Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč je Ládin i po pěti letech stále na svobodě

Usámu bin Ládina, hlavního plánovače teroristických útoků na USA z 11. září 2001, je důležité chytit. Neznamená to ale, že s jeho dopadením bude vymýcen terorismus. "To možné není," říká ředitel Vojenského zpravodajství Miroslav Krejčík v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monstrum Anonymič Anonymov

Tip

..že by řídil aerolinky ?:-D

0/0
11.9.2006 18:06

Richard I. Lví srdce

Nevychází z jeskyně

Usáma bin Ládin je na útěku a v nebezpečí prozrazení.

;-D R^

0/0
11.9.2006 16:56

Richard I. Lví srdce

George Bush

V celé historii lidstva byla svoboda ohrožována vládou a terorem; byla ohrožována protichůdnou vůli mocností a idejemi tyranů; a byla prověřována rozšířením chorob a chudoby. To, co se po 11. září změnilo, je hodnocení naléhavosti těchto záležitostí - a nové možnosti, které se nám otevírají pro další pokrok.

Dnes má lidstvo v rukou příležitost k budoucímu triumfu svobody nad všemi těmi dávnými nepřáteli. Spojené státy vítají svoji odpovědnost za vedení tohoto velkolepého poslání.

!

0/0
11.9.2006 15:03

holkazdaleka

Re: George Bush

V kazdem pripade ma lepsiho PR-poradce nez Topolanek. :-) Nadiktoval tu to moc hezky.

0/0
11.9.2006 17:54

utanův stín

.

Vždycky platilo, že nejefektivnější je uříznutí hlavy. Český odborník tvrdí něco jiného. Nu vot, moloděc.

0/0
11.9.2006 14:27

compjutr

Re: .

To jsi v středkověku, dneska ustřelit.

0/0
11.9.2006 14:30

Richard I. Lví srdce

V bojích v Afghánistánu usmrceno dalších 92 povstalců

Dalších 92 členů svrženého afghánského hnutí Taliban padlo v neděli v bojích proti oddílům NATO a jednotkám afghánské armády v provincii Kandahár. Počet povstaleckých obětí desetidenní spojenecké operace Medúza v jižním Afghánistánu tak přesáhl 500, sdělila Severoatlantická aliance.

"Další analýza nedělní bitvy odhalila 92 zabitých rebelů. Toto číslo nezahrnuje 94 mrtvých povstalců z předchozích nedělních střetů, o nichž již dříve NATO informovalo," píše se dále v textu, podle něhož počet povstaleckých obětí dosáhl asi 512.

:-)

0/0
11.9.2006 13:56

Isbjoerna

Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

Jak zajimave nektere z nich jsou, a ja jsem cetla nektere s nepredstiranym napetim, maji jednu zasadni chybu - jejich mnozstvi. :-(

Zatimco White-House-Version je jedna (s pravidelnou korrektur), Konspirationstheorien se mnozi rychlosti kraliku... :-/

0/0
11.9.2006 12:54

KaoS

Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

Mě nepřekvapuje, že se množí, jako králící, zvláště, když jim někdo (rozuměj vláda USA) dopřála ohromě živnou půdu.

Co mě ale překvapuje je to, že je ohromě složité konspirační teorie vyvrátit a obvykle se tomu děje skrze doměnky, další teorie ... jak je možné že v roce 2001 při takovém množství kamer a foťáků a takovém množství zaznamenaných materiálů, 5 let po útocích stále není nic jasné?

proč NIST při vyšetřování pádu WTC selhal při simulování fyzikální podstaty pádu ? 8-o

Spousta dalších otázek se naskýtá a zdá se mi velice podivné, že neexistují důkazy, které by smetly argumenty konspirátorů jednou provždy ze stolu.

0/0
11.9.2006 13:04

compjutr

Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

Konspirační teorie nelze ze své podstaty vyvrátit. Je to podobné jako s tím zda-li plynove komory byly či nebyly. Tyto teorie jsou jen odpornou urážkou lidí co zahynuli.

