Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Luxová: Odstoupit by měli všichni, nejen Kalousek

Manželka nejvýraznějšího polistopadového šéfa KDU-ČSL Josefa Luxe Věra pokládá snahu Miroslava Kalouska jít do koalice s ČSSD s podporou komunistů za neospravedlnitelnou. Je členkou KDU-ČSL a jeho krok ji rozzlobil. "Je třeba odvolat celé vedení," řekla v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sarka-3

Není vám hanba, paní Luxová ?

Vždyť váš manžel se choval úplně stejně, slušně se tomu říká pragmaticky. Ve skutečnosti se neštítil dát se do spolku s kýmkoliv, pokud mu s toho plynul jakýkolv zisk. To, že již zemřel, nenamená, že jeho slizská a úskočná rozhodnutí jsou zapomenuta. Najednou to je čestný a pravověrný politik ? Klid jeho duši, ale jeho politická "obratnost", rozuměj vyčůranost,  je zřejmě příkladem i pro jeho následovníky. Divím se, že máte tu drzost útočit na lidi, kteří se chovají stejně jako váš manžel. Kázat vodu a pít víno, to vystihuje morálku i skutečný život lidí, kteří vyznávají váš politický a zřejmě i osobní názor .

0/0
4.9.2006 12:31

nikerer

ach jo

Proč se tady vůbec s váma hádám? Vždyť stejně nikoho nepřesvědčím. Každý fanaticky věří ve svou pravdu a druhé neposlouchá. Ani se nepokusí zamyslet nad cizím názorem, pořád jen papouškuje svou pravdu. A vůbec si neuvědomuje, že to není jeho pravda. Že to je cizí lež, kterou mu obratní manipulátoři veřejného mínění v médiích naimplantovali do vymytého mozku.

Vždyť my bychom nebýt těch idiotů ve vedení stran mohli být docela dobří kámoši. Protože nám "obyčejným" a "slušným" lidem jde přece všem o totéž. Proč se tedy navzájem bijem za druhé?

0/0
30.8.2006 19:54

kája1970

Luxová: Odstoupit by měli všichni, nejen Kalousek

správně, nejdřív odstoupit od zdi na jeden krok a pak zavelet popravčí četě a ten dobytek postřílet...R^

0/0
30.8.2006 18:18

Bouše

Had na tři - Lux  :-/

0/0
30.8.2006 17:20

Si0

Re: Had na tři - Lux :-/

Tvůj vlastní patent nebos to opsal?

0/0
30.8.2006 17:23

Bouše

Re: Re: Had na tři - Lux :-/

To se za Klausových vlád říkalo ;-)

0/0
30.8.2006 17:26

Si0

Re: Re: Re: Had na tři - Lux :-/

Aha, já jen jestli ty sám nemáš tak squělé nápady. Takže plagiátor, dobrá.

0/0
30.8.2006 17:29

Bouše

Re: Re: Re: Re: Had na tři - Lux :-/

Náhodou už je to pěkně dlouho, mohl bys ocenit, že jsem si na to vzpomněl. ;-)

0/0
30.8.2006 17:34

Si0

Re: Re: Re: Re: Re: Had na tři - Lux :-/

Já bych spíš ocenil něco originálního, inteligentního a pozitivního a ne papouškovat blbiny.

0/0
30.8.2006 17:40

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Had na tři - Lux :-/

Já mám rád kondenzáty, tady ten vystihuje vše. :-/

0/0
30.8.2006 17:43

Si0

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Had na tři - Lux :-/

Vystihuje akorát tvoji omezenost.

0/0
30.8.2006 17:51

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Had na tři - Lux :-/

On ten přívlastek nedostal Lux jen tak pro nic za nic. A chceš-li něco originálního, tak si přečti výroky bývalého poslance za KDU pana Tolnera, ačkoliv ty nejsou ani tak originální, jako hezky všeobecně popisné.

