Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Madonna jako bin Ládin

Česko se na pár minut stalo pupkem světa. Dokázalo odhalit, že i hudba má svého bin Ládina. Lotr se podle mnoha našich kritiků, publicistů a představitelů církví jmenuje Madonna. A protože jsme skuteční machři, nakopali jsme americkou pophvězdu ze všech stran.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ccecil

Co je to madonna?

?

0/0
9.9.2006 0:09

chassis hunter

neni nad skladbu

"KASHMIR"R^R^R^

0/0
8.9.2006 23:34

Kristine.Z.Kochanska

Re: neni nad skladbu

Ale je, třeba Dazed and Confused.

:-)

0/0
9.9.2006 13:05

sageorg

Já bych...........

za podobný koncert nedal ani "kilo",proti gustu žádnej dišputát!Myslím,že jsou v životě zajímavější věci a nějakou Madonu mám na háku!:-P

0/0
8.9.2006 18:40

Beranal

Směšný povyk

Směšný povyk kardinála Vlka a dalších křesťanů prokazuje jen jedno oni nejsou nic jiného než takoví nějací starší a o trochu rozumější bratři těch musulmanských fanatiků. Oni ti křeťani a komunisti to je jedno a totéž dneska se tváří jako docela slušní lidé ale kdovíjak by se chovali kdyby se dostali k  moci a mohli nám určovat a vládnout, on takový velitel koncentračního tábora kdyby nedostal tu příležitost tak by celý život určitě taky vypadal jako slušný člověk.???

0/0
8.9.2006 18:38

KaoS

Re: Směšný povyk

V USA se k moci už dostali ;-)R^

http://www.shelleytherepublican.com/wp-content/uploads/2006/08/america_lg.jpg

Proto by jses měl přidat k nám nevěřícím a dávat si pozor ;-D, fanatičtí republikáni už kážou, že ateisti jsou větší nebezpečí pro američany, než muslimové ;-)

0/0
8.9.2006 18:41

Beranal

Re: Re: Směšný povyk

;-D;-D Bushe jsem zatím nikde neslyšel že by protestoval proti Madoně na kříži ;-D;-D a co vyjí nějací fanatici v USA obdobně jako náš Vlk to je úplně lhostejné.

0/0
8.9.2006 20:00

KaoS

Re: Re: Re: Směšný povyk

Ti fanatici jsou hlavní tahouni Republikánských volebních kampaní ;-) ... Bushe Madona nezajímá, on je bohužel vytížený bojem s ďáblem ;-)

0/0
8.9.2006 20:02

Beranal

Re: Re: Re: Re: Směšný povyk

;-D;-D He , he ale vidím že nejvíce vytížený jsi ty sám a to s bojem proti velkému Satanovi, který je horší než sám ďábel ;-D;-D Psychickým poruchám a fanatickým ideologiím zdar ;-P 

0/0
8.9.2006 20:33

KaoS

Re: Re: Re: Re: Re: Směšný povyk

Proti žádnýmu Satanovi nebojuju, akorát mě štve, když mě nějakej idealista začne poučovat co mám dělat a přikazovat mi jak mám žít ;-)Rv

0/0
8.9.2006 23:45

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Směšný povyk

A on tě nějaký idealista poučuje co máš dělat ;-D;-D to snad bydlíš asi někde v Iráku, tam snad jenom se barbarům pokoušejí ukázat že existuje i jiný režim než nějaká krvavá diktatura nějakého místního Hitlera.

0/0
9.9.2006 7:02

Coiotus

Zaplať pán bůh!

Děkuju moc za tuto polemiku s obecným míněním o koncertech Madonny! Konečně inteligentní článek, kterejch je mimochodem na iDNES.cz čim dál, tim míň...

0/0
8.9.2006 18:19

holf

Konečně inteligentní komentář

Naprosto souhlasím s panem Buchertem. Jen nechápu některé pisálky, jak dokáží rozebírat svým "kritickým" pohledem Madonnu a její koncert. Prostě to byla show a lidé se bavili. A to přeci šlo.

0/0
8.9.2006 17:08

KaoS

Pěkný příspěvek

Plně s ním souhlasím, jen drobná poznámka Madona s Bonem na jeho akci spolupracovala.

0/0
8.9.2006 14:36

Mik8

intelektuální žvýkání

Buchert by udělal lépe, kdyby Led Zeppelin nezačal poslouchat až po svém intelektuálském žvýkání a tohoto výplodu čtenáře ušetřil. :-/ Hudební kritici mají v tomto případě pravdu.