0/0
11.9.2006 13:09

jack_rupnick

Re: Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

to je největší hovadina. naopak dlužíme všem těm mrtvým, aby se řádně vysvětlilo a odhalili viníci. život jim to nevrátí, ale oni by si jistě přáli, aby se svět dozvěděl pravdu ;-)

0/0
11.9.2006 13:11

compjutr

Re: Re: Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

Asi jsem narazil na místního demagoga, který považuje konspirační teorie za vysvětlení a odhalování viníků a hledání pravdy. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.9.2006 13:15

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

a co jineho jsou konspiracni teorie? :-)

0/0
11.9.2006 13:18

compjutr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

Neschopnost pochopení reality takové jaká je, nespokojenost se sebou sama? Snaha o identifikaci ke skupině disidentů, kteří se vymezují proti establishmentu? Na každou větší událost vznikla konspirační teorie, ať už jde o druhou světovou válku a například Philadelphský projekt, plynové komory,  Koreu a UFO, Vietnam a UFO (sestřelení objektu doprovodným křižníkem, J.F.K, pád komunismu atd.). Se stále dokonalejší technikou internet, kamery (co je to za čmouh za tím letadlem?) roste raketově výskyt těchto nesmyslů.

0/0
11.9.2006 13:26

Isbjoerna

Re: Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

Pozustali tech mrtvych to vidi jinak, oni VYZADUJI od vlady USA odpovedi na jejich otazky! Dosud marne. :-/

0/0
11.9.2006 13:25

compjutr

Re: Re: Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

všichni? a združují se někde? pochybuji, že většina věří na konspirační teorie, měli možnost slyšet rozhovory, vedly rozhovory, měli přepisy atd.

0/0
11.9.2006 13:29

Isbjoerna

Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

Inu, patrim take k tem, kdo si kladou otazky a hledaji po odpovedich, ktere "hold water", avsak jsem si vedoma, ze (v tomot pripade) nemam pristup k authentickemu materialu, a proto nemohu predlozit ten "nevyvratitelny dukaz" (ani pro ani proti).

Nicmene, vlada USA dnes jiz nezatajuje, ze kolem udalosti nine/eleven mnohe zatajuje. ;-)

0/0
11.9.2006 13:22

barbudo

Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

... a jaká je ta White-House-Version ?

0/0
11.9.2006 13:36

compjutr

minulá diskuze

Můžes mi říci název knihy a dát link na informace, které jsi psal?

0/0
11.9.2006 13:45

barbudo

Re: minulá diskuze

... a sám hledat nebude a nebude ...

... a tak se nic nedoví ...

0/0
11.9.2006 13:54

compjutr

Re: Re: minulá diskuze

Chtěl jsem znát tvůj odkaz proč ho nenapíšeš ? po zadaní Marvin a 9 11 mi vyjede kupa obskurních internetových stránek.

0/0
11.9.2006 14:04

velky bratr

Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

Ano, tak to byva. pokud potrebujes do lidi nacpat nejakou propagandu, nesmis ji ze dne na den menit. Vzpomen na komouse a jejich propagandu s plnenim planu a hledanim zradcu. Byla konzistentni a drzela je u moci.

Konspiracni teorie vychazeji z mnohdy spatne sehnatelnych dukazu a tedy logicky se ruzni. vetsina z nich je ale duveryhodnejsi nez WH verze a tim je problem na stole.

Je to totez jako s temi zmarenymi utoky. Zadne nebyly, nikdo to nikdy nedokaze, ale informace o tom, jak tajni zabranili potencialnimu umrti stovek lidi posiluji stavajici vladu strachu, o kterou se opiraji v posledni dobe zejmena Bush a Blair a vypada to, ze i nas novy zamini Vondra, coz je prusvih jako prase.

0/0
11.9.2006 13:57

compjutr

Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

aha a teď zkusím to,že konspirace se nedá vyvrátit,  jak víš, že žádné útoky nebyly zmařeny?;-D

0/0
11.9.2006 14:06

velky bratr

Re: Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

Proste tomu neverim, ty informace o zmarenych utocich se obevuji vzdy, kdyz popularita jednoho z techto panu pada. Duveryhodnost tech dvou je u me na nule, zejmena po odhaleni ZHN v Iraku - rikal jsem si, ze jestli maji hosi asapon trochu rozumu, nejake tam dovezou sami a pak je nechaji najit, ale ani to - radeji informuji o zmarenych utocich.

