Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA uplácely novináře, aby psali proti Kubě

Nejméně deset španělsky mluvících a píšících novinářů na Floridě psalo roky v americkém žoldu protikubánskou propagandu. Oznámil to deník Miami Herald, který nevědomky zaměstnával tři z nich. Někteří ze žurnalistů si prý tajně přilepšili o víc než sto tisíc dolarů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbudo

I novinář musí jíst ...

... a tak píše, za co je placen. Pro někoho nebo proti někomu ...

0/0
11.9.2006 7:57

Richard I. Lví srdce

Putin: Bojovat proti chudobě v Rusku

Ruský prezident Vladimir Putin řekl v sobotu 9. 9. 2006 zahraničním expertům, které pozval na oběd do své rezidence, že hodlá odejít z úřadu v roce 2008, kdy se naplní druhý jeho čtyřletý mandát. Dodal, že chce svému nástupci doporučit, aby věnoval prvořadou pozornost boji proti chudobě v Rusku.

;-D

0/0
10.9.2006 15:32

estonia

Já stejnak nečtu novini. Tak

co?;-(;-(;-(. Takovej už je dnešňí svjet. Aňi vlastňí babičce už nemůže človjek vjeřit...

0/0
10.9.2006 15:25

Hrdý Budžes

Re: Já stejnak nečtu novini. Tak

Porid si dedecka. :)))

0/0
10.9.2006 21:13

Richard I. Lví srdce

BREAKING NEWS

NATO-led troops say they have killed 94 insurgents in the last 24-hours of a major operation in southern Afghanistan.

:-)

0/0
10.9.2006 11:30

trojuhelník

To

nic není, jeden pres. USA,přísahal,že s Monikou nic a pak pod tíhou důkazů se pokorně omlouval národů,nebot lhal.Takže pravda existuje jen pod modrými rárionkami

0/0
9.9.2006 13:42

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: To

To byla záminka .Clintona ve skutečnosti vyšetřovali kvůli tomu, že v jeho okolí záhadně během let umřelo 50 lidí , Levinská byla jen třešnička na dortu,ale Clinton dělal vše proto aby se nemluvilo o těch 50 mrtvých, ale o Monice Levinské.

0/0
9.9.2006 16:35

kája1970

USA uplácely novináře, aby psali proti Kubě

ale to není možná, dokonalá americká demokraci by něco takovýho nedovolila;-D;-D;-D

0/0
9.9.2006 13:39

babacek

Re: USA uplácely novináře, aby psali proti Kubě

A co psali ty novináři víš ?:-)

0/0
9.9.2006 14:28

Beranal

Re: USA uplácely novináře, aby psali proti Kubě

Což takhle se na Internetu někde podívat co dělali v době války v Libanonu ti tví musulmanští přátelé, pro které byly ty mrtvé dětičky a  zbořené domy jen a jen nutnou filmovou pomůckou pro aranžování fotografií a manipulaci se světovou veřejností. Jak je to jenom možné že z toho Izraele kde bylo už opravdu hodně civilních oběti a zbořených domů žádné tyhle holywoodské obrázky plačících žen, mrtvých dětiček v náručí herců a pohozené hračky vedle zbořených budov zásadně nepřicházejí. 

0/0
9.9.2006 16:34

Dedik Larzon

Uplatky

Valecna propaganda je normalni metoda boje. DOst dobre nechapu nad cim se cilite. Ti lide berou prachy za to, ze pisi tak, jaky je nazor vlady. To enni problem vlady, ta si muze takovych zakazek podat metraky, ale spis tech novinaru, kteri kyvnou na to, ze tohle budou delat. Vlady uplacely novinare kdykoli kdekoli a nejake demokracii nezalezi, ta s tim nema nic spolecneho. Pokud se na nekoho muze snest kritika, tak predevsim na ty, co byli ochotni odvrhnout profesionalni cest a za ty prachy to udelali. Ale vite kolik pisalku skrabe v "zoldu" ruznych firem, vychvaluje mizerne vyrobky, a nikdo se nad tim ani nepozastavuje. Neni to sice nijak povznasejici, ale je to uplne normalni.

0/0
9.9.2006 13:31

KaoS

Ještě že tu máme IDnes

Ti ty pomluvy a propagandu šíří i zadarmo ;-)Rv

0/0
9.9.2006 12:45

Hrdý Budžes

Re: Ještě že tu máme IDnes

To ovsem kobanci z Kuby v zadnem pripade nedelaji. :)

0/0
9.9.2006 13:15

p_m

Propaganda je všude stejná

Ať již na Kubě nebo v USA..

0/0
9.9.2006 12:26

BořekŠikula

Re: Propaganda je všude stejná

Ale následky určitě ne - zkus vyjádřit něco jiného tam i onde - jak to bylo v tom vtipu: jaký je rozdíl mezi ČSSR a USA? V USA je svoboda projevu, v ČSSR je svoboda projevu. Ale v USA je  svoboda i po projevu.

