- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
myslet si, že jejich podělané životy jsou důležitější, než životy "obyčejných" občanů. Pokud ta banda infantilních Rambů, kteří si hrají na ochranku politiků, může libovolně porušovat předpisy, které by měly ZAJISŤOVAT BEZPEČNOST SILNIČNÍ DOPRAVY pro všechny její účastníky, pak je to flagrantní pohrdání životy ostatních lidí. A ty kecy o profesionálech si ten pantáta může nechat. Třeba ten případ, kdy jeden z těch "profesionálů", co měl hlídat Grose, prostřelil brokovnicí auto v garáži, svědčí o tom, že tam musejí zaměstnávat pěkné debily. A taková vemena můžou chodit mezi lidmi s nabitými zbraněmi a řídit auta bez jakéhokoliv omezení!
když jsem vjížděl na D1. Ještě jsem neměl dostatečnou rychlost a špatně jsem odhadl rychlost, s jakou se ke mě ta kolona zezadu blížila.....
Už jsem se připravil na prdu do kufru, ale ochrankoidnímu řidičovi se do toho zjevně moc nechtělo, protože své auto a tím i vlastně celou kolonu ubrzdil. Musel brzdit docela fest. Odhaduji tak ze 200 na 90. Myslím, že pokud v té koloně někdo nebyl připoután, tak z toho měl docela zážitek. Také ti řidiči těch ostatních aut měli docela postřeh, že se nenabořili do kufru tomu před sebou, protože jeli poměrně na těsno.
Ty vjíždíš na dálnici rovnou do levýho?
"...K panu Špidlovi jsme vybrali ty, kteří uměli běhat ..."
"Pokud řidič jede rychleji, tak se ničeho nedopouští a je naprosto zbytečné a řekl bych protiprávní, aby ho někdo sledoval a natáčel.." Řekl by protiprávní! Zase další duševní gigant!
se objeví strana, která bude chtít všechny tyhle nezdůvodnitelný privilegia zrušit, tak ji budu volit a věřím, že nebudu sám. Násilná trestná činnost vůči běžným občanům se řeší liknavě, tak ať nějakýho politika občas napadnou, nebo ať si to platí ze svýho. A jestli je to tak jinde ve světě mě vůbec nezajímá.
Více mne zajímá morální stránka. Právně je vše v pořádku, ochranka prostě může jezdit rychle. Dokážu si ale představit, že i tak může ministrovo vozidlo jet dle předpisů. Pokud bude ministr předpokládat dobu, která je na cestu potřebná, může jet dle předpisů. V případech, kdy bude muset jet rychleji by měl použít maják, neboť jak všichni víme, rychlá jízda nebezpečná je a není nebezpečná jen pro ministrovo vozidlo, ale i pro ostatní. Za současného stavu to na mě ale více působí tak, že my jsme ministr a my můžeme cokoliv. A to není příliš morální a pak právě vzniká oprávněné rozhořčení u běžných lidí. Koneckonců policie vykrádá benzínky, policista Čaš jel opilý a nebýt zveřejnění kdoví jak by to dopadlo a jsou další negativně vyhlížející případy selhání policie. Policie je pak obecně chápána negativně. Pak se lidé celkem logicky zlobí. Dokážu si představit situaci, kdy mě zastaví policie, vytáhne flintu a suše mi oznámí "PENÍZE nebo ŽIVOT". Policie by měla na sobě spíše pracovat...
Právně je vše v pořádku? Tak je třeba změnit zákony, protože obecně to v pořádku není. Privilegia šlechty zrušili už za TGM po roce 1918!
..že ochrana dosluhujícího premiéra je dosti nadstandardní (jednou se je potkal na cestě do Kolodějí) - to se o sebe tak bojí
budu taky moct prekracovat rychlost? Nebo to smeji jen papalasi.
že ten pán nezaznamenal změnu poměrů a myslí si, že vřejnost je tu jen od toho, aby uhnula "vozidlům s právem přednosti v jízdě"...