K tem zmarenym utokum nejsou zadne dalsi informace, nic jen kecy...

Pochopitelne to muze byt pravda, ale proc by to nekdo delal tak aby mu to zmareno? Kdyz byl parkrat uspesny a ted ze mu to nejde? Kdyz se v realu nic nestalo, jen se zvysila pruda do lidi. V praxi lze usporadat utok na metro porad stejne, jde jen o to, kolik venujes priprave. S miliony na vybusniny a podobne veci je velmi nepravdepodobne, aby se nevenovala pozornost drobnostem. Ti lide umi byt sakra nenapadni, tak proc by se nechali tak dlouho sledovat? Bud se jednalo o prostacky, kteri nemaji s tim terorem proti nemuz se takzvane bojuje nic spolecneho a nebo je to  propaganda.

0/0
11.9.2006 14:15

compjutr

Re: Re: Re: Re: Konspirationstheorie a jeji slabost ;-)

;-D;-D;-D;-D

;-D;-D;-D;-D

0/0
11.9.2006 14:23

KaoS

Usáma Bin Ládin

Jako hlavní plánovač útoků na WTC? O tom pokud vím nemá důkazy ani FBI 8-o ... pokud nějaké důkazy existují, tak si je rád přečtu a svůj názor změním ;-)R^

0/0
11.9.2006 12:22

Majkyho_pupik

Re: Usáma Bin Ládin

ach jo:-D

0/0
11.9.2006 12:26

fleret1

Re: Usáma Bin Ládin

jen zustan pekne u sveho --- zadne meneni nazoru --- to bychom prisli o legraci a nemohli bychom se pak vesele hadat ;-D

0/0
11.9.2006 12:39

mtis

Re: Usáma Bin Ládin

Mysíš jako jestli našli ověřenou kopii Usámova rozkazu, ve kterém poroučel Attovi naprat letadlama do WTC? No tak to se obávám, že asi opravdu ne .... ;-D;-D;-D

0/0
11.9.2006 12:46

KaoS

Re: Re: Usáma Bin Ládin

Ne, jenom by mě stačilo, kdyby se prokázalo, že teroristi a připrava útoků na WTC měly s Bin Ládinem kontakty.

To video co ho údajně američané našli v nějakém domě v Afghanistánu, na kterém se Usáma přiznává, píše pravačkou, když je to levák a nevypadá jako on mě rozhodně nepřesvědčilo ;-)

0/0
11.9.2006 12:58

Isbjoerna

to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

WTC bylo plne asbest, a proto muselo "dolu". ;-)

0/0
11.9.2006 12:03

fleret1

Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

tak to by dolu musela predevsim vez OSN,nebot ta je primo napechovana azbestem + jak se zda i azbestovymi inkousty.Spatne se stara senila Kofi o svoje stado uredniku.

0/0
11.9.2006 12:06

Ventre_Saint_Gris

Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

A taky bylo moc maskulinní a sexistické. Dva hrdé vztyčené falusy urážely feministky. Ta díra teď jim je milejší. ;-D

0/0
11.9.2006 12:06

fleret1

Re: Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

hehe,415 a 412 m vasoke falusy,to muselo s*at kdekoho ;-D

0/0
11.9.2006 12:10

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

me ne ja mam 416,5;-D

0/0
11.9.2006 12:18

Ventre_Saint_Gris

Re: Re: Re: Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

V nanometrech?