0/0
30.8.2006 18:24

Si0

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Had na tři - Lux :-/

Jasně, že ne. Hajzlové ho potřebovali očernit a lid primitivní jim to sežral. Tollnera neznáš a nesháš mu ani po špičky.

0/0
30.8.2006 18:34

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Had na tři - Lux :-/

Proč si myslíš, že toho pána neznám?8-o;-D

0/0
30.8.2006 18:38

Si0

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Had na tři - Lux :-/

Protože jinak bys o něm psal objektivněji, pokud sám nemáš charakterovou vadu.

0/0
30.8.2006 18:50

mockoz

mě pan lux nechybí

nechyběla by mi ani klidná síla celé KDU-ČSL na politickém kolbišti

celé středové spektrum naší politiky by mi nechybělo

k fungující demokracii stačí hegemonie dvou stran

myslím tím jednu konzervativně pravicovou a druhou liberálně pravicovou

0/0
30.8.2006 17:13

Si0

Re: mě pan lux nechybí

To by mě zajímala ta konzervativní pravicovost bez křesťanských hodnot. V celé Evropě ji nějak nevidím.

0/0
30.8.2006 17:25

Swazack!

Re: Re: mě pan lux nechybí

kde je psáno že křesťanské hodnoty musí prosazovat křesťané? To nemohou být prosazovány ateisty? nejsi náhodou křestan? slyšim tě smrdět i z počítače......

0/0
30.8.2006 18:08

Si0

Re: Re: Re: mě pan lux nechybí

Kde je psáno, že by je měli prosazovat jen křesťané? Ty si myslíš, že podmínkou členství v KDU je být křesťanem? Proč by křesťanské hodnoty nemohli prosazovat křesťané? A nejsi náhodou sprosťák?

0/0
30.8.2006 18:14

Ccecil

Vždy, když se ods něco nedaří...

Vždy, když se ods něco nedaří, mohou za to lidovci a ti druzí. Když se v koalici ODS něco podařilo, byla to pouze jejich zásluha.

Topolánek už dávno mohl mít vládu s dvěma koaličními partnery. Ikdyž by nedostala důvěru, bylo by to mnohem lepší než to co je teď. A protože je opět potřeba najít viníka, můžou za to lidovci. Jak originální.

0/0
30.8.2006 16:02

Pan Navratil

Re: Vždy, když se ods něco nedaří...

Slizci hadi, to jste vždy. Nakonec za to vaše paktovani s komoušama může topolanek a klaus, žejo.

0/0
30.8.2006 16:24

Ccecil

Re: Re: Vždy, když se ods něco nedaří...

praskni vztekem

0/0
30.8.2006 17:16

Si0

Re: Re: Vždy, když se ods něco nedaří...

Ty hady sis vymyslel sám nebo jsi to už od někoho slyšel?

0/0
30.8.2006 17:23

cernoprdelnik

Re: Re: Re: Vždy, když se ods něco nedaří...

Už jseš trapnej !! Připadáš mi jak kříženec katolíka a jehovisty ;-O. Příjmi můj nick. Tobě sedí víc.

0/0
31.8.2006 8:15

nikerer

Re: Re: Vždy, když se ods něco nedaří...

Lidovci se nikdy s komunistama nepaktovali (ani za komunismu, pouze komunisti dosazení do vedení strany plnili svoji úlohu) a paktovat nikdy nebudou!! Když se o to někdo pokusí, tak okamžitě skončí, to jsme viděli.

Takže to otřepané nepravdivé klišé si nech pro sebe, nikdo tě neposlouchá.

0/0
30.8.2006 20:14

zrusksc

Lux nebyl jiný než Kalousek,

stejný intrikán.U lidovců si člověk nevybereRv

0/0
30.8.2006 15:18

Si0

Re: Lux nebyl jiný než Kalousek,

Dej link na svou fotku, ať vidíme, jak vypadá opravdu nejčestnější člověk ve státě.

