Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr dopravy „odbrzdil“

Je ráno za pět minut šest a služební BMW ministra dopravy Aleše Řebíčka vyráží od teplické vily směrem k Praze. Ve vládě ho čeká projednávání změn silničního zákona. Novela mimo jiné navrhuje zvýšení maximální rychlosti na dálnicích na 160 km/h. A ministr tuto změnu podporuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

original

další volby

Je vidět že se blíží další volby,   ale tohle je trochu k smíchu ... Já když jedu z Teplic do Prahy tak abych ztihl Pendolino z Holešovic v 5.56 hodin , tak mi na to stačí v pohodě 40 minut a žádný redaktoři mě nesledují. Cestou potkám asi 10 aut .... od 20.00 hodin do 06.00 hodin by rychlost na dálnici nemusela být omezena vůbec.

0/0
18.9.2006 14:19

loslos3

ocenění

Asi ve světě dostanem cenu pro nejhloupější redaktory.>-

0/0
18.9.2006 10:33

:-(

jsem velmi potěšen

na vás se můžem spolehnout

0/0
16.9.2006 0:38

hejrupák

konecne rozumna vlada

copak to nechapete, konecne nam budou vlasnou rozumni lide!!! tak drzte huby a do prace!!!;-P;-D:-DVV!!Rv

0/0
15.9.2006 20:19

jekkal

Hezká

modrá pohádka

0/0
15.9.2006 13:55

ant.

Re: Hezká

...určitě lepší než oranžový horror..:-):-)

0/0
17.9.2006 10:43

svatej_

Re: Re: Hezká

nebo dokonce oranzovo-rude peklo

0/0
17.9.2006 22:59

Baround

Vidím jeden rozdíl

Vidím rozdíl nejen v tom, že ministři této vlády nejezdí jako howada, ale taky v tom, jak se k tomu staví. Rozhodně nekriminalizují všechny kolem, jak to dělala vláda mrzké lůzy.

0/0
14.9.2006 21:44

lolek77

Re: Vidím jeden rozdíl

Řebíčkovi fandím, protože se k 411 postavil čelem a naprosto pragmaticky.

Doufám, že se mu podaří provést úpravy které avizoval.

0/0
14.9.2006 23:10

0lda

Okurková sezóna skončila,

Nastává sezóna špehování.

0/0
14.9.2006 16:51

pavliCZECH

redaktoři protivní

co to je pro pána za zprávu? já bych si schválně někdy počkal na reportéry mfdnes a ostatních medií, když maj furt sklony někoho "věšet" za to že jede 150 na dálnici. To je fakt síla8-o8-o

0/0
14.9.2006 15:17

iDaddy

Co takhle

udělat čtenářům radost a za tak stupidní článek pana Jana Gazdíka propustit. iDnes by v budoucnosti měla menší ostudu, články by se třeba daly i číst a pan Jan Gazdík by možná dělal, co umí! Novinařinu fakt ne!!

0/0
14.9.2006 12:35

petrucciani

Ministr dopravy „odbrzdil“

Panu ministru dopravy Rebickovi bych radsi doporucil, at misto zvyseni bodu z 12 na 18 a rychlosti na dalnici na 160 km, prednostne "odbrzdi" a vyresi, ze policie musi diky nezahajeni spravniho rizeni do 5 dnu, opilcum vracet zabavene ridicaky, viz dnesni poledni zpravy. Tyka se to 80% ridicu.;-)

0/0
14.9.2006 12:33

cejkis

jak se sbírají politické body

Reklama na ODS :-D:-D:-D

0/0
14.9.2006 12:28

ant.

Re: jak se sbírají politické body

...jak?-zřejmě tak,že se nechovají jako sosani,ale jako lidi....;-D;-D;-D

0/0
17.9.2006 10:45

jste normalni?

nejvic se mi libi alibismus novinaru ..

viz ..: "...nabíral až stopadesátikilometrovou rychlost. V té chvíli se služební BMW ztrácelo reportérům MF DNES z dohledu. ... " ;-D;-D;-D

0/0
14.9.2006 12:06

_m-

?????