0/0
11.9.2006 12:20

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

onano co?:-D

0/0
11.9.2006 12:23

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

dneska je to tu docela slusna onanie,co myslis Majky ? ;-D;-)

0/0
11.9.2006 12:42

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

jo jo,clovek moc dobre vi proc se sem chodi odreagovavat od pracovnich problemu:-)skoda jen ze to pan Dawe 79 zabalil se svymi komickymi teoriemi o zriceni WTC.byl roztomily:-D

0/0
11.9.2006 12:47

klv

Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

nebylo, na protipožární ochranu se už používaly jinné materiály

0/0
11.9.2006 12:08

fleret1

Re: Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

jen urednici jsou azbestaci --- jsou neznicitelni ;-D

0/0
11.9.2006 12:12

Isbjoerna

Re: Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

To chcete "vedet", a nebo jen tak neco pisete? Vy znate (alespon z casti) analysis prachu po padu WTC?

0/0
11.9.2006 12:17

klv

Re: Re: Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

azbest jako konstrukční a izolační prvek byl v USA zakázán podstaně dříve než v Evropě, ještě před stavbou dvojčat,  jisté množství azbestů bylo obsaženo v trosekách zastávky metra a přilehlých tunelů kde byl použit , právě po zřícení dvojčat se chvíli vedly diskuze o tom zda by nosné prvky vydržely déle odolávat žáru kdyby byly chráněny hmotami s azbestem, jelikož na ochranu byly použity tehdy nové materiály přičítalo se jim i to že nevydržely tolik jako azbest

0/0
11.9.2006 13:12

DESTty

Re: to Dawe_79: Environmental Protection Agency ma problemy

To by bylo trochu divné bezpečnostní nařízezní:-P

0/0
11.9.2006 12:08

fleret1

Z veselejsiho soudku:

 WTC si vybral k provedeni neuveritelneho cinu P.Petit  franc. cirkusak a presel po visutem lane natazenem mezi obema vezemi / r. 1974/ za veseleho jasotu obecnestva --- nasledne na to byl zatcen ;-DR^ 

0/0
11.9.2006 11:57

fleret1

Re: Z veselejsiho soudku:

to je jako kdyz feldkurat Otto Katz vypravel vtip : V dejvicich zil jeden tambor,za rok umrel ;-D

0/0
11.9.2006 11:59

fel_low

Re: Re: Z veselejsiho soudku:

Ale notak! Vy ste jako ta říjnová revoluce, co by la v listopadu a co ji ved ten Lenin, jak se ve skutečnosti menoval Uljanov.

V Budějicích (ne Dejvicích!) byl jeden tambor. Oženil se (to je to důležité na celé věci) a za rok umřel. Co měl dělat?;-D

0/0
11.9.2006 13:50

Monstrum Anonymič Anonymov

11.9.2001

Možná si to nepamatujete, ale v  ten den, kdy to ještě nebylo "zpracováno politiky" vypadala teorie o výbušninách ve WTC a v nákladním autě u Pentagonu docela realisticky , dokonce se o tom normálně mluvilo v TV.

První zpráva o Pentagonu byla, že tam vybuchlo auto, teprve později to bylo dementováno, že to bylo letadlo.

0/0
11.9.2006 11:56

Dawe_79

poslední:-)

j) Zhlédl jsem video natočené z protějšího břehu řeky a i tak daleko od místa dění (asi 3 km vzdušnou čarou) byly jasně slyšet sekvence mohutných explozí. Je pravda, že exploze byly na videu slyšet souběžně s řícením obou věží, takže by se na první pohled zdálo že je to tak jak to má být, ale jakmile započítáme rychlost šíření zvuku nad vodou na tuto vzdálenost a posuneme zvukovou stopu u tohoto záběru o vypočítaný čas zpět (¨je to necelých 9 vteřin), tak už vše vypadá zcela jinak. Zhruba tak že se ozve několik mohutných explozí, vzápětí sled mnoha menších a teprve pak dochází v horní části věží k řícení symetricky směrem dolů vysokou rychlostí.

0/0
11.9.2006 11:51

DESTty

Re: poslední:-)

ono mohlo být slyšet i nárazy jednotlivých pater na sebe- to musela být taky pořádná řacha;-P ale neberu ti ani to že tam mohli být další nálože, ale řekl bych že provedí by bylo velice komplikované, jelikož by museli začít odstřelovat v místě dopadu letadla a pokud by tam nálože byly, tak náraz letadla by je nejspíš poškodil

0/0
11.9.2006 12:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.