Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tramvaj Porsche zranila při testování dva techniky

Při nehodě nového typu tramvaje Škoda 14T s designem Porsche byli ve středu odpoledne zraněni dva zaměstnanci pražského dopravního podniku. Jeden leží ve vážném stavu na ARO, druhý se zranil jen lehce. Tramvaji zřejmě selhaly brzdy a vykolejila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cirrat

Hehehe

Člověk si na chvíli odskočí z Prahy a nestačí se divit. Po nalezení krátkého prohlášení v dnešní MF Dnes (tj. 13.9.), jsem volala svému známému, který má v těch tramvajkách tak trochu prsty.8-oA tak mi říkal, jak to vlastně tak nějak bylo. Tyhlety dohady mě fakt dost pobavily, řeknu jenom, že fíra poněkud neodhad situaci. O dalším budu ze solidarity držet hubu.;-P

0/0
13.9.2006 18:04

demon3

Re: Hehehe

Áááá, koukam další odpornice.... To ti tý solidarity moc nezbylo !

0/0
13.9.2006 19:29

cirrat

Re: Re: Hehehe

Njn, asi to bude tím, že ty nějterý detaily pobavily spíš mě a ostatním po nich moc není...

Jo a odpornice jsem, nicméně na odbornici si alespoň nehraju "0)

0/0
13.9.2006 20:57

demon3

Re: Re: Re: Hehehe

Potom by asi bylo lepší nic nenaznačovat, nehledě na to že na té záležitosti moc věcí k pobavení není ! Věř odborníkovi... ;-P

0/0
13.9.2006 22:09

šlahoun

BYLY TŘI

ZLOMIL SI  I ČU....,PROTO SE NEMOHLI DOPOČÍTAT.

0/0
10.9.2006 15:03

halalik

Brzdy

Vsadil bych se, ze hned od pristiho tydne zacne cele hejno konstrukteru Porsche ve vsi tichosti intenzivne prezkoumavat konstrukci tramvaje.:-P

0/0
9.9.2006 10:59

demon3

Re: Brzdy

Prozraď mi co mají konstruktéři od Porsche společného s tramvají Škoda!!! ;-D

0/0
9.9.2006 23:17

majkrosoft

Re: Brzdy

jak vydim ze si dost blbej ze to nevys.vzhled tramvaje je od dizajneru persche jinak je to skodovka jako prase

0/0
12.9.2006 11:12

majkrosoft

fotky nehody t14

http://www.dp-arena.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=838&Itemid=45

0/0
8.9.2006 21:27

iMuf

Aspoň k něčemu

jsou nám ti Pražáci dobří. Na nich se to vyzkouší a od příštího roku, kdy se začnou dodávat do Brna, už bude všechno vychytaný ;)

Pánů z DP je mi líto.

Jinak ale škoda, že objednali zrovna tyhle "zgarby". V Německu po Drážďanech, Lipsku i Chemnitzu jezdí krásný nový NP tramvaje - nevíte někdo, co je to za značku?

0/0
8.9.2006 20:53

iMuf

Re: Aspoň k něčemu

... myslím pochopitelně značku a typ těch tramvají, ne co je to NP ;)...

0/0
8.9.2006 22:03

tooktook

Re: Aspoň k něčemu

Co je to "zgarb"? Mně ta tramvaj připomíná spíš piraňu, teda zepředu.

0/0
9.9.2006 12:17

majkrosoft

t 14

cetl sem na foru ze pouzili normalni brzdu a pak nouzovou ale uz bylo pozde,mela se puzit hned ta nouzova brzda (cerveny hribek),pochybuju ze by se ji to stalo samo ze nebrzdila,prece jezdila na barrandov a to je peknej kopecek.buch vy co ti ridici s tou t14 delali.jo a byla to 9112 a ne 9113 jak se hojne rozhlasilo.9113 ceka v plzni az se dopravni podnik rozhodne kam ji soupnout.

0/0
8.9.2006 19:01

Pepola

Tramvaj Porsche zranila při testování dva techniky

V Brně taky vykolejila KT8,která jela 19 km/h a zabila jednoho člověka a několik zranila(na peróně u Hl.nádraží)a kupodivu výhybka i tramvaj byly v naprostém pořádku!!!Jak jinak,že?

0/0
8.9.2006 13:09

Bubly

K nehodě došlo v 16 hodin...

Další blud, obdržel jsem sms již v 11:53 od známého, takže k nehodě došlo ještě dříve.. Fakt by se měli reportéři na iDnesu zamyslet, jestli stojí za to dělat ze sebe blbce pro senzacechtivost...

