Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kůl v plotě je i Paroubek

Premiér Paroubek se raduje: Topolánek vše prohrál, musí jít od toho, sestavovat vládu bude teď on. S kým, to prozradí, až jej prezident pověří. Topolánek už je jen kůl v plotě, pomáhá si Paroubek posměšně jakešovským příměrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sirchan

Jedina cesta ze soucasne krizove situace :

S poslaneckou snemovnou ve slozeni, jak vysla z poslednich voleb, ke stabilni vlade nedojdeme. Jak ukazal vysledek senatnich voleb, nove volby podstatne zamichaji kresly v poslanecke snemovne. Toho se levice pochopitelne obava ! Jina cesta ale neexistuje, to si snad vsichni lide, majici rozum, uvedom i !

0/0
23.10.2006 3:29

Velkoknize Slovanski

Proč pořád chtějí předčasné volby ?

ODS a žoldáci ODS typu Steigerwald ?

Proto je jediné správné vysvětlení !! Karty rozdané voliči jsou rozdány tak, že pravice v letošních volbách  nakonec prohraje !

A to je dobře, to mám radost.

ODS a žoldáci ODS typu Steigerwald volají po předčasných volbách jenom ve svém zájmu.

Občané ČR na předčasných volbách nemají žádný zájem. Je to jenom další zbytečně vyhozená miliarda ze státního rozpočtu. To ví každý rozumný občan ČR. !! R^ >-

0/0
1.10.2006 13:01

Sirchan

Nepreji ani CR ani p.Kalouskovi nic zleho.....

ale jsem presvedcen, ze vyvoj udalosti by mohl stanovisko a jednani p/Kalouska plne potvrdit. Takove "potvrzeni" by mohlo byt pro nasi vlast velmi krute a proto si jej nepreji, i kdyz by bylo nejmarkantnejsim potvrzenim spravnosti jeho postupu. Potvrdi-li se casem, ze jednal spravne, kolik z tech jeho kritiku najde v sobe tolik cti, aby to priznalo a omluvilo se mu ?

0/0
3.9.2006 20:24

Lemaxik

Re: Nepreji ani CR ani p.Kalouskovi nic zleho.....

Kalousek nevidel jinou volbu aby udrzel navrzenou novou vladu! Jenze topol je do toh takhle natlacil sam svou jakousi protikomunistickou politkou! mozna moc cetl jen 50 leta , Kdyby topol byl dobrej taktik, tak uz mohl klidne vladnou a nemusel se handrkovat s oslem paroubou, ten neuzna prohru a neodejte, coz dokazuje hlad po moci!Rv

0/0
1.10.2006 5:40

Sirchan

Jakeho omylu se dopustil p.Kalousek ?

Pan Kalousek se dopustil jedineho omylu : spolehal se na to, ze mezi stoupenci CSSD se jeste najdou ti, jimz cest, pravda a zajem vlasti je prednejsi, ze zajmy zkomunizovane KSCSSD, vedene soudruhem Paroubkem.

0/0
3.9.2006 20:19

Sirchan

Kdo odsuzuje p.Kalouska ?

Jednani p.Kalouska odsuzuji predevsim ti, kterym vadil jejich nazorum a cilum .Celka dosavadni cinnost p.Kalopuska vylucuje jeho zmenu jeho postoju ke komunistum. Jsou to hlavne atheiste, kteri davaji prednost boji proti cirkvi pred bojem proti bolsevikum ! Je proto zcela nezmyslne podsouvat mu umysly vladnout s podporou komunistu !

0/0
3.9.2006 20:14

Sirchan

Proc stale stvete na p.Kalouska ?

Rada lidi stale podsouva p.Kalouskovi umysly, ktere nikdy nemel a vysvetluje si jeho pocinani jen po svem.Pan K.dosahl pri jednani s CSSD uspechu, ktere se ani ODS nepodarilo dosahnout. CSSD by se v takovem pripade stala zcela jinou stranou, nez jak se jevila pred volbami. V takove strane by nebylo misto ani pro diktatora Paroubka a musel by z ni kvapne odejit, pokud ma nejaky charakter a zbyla mu alepon troska cti v tele. S takovou stranou by pak mohla uzavrit dohodu i ODS, rozhodne ale ne KSCM ! Sdilim nazor p.Kalouska, ze v pripade dohody ODS-CSSD by slo jen o predstiranou demokracii a skrytou "koalicni smlouvu" a ze obe strany usilovaly o zanik malych stran, od jejich volicu mylne ocekavaji pak hlasy. Mozna, ze dohoda p.K. s CSSD mohla pomoci zdvihnout hlavy tem, kdoz nevidi radi P. v cele strany a uvedomuji si, ze vede stranu do zahuby. Je prece jasne, ze po tom, co CSSD predvedla za dobu sveho vladnuti, ji cdeka propad prizne.

