Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lysí teroristé

Národní odpor je naše nejnebezpečnější neonacistická organizace, se kterou sympatizuje snad osm set tuzemských neonácků. Má stejně jako fotbaloví hooligans tvrdé jádro. Jádro Národního odporu - ti nejtlustší a nejlysejší, co hajlují nejvýše - požádalo prezidenta republiky, aby dovolil bojovat v případné válce islámských států proti Izraeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zurik

JXD

Nevim proc vubec iDnes uverejnuje slinty tohohle clovicka?? Jeste jsem od nej necetl kloudny clanek, ci kloudne vyjadreni nazoru! Vzdycky jsou to takovy plky, ze se to ani neda cist (Y)

0/0
5.9.2006 14:17

Leczo

Skins

dělají gesta, Xaver dělá gesta. Vrána k vráně.

0/0
4.9.2006 9:38

Hans59

JXD opět na chvilku procitl

i když se typově blíží k anarchistům, nepamatuji, že by vystupoval proti náckům, když to dělali anarchisté , alespoň slovně kdyby je podpořil,alespoň proti policii, která nácky ochraňovala. Teď jde o Židy, a hleďme: JXD se to dotklo. Když jde o ostatní, tak neva!?

Přáním, aby došlo k nějaké střelbě zašel dál, než anarchisté, to už z něho mluví bezpečně koks, čímž opět se blíží k anarchistům, ale tentokrát odněkud zleva, což je teda nářez.

A opět připomínám nakladačku od sokolovských ciganských bří Oračkových, kde vůbec hrdinou nebyl, jako tady.

Přát si střelbu může jenom hňup a tím asi i je. Šefredaktor musí být taky hlava vymaštěná, všecky slinty přece nejde zveřejňovat a přibližovat myšlenky o řežbě zase blíž k uskutečnění. Alespoň by se toho neměla ujímat MFD.

0/0
4.9.2006 8:51

Hans59

Re: JXD opět na chvilku procitl

Myslím, že i Židi mají povinnost se ozvat proti náckům dřív, než se to začne týkat jich.

0/0
4.9.2006 8:54

RodoDendron

I když jxd nemusím, za tento článek mu tleskám

Lidi, necháme se vydírat několika tupci? Co na to policie a státní zástupcové? Jakto, že už nekonají?

0/0
3.9.2006 18:39

babacek

J.X.D.

Tentokrát se to moc nepovedlo,ale snad příště to bude lepší i když určitý smysl to dává.

0/0
3.9.2006 16:26

VIk123456789

zkouska preziti

Co takhle pro zacatek, jenom zkusit rok bez alkoholu a veproveho, kdyz uz chteji slouzit v muslimske armade

0/0
3.9.2006 0:12

babacek

Re: zkouska preziti

Dobrý nápad.

0/0
3.9.2006 16:24

tonicekXXL

Kdyby byli takoví hrdinové jak prohlašují,

a záleželo jim na pořádku v Čechách,tak půjdou udělat pořádek na E55.Jenže tam by je pasáci seřezali že by se zadělali až za ušima.

0/0
2.9.2006 13:11

pancho10

Re: Kdyby byli takoví hrdinové jak prohlašují,

Jistě tam je prostoru pro chranu rasy.;-)Hej lysáci makejte na E 55 tam se kerví ta vaše rasa .Tak s tím něco dělejte.;-D

0/0
2.9.2006 13:22

Auggiecz

Re: Re: Kdyby byli takoví hrdinové jak prohlašují,

To to budou muset asi nejdřív protřídit a vybrat z těch holek Češky ;-D

0/0
2.9.2006 13:43

_Aleister_

Re: Kdyby byli takoví hrdinové jak prohlašují,

co blázníš tam jezdí nadržení Němci, árijci, ne? buď rád, že tady nechají své prachy a snad i geny. :-)

0/0
2.9.2006 20:05

babacek

Re: Kdyby byli takoví hrdinové jak prohlašují,

Já bych jim fandil kdyby šli dělat pořádek do Chánova a podobných lokalit!To by mělo alespoň smysl.