0/0
30.8.2006 17:22

analytik.cz

koryta hejbejte se

mám na to velmi prostý názor, nikomu z KDU do teď nevadilo, že KDU byla v koalici s ČSSD, která si prosazovala své s komunisty( neziskové nemocnice, zákoník práce). Teď to nějakým lidovcům začlo vadit? Podle mě šlo jen o vnitrostranický boj, kdy se Brňáci chtějí prosadit více do vedení na úkor Jihočechů. O nějakou zásadovost v KDU nešlo, krok Kalouska, kterému byly slíbeny úpravy třeba zákona o neziskových nemocnicích byl logický.Rv

0/0
30.8.2006 14:32

Honza_J

Re: koryta hejbejte se

Mě o koryto nejde, ale politika vedená panem Kalouskem se mi příčila a proto jsem se také ozval.

0/0
30.8.2006 15:18

Si0

Re: koryta hejbejte se

Ty máš taky možnost usilovat o koryto, jako kdokoliv jiný, ale asi by tě z něj rychle hnali, tak jen závidíš.

0/0
30.8.2006 17:20

nikerer

Re: koryta hejbejte se

Ale vadilo a moc. Taky se proti tomu hlasitě ohrazovali. Mockrát.

Jenže předčasné volby už jednou na triku měli a že by je za to někdo pochválil, to ne. Tak teď to skusili tu chvilku do voleb vydržet, aby zas nebyli za podrazáky.

Ale vám se člověk nezavděčí. Když položí vládu, je podrazák, když ji nepoloží je spoluviník.

0/0
30.8.2006 20:17

zberanek

KDU-ČSL

Někteří politici KDU-ČSL vysvětlují svoji politiku "kam vítr, tam plášť" jako nutnost KDU-ČSL a dokonce jako schopnost jejich politiků prosadit zájmy slušných lidí. Protože KDU-ČSL volí asi osm procent voličů, ostatní lidé v ČR jsou zřejmě samí neslušní. V období roků 1948-1989 byli lidovci společně s komunisty u moci, zřejmě opět prosazovali zájmy slušných lidí.

0/0
30.8.2006 14:28

nikerer

Re: KDU-ČSL

Za komunismu byli u moci pouze komunisti. Ať už ti v KSČ nebo ti dosazení estébáci v čele ČSL. Ale členská základna byla vždy katolická a proto protikomunistická. A nikdy nekolaborovala!! Naprostá většina pronásledovaných lidí za komunismu byla věřících. O těch zneuznaných komunistech z Charty77 mi nemluvte. Reálně pronásledovaní byli téměř bez výjimky věřící lidé. Být v ČSL byla vstupenka do problémů, nikoliv k moci, ty naivko.

0/0
30.8.2006 14:32

PepaVonDepo

Re: Re: KDU-ČSL

A přesně toho si byl bratr Jiří Paroubek vědom a v rámci svého protikomunistického odboje se stal členem, že?

A teď ještě tu o tom drakovi ...

0/0
30.8.2006 14:34

Ccecil

Re: Re: Re: KDU-ČSL

máš v tom hochu hokej. Paroubek byl u socialistů.

0/0
30.8.2006 15:53

farous

A co si křesťani stěžujou?

Pokud jsou opravdu věřící, tak mají přijímat boží vůli a né furt remcat!

0/0
30.8.2006 15:19

nikerer

Re: A co si křesťani stěžujou?

jo, takový ateista jako ty, bude křesťanům radit, jací mají být. A jakpak to víš, když o tom nic nevíš? Jože tě to učili ve škole komunisti? Aha, tak to určitě přesně víš, jací mají křesťané být.

0/0
30.8.2006 19:47

farous

A vy jste křesťan?

