Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dobře, že Kalousek padl

Představa, že lekci ze slušného jednání dají politickým vůdcům právě lidovci, se ještě předevčírem zdála fantasmagorickou. Naopak účelový komplot jejich předsedy s ČSSD se zdál vrcholem politické vynalézavosti ze strany Paroubka a vrcholem politické ohebnosti ze strany Kalouska. Dnes nezůstal kámen na kameni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kereme

O Kalouskovi si myslím léta své, ...

ale nehodlám se tady v tomto okamžiku rozepisovat proč, je to nevhodné. Členská základna KDU-ČSL se ozvala, to je dobře. Řešení ale není nikde. Jediná možnost v současné chvíli je velká koalice či menšinová vláda ODS s podporou ČSSD, či předčasné volby. Jednání by ale už neměl vést Topolánek, protože ten to neumí. Už čtvrt roku přešlapuje, neví kudy kam a výsledky v nedohlednu.

0/0
26.8.2006 18:27

Muslym

Re: O Kalouskovi si myslím léta své, ...

Ano. Jedinou možností jsou tři varianty. Patříte do politiky KSČSSD vás ráda příjme.

0/0
26.8.2006 19:25

Sunny29

Re: Re: O Kalouskovi si myslím léta své, ...

Souhlasím. Teď jsou přesně tři varianty,

záleží na tom, kterou zvolí Topolánek jako první, i když na pořadí až tak nezáleží. Po prvním  neúspěšném pokusu se vzdá křesla Vlček. Myslím, že to pro nás modré může dopadnout jen dobře. ;-)

0/0
28.8.2006 19:05

ant.

Re: O Kalouskovi si myslím léta své, ...

...kereme,kereme-požádej,prosím,některého svého spolužáka ze Zvláštní školy,aby ti znovu přečetl ten článek,možná pak pochopíš/ale spíše ne/o co se jedná.Jinak-ta "trojjediná" možnost o tobě vypovídá celkem dost...:-):-)

0/0
26.8.2006 19:49

incisivus

Ještě by mě zajímalo, jakého dostane Kalousek padáka.

Že by z vlastní provenience?

0/0
26.8.2006 15:12

Irish Stout

Re: Ještě by mě zajímalo, jakého dostane Kalousek padáka.

Ano, ovšem. Dostane jeden z těch, co se nerady otevírají. Každému, co mu patří... Pan Kalousek si jistě zaslouží ten nejrychlejší padák.

0/0
29.9.2006 20:58

horduch

na tomto je vidět ,

že v demokratické straně ,nejen podle názvu ,si vedení nemůže dělat z členů strany a voličů takové hlupáky, jako Paroubek z té bandy tupců co ho volila:-D

0/0
26.8.2006 14:02

Xaver01

No, ale zase je vidět jak stalinistická je ČSSD

s bradavicí na piedestálu.

0/0
26.8.2006 15:06

Kereme

Re: na tomto je vidět ,

V čem konkrétně dělá Paroubek ze SVÝCH voličů tupce? V čem konkrétně slevuje z toho, co JIM před volbami slíbil? Na to mi prosím odpovězte. Myslím si, že neodpovíte vůbec nic, protože nevíte. Vy jen chcete říct, že Vám politika velkého pingla není sympatická: to je ale něco jiného, než že on dělá ze SVÝCH voličů blbce.

0/0
26.8.2006 18:29

ant.

Re: Re: na tomto je vidět ,

...kereme,kereme-tak konkrétně-z volYčů sliby,které už při návrhu rozpočtu opouští,ze svých spolušibalů třeba tím,že rozhodne např. o sestavování vlády s kalouskem a zapomene informovat místopředsedy strany škromacha a sobotku-ti pak zírají jako joja,co se to vlastně děje-ale podle tebe je to asi ten "správnýdemokratickýpřístupführerajájájáparoubackařízenéhonejvyššíbytostí".Doufám,že nikdy nebudeš mít děti...:-):-)..přeji hezký večer..;-D;-D

0/0
26.8.2006 19:55

Mirco1

Re: Re: na tomto je vidět ,

Slíbil jim před volbami značně velké finanční příspěvky a zároveň že euro bude roku 2010. A minimálně jedno z toho (ale spíš obojí) nesplní.

0/0
28.8.2006 17:21

Dov

Kdo je lidovec

Vzpominam si na vtim meho dedecka ktery zemrel pred 30 lety a lidovce znal jen z predunorove doby/ Tady je :

Je pan uctel s Vonaskem po vsi, Vonasek vidi ho*no a krici Pane ucitel pale ucitel ho*no.