0/0
3.9.2006 16:27

oZZZo

DÍKY JXD

Neznám nic lepšího než najít v sobotu ráno článek JXD díky JirkoR^

0/0
2.9.2006 11:26

Lemaxik

Re: DÍKY JXD

taky jedes sneku? tak preji stastne umyvani zadku muslimum!  k nicemu vas totiz ani nepusti, natoz ke zbranim troubo, nemas znalosti asi jak vidim!(Y)Rv

0/0
2.9.2006 11:30

oZZZo

Re: Re: DÍKY JXD

Já nikam nejedu já zůstávám tady s JXD tatare>-

0/0
2.9.2006 11:56

Austin@Power

Re: Re: DÍKY JXD

?

0/0
2.9.2006 13:47

Lemaxik

ovsem proc nesou jmeno narodni odpor?

jsem nevedel ze nas nekdo vojensky utlacuje aby vznikl narodni odpor, jinak to musim brat jako narodni odpor islamu v cesku! No jeste ze jsou tak vypatlani, ale do toho Iranu bychom je mohli poslat na statni utraty a stim ze se uz nebudou vracet!:-DRv(Y)

0/0
2.9.2006 11:04

babacek

Re: ovsem proc nesou jmeno narodni odpor?

To je jednoduché.Národu jsou odporní.;-D

0/0
3.9.2006 16:29

RodoDendron

Re: Re: ovsem proc nesou jmeno narodni odpor?

R^;-D;-D;-D

0/0
3.9.2006 18:40

uberevropa

souhlas

Naprosto souhlasim s pisatelem......take doufam, ze vyhrozovani ceskemu obyvatelstvu teroristickym utekem nezustane u policie bez povsimnuti....Tato skupina lidi je na uskutecneni podobne akce pomatena dost.Jsem zvedav jestli pujdou jeste dal a budou na nasem uzemi Arabum pomahat treba i s distrubuci heroinu.

0/0
2.9.2006 10:39

teda.nevim

e?

víte, mne zaráží jedna věc na těch náccích, vadí jim barva pleti a asi taky tak trochu jiná víra ( židi v našich končinách jsou bílí jak jsem si nedávno všiml v tv ;-) ) , a přesto jsou schopni, když jsou to tak velcí bojovníci, jít bojovat-alespoň to tak prezentují- po boku barevných. Jestli by si tenhle národní odpor neměl udělat tak trochu jasno kdo je jeho nepřítel, v tuto chvíli spíš působí jako parta nudících se fracků, kteří bojují proti všem a všemu, jak se jim to hodí. Není to divný ? Jo a doplnil bych ještě důvod holé hlavy v mém případě : je to praktické a levné.8-o

0/0
2.9.2006 9:56

Auggiecz

Re: e?

No...nediv se, když se nenosí na té holé hlavičce v zimě kulich a v létě aspoň kšiltovka, či jiná pokrývka hlavy, tak ty změny teplot nepříznivě působí na obsah (tedy za předpokladu, že tam někdy nějaký byl ;-))

Na Židech jim nevadí víra (jednako o ní nic nevědí a jednak ani jejich učebnicovej soukmenovc Áda nevyvražďoval podle víry), ale tzv. "podřadná rasa", která má být zástěrkou neuvěřitelné hrůzy, ktreou už ani sami nedovedou racionálně vysvětlit.;-)

0/0
2.9.2006 10:03

Imperator_rex

Re: Re: e?

Nackum nevadi jenom jejich podradna rasa, to je jen jeden z duvodu. Kdyby to bylo jen toto, tak musi bojovat stejne horlive i proti trebas cinanum ;-)  Ten hlavni duvod, proc jsou zidi nenavideni jiz po tisice let je ten, ze tento narod vetsinou jen tyje z krve a potu obycejnych lidi, nevytvari zadne hmotne statky, jen si pomoci penez kupuji moc a ovladaji nase zivoty, stejne jako ovladaji vetsinu vlad po celem svete a jako mor zamoruje celou planetu.  P.S...skvelej vtip...vite jakej je rozdil mezi zidem a zidli? Ze zidli se nedela mejdlo ;-D;-D

0/0
2.9.2006 11:00

crabath

Re: Re: Re: e?

ty jses proste takovy typicky prase pravdepodobne priznivec prave diskutovaneho nar odporu

0/0
2.9.2006 13:05

Auggiecz

Re: Re: Re: e?