0/0
3.9.2006 20:07

Sirchan

Proc stale stvete na p.Kalouska ?

0/0
3.9.2006 19:54

jack24

Co dělají kamarádi z anticharty,Kájo?

Líbí se mi tahle věta: "pokud Paroubek  riskantní model ČSSD, KSČM plus šílenec z rukávu vytáhne,  pohřbí politickou prosperitu ČSSD na mnoho let".U Steigerwalda bych si tipnul,že se na tuhle chvíli musí těšit-přání znemožnění se ČSSD čiší z každého jeho komentáře.Ale spíš si myslím,že se prostě bojí,že ČSSD vládu postavit dokáže(ne s šílencem,ale s celou SZ nebo s ODS bez Topolánka-čímž by ho definitivně poslal do politického záhrobí) a snaží se ji odradit byť jen od pokusu,že.Připomíná mi to jak "stravenkové" firmy zaštiťovaly své produkty slovy o tom,že přímé finanční příspěvky zaměstnavatele budou lidé zneužívat na koupi alkoholu-jak dojemná starost o naše žaludky...!!!Takže Kájo,mazej na sraz antichartistů po 30 letech a nech Paroubkovi jeho pokus,buď tak hodný...;-)

0/0
30.8.2006 21:44

agent_prisluhovac

Re: Co dělají kamarádi z anticharty,Kájo?

Jacku, co dělají kamarádi z ÚVKSČ a StB? Máte také nějaký sraz po 17 letech?

0/0
31.8.2006 15:25

gagariin

Štajgrvald ..

dostal asi zase dostal vycházky .. a opět se předvádí ve své plné kráse Rv

0/0
30.8.2006 12:41

incomming_message

Re: Štajgrvald ..

to už v Bohnicích můžou chovanci na internet?

0/0
30.8.2006 15:28

rychlošípák

Re: Re: Štajgrvald ..

No když tu píšeš ty , tak jo, ne??! ;-D

0/0
31.8.2006 13:41

zrusksc

Perfektně napsaný článek

který přesně vystihuje Paroubkovu "bolševickou"náturu a hloupost až tupost socanů že ho ještě mají včele!!!!

0/0
30.8.2006 10:20

LaDa sibenice

Když prase zapichují

kvičí nejvíce.!!!!!!

0/0
30.8.2006 0:35

vovov

No jo, Steigerwald!

Co umí jiného než plivat jedovaté sliny, lhát, podsouvat levici nepěkné věci a strašit. Na pořádnou analýzu se tento zasloužilý socialistický dramaturg nezmůže !

0/0
29.8.2006 22:41

Arth-

Hezká slova...

Sám bych to lépe neřekl...  :-)

0/0
29.8.2006 20:09

eloš

Puchejř je osamělý,

Nemá s kým jednat, tak aby mělo Právo o čem psát, tak se nadouvá, že pr členy ODS má vypnutý telefon. Mimochodem asi 2 hodiny poté, co ti oznámili, z s ním nebudou jednat. A ČSSD, jenom bez něj. Možná se ulekl, že y se Jičínský dal namluvit... ;-D ;-D ;-D

0/0
29.8.2006 15:18

jerryy

na já koukám ...

... někdo na idnesu umí napsat i komentář 8-o 

0/0
29.8.2006 14:50

sageorg

Kůl v plotě je i Paroubek ,........

a hlavně už je trapný a průhledný jako Staníkův kříšťál!(Y)

0/0
29.8.2006 14:48

nevericitoomas

Pokud vnímáš

reflektování skutečnosti jako antikomunismus, jsi komunista. Podobně vnímají svět i Jehovisté. "Kdo není s námi, je proti nám" je společné heslo obou sekt. Měj se hezky

0/0
29.8.2006 14:09

Muslym

Neradujte se předčasně! Paroubek má v ještě záloze "Paroubkovy Lidové milice" se sídlem na Matějské...