0/0
9.9.2006 14:06

KaoS

Re: Re: Propaganda je všude stejná

Maximální svoboda, dokonce i z práce tě vykopnou ;-)

0/0
9.9.2006 14:25

tonicekXXL

Morbidní kreténe

Uplácení a cenzura není to samé.Uplacení Ti dává na vybranou,buď napíšeš nebo ne.Censura Ti žádné možnosti nenabízí.

0/0
9.9.2006 12:02

babacek

I zde se mnozí podílí na placené propagandě .

Vždyť co jsou vlastně takové sociální dávky ? Je to vlastně také taková skrytá forma úplatku pro ty kterým nic jiného nezbývá a tak za tento úplatek tleskají všemu a tomu kdo je štědrý.

0/0
9.9.2006 9:44

zdani

Re: I zde se mnozí podílí na placené propagandě .

Babacku, kdyz ctu tve prispevky tak casto premyslim, kolik ti je let. Bud jsi prilis mlady a nebo hloupy. V tomto pripade opetovne michas hrusky s jablkama.

0/0
9.9.2006 10:01

Zla Lopata

Re: Re: I zde se mnozí podílí na placené propagandě .

Ma pravdu, jenom si to ti co berou socialni davky nehco priznat.

0/0
9.9.2006 10:02

babacek

Re: Re: I zde se mnozí podílí na placené propagandě .

Já vím,že pravda je pro mnohé nepříjemná a tak se snaží kritika připodobnit sobě.:-)

Pokud by si opravdu moje příspěvky znal tak by si již dávno věděl ne jen kolik mě je,ale daleko víc.

0/0
9.9.2006 10:10

p_m

Re: Re: I zde se mnozí podílí na placené propagandě .

Podívejte se na Slovensko. Fico tam svými kroky jednoznačně uplácí ty, co mu ve volbách dali hlas a předplácí si je tak do budoucna. Obecně se o toto pokouší levice všude, ale ne tak nápadně.

0/0
9.9.2006 12:28

Hrdý Budžes

Re: Re: I zde se mnozí podílí na placené propagandě .

Ja si naopak mylim ze ma v tomhle naprostou pravdu.

0/0
9.9.2006 13:14

tajemník z létajícího ostrova

Re: I zde se mnozí podílí na placené propagandě .

ano, tak to ale preci chodi temer vsude v kapitalismu :-) pokud se to ale tyka novinaru, tedy oboru ktery v demokracii hraje tu nejdulezitejsi roli hlidaciho psa, pak je nekde problem...

0/0
11.9.2006 7:23

babacek

Re: Re: I zde se mnozí podílí na placené propagandě .

No ono také záleží jaké noviny tedy i novináři to praktikují. Renomované noviny si to jen stěží dovolí a tak je tedy na čtenáři  a jeho inteligenci jaké zprávy a noviny bude číst a brát je vážně a které s despektem.

0/0
11.9.2006 7:54

alf z červené hory

ano

téměř všichni máte pravdu,Fidél je diktátor válící se v penězích a ještě dal postavit v Quntanamu mučírnu a tam vyučuje o lidských právech.Ty zvlášť odbojné posílá do Uzbekistánu nebo Německa a možná se něco postaví i u nás na Libavě.Doporučuji"lépe je vidět naž slyšet.

0/0
9.9.2006 9:33

babacek

Nikdo by nemusel

žádné novináře platit pokud by na Kubě byla skutečná svoboda slova a necenzura!

0/0
9.9.2006 9:29

morbidni_kreten

Re: Nikdo by nemusel

Je uplně jedno, jestli vláda donutí psát novináře náslilím, nebo penězi, USA vláda používá k manipulaci veřejnosti uplatky odedávna a je to stejně nedemokratické, jako nutit novináře náslilím, troubo!!!;-P

0/0
9.9.2006 11:34

babacek

Re: Re: Nikdo by nemusel

Tak,že dle tebe je demokratičtější cenzura. Viď,cvičenej levicovej pablbe!:-P

0/0
9.9.2006 11:44

morbidni_kreten

Re: Re: Re: Nikdo by nemusel

:-)))ty jsi opravdu hloupý , já o cenzuře nepsal, jenom říkám, že nejdemokratičtější je ty novináře nechat psát to co chtějí a ne je uplacet, Uplácení je vlastně jako cenzura:-)))Takže jak si správně napsal, v USA je cenzura tudíž tam není demokracie:-)));-P(Y)

0/0
9.9.2006 11:48

babacek

Re: Re: Re: Re: Nikdo by nemusel

Já jsem psal o cenzůře,ale to ty nevíš protože snad reaguješ na nadpis.Jasně jsem npasal kdyby nebylo cenzury tak by nemuselo být úplatků.Jenže aby si to pochopil tak by si nesměl mít v hlavě brouka mozkodlaba který tam chcípá hlady.:-P;-D

0/0
9.9.2006 14:25

morbidni_kreten

Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo by nemusel

jsi ale ale iopravdu opravdu hňup:-))));-P;-D

0/0
10.9.2006 2:21

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo by nemusel

Sám jseš hňupů král a na druhé to svádíš.:-P:-P(Y)(Y)!!:-D

0/0
10.9.2006 6:00

Beranal

Re: Re: Nikdo by nemusel

A zdalipak víš ty právní analfabete jaký je ten drobný rozdílek nutit někoho k něčemu násilím a nebo někomu za něco zaplatit. Doporučoval bych tvému zaměstnavateli aby ti místo peněz naložil občas 100 ran karabáčem, potom by se ti možná v tom temném mozečku trošku rosvítilo. :-P:-P