Tohle nemá cenu komentovat

0/0
2.9.2006 13:05

hypertornado

Re: Re: Re: e?

Máš skvělej smysl pro humor. Nevyhodil tě taky jako Adolfa nějakej žid od přijímaček? Ale jinak s tebou souhlasim, že když ty židy postřílíme, tak už žádný "hodnoty" nevytvořej. :-(

0/0
2.9.2006 13:07

pancho10

Re: e?

Máš pravdu to jsem nikdy nepochopil jak nacisti-češi kteří inklinují k fašiszmu jako vzoru tak se zastávají,,nečisté rasy,,.Asi jim v těch vypitých mozcích zbylo jen že Žid je špatný a kdo je proti je IN.Jinak bych to viděl spíše na ultralevici bouřící se všemu co je demokratické.Ale potom anarchisti jsou vlastně pravičáci;-)když nesnáší nacisty.Je to ale blázinec a nebo jenom přeměna pojmů a významu?Čert ví.;-)

0/0
2.9.2006 10:08

staubein

Re: Re: e?

No ono to v podstate tak je, kdyz si vezmes aspekty ktere odlisuji levici a pravici tak mi vychazi ze nacci jsou ultralevicaci a anarchysti ultrapravicaci (napr. levicovy pojem cloveka je, ze clovek je nesamostatny a musi byt nekdo nad nim kdo se o nej postara (Ada nebo jim podobni kteri se "starali a chranili svuj narod") a pravicovy pohled je, ze clovek se ma postarat primarne sam o sebe, cimz prospeje vsem (anarchisti - extremni pravice, kazdy si dela co chce (stara se o sebe, nezasahuje do svobod jinych....))). On se sam Hitler choval levicove:( .

0/0
2.9.2006 10:58

Imperator_rex

Re: Re: Re: e?

Nesmysl. Levicova a pravicova terminologie je zalozena na vlastnictvi kapitalu. Levice chce, aby kapital vlastnil cely lid, kdezto pravice jej dava do rukou burzoazii. Ultralevici muzeme chapat kuprikladu vedecky komunismus...tj. vse je vsech...coz je nesmysl...A ultrapravici bylo puvodne mysleno to, ze vlastnictvi statu bude uplne vylouceno, ze mu zustane jen kontrolni fuknce. Tudiz oznaceni nacku jako ultrapravice ci kdejakych socek ultralevice  je celkove nepresne.

0/0
2.9.2006 11:05

crabath

Re: Re: Re: Re: e?

a koukam, ze tady jses taky - tvoje vysvetleni pravice a levice je jako vystrizene z prirucky marxismu..konecne mezi ultralevici a ultrapravici je rozdil v xenofobii - jinak ekonomicky je to stejne naivni banda nevzdelancu

0/0
2.9.2006 13:08

Imperator_rex

Re: e?

Vsak to se da vysvetlit lehce...nepritel nepritele je pritel ;-D  Ale taky to nechapu...mnohem radsi bych mel v Cesku 10 procent zidu nez 10 procent nakej pricmoudliku :-/

0/0
2.9.2006 10:52

EWCZ+

Re: Re: e?

Jojo, takzvany obkrocny internacionalismus. A s temi procenty - tedy nejasam ani nad jednim.

0/0
2.9.2006 12:51

Anakin77

Ano

To je asi poprvé, co s JXD souhlasím ...

0/0
2.9.2006 9:42

Auggiecz

Re: Ano

No jo, dneska to má hlavu i patu ;-D

0/0
2.9.2006 10:03

freak2

...

To je zase blábol.;-D

0/0
2.9.2006 8:56

Austin@Power

Re: ...

?