0/0
29.8.2006 10:46

Heralik

Re: Neradujte se předčasně! Paroubek má v ještě záloze "Paroubkovy Lidové milice" se sídlem na Matějské...

Kačenku a Strašidla ? :-)

0/0
29.8.2006 11:34

smotitak

Re: Re: Neradujte se předčasně! Paroubek má v ještě záloze "Paroubkovy Lidové milice" se sídlem na Matějské...

Kočku a Strašidla.

0/0
29.8.2006 15:17

sigenius

Re: Neradujte se předčasně! Paroubek má v ještě záloze "Paroubkovy Lidové milice" se sídlem na Matějské...

Nerozumím. Narážíš na to, že Paroubek před rokem 89 dělal ekonomického náměstka RAJ Praha 1, že je z té doby zadobře s panem Šloufem, který byl ve stejné době předsedou ONV Praha 7, že po r. 89 dělal náměstka primátora pro ekonomiku a pomohl panu Kočkovi získat pronájem Fučíkárny na věčné časy?8-o

0/0
29.8.2006 15:42

Feo

To jen tak každý neumí

Štajgrova tvorba má tu výhodu, že se u ní ušetří hodně času. Jeho články není třeba číst a přece víte o čem jsou. Jeho repertoár mi připomíná mou bývalou závodní jídelnu

Antikomunismus na kyselo, na sladko, bez chuti, pikantní, přesolený,nedovařený,zatuchlý.A znovu.

0/0
29.8.2006 10:24

svarak z krabicoveho vina

Re: To jen tak každý neumí

Antikomunismu není nikdy dost. To si vytiskni, pověs nad postel (spolu s fotkami komunistických obětí z gulagů a sovětských hladomorů) a denně před spaním pořád dokola opakuj jako mantru. Možná to někdy pochopíš.

0/0
29.8.2006 10:40

anders22

Re: Re: To jen tak každý neumí

R^

0/0
29.8.2006 11:02

Winston1984

Re: Re: To jen tak každý neumí

R^!

0/0
29.8.2006 11:27

Heralik

Re: Re: To jen tak každý neumí

Mas pravdu, předsedo:-)

0/0
29.8.2006 11:39

Feo

Re: Re: To jen tak každý neumí

Děkuji za radu, ale nevyužiji ji.Mně stačí   dějiny církve,  americká demokratizace Iráku,Afgánístánu a dalších zemí a Gulagy i padesátá léta už mám nastudovaná. A co ty krabicáku, máš krabice nad postelí, kolik, stačí 1?, kolikrát ji vidíš, jak se ti po tom patoku spinká, máš někdy z něčeho radost, nemysliš že bys z toho "opakování" mohl zblbnout? Ne každé je totiž matkou moudrosti.

Příjemný svařený relax a zdar a sílu.

0/0
29.8.2006 18:42

vovov

Re: Re: To jen tak každý neumí

Tys byl v gulagu?

0/0
29.8.2006 22:43

Swooppy

Re: To jen tak každý neumí

Plně souhlasím.Antikomunismu 100x jinak,vždy lehký,stravitelný a málo kalorický.Jen škoda že po něm tak tuhne mozek,že již není možné od něj očekávat jakékoliv uvažování,rozhled,nestranost.Je to stejné jako s tím komunismem.On je taky neskutečně urputný.No jo,když ono se lépe uvažuje antikomunisticky,ideologicky - není potřeba mozek příliž namáhat když to tak antikomunismus /komunismus/  pěkně nalajnoval.A se stádem,který myslí ideologicky se tak dobře pracuje.Jako první na to přišla církev a ostatní to po ní,velmi vděčně,opakují.Takže,stádovitě se hněme,stádo!!

0/0
29.8.2006 13:16

KellyBunda

Skvělý článek - špatný titulek

Kůl v plotě je  JENOM Paroubek :-)

0/0
29.8.2006 10:06

krabi

Paroubek se bojí voleb

to že se Paroubek bojí předčasných voleb znamená buď to že je posera, nebo si je vědom, že po volbách nepostupoval dle přání svých voličů....a bojí se, proto, že by ve volbách ztratil. Sebevědomý politik by tak jako paroubek jistě nepostupoval...