Pan ucitel Vonaska opravuje : nerikame ho*no ale Kravinec Vonasku/

Jdou dal a Vonasek rika : Pane ucitel hele tamhle jeste jedn kravine a tamhle koninec a kozinec/

A tamhle u vrat lezi Lidovec. ;-P

0/0
26.8.2006 13:02

incisivus

Lidovce jsem nikdy nevolil,

byli pro mě neseriózní a nespolehliví. Kalouskův veletoč mě přesto překvapil. Nicméně reakce základny a její naprosto jasné poselství spolu s bleskovým dopadem na partajního šéfa jsou dobrou zprávou. A pro mě námětem k úvahám na příští volby.

0/0
26.8.2006 12:38

eloš

Re: Lidovce jsem nikdy nevolil,

Jasný. Budu volit ODS, ale už si budu myslet, že u lidovců jsou slizouni v čele, ale základna má v sobě něco moc zdravýho. Vlastně obyčejní lidé (a protentokrát to přišlo z Moravy) řekli černoprdelnickému čelu, výrazně, tak jenom potuď pánové. Sympático.

0/0
26.8.2006 12:44

incisivus

Re: Re: Lidovce jsem nikdy nevolil,

Alespoň Moravákům můžeme poslední volby odpustit.:-)

0/0
26.8.2006 12:57

Kereme

Re: Re: Re: Lidovce jsem nikdy nevolil,

Zato Praze, městě věčného pokroku >-, letošní volby odpustit nikdy nelze. Kdyby si ti údajně chytří pravičáci na kalkulačce spočítali, jak asociální je návrh rovné daně, v životě by tam ODS nemohla dostat tolik hlasů. Problém je  tom, že alternativa pro liberálního pražáka moc není. ED-SNK se moc nevyprofilovala (snad někdy jindy), a US-DEU s jejími psychedelickými efekty už nikdo nebude brát vážně.

0/0
26.8.2006 18:33

ant.

Re: Re: Re: Re: Lidovce jsem nikdy nevolil,

kereme,kereme-v čem je asociální návrh rovné daně?Snad ne v tom,že pracujícímu zůstane v peněžeňce více a flákajícím se méně?Neboj-hladem neumřeš-dávky v ústavech se prý budou zvyšovat...;-D;-D

0/0
26.8.2006 20:01

jarslav

Cyril Svoboda

Precetl jsem si jeho reakci na Kalouska. Jako správný krivák, pardon, diplomat, cekal se svou reakcí, az bude jasno. Zdá se, ze se ze své opice pri tiskovce na CT v minulých dnech uz vyspal(Y)

0/0
26.8.2006 11:26

karel60

Re: Cyril Svoboda

Ti dva si nemají co vyčítat, jsem přesvědčen, že KDU by prospělo, kdyby Svoboda následoval Kalouska. Je mi líto, že jsem tu tiskovku neviděl, podle reakcí na diskusi pomalu nevěděl ani jak se jmenuje. To také něco vypovídá o jeho duševním stavu.;-D

0/0
26.8.2006 11:32

jarslav

Re: Re: Cyril Svoboda

jde to snadno stáhnout z CT - Události

0/0
26.8.2006 11:33

karel60

Re: Re: Re: Cyril Svoboda

Díky, podívám se, mám klauny rád.;-D

0/0
26.8.2006 11:48

jajaja00

Re: Re: Re: Cyril Svoboda

To mi uniklo. Kdy to bylo ? Ď.

0/0
26.8.2006 11:53

Ataman09

a co lidi?!

Opravdu si většina voličů přeje předčasné volby?! Nebo jen strana(ODS a její voliči), která nedokázala sestavit vládu a neváhá se spojit s komunisty, aby měla další šance na sestavení vlády?! a ještě to odůvodní tím, že komunisté dostali málo hlasů, že budou jistě souhlasit ....

0/0
26.8.2006 10:26

Bouše

Re: a co lidi?!

Já myslím, že si to přeje každý normální občan, který vidí ty současné Paroubkovy nechutné intriky. Pokud jde o spojování s komunisty, něco jiného je pozvat je k podílu na moci, jak to dělá Paroubek, a něco jiného dovést zemi pomocí jejich hlasů k předčasným volbám. ;-P 

0/0
26.8.2006 10:32

Ataman09

Re: Re: a co lidi?!