0/0
2.9.2006 13:38

památkář

Re: ...

Myslíš? A napsal jsi něco rozumnějšího k danému tématu? Rád bych si to přečetl.

0/0
2.9.2006 13:48

majewski

To funguje

Tyhle chasníci každý zvlášť, pokud je zesměšníte, tak přestanou. Jejich ego je nízké, proto se sdružují. Nedávno běžela v telce pěkná kampaň proti náckům a myslím si, že byla hodně úspěšná. Horší bude až bolševici založí novou SSM. To bude mnohem méně agresivní ale o to více účinné a pro společnost zničující !!!

0/0
2.9.2006 8:23

mimac13

JXD

Prestoze J. Dolezala zrovna moc nemusim tentokrat svym clankem mile prekvapilR^

0/0
2.9.2006 8:09

Todd Bertuzzzi

Jo to hulič trefil

;-DR^R^R^

0/0
2.9.2006 8:05

pancho10

kromě šaškáren se službou v íránské armádě

R^ Jako vždy dobrý článek na sobotu.

0/0
2.9.2006 6:54

Péťa.

JXD

K tomu nemám slov. Nastrčená figurka režimu, která se svým jakoby neformálním článkem snaží prosazovat oficiální, předepsaný názor.

Stačí zlikvidovat (nebo alespoň likvidovat - zabývat se jimi) problémy ve společnosti kritizované Národním odporem a jeho existence se logicky stane zbytečnou.

0/0
2.9.2006 2:12

Clar

Re: JXD

Já zas nemám slov k tomu tvýmu blábolu Rv

0/0
2.9.2006 2:52

Auggiecz

Re: JXD

Tak to by měli začát sami se sebou...

0/0
2.9.2006 9:56

RJJ

Re: JXD

Curva, v tak krátkém článku vyjádřit takovou zhovadilostRv, to chce talent.

Jak psal výše, totální blábol:-/, chlape, chce to teplou stedenou a do klece;-D

0/0
2.9.2006 11:41

h@luzak

Brrr...

Bojím se, aby mi nevypadaly všechny vlasy a neztloustl jsem. Potom bych byl podle JXD zřejmě příkladným neonacistou ("ti nejtlustší a nejlysejší") - bez ohledu na mé názory (do kterých mimochodem nikomu nic není) a bez ohledu na činy (ty již nejsou soukromé, zvlášť omezují-li svobody druhých). Bojím se, že takovéto články postupně vytvářejí atmosféru, kdy lidé budou posuzováni na základě sekundárních znaků, které však nemusejí být určující (tj. někteří holohlavci mohou být nacisté, někteří jsou holohlaví kvůli chemoterapii, někteří prostě proto, že jim vypadaly vlasy z jiného důvodu).Děkuji, pane JXD, za klasický normalizační článek. Našel jsem si stránky, s tematikou související (především stránky Národního odporu). O hrozbě terorismu jsem nic nenašel, i když se ten web zdá být obsáhlý a aktualizovaný.

Obecně jsem proti útočení. Tedy proti útočení na Izrael, na Libanon i na demonstranty. Svobodu slova a shromažďování si musíme uchránit. Jinak se jednou probudíme v okovech.

0/0
2.9.2006 1:53

Yaroukh

Re: Brrr...

uz se zase chtas na zminku o plesaty hlave a zase ti pri tom unika obsah

0/0
2.9.2006 2:07

Clar

Re: Brrr...

Svobodu slova a shromažďování určitě. ALE svobodu shromažďování ozbrojenejch, společensky velmi nebezpečnejch lidí? Na vlastní oči jsem několikrát (!!!) viděl útok těhlech zmetků na naprosto neškodný lidi... Zajímalo by mě, co bys říkal, kdyby skopali a ztloukli boxerem například tvojí těhotnou dceru...

0/0
2.9.2006 2:57

h@luzak

Re: Re: Brrr...

Mluvím o demonstrování, ne o nebezpečných útočnících. Obávám se, že se mi snažíte podstrčit něco, co jsem nenapsal.

0/0
2.9.2006 10:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.