Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hučínovi hrozí nový proces, Vesecká si stěžovala

Proces s Vladimírem Hučínem by se mohl vrátit na začátek. Nejvyšší státní zástupkyně podala stížnost v jeho neprospěch v šesti ze sedmi bodů obžaloby. Rozhodne Nejvyšší soud. Renáta Vesecká žádá neveřejné projednávání případů. Hučín nedávno ohlásil svou kandidaturu do Senátu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Irish Stout

Zbývá doufat, že se pan Hučín nestane obětí nehody,

jako pan Langoš. Vypadá to, že existuje skupina mocných, kterým jeho existence silně vadí. A z představy, že by mohl být senátorem, jim vlhnou zátylky.

0/0
28.8.2006 1:06

barbudo

Terorismus je metoda nepovolená ...

... i u nás ... hmm ...

0/0
25.8.2006 18:38

petr_sleder

Vypadá to, že Hučín je chyba v matrixu.

Je třeba ho eliminovat. Jako s Mrázkem to s ním vyřídit nemůžou, protože by vyrobili mučedníka, tak se jde cestou nekonečných soudních jednání, výslechů na policii a veřejné dehonestace. Zajímalo by mě, jak se daří tomu soudci, co ho zbavil všech obvinění. Jestli je oblíben v kolektivu a tak. :-/ Úplně nejlepší je, tajně vypustit do éteru zprávu, že je Hučín blázen. Ono už se pak najde dostatek idiotů, kteří to budou nadšeně šířit mezi lidi. Podobně to bylo a je třeba s Cibulkou.

0/0
25.8.2006 12:53

Nezničitelné Monstrum Reloaded

Skutečná pravda

Hučína už odsoudili, do senátu kandiduje jeho dvojník-robot. :-P

0/0
25.8.2006 8:32

Vrchní našeptávač

Na Veseckou si pockame!

Az vyleze z baraku, dostane po pice! :-DR^

0/0
25.8.2006 4:03

ZlatejTotáč

Tisková zpráva Zbyňka Horvátha, tiskového mluvčího Vladimíra Hučína, kandidáta do Senátu ČR

Dnes 23.8.06 bylo doručeno V.Hučínovi dovolání nejvyšší státní zástupkyně Judr.R.Vesecké. Oznamuje v něm, že podává NS ČR dovolání v neprospěch býv.kpt.V.Hučína, na 22 stranách napadá zprošťující rozsudek KS i OS ve všech 7 bodech. Navrhuje, aby se projednávání případu vrátilo zpět k OS v Přerově a probíhalo s vyloučením veřejnosti. Dovolání je datováno 18.8. - krátce po oznámení kandidatury V.Hučína do Senátu za volební obvod Prostějov.

Tento zoufalý pokus o zvrácení výsledku 5 let trvajícího soudního sporu je pro nás jasným důkazem nadále neudržitelného stavu naší justice. Celý případ odstartovala v r.2000, svou dodnes přísně utajovanou zprávou založenou v trestním spise V.H., vláda ČSSD. Ve zveřejnění tohoto materiálu, a nejlépe celého vyšetřovacího spisu, vidíme jedinou možnost, jak rozkrýt zločinné praktiky bezpečnostního aparátu a SZ.

Dovolání NSZ přichází mimo jiné v době, kdy právní zástupci V.Hučína intenzivně pracují na sérii žalob na aktéry vykonstruovaného procesu.

0/0
24.8.2006 23:49

Pepan11

uz tomu vsemu prestavam rozumet

Do soudu s Hucinem jsme nevideli, protoze byl tajny, rozsudek byl naopak velmi transparentni, a ted todle. Jsem z toho jelen, vcelku mi ta obvineni prisla nevyrazna, rozhodne slabsi nez treba kauza KUBICE. A Kubice je dla majorom.

0/0
24.8.2006 23:20

tonicekXXL

Když podle Vesecké soudy neumí soudit,

stálo by za uvážení,zda znovu nezavést soudy LIDOVÉ.Už se to komunistům jednou osvědčilo.

0/0
24.8.2006 21:57

Zubrsu

Re: Když podle Vesecké soudy neumí soudit,

...soudružka Vesecká se právě o tohle snaží, řekl jí o to soudruh plnouParoublbek, nebo je to její poděkování " velkému sociálnědemokratickému a marťanskému géniovi"!!Za teplé místečko;-O

0/0
26.8.2006 4:43

skalis

schvaluji

Schvaluji postup p. Vesecké, i když byl Hučín "osvobozen" je třeba ho prověřit coby potencionálního teroristu (nedovolené ozbrojování atd...)

0/0
24.8.2006 21:40

palmic

Nedovolene ozbrojovani

Treba mikrofonem u pusy po te kandidature vid? Nekdo se tam nahore vazne zacina bat.

0/0
25.8.2006 0:24

Avokad

Nóóó....