0/0
7.9.2006 23:47

demon3

Re: K nehodě došlo v 16 hodin...

No asi máš den zpoždění, došlo k tomu opravdu ve středu chvilku po 16.hodině.

0/0
8.9.2006 6:28

Bubly

Re: Re: K nehodě došlo v 16 hodin...

Ano, máš pravdu, ovšem článek je psaný tak, že to vypadá jako nehoda ze 7.9.2006 16:00. Chybí tam slovo "včera" nebo uvést jiné datum..

0/0
8.9.2006 18:50

Bubly

Vozovna Černokostelecká...

Žádám také někoho kompetentního, ať konečně také opraví v článku název Vozovny Černokostelecká na správný název Vozovna Strašnice - to je opravdu do nebe volající, jaké výplody si tu reportéři iDnes mohou dovolit...

0/0
7.9.2006 23:29

demon3

Re: Vozovna Černokostelecká...

Když opravit, tak na Depo Hostivař, protože tam se to opravdu stalo !

0/0
8.9.2006 6:26

hovnoval-

@@

U tramvaji Porsche je problem s vstrikovacimi polopruznymi brzdami. Pokud se do prostoru techto brzd dostane napriklad spadane listi, muze byt vtahnuto do vsakovaciho agregatu u rotoru. Pak uz se muze vpodstate ihned dostat do vstrikovacich brzd.

U starsich modelu tramvaji,ktere stale jezdi, byl problem jiny. Pred par lety pri velke nehode tramvaji v Modranech doslo k problemum se stacionarnimi brzdami, kdyz se spadane listi dostalo do turbohridele. Nove tramvaje nemaji stacionarni brzdy ani turbohridel, ale jak je videt, problemy stale vyreseny nebyly..

0/0
7.9.2006 19:05

demon3

Re: @@

Áááá, pán je odborník.... Už pár let na tramvajích dělam, ale vstřikovací polopružný brzdy, vsakovací agregát, stacionární brzdy ani turbohřídel jsem ještě neobjevil. Asi moc koukáš na hvězdné války!

0/0
7.9.2006 21:20

R-e-a-l

Re: Re: @@

Ty jsi ale jeliman...;-D;-D;-D

0/0
7.9.2006 21:28

Alfons I.

Re: Re: @@

No jo, ale jak to moh chudák tušit, že tu narazí na někoho, kdo tomu fakt rozumí...:-D

0/0
7.9.2006 21:47

Bubly

Re: @@

Ovšem tohle je už fakt moc.. Může někdo kompetentní smazat tento příspěvek do diskuze?? Ten člověk asi neví, že se tu mluví o tramvajích..

0/0
7.9.2006 23:23

Jackdaw001

Re: @@

R^R^R^;-D

0/0
7.9.2006 23:26

Valsidal

Kdyz vidim, jak jezdej tramvajaci v beznym provozu

s "kastanama" za zady, umim si predstavit, jak to rozpalili tady ti pri zkousce. A ted budou svadet vinu na vsechno a vsechny kolem sebe.;-€

0/0
7.9.2006 19:00

demon3

Re: Kdyz vidim, jak jezdej tramvajaci v beznym provozu

Podstatou zkoušek je vyzkoušet chování vozů při všech podmínkách, které mohou v provozu nastat. Takže účinnost brzd se zkouší i při brzdění z relativně vysoké rychlosti.

0/0
7.9.2006 21:25

Pongo

Hrome,

Prahu znám celkem dobře, ale Vozovnu Černokostelecká neznám... Že by nová vozovna v Praze? Stejně jako onehdá psali o železniční nehodě v zastávce Krymská DO centra...

Ale vážně, novináři by si měli povinně ten svůj článek přečíst, protože pak tam mají šílené nelogičnosti.

0/0
7.9.2006 18:58

rom007

Ty brzdy...

... pred asi pul rokem vykolejilo metro na zkusebni jizde ve Zlicine a ridic metra take tvrdil, ze to byly brzdy ...

0/0
7.9.2006 17:04

Alfons I.

Re: Ty brzdy...

Jenže tam to byla jednoznačně chyba fíry - buď usnul, nebo se kochal. To ukázalo vyšetřování vcelku jednoznačně. Brzdy byly v poho.

0/0
7.9.2006 21:41

Karel K.

Re: Re: Ty brzdy...

No, u toho metra se tvrdilo, že šlo o mikrospánek, nebo srdeční slabost. Každopádně se pěkně pod kobereček zahrabalo, že v případě výpadku strojvedoucího měly soupravu zastavit tzv. "skoby," aktivující nouzové brzdění. Skoby sice brzdy spustily, ale zábrzdná vzdálenost nestačila a souprava projela až k dálnici. Čili vysloveně jen chyba strojvedoucího to nebyla.