Spíš vodhaduju, že komunista! Soudruh se soudruhem si přece automaticky tyká. A jinak nepotřebuju vědět, jací křesťani jsou, protože to dávno vím. Jó je mezi nimi pár vyjímek, ale to asi jako mezi každou skupinou se najde pár vyjímek. Ale většinou ten co to řve do světa bejvá pěkná svině  a než zareaguješ, tak si řekni jedno přísloví: Potrefená husa se vždycky ozve.

0/0
4.9.2006 19:52

Swazack!

Re: Re: KDU-ČSL

Mě babička (z jižní moravy) vždycky povídala jak počestní a slušní katolíci za druhé světové u nádraží stáli v řadách a tleskali když židy odváděli na transport. halt ta morálka se nezapře.

a jako bonus říkanka kterou se jako malá učila v kostele:

Od toho sem žid, abych šidil lid. Od toho jsem křesťan abych žida trestal! :)

0/0
30.8.2006 16:34

Si0

Re: Re: Re: KDU-ČSL

Proč nám to vlastně vykládáš? Pochybuji, že někdo z této diskuse u toho byl a má s tím něco společného.

0/0
30.8.2006 17:19

Swazack!

Re: Re: Re: Re: KDU-ČSL

To je reakce na příspěvek kde se někdo snaží tvrdit jací jsou to vlastně chudáčkové, čestní, nekolaborující a nevím co ještě.

Už víš proč to vykládám nebo to potřebuješ zopakovat? Ono je občas dobré když člověk čte něčí reakci si zjistit na co že to vlastně reaguje :/

0/0
30.8.2006 18:06

Si0

Re: Re: Re: Re: Re: KDU-ČSL

Ne, nevím, proč mícháš doby minulé, v nichž jsme skoro nikdo nežili, s dneškem.

0/0
30.8.2006 18:19

nikerer

Re: Re: Re: KDU-ČSL

No něco to o tvé babičce a tobě vypovídá. Takových rádobykřesťanů se občas najde.

0/0
30.8.2006 19:49

PepaVonDepo

He he

a vzpomínáte, jak se had Lux dovedl dohodnout s každým? Od Klause po odbory? Ten by jistě dneska ruku v ruce s Paroubkem vládnul s podporou komoušů a ještě by se oháněl legitimitou Národní fronty.

0/0
30.8.2006 14:26

svarak z krabicoveho vina

Re: He he

Jak se ti kope do mrtvoly?Rv

0/0
30.8.2006 14:43

PepaVonDepo

Re: Re: He he

To, že někdo umřel není důvod okolo něho kreslit růžovou auru. Stejně jako to neděláme v případě Lenina, Stalina, Hitlera, Gottwalda a dalších.

0/0
30.8.2006 14:46

ToddBertuzzi

Re: Re: Re: He he

R^R^R^R^

0/0
30.8.2006 14:53

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: He he

Srovnáváš demokratického Luxe s Hitlerem a Gottwaldem?

0/0
30.8.2006 14:54

PepaVonDepo

Re: Re: Re: Re: He he

Tak ještě jednou - to, že o někom napíšeš, že je demokratický a mrtvola, z něho ještě nedělá křišťálově čistého a morálního politika.

0/0
30.8.2006 15:02

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: Re: Re: He he

To netvrdím. Jen mi přijde ubohé kopat do člověka, který jen pragmaticky vedl středovou stranu. Lux se nikdy nezpronevěřil volebním slibům ani programu strany (na rozdíl od VŠECH špiček současných parlamentních stran (SZ zatím nepočítám)). To, že "namydlil" schody zprofanované ODS v roce 1997 z něj nedělá křiváka  a hada. Já si tu dobu dobře pamatuju a ODS, ačkoliv jsem ji v té době volil, jsem měl plné zuby. Chovala se podobně nadutě jako nyní ČSSD ke konci své vlády. Dostali jen to, o co si koledovali. Takže, když to shrnu: to že nesnášíš mrtvého politika, ti ještě nedává právo do něj takhle podle kopat. Jsi chudák bez páteře.

0/0
30.8.2006 15:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.