"Tušil jsem, že na mne dříve nebo později ušijete nějakou kulišárnu.".............??? to ušili novináři pane ministře?

0/0
14.9.2006 11:56

byair

rychlost

160km/h ano. Problém totiž není v rychlosti jako takové, ale i v jiných věcech:

1.160 jako max povolená rychlost přece neznamená že jakmile vjedu na dálnici sešlápnu plyn a pojedu permanentně 160 dokud z ní nesjedu. Od toho je v autě řidič, aby kontroloval situaci a té přizpůsobil jízdu. A kdo 160 nechce jet tak jednoduše nepojede, stejně jako dneska někdo nechce jet 130.

2. Stav některých dálničních úseků připomíná spíše motokrosovou dráhu a nedá se na nich jet ani 130, takže jen kvůli tomu nepovolit jinde rychlost vyšší je nesmysl, dá se to přece řešit omezenou rychlostí na těch úsecích. a opět je to na řidiči, který ŘÍDÍ ne že jede mechanicky na silnici 90 a na dálnici 130 bez ohledu na cokoli jiného.

3. Problém na dálnici přece mnohdy nevzniká tím že by auta jela rychle, ale tím že jedou pomalu. Obvzláště pokud náklaďáky můžou jezdit i o víkendu. Potom je naše dvouproudá (čti nevyhovující) dálnice hnedle v jednom pruhu zcela ucpaná, a úplně ucpaná pokud náklaďák začne předjíždět.

0/0
14.9.2006 11:48

thorinos

všem uřvanejm chytrákům

vždycky je potřeba rozlišovat,nejdementnější jsou zobecnění typu "160km/hod. je vražda.." rozhodují zkušenosti a věk řidiče,druh a stav jeho auta,počasí a stav vozovky a spousta dalších faktorů..ale hlavně to není politický téma,magoři..p.s.za určitých okolností je i 220km/hod ve volvu S80 bezpečnějších než 120km/hod ve Š120..

0/0
14.9.2006 11:22

Tadeusz Serepecki

Re: všem uřvanejm chytrákům

Jenže ta pravidla musí platit obecně, tedy pro každého stejně. Hlavně nikomu nenadávej do magorů ty kašpare...:-P

0/0
14.9.2006 11:39

thorinos

Re: Re: všem uřvanejm chytrákům

kdo politizuje téma rychlosti na dálnicích,je u mě magor..

co budu dělat,si rozhoduju sám,podle listiny máme svobodu projevu,tos asi nezaregistroval předpotopní bolševiku,komanduj si doma svý vnuky..(Y)

0/0
14.9.2006 13:36

Tadeusz Serepecki

Re: Re: Re: všem uřvanejm chytrákům

S tou první částí souhlasím.

Možná si nepochopil co jsem tou reakcí myslel. To chceš teda opravdu dát každému jinou povolenou rychlost dle jeho zkušeností, věku, auta atd.? Nebo jak si to vlastně myslel. Na té silnici totiž nejsi sám ve svém Volvu. Jsou tam také jiní, ale to Tobě nedochází. Nadávat umíš.....

0/0
14.9.2006 15:24

noboty666

Re: Re: Re: všem uřvanejm chytrákům

"co budu dělat,si rozhoduju sám,podle listiny máme svobodu projevu"

Takze az ti obejdu to tvoje Volvo S80 s hrebikem, tak to bude v poradku? Pochopil jsem to spravne?

Hele, pokud chces mit svobodu bez omezeni, tak ji musis priznat i ostatnim. Je opravdu tak tezke to pochopit?