Jaký podíl na moci, mohl by si být konkrétní?! Jak se možné že Filip dostal 101 hlasů?! Věšina lidí volila spíše program, který se jim zdál nejlepší. Je logické, že pro komanče je přijatelnější program středolevicový.

0/0
26.8.2006 10:45

Kereme

Re: Re: a co lidi?!

Klasická dvojí morálka.

0/0
26.8.2006 18:22

pancho10

Re: a co lidi?!

PŘEJI SI JEN ABY TU NEVLÁDLA DALŠÍCH 40 LET KSČSSD.A DĚTI NEMUSELI NOSIT PIONÝRSKÉ ŠÁTKY A TVÁŘIT SE JAK LENIN PŘED VÝSTŘELEM Z AURORY.

0/0
26.8.2006 10:37

Ataman09

a co lidi?!

Opravdu si myslíš, že je reálné to co píšeš?! Myslíš, že dnes kdy jsme v EU, komunisti nemají za sebou SSSR a hlavně Stalina, který odstartoval  komunistickou moc u nás(ostatně jako celé stření a východní Evropě) a která se pak už jen udržovala až do jejího úplného pádu. NEJSEM KOMUNISTA, komunistická myšlenka pojetí společnosti je mi cizí, ale nestrším lidi něčím co už přijít prostě nemůže! Mimochodem to je metoda komunistů zastrašovat ....

0/0
26.8.2006 11:03

Martin Vit

Re: a co lidi?!

Komunisticka ideologie je zlo a je uplne jedno, jestli muze nastat to, co v minule dobe.

0/0
26.8.2006 11:47

jajaja00

Re: a co lidi?!

Že "něco" přijít nemůže se tady povídalo od r. 1936 až do r. 1938. Potom také v roce 1946. A pak ještě v r. 1968. Opravdu chceš přidat další letopočet ?

0/0
26.8.2006 11:55

pancho10

od prostých lidovců,

píše se od sprostých..zmetků;-€;-OA já jim věřil ;-€

0/0
26.8.2006 10:09

Bouše

Re: od prostých lidovců,

Proč ty emoce? Členská základna KDU se od jednání Kalouska distancovala a zatrhla mu to. Dozvuky ještě určitě budou i na jejich mimořádném sjezdu. 8-o 

0/0
26.8.2006 10:24

pancho10

Re: Re: od prostých lidovců,

však to si zachránila opravdu vše.Lidi už nezačali proklínat jen Kalouska ale celou KDU;-)

0/0
26.8.2006 10:34

Yurek

Re: Re: od prostých lidovců,

Pancho10 je sockomanč=jde o jiný úhel pohledu na stejnou událost.

0/0
28.8.2006 11:30

Wallha

Pane redaktore

VY JSTE VŮL, byl jste jím vždy - tento článek to jen potvrzuje. Pánbíčkáři mi jsou odporní, takže příslušenství k tomuto sdružení mi nemůže nikdo přiřknout. Jakým způsobem ale hovoříte o Kalouskovi a dalších lidech - nechápu jak Vy, primitiv, můžete pracovat v novinách

0/0
26.8.2006 10:08

Bouše

Re: Pane redaktore

Přečti si ještě jednou svůj příspěvek a pak se zamysli nad tím, kdo je primitiv. ;-P

0/0
26.8.2006 10:13

Depek

Re: Re: Pane redaktore

ale nech ho. Reagovat na tyhle týpky je ztráta času.

0/0
26.8.2006 10:24

jajaja00

Řada politologů zvučných jmen však ještě v pátek dopoledne předpovídala…....

Na téma politologů jsem se vyjádřil již včera pod článkem -

Politologové: Kalouska zahnala do rohu ODS

A teď je vidět, že jsem se nemýlil.

0/0
26.8.2006 10:03

Depek

Re: Řada politologů zvučných jmen však ještě v pátek dopoledne předpovídala…....

Články jaké píše Doležal do MFDnes, jsou honorované nějakými 1500,- KČ. Jaký potom div, že tenhle "politolog" píše ty svoje politologické rozbory snad přes kopírák nebo má na pécéčku rovnou vytvořenou šablonu. No nevydělal by sis patnáct stovek za půl hodiny práce?

0/0
26.8.2006 10:23

Bouše

Re: Re: Řada politologů zvučných jmen však ještě v pátek dopoledne předpovídala…....

