaci a mi jeste vetsi, ze s takovym odpadem musime zit na spolecny planete

0/0
14.9.2006 11:05

KR53

Re: šaškárna

No já zase vidím, že plácáš blbosti protože se ti hodí k pomluvám. V době kdy se dluh řešil Topolánek zdaleka nebyl šéfem ODS a v dozorčí radě banky seděl kamarád soudruh Paroubek z KSČSSD-STB že troubo? Teď by potřeboval Topolánka sundat, jelikož mu brání v naplnění jeho touhy po moci (když on by se tak hrozně rád stal Jiřím Paroubkem Pinglem Prvním :-/) a tak si vzpoměl, co tenkrát sám zprasil a ve své schizofrenii tak nějak přehlídnul, že je sám namočený až po uši (Y)(Y)(Y)

0/0
14.9.2006 10:48

denny2006

Re: Re: šaškárna

To prase Paroubkovic bylo v dozorčí radě šéfem ;-DRv!

0/0
14.9.2006 11:28

Johny_S

Ruďáskové, já se bavím.

Paroubek evidentně přichystal útok na Topolánka, nikdo mi nevymluví, že to bylo předem připravený. ČSSD se do vyšetřování míchá už od začátku, nyní to načasování hned před komunálními a senátními volbami, aby se o tom ještě dlouho mluvilo a ODS to poškodilo ve volbách. ČSSD už má předem připravené výzvy k Topolánkovu odstoupení (reagovala až příliš rychle na to, aby to nebylo připravené).... O tom, jak ČSSD pracuje, svědčí i Paroubkem zveřejněný dokument obsahující údajný návod na Paroubkovo politické znevěrohodnění. S největší pravděpodobností je to manipulace sepsaná samou ČSSD, ale důležitý je tento fakt: určitě připravila i podobný návod na znevěrohodnění Topolánka, podle něhož nyní strana pracuje. A Topolánek to zatím ustál a útok odrazil. Ruďáskové nyní vřeští, chytají se sebemenšího stébla, případně odmítají slyšet pravdu. Odmítají přijmout fakt, že to jejich Velký předseda Jiří zase projel. A proto se bavím.

0/0
14.9.2006 10:26

Dawe_79

Re: Ruďáskové, já se bavím.

no uvidí se po volbách;-)

0/0
14.9.2006 10:28

Johny_S

Re: Re: Ruďáskové, já se bavím.

Myslíš, že ČSSD posílí? Pochybuji o tom.

0/0
14.9.2006 10:30

Todd Bertuzzii

Re: Re: Ruďáskové, já se bavím.

To uvidíš. To už ani tu holku nenajdeš. :-P

0/0
14.9.2006 10:38

PK66

Re: Ruďáskové, já se bavím.

....to je útok přímo na KRÁLE ...!!!!!!

0/0
14.9.2006 10:31

misot

Re: Ruďáskové, já se bavím.

Ano, Paroubek přichystal, že si firma Topolánka vzala úvěr, za který se dobrovolně zaručil majetkem a když došlo na splacení pláchl i s akciemi určenými na úhradu dluhu a dluh nechal na ostatních. A ještrě na tom vydělal byteček! Ten Paroubek musí být démon!

0/0
14.9.2006 10:31

Johny_S

Re: Re: Ruďáskové, já se bavím.

Vždyť to, cos teď napsal, není pravda. Když Topolánek ony akcie prodával, už nebyly určeny na splácení dluhu. Ta zástava už tehdy skončila. Policie pochybila, protože vyšetřuje něco, co není pravda a je snadno ověřitelné. Proto je docela zřejmé, že to je práce nějaké přítelíčka ČSSD uvnitř policie.

0/0
14.9.2006 10:33

misot

Re: Re: Re: Ruďáskové, já se bavím.

Já jsem napsal "původně". Pokud ti nevadí že výnos z akcií nebyl použit na ůhradu dluhu ale na koupi luxusního bytu, je to tvůj problém.

0/0
14.9.2006 10:36

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Ruďáskové, já se bavím.

A proč by měl být výnos použit na úhradu dluhu, když na nich nebyla zástava?

0/0
14.9.2006 10:37

Todd Bertuzzii

Re: Re: Re: Re: Re: Ruďáskové, já se bavím.

R^

0/0
14.9.2006 10:39

misot

Re: Re: Re: Re: Re: Ruďáskové, já se bavím.

Protože je to nemorální, když dluhy hodí na ostatní a ještě z toho má prospěch!

0/0
14.9.2006 10:42

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ruďáskové, já se bavím.

Když to napíšeš takhle, tak to skutečně nenormální je. Jenže to bylo jinak: společnost měla dluhy, patrně byla i přechodně v potížích, pak ovšem zřejmě získala dobré zakázky a z potíží vybředla. Dluhy nyní splácí, a protože Topolánek už přešel do politiky a podnikání opustil, bylo zbytečné, aby držel ve firmě čtvrtinový podíl. Na jejím řízení se už nepodílel, ale v určitých věcech byl vyžadován jeho souhlas, což snižovalo akceschopnost firmy. Proto VAE vyjednala s Eltodem, že zástava akcií skončí, aby bylo možné změnit akcionářské poměry. Topolánkův podíl koupil další spolumajitel firmy a ocenil ho na dva a půl milionu. VAE tedy asi není bezcenná a má určitý potenciál růstu. Nevidím na tom žádný problém.

0/0
14.9.2006 10:47

misot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ruďáskové, já se bavím.

Problém je v tom, že v okamžiku splatnosti dluhu Topolánek řešení dluhu hodil na ostatní a navíc z toho získal luxusní byt.

0/0
14.9.2006 10:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.