0/0
14.9.2006 16:34

koga

Re: všem uřvanejm chytrákům

jojo, chytrolíne, máš pravdu, ale pokud by jsi byl na silnici sám, odhadnout reakce trotlů nejde, tak proto to všechno je

0/0
14.9.2006 12:22

Assassin

Demise je zbytecna

uz te vlade stejne strihaji v parlamentu metr ;-D;-D;-D

0/0
14.9.2006 11:15

FrantišekFlinta2

Jsou to

BUZERANTI(Y)(Y)(Y)(Y)

0/0
14.9.2006 11:00

Vilém Hynek Jarmila

a zase něco novinářského populismu

Hlídat, zda ministři jezdí padesátkou nebo donekonečna probírat v TV jestli berou 50 nebo 100tis. měsíčně, aby si lid zanadával, to je vskutku kvalitní novinářská práce. Pokud budou brát míň, kdo v tom parlamentu bude sedět za třeba 15-20 tis. Kč? Kolik by měli brát ministři nebo prezident? Je to jen práce s lidskou závistí a malostí a využívání jí ke zvýšení sledovanosti a nákladu. Je to ubohé. Zajímavé je, že žádného z novinářů nenapadlo, proč tam je ta šedesátka, když se to místo dá projet stovkou. 8-o Novináři, přemýšlejte !!!  

0/0
14.9.2006 10:48

MaraPele

Langr a spol

Jen tady chybí vyjádření pana Langra a ostatních modrejch komančů, že by měl ministr odstoupit.

Stejně jako za to horovali, když takhle nafotili nějakýho socana

0/0
14.9.2006 10:32

Dr No

Místo toho,

aby se důsledně kontrolovalo, zda se dodržuje maximální povolená rychlost na dálnici, chtějí vyjít vstříc šílencům, kteří si pletou veřejnou komunikaci se závodní dráhou. I dnešní maximální povolená rychlost je dost přehnaná (jak neustále dokazují havárie na dálnicích), protože na našich dálnicích jezdí a bude jezdit spousta vozidel, která nemohou jet vždy tak rychle a dva pruhy jsou nedostatečné na to, aby je rychlejší vozidla mohla bezpečně míjet. Pokud nebudeme mít tříproudé dálnice, je vyšší rychlostní limit naprostým nesmyslem a jen zhorší současný stav, kdy se normální člověk se špetkou pudu sebezáchovy raději dálnicím vyhýbá.

0/0
14.9.2006 10:28

Andee

Re: Místo toho,

Souhlas R^ přestože mám auto, kterým bych 160 po dálnici bez problémů jezdit mohl.

0/0
14.9.2006 10:30

:. admin .:

Re: Re: Místo toho,

Vrtaný Favorit? :-)))))

0/0
14.9.2006 11:14

Hell-AngeL

Re: Místo toho,

Nojo, ale musime nejak s tou populacni explozi bojovat ne? :)

0/0
14.9.2006 10:35

Coiotus

Re: Místo toho,

Ja bych na dalnici naridil ctyricitku a za znamku by se platilo 2000 Kc. Pak by konecne byly dalnice bezpecny, protoze by tam nikdo nejezdil...:-P

0/0
14.9.2006 10:39

Mak1

Re: Re: Místo toho,

myslíte 2000 měsíčně ???:-P

0/0
14.9.2006 10:42

Mak1

Re: Místo toho,

Pakliže jste " normální člověk se špetkou pudu sebezáchovy " a vyhýbáte se dálnicím, tak proč o nich píšete ? Pakliže po dálnici jezdíte, tak mi, prosím, sdělte, co vyřešily 3 pruhy ? - Všichni jezdí prostředním a levým, v pravém jedou náklaďáky nebo nic. Jó - ještě se pravým zhusta předjíždí.

A viděl už někdy někdo policistu, který by dal někomu na dálnici pokutu za to, že jede v prostředním pruhu, když má jet v pravým ??:-(

0/0
14.9.2006 10:45

Vilém Hynek Jarmila

Re: Re: Místo toho,

Přesně, díky náčelníku. Tyhle šneky v prostředním (dost často ženy) bych střílel (obrazně řečeno). Nechápu, že jim nedochází ta bezohlednost.