Jo, souhlas. Doležal je jeden z nejhorších politologů.  

0/0
26.8.2006 10:28

jajaja00

Re: Re: Řada politologů zvučných jmen však ještě v pátek dopoledne předpovídala…....

Mne stále zajímá, CO to je politolog ? PROČ to je ? Sakra, tím bych se asi rád živil.

0/0
26.8.2006 10:41

jarslav

Re: Re: Re: Řada politologů zvučných jmen však ještě v pátek dopoledne předpovídala…....

to je clovek, který má dostatecné kontakty na to, aby mu nekdo jeho clánky otisknul nebo dokonce pouzil v TV:-D

0/0
26.8.2006 11:28

Depek

Já si nemyslím,

že to byla lekce ze slušného chování co nám dali lidovci. Až věřit nechce, jak může být Kalousek tak naivní a myslet si, že si zrovna Paroubek & spol nepamatuje, že lidovci už dříve rozbili tři vlády, z toho dvě s ČSSD. A teď rozbili i tu potenciální čtvrtou s ODS. Já bych to viděl tak, že lidovci včera nepředvedli lekci ze slušného chování, ale spíše paniku z kolosální pitomosti, kterou Kalousek udělal.

0/0
26.8.2006 9:58

Bouše

Bravo, pane Komárku !

Zatím nejlepší hodnocení situace kolem Kalouskova veletoče, jaké jsem četl. I já se domnívám, že Kalousek jen dodatečně hledá důvody pro svůj neskutečný úlet. Jeho včerejší zmatené zdůvodňování nemělo hlavu a patu. Místo aby při své rezignaci chlapsky přiznal, že podlehl Paroubkovu mámení a nechal se unést lákavou představou čtyřletého vládnutí po jeho boku, snažil se do poslední chvíle udělat ze sebe oběť svých snah o údajnou záchranu KDU-ČSL. I to dokresluje jeho morální kvality. Jedno mu však upřít nelze: Jeho bezprecedentní chování dalo vyniknout zdravému jádru členské základny KDU-ČSL, což ji zcela určitě pomůže ve všech nadcházejících volbách. R^

Tím zdravým jádrem pochopitelně nemyslím Celtica.;-P

0/0
26.8.2006 9:11

eloš

Re: Bravo, pane Komárku !

Stejně mu to napsal tatínek.

0/0
26.8.2006 9:50

Depek

Re: Re: Bravo, pane Komárku !

Ale ne. Kdyby mu to napsal jeho tata, tak by polovina článku byla v jedné větě a druhá polovina ve druhé a konec by úplně chyběl nebo by byl na začátku. :-P

0/0
26.8.2006 10:02

Milan Kolář

Re: Bravo, pane Komárku !

Tak Celtik je černoprdeln*k? Já jsem nikdy pořádně nepřišel na to, kam si ho zařadit.

Kalousek má asi v jedné věci pravdu. Tím, co vyvedl a tím, jak ho bratři a sestry vyhnali, docela pomohl své partaji z kocoviny a ze šoku ze špatného výsledku v posledních volbách.

0/0
26.8.2006 9:53

karel60

Re: Re: Bravo, pane Komárku !

Kdyby jsi sledoval diskusi delší dobu, pochopil bys, že "bratr" celtic je sociální demokrat, který se za to, že volil ČSSD stydí a proto se prohlásil za voliče KDU-ČSL. Jeho holé věty neobsahují žádnou myšlenku ani názor. Jeho oblíbená věta zní: "přátelé, co vy na to.... já doufám (věřím, čekám)...". Je to obyčejný lhář a ke KDU-ČSL má hodně daleko.(Y)

0/0
26.8.2006 11:17

jajaja00

Re: Bravo, pane Komárku !

R^,

ovšem s tím, že si myslím, že ing. Roko prostě na svých silových ministerstvech na Kalouska něco vyhrabal a má na to důkazy. Pak by nemohla platit Kalouskova věta "Nikdy mi nic nedokázali". Už jen taková slova by měla být pro politika v jeho kariéře smrtelná. No a na Svobodu zřejmě má ND - Voršilky - Themos (Temos ?). A to je také na hezkých pár let v teplácích.

0/0
26.8.2006 10:06

Bouše

Re: Re: Bravo, pane Komárku !

Jo, na to jsem taky myslel, že ČSSD možná ještě disponuje nějakými materiály, které posbíral Grossův tým Mlýn.

0/0
26.8.2006 10:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.