- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To že se měří rychlost na místech k tomu vhodných není žádná prevence, ale buzerace, protože policie vyhledává místa, kde se nejlépe schovat. Rychlost přispívá úmrtím na silnici 12%, ale je to způsob, jak vydělat peníze navíc. Typická ukázka je Podolí, kde se měří několik set metrů před přechodem, který je navíc se semafory, ale dá se tam hezky schovat do křoví.
To delal uz Gross. Zmenil kriteria pro trestny cin a helemese - najednou jich ubylo a ze Stanika byl skvely ministr vnitra. A tyhle statistiky jsou delany stejnym zpusobem.
... to myslis vazne? kdyz nazves jablka hruskama tak jablek ubude, ale pocet mrtvich nijak neprejmenujes ...
Bublan nastudoval nejakou prirucku od Goeblse?
Bodový systém
Nevím, jestli je rozumné vůbec připustit variantu oprav takového nesmyslu. Tento zákon je od základu a dovolím si tvrdit ve svých principech natolik špatný, že se nevyplatí ho opravovat. Budeme se topit v návrzích a novelách, které budou postaveny na prohnilých základech. Cílem bodového systému má být snížení počtu nehod, ne snížení rychlosti a plynulosti provozu.
Značení na našich silnicích
Značení je velký problém, který se měl vyřešit dříve, než se zavedl nový zákon. Dopravní značení je u nás neodborné a je velmi těžké si představit, že stejní lidé, kteří vytvořili tisíce paskvilních omezení, budou nyní po sobě provádět audity. Vytvořit kvalitní rozpis rychlostí a omezení je velmi složité a vyžaduje to obrovské zkušenosti, bohužel někteří lidé, kteří mají na starosti dopravní značení nejsou schopni odhalit ani základní chyby, natož aby byli schopni vnímat drobné nuance např. použitého povrchu, nerovnosti, směru světla nebo posouzení nebezpečnosti úseku z hlediska okolí a vyhodnocení variant a závažnosti potencionálních nehod.
Nj, ještě chvíli bude trochu řevu, nadávání, že všichni přijdou o řidičáky... pak o ně přijdou hovada, slušní řidiči si oddechnou a bude klid.
To je zase demagogie? Umění je vytvořit zákony a umístit značení tak, aby byla zvíšena bezpečnost, zachránit životy a při tom nezastavit dopravu. To umí každej vůl zakazat auta pod sankcí trestu smrti a pak se předvádět, jaký je odborník. Dělá se mi z té propagandy opravdu na blití Uvidíte v září, se z té zácpy nakonec paradoxně všichni posereme!
...vsak novy zakon je cestou k tomu co by jste si pral. O demagogii se tu snazite vy. Zakaz aut a zprisneni zakonu absolutne neni to same. Navic 76 zivotu je uspech ... co kdyz jeden z nich jste zrovna vy....?
Moc prosím policisty, aby místo kontroly pružnosti obvazu v lékárničce také kontrolovali povinnou výbavu kol.Není nic horšího, než za šera potkat nesvítící kolo.
Naprostý souhlas, a taky by měli pokutovat cyklisty, kteří se nechovají podle pravidel a samozřejmě i řidiče, kteří ohrožují cyklisty.
Vedení cyklotras by, ale mělo být takové, aby po nich bylo možno opravdu na kole jezdit. Bohužel ti, kdo o cyklotrasách rozhodují, tak na kole evidentně nejezdí, jinak by to nemohlo vypadat tak, jak to vypadá.