0/0
8.9.2006 11:22

Alfons I.

Re: Re: Re: Ty brzdy...

To neumím posoudit. Fakt je, že nehodu způsobil fíra. Vozidlo zareagovalo tak, jak mělo (a dokonce ještě lépe, než mělo - normy splnilo s velkou rezervou). Jestli byly skoby ve správné vzdálenosti, to fakt nevím.

0/0
8.9.2006 11:47

volic_plukovnik

Ten odborář

se jmenuje Feigel nebo Feigl?

0/0
7.9.2006 15:41

ŠT /socdem/

Re: Ten odborář

Vratislav Feigel

0/0
7.9.2006 16:31

Thingie

obalec

Housenka obalece vysadila z pantu vrata a zranila dva z nichz tri tezce;-D;-D;-D. Asi se pujdu podivat ven , jestli tam nahodou nejsem. Jak pan redaktor umi z vazne veci udelat naprostou komedii.

0/0
7.9.2006 13:50

danny44

Hlavně ten odborář

Hlavně, že se otiskne výkřik odboráře, proč DP poslal vůz stejného typu (už neřekne že ten touto zkouškou x.krát prošel) na koleje.... Co má vůbec zas... bolševickej soudruh odborář do něčeho takovýho co kecat??????  ;-€ ;-€ (A mimochodem "vozovna Černokostelecká" kde to v Praze je?????) ;-D ;-D 

0/0
7.9.2006 13:40

receptor

Re: Hlavně ten odborář

nevíš kde jsou ústřední dílny DP na Černokostelecké, jezdí tam 7;-D

0/0
7.9.2006 13:43

danny44

Re: Re: Hlavně ten odborář

Ústřední dílny znám velmi dobře, ale nejbližší vozovna (tj. "garáž" odkud se vypravujou tramvaje na linky) je na Starostrašnický.... 

0/0
7.9.2006 14:26

boskooov

Re: Hlavně ten odborář

Ja se divim, ze soudruh odborar rovnou celemu DP nezastavil provoz ;-D Dle zakona na to ma pravo ;-€Rv

0/0
7.9.2006 13:49

kolyvanov

Zase me nevychazijou pocty

Takze "jeden" ma prerazene obe nohy (dokonce mu hrozi amputace obou)" a posleze se dozvime, ze "ma zlomenou pravou nohu, levou lopatku a tri zebra"... Takze pravou ma zlomenou a levou teda prerazenou..?

0/0
7.9.2006 13:33

kolyvanov

Re: Zase me nevychazijou pocty

no, mozna ty pocty nevychazijou MNE...

0/0
7.9.2006 13:33

Michal001

Tak co mu vlastně je?

Má zlomený obě nohy, nebo nohu rameno a žebra? Nebo je to anatomický unikát a loatka a žebra jsou u něj součástí nohy? Čte to redaktor po sobě vůbec? A umí vůbec číst?

0/0
7.9.2006 13:32

kolyvanov

Re: Tak co mu vlastně je?

Vida, dalsi co se nedopocital:-)

0/0
7.9.2006 13:33

regazzi

Re: Tak co mu vlastně je?

V DP pracuji jen mutanti.

0/0
7.9.2006 13:49

sfw

Re: Tak co mu vlastně je?

no má zlomené obě a z nich tu pravou přece8-o

0/0
7.9.2006 14:06

Chytrakz hospody

Tramvaj zvaná Porsche

Jo, jo, kdysi jsme byli výrobci tramvají a naše krabice jezdily v mnoha městech po celé zeměguli. Díky privitazici jsme vyklidili trh. Nehoda je trestem božím.

0/0
7.9.2006 13:29

regazzi

Re: Tramvaj zvaná Porsche

Rikali v hospode , jo?

0/0
7.9.2006 13:50

BořekŠikula

Re: Tramvaj zvaná Porsche

Jo, a byly tak těžký, že ničily koleje a v Drážďanech jim říkali Dubčekova pomsta.

0/0
7.9.2006 15:09

petyo

Re: Tramvaj zvaná Porsche

Čteš i článek nebo jen nadpis, chytráku? Jedná se o tramvaj Škoda 14T s designem Porsche. 

0/0
7.9.2006 16:30

butch2

no a co?

hlavne ze me se nic nestalo a stejnak se me vevnitr moc nelibi

0/0
7.9.2006 13:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.