0/0
14.9.2006 10:57

Vilém Hynek Jarmila

Re: Místo toho,

Člověk se liší od srny tím, že umí předvídat a uvažovat. Na německých dálnicích je na dvoupruhových úsecích i neomezená rychlost a je to OK, lidi se s tím naučili žít a všichni se a) při najíždění do rychlého pruhu podívají do zdrcátka, jestli se v dálce neblíží nějaké to porsche b) když jedu 180-200kmh tak se dívám 500m dopředu, zda tam někdo nejede pomalu (když tam nevidím, zpomalím). Tímto způsobem se dá jezdit i ČR, problém je, že většina žen, důchodců, klouboukářů a půlka kaminoňáků tohle nerespektuje. Takže problém není v rychlosti, ale v tom, že u nás jezdí spousta nevyježděnejch zmatenejch pilotů. A těm nikdo nic neřekne, ani je nepřezkouší. Rv

0/0
14.9.2006 10:54

regazzi

Re: Místo toho,

Tyhle ufnukany tragedy uplne miluju.....prehnana soucasna max. rychlost.....jsi normalni ? Pripada ti jet 130 na dalnici prehnane ? To teda fakt radsi po te dalnici nejezdi, aby ses tam neplet.

0/0
15.9.2006 8:30

yamaha66

uz je to trapny

navic v novy sedme je tato rychlost daleko bezpecnejsi nez kdyby jel nakej lojza ve favoritu predpisovych 130. takze klid

0/0
14.9.2006 10:23

Vasilanek

Poděkování

Myslím, že je čas poděkovat redaktorům, že tím, že kontrolují politiky, tak tito začali jezdit slušně!!! Tak jen pokračujte, i když už to nebude tak mediálně zajímavé.

0/0
14.9.2006 10:19

pvlkc

Re: Poděkování

no ale kdyz se redaktori nedokazi utajnit, pan velkomocny pak jede predpisovku, a je z toho jen divadilko s obracenou pointou. (Y)>-Rv

0/0
14.9.2006 10:27

Coiotus

Re: Re: Poděkování

Voni jim este radsi zavolali predem, ze je budou kontrolovat, aby jeli predpisove :)

0/0
14.9.2006 10:40

jayjayokocha

modrý majáček

já taky nezapínám modrý majáček... ;-)

0/0
14.9.2006 10:11

obc

Re: modrý majáček

a na co bys ho asi tak mel ty rudy trotle

0/0
14.9.2006 10:22

Laco1948

Re: Re: modrý majáček

Ty modrý trotle, určitě jsi vydával zvířecí skřeky, když jel rychle socan a nyní u modráka ti to nevadí??

0/0
14.9.2006 10:37

Sunny29

Re: Re: Re: modrý majáček

Ten socan jel pokud si vzpomínám až 190. A co se stalo? Omluvil se, dal 10000 na charitu a sebral si řidičák na tři měsíce. Takže si polepšil, nechal si vozit zadek služebním řidičem, kterého jsme zaplatili.

0/0
14.9.2006 13:59

danax

hoodní

takhle jezdím taky, dokud nikdo nekouká, jezdím logicky, když jo, jezdím vzorně....

0/0
14.9.2006 9:59

ADukla

Uz je to trapne

Trapne, trapne, trapne ...

0/0
14.9.2006 9:55

petrucciani

For: Doktor69

S jakou zodpovednosti. Ty jsi nekdy videl, ze by ochranka uchranila naseho papa pred rajcaty nebo se musela jit vstrict kulce? ;-) Vzdyt o ni nestoji ani zahranicni politici a neni se co divit. Stihla se uz vybourat s nekolika ministry (viz min. zahranici Svoboda atd.), zabit nekolik polistopadovych politiku atd. Promin, ale s takovou ochranku se ti spis tvuj zivot skrati, a spolehat se u ni na vyhrocene situaci, je radsi si poridit kalasnikov a jezdit sam v opancerovanem voze.;-)

0/0
14.9.2006 9:45

Coiotus

Re: For: Doktor69

...zkrati...;-P

0/0
14.9.2006 10:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.