0/0
8.9.2006 14:02

tappat

taky si

daleko radsi pustim led zeppelin. konkretne album physical graffiti, bo to je jednoznacne nejlepsi rockovy album vsech dob, trebaze je nedoceneny a vi o nem malokdo

0/0
8.9.2006 13:03

regazzi

Re: taky si

R^R^R^ Koukam stejna krevni skupinaR^

0/0
8.9.2006 13:23

Preax

Re: taky si

Vyborny album. A jeste lepsi skupina. Ale ja se spis hlasim k Jethro Tull.

0/0
8.9.2006 14:13

Vítěžslav Jandák Mgr.

Re: taky si

Chlapi, to máte jedno, každá doba má "své" grupy ;-)I já si poslechnu Led se Zelím ;-D, Párply,Sabbathy(jak příznačné k této diskuzi ;-D;-D;-D)apod....

0/0
9.9.2006 3:22

Kristine.Z.Kochanska

Re: Re: taky si

Nejsem sice chlop, ale tohle je též moje. Ještě mám moc ráda maďary, obzvlášť Omegu. Ach jo, zlatý časy, že?

0/0
9.9.2006 13:09

_lu

...

Ja se musim ohradit proti nekterym argumentum v tomto clanku. Mluvit o tom, ze Madonna dela dobrocinnost nebo poukazuje na problemy sveta? Dobrocinnost je soucasti zivota milionu lidi na tomhle svete a znam spousty lidi, kteri venuji vetsi procento ze svych prijmu/ne-li vsechny. A problemy sveta? Na ty preci poukazuje kdejaky zpevak ci zpevacka. Proc tedy vyzdvihovat zrovna Madonnu? Madonna je predne dobra zpevacka, dobra tanecnice, dobra manazerka, obchodnice a az potom, potom matka Tereza...

0/0
8.9.2006 10:19

DedecekHribecek

Re: ...

Máte ten žebříček trochu pomíchaný. Toto pořadí je "Madonna je predne dobra zpevacka, dobra tanecnice, dobra manazerka, obchodnice a az potom, potom matka Tereza..." je nesprávné.

Správnější je zpevacka tanecnice, matka Tereza manazerka, obchodnice. Kdyby byla větší obchodnicí a manžerkou tak chytře vypustí všchny ty kontroverní témata o kříži a kleci. Právě tato témata ji připravují o posluchače a i o zisk.

0/0
8.9.2006 10:49

regazzi

Re: Re: ...

O zisk....;-D;-D;-D;-D;-D Vis vubec o cem mluvis ?;-D;-D;-D

0/0
8.9.2006 13:17

DedecekHribecek

Re: Re: Re: ...

Někteří hlupáci se projevují tím, že místo argumentů produkují smajlíky.

0/0
8.9.2006 14:07

fel_low

Re: ...

Všechno, co je tu napsáno, bych vám odpustil, protože s tím víceméně souhlasím, ale jak jste proboha přišel(přišla) na to, že je dobrá zpěvačka? Kdyby se tahle odrostenka objevila v Superstar, po prvním vystoupení by ji musel Klezla zadupat do podlahy. ;-P Technika zpěvu veškerá žádná, nádechy na nepřijatelných místech, všechno jenom hrudní rejstřík, o bránici ani potuchy...Rv

0/0
8.9.2006 12:55

regazzi

Re: Re: ...

Ale jak je videt, nikomu to 20 let nevadi a jeji business vydelava. O to jde, ne ?

0/0
8.9.2006 13:24

DedecekHribecek

Re: Re: ...

O tom kdo je či není dobrá zpěvačka nerozhoduje klarla ani Vy. O tom rozhodne sama zpěvačka svoji schopností přilíkat lidi.

Madona není zpěvačkou mého srdce ale rozhodně bych ji uznal oslovení dobrá zpěvačka.

0/0
8.9.2006 14:11

Coiotus

Re: ...

Ale v tom článku nešlo o vyzdvihnutí Madonny jako samaritánky, autor píše o tom, že Madonna nemá bejt kritizována za to, že se snaží poukázat na problémy světa jinym, vlastnim způsobem, než třeba Bono... A taky tam autor píše o tom, že církev Madonnu zbytečně pranýřuje za používání některejch symbolů připomínajících výjevy z Bible...to je oč tu běží...

0/0
8.9.2006 18:24

bron

Co to je ten madona?

0/0
8.9.2006 10:10

ant.

Re: Co to je ten madona?