0/0
9.9.2006 16:27

morbidni_kreten

Re: Re: Re: Nikdo by nemusel

v obojím j estejný to, že výsledek je lež. vole!!!;-P, to jsi nepochopil tu pointu?:-D

0/0
10.9.2006 2:22

Beranal

Re: Re: Re: Re: Nikdo by nemusel

A jak si k tomu pšišel že se jedná o lež, když Mládkovi zadá NOVA aby vyrobil určitou zábavu tak jak sám svého času prohlásil sedne a vyrobí, když novináři někdo zaplatí aby psal komentáře které mají nějakým způsobem vyznít tak to nemusí být žádná lež a falšování, je to stále jenom názor s kterým můžu nebo nemusím souhlasit. Falšovalo se prokazatelně v Libanonu a tam ti to kupodivu nevadí, tady se neprokázalo žádné falšování a už křičíš něco lži. 8-o

0/0
10.9.2006 8:18

Blanka z Bejrůtu

Jdu si založit novou přezdívku

Myslím, že to bude asi

Monstrum Anonymič Anonymov

Blanka zůstane v záloze:-)

0/0
9.9.2006 9:06

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Jdu si založit novou přezdívku

Poslušně hlásím, že jsem opět zde !

:-)

0/0
9.9.2006 9:15

Blanka z Bejrůtu

Copak Idnes..USA už není nejlepší kamarád ?

že by se to zase VOTOČILO ? 8-o

0/0
9.9.2006 9:01

babacek

Re: Copak Idnes..USA už není nejlepší kamarád ?

iDnes ukazuje,že je objektivním zpravodajstvím a ne jako Haló Noviny nebo Blisty.;-D

0/0
9.9.2006 9:31

morbidni_kreten

Re: Re: Copak Idnes..USA už není nejlepší kamarád ?

no jo, jak píšeš o trochu vyše, pravda bolí, a teď zrovna bolí tebe:-)));-P;-D(Y)

0/0
9.9.2006 11:35

babacek

Re: Re: Re: Copak Idnes..USA už není nejlepší kamarád ?

No když se podívám na tvůj nick tak je naprvní pohled vidět koho co bolí.;-D

0/0
9.9.2006 11:42

morbidni_kreten

Re: Re: Re: Re: Copak Idnes..USA už není nejlepší kamarád ?

chicht. takže misti "Babacek" má probleeem;-P

0/0
9.9.2006 11:49

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Copak Idnes..USA už není nejlepší kamarád ?

Myslím,že by si chtěl mít moje problémy.;-D;-D;-D

0/0
9.9.2006 14:22

Pilat

Fidel neni zadny panbuh nebo svatousek

ale co on dal kubancum, nedal ani jeden ami neokolonizator ;-P

0/0
9.9.2006 5:15

Todd Bertuzzzi

Re: Fidel neni zadny panbuh nebo svatousek

A to ? 8-o8-o8-o8-o;-D

0/0
9.9.2006 6:53

Swooppy

Je až k nevíře,že stát,pro který je demokracie..

.deklarovaným principem života používá praktiky,které kritizuje u jiných.Používá totalitní praktiky vměšování se do záležitostí jiných států,které si v ničem nezadají s praktikami používanými bývalým SSSR.Je ovšem s podivem,že tuto praxi praktikuje i v době,kdy by měl naopak ukazovat výhody demokracie,svobodného života.Tím se dostává na úroveň právě těch států,které sám označil za osu zla.Uplácet novináře aby pokřivovali pravdu a ve jménu žoldu se zpronevěřovali vůči novinářskému poslání svědčí nejenom o jejich Jidášství,ale je to i naznačením zvláštního přístupu k demokracii jako takové.Napadá mě alegorie na staré Židy vůči Ježíši Kristu /bez osobnějšího symboliky-Castr není Ježíš/,kde neváhali použít jakýchkoliv prostředků ke zničení Ježíše,a to vše ve jménu svého Boha.Místo konfrontace zničení.Místo dialogu žold.A jak Židé byli,za svou zpronevěru, potrestáni diasporou,tak USA budou potrestáni jinak,pro ně hůře.Totalitou,propagandisticky plíživou,kterou si sami schválí.My také?

0/0
9.9.2006 0:55

vpřed-soudruzi

Re: Je až k nevíře,že stát,pro který je demokracie..

amen....

0/0
9.9.2006 0:58

Swooppy

Re: Re: Je až k nevíře,že stát,pro který je demokracie..

Ano,i to je názor.AMEN.

0/0
9.9.2006 1:25

vpřed-soudruzi

tak šup pomatenci..

ještě něco o hnusném kapitalismu a skvělém Fidelovi napište, ať se pobavím před spaním;-D;-D

0/0
9.9.2006 0:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.