0/0
29.8.2006 9:33

varix

Re: Paroubek se bojí voleb

Paroubek se bojí nejen předčasných voleb. Vždyť ani do voleb předsedy sněmovny na férovku nešel. On se bojí i svých socdem poslanců a ani jim nevěří. 

0/0
30.8.2006 7:16

habit

... autor už stejně je na Paroubkově seznamu...

... tak už si moc pohoršit nemůže... ale stejně se má na co těšit, až se soudruh Generální vrátí na "své" premiérské křeslo...

0/0
29.8.2006 9:10

Heralik

Re: ... autor už stejně je na Paroubkově seznamu...

No, furt se mluví o stehovaní Radia SE, no, stehovat se bude, ale zase do Mnichova a po vecerech ho budem ladit:-)

0/0
29.8.2006 10:24

jajaja00

Paroubku, Paroubku - pardon - agente Roko,

není to již nějak na Kočku (a jeho ostré hochy) ?

0/0
29.8.2006 9:02

horduch

socialisti

v čele s Paroubkem spoléhají na nějakého křiváka,ona se podle nich nějaká děvka vždycky najde.Partaj spoléhající se na takové ku....y je sama ku......vská:-D

0/0
29.8.2006 8:43

_m-

Re: socialisti

A druhá strana spoléhá na co? Proboha vzpamatujte se - vždyť to je o tomtéž. Topolánek sice působí uhlazeně, ale křivák to je naprosto stejný.

0/0
29.8.2006 8:45

Bouše

Re: Re: socialisti

Tos tedy silně přehnala. Topolánek má svoje chyby, ale říci, že je stejný křivák jako Paroubek .... :-/ Rv Rv Rv

0/0
29.8.2006 8:53

krllo

Re: Re: Re: socialisti

Topolánek je ještě horší, ale oba dva nemají na Langera, to je kousek.;-)

0/0
29.8.2006 9:57

horduch

Re: Re: socialisti

topolánek chce předčasné volby ,to ti nedošlo.Rozdat znovu karty,se změnou  vol. systému ,je čisté řešení.Teď mě řekni ,kdo to nechce?

0/0
29.8.2006 9:00

habit

Re: Re: socialisti

... z čeho tak soudíš?

0/0
29.8.2006 9:08

Heralik

Re: Re: socialisti

Takže je lepší být křivák a ještě k tomu sprostej? Madlo Madlo, schne ti prádlo, měla bys jít žehlit, fotbal a politika není nic pro žensky:-)

0/0
29.8.2006 10:23

vovov

Re: socialisti

Tak, tak. Jako v roce 1998 Teplík z ČSSD přestoupil (jistě zcela zadarmo, jen kvůli svému náhle změněnému přesvědční) z ČSSD do ODS!

0/0
29.8.2006 22:59

-jk-

Nenasytné Panděro

Tohle pojmenování od Vereckého bylo velmi trefné. :-D A Nenasytné Panděro dává najevo, že nebude nikdy syté neboť moc mu až příliš zachutnala. Jeho povolební projev nebyl žádný omyl, to byl skutečný J. Visarionovič Paroubek. Snaží se všechny spolknout, ale jediné co se mu podaří nakonec sežrat budou jen jeho straníci. Tedy pokud nezachovají pud sebezáchovy, jako si ho v aspoň v poslední chvíli zachovali křesťanští demokraté.

0/0
29.8.2006 8:20

prchz

"Šílenec"?!!

Autor:

"K sestavení řádné vlády je už jen jediná cesta. Není v rukou Paroubka ani Topolánka. Je v rukou šíleného jedince, který se ve Sněmovně pochopitelně může vynořit - podobně jako se z nějakého pomateného idealismu vynořují osamělí političtí vrazi"

Myslím si, že šílenec již byl vybrán! Jmenuje se Kalousek. Sám velký Paroubek přece prohlásil, že lidovci nedoceňují jeho kvality. On si ho váží a navíc ho má asi pod palcem díky tomu, že Kalouskova minulost má nepoznané stíny o kterých "velký" někde vyhrabal důkazy. Když se nepovedlo přetáhnout celou partaj, tak bude Kalousek muset stačit sám.

0/0
29.8.2006 7:32

babacek

Pokud má ilustrační foto ukázat

jak se Paroubek raduje tak se to skutečně povedlo.;-D

0/0
29.8.2006 6:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.