...nějakej zpěvačka..:-)

0/0
8.9.2006 10:34

kraxna

Re: Co to je ten madona?

nějakej fotbalista,co dal gól boží rukou...;-)

0/0
8.9.2006 18:04

Ccecil

Re: Co to je ten madona?

zírám, že někdo má stejný dotaz.....8-o

0/0
9.9.2006 0:11

kasavaros

že by to mělo urážet křesťany? Ani náhodou.

Možná máte pravdu, ale co je pokládáno za urážku a co ne, to je

značně subjektivní a někdy i iracionální. Samozřejmě, že záležitost s

křížem je v jiné rovině, ale řekněte sám: napadlo by vás někdy v první

části minulého století, že slovo Cikán je urážlivé na rozdíl od označení

Rom? A zkuste říci Slovákovi Tót. (Nebo radši ne.)

0/0
8.9.2006 9:35

kasavaros

katolická církev, která zakazuje prezervativy,

Pane Bucherte, nenapadáte touto pasáží urážlivě samu podstatu katolické věrouky?

0/0
8.9.2006 9:24

fel_low

Re: katolická církev, která zakazuje prezervativy,

On to má pan Buchert místy zmatené. Jeho tvrzení je srovnatelné s tím, jako kdyby někdo řekl, že ministerstvo dopravy je zodpovědné za to, že řidiči jsou pokutováni za rychlou jízku, protože MD zakázalo používání antiradarů.:-/

0/0
8.9.2006 12:58

kasavaros

Re: katolická církev, která zakazuje prezervativy,

;-) ;-)

0/0
8.9.2006 13:39

Si0

Re: katolická církev, která zakazuje prezervativy,

Pan Buchert by se měl dovzdělat o tom, co je to "nepřímé zabití" a jaká je jeho závažnost. Zdroj ať si každý najde sám.

0/0
10.9.2006 13:36

Ftipnejj

Proc ?

Proc autor na koncert sel ???

0/0
8.9.2006 9:02

kasavaros

Re: Proc ?

Profesní povinnost?

0/0
8.9.2006 9:25

kasavaros

Re: Proc ?

Protože se nejmenuje kardinál Vlk.

0/0
8.9.2006 9:37

Bouše

Re: Proc ?

To z článku zcela jasně vyplývá - aby si sám udělal obrázek a podělil se o své dojmy se čtenáři. Že se fandou Madonny nakonec nestal, nemění nic na tom, že se pokusil o objektivní pohled na její megashow. R^

0/0
8.9.2006 9:53

bron

Re: Re: Proc ?

Chapu kdyz jde na jeji koncert novinar, ale posilat tam hudebniho kritika?8-o To je jako poslat sefkuchare na exkurzi do MacDonald's...

0/0
8.9.2006 10:18

fel_low

Re: Re: Re: Proc ?

R^;-DR^

0/0
8.9.2006 12:59

Bouše

Re: Re: Re: Proc ?

Kdes byl na to, že Buchert je hudební kritik? 8-o

0/0
8.9.2006 14:21

dykl

....

...mě připadá ten váš článek jako "rádoby intelektuálské žvýkání"..myslel jsem, že máte navíc,... no nevadí,.... 

0/0
8.9.2006 8:38

peprnik

Přitažené za vlasy

Přitažené za vlasy to přirování je, ale jinak se mi líbí názor autora, že mnozí kritici zapomínají, že kritika může být i kladná a hlavně že bych měl kritizovanou osobu nejprve poznat. Madona je stroj na peníze, nejsem jejím fanouškem (má sice pár dobrých písniček), ale, jak řekl autor, Zeppelíni a Purplové je přeci jen jiná a lepší káva.;-)

0/0
8.9.2006 8:18

peprnik

Přitažené za vlasy

Přitažené za vlasy to přirování je, ale jinak se mi líbí, že mnozí kritici zapomínají, že kritika může být i kladná a hlavně že bych měl kritizovanou osobu nejprve poznat. Madona je stroj na peníze, nejsem jejím fanouškem (má sice pár dobrých písniček), ale, jak řekl autor, Zeppelíni a Purplové je přeci jen jiná a lepší káva.;-)

0/0
8.9.2006 8:17

babacek

Autor

srovnává Madonu s bin Ládinem.To jsem nevěděl,že Ládin dělá také nějaká show aby přispěl na léčbu nemocných AIDS.;-)

0/0
8.9.2006 5:43

rasta_vesta

Re: Autor

;-D;-Da co se divis, v CR ste zeme neomezenych blbosti R^

0/0
8.9.2006 5:49

babacek

Re: Re: Autor

Myslím,že trochu křivdíš ta blbost kvete docela dobře i jinde.:-)

0/0
8.9.2006 6:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.