Já tu Pastelku z Hradce dvakrát nemusím, ale tentokrát si vzpomněla na zbytky právního vědomí, které jí ještě zbyly. To, co zprošťákem provedl Krajský soud Ostrava, pobočka Olomouc, nemá obdoby. Jako by to bývalí vojenští soudci a prokurátoři,  stále tam sloužící, najednou zapomněli, co jsou vojenské trestné činy. Pro ty, co neznají trestní zákon: i příslušníci BIS jsou z hlediska tr. práva "vojáci" a vztahují se na ně ustanovení o vojenských tr. činech.

0/0
24.8.2006 21:19

ZlatejTotáč

Re: Nóóó....

mozna to tak rikate u vas v Moskve, ale snad bys mohl pro nas, obycejne Cechy, prelozit, co to znamena "zprošťákem". A pak by's snad take mohl prestat balamutit narod svymi vymysly... Rv

0/0
24.8.2006 21:58

NewYorkCity

!!!

Znáte vůbec důvody, pro které je možné dovolání podat? Víte vůbec, z jakého důvodu to udělala Vesecká? Sakra bando, nemeldujte nesmysly, vždyť se v tom vůbec nevyznáte Rv

0/0
24.8.2006 21:08

poiuz

Áha, zdá se, že Paroprase má navrch, tak si Vesecká pospíšila...

0/0
24.8.2006 20:55

forhend

Já žasnu

jak jsou tady diskutující perfektně informováni o případu Hučín. Opravdu máte takové přesné info, že vynášíte jednoznačné soudy anebo vidíte svět jenom černobílý...:-/ anebo jste agentíci...?;-D

0/0
24.8.2006 20:25

doktor_bota

To se dalo čekat.

Hučín vyhrál všechny soudy - kandiduje do senátu - získá relativně obrovský prostor v médiích - i tupější části populace se donesou velmi choulostivé informace o praktikách socbolševiků - TO SE MUSÍ ZARAZIT!

Jen doufám, že pan Hučín nespáchá sebevraždu, podobně jako ten vysoce postavený policajt v Praze, který se 36x bodnul, pak se zvenčí zamkl ve sklepní kóji, kde se následně oběsil. A doma měl služební zbraň.

0/0
24.8.2006 18:03

Verstappen

Re: To se dalo čekat.

jj, držim Hučínovi palce

0/0
24.8.2006 19:15

R-e-a-l

HUČÍNA by se patřilo omilostnit...

...vždyť je to blázen.

0/0
24.8.2006 16:54

nicotin

Re: HUČÍNA by se patřilo omilostnit...

Jak rikate, jen blazen nejde s davem.... a prece se toci...

0/0
24.8.2006 16:58

R-e-a-l

Re: Re: HUČÍNA by se patřilo omilostnit...

Ne, tak to neříkám. Jestli jste jen trochu seznámen s jeho kauzou a zejména s jeho činy, projevem a mírou jeho inteligence, to jsem možná trochu přehnal, spíše kreténismu - to není nadávka, to je diagnóza, pak musíte uznat moji původní myšlenku. 

0/0
24.8.2006 17:05

alkhazali

Re: Re: Re: HUČÍNA by se patřilo omilostnit...

jasan, je to kretenismus branit stbakum palit archivy a davat komousum na frak. Normalni clovek se s nima da prece do kupy a  uziva si vyhod z toho plynoucich zeano

0/0
24.8.2006 17:41

nicotin

Re: Re: Re: HUČÍNA by se patřilo omilostnit...

Bohuzel nemuzu, protoze 1. nasledkem kretenismu "Co je co":  je nedostatečný vývoj mozku spojený s útlumem růstu

(trpasličí vzrůst). Vyskytuje se ojediněle nebo endemicky (endemický

kretenismus). Symptomy u pana Hucina negativni 2. Nevidim problem v tom, kdyz nekomu zachrani zivot "kreten" - narazka na skutkovou podstatu cinu, ktera nic nemeni na tom, ze osoba je kretenem

to jen k racionalnim duvodum. Rad bych dodal, ze muze byt jedno jestli souhlasite se soukromym nazorem pana Gabcika a Kubise na spoustu veci, ale obetovanim se pri atentau na Heidricha ovlivnivnili vice nez pasivni inteligent.

0/0
24.8.2006 19:00

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: HUČÍNA by se patřilo omilostnit...

Lepší je pasivní inteligent než aktivní blázen. To potvrzují dějiny. A ani jedna z těchto dvou reakcí nedokáže objektivně zhodnotit argumenty z mého základního příspěvku, na kterých trvám a které jsou objektivně existující. nepotřebuji brouzdat po slovnících, abych vám řekl, že jste naprostá trubka s nedostatkem vzdělání a slušnosti, pokud přirovnáte anarchistického tupého primitiva Hučína k atentátníkům na HeYdricha, zastupujícího říšského kancléře v Protektorátu Čechy a Morava. Prostě jste ideální vloič ODS, což už nepotřebuje komentář.

0/0
25.8.2006 8:57

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Re: HUČÍNA by se patřilo omilostnit...

vloič=volič  překlep daný mihnutím se topolánkovy inteligentní tváře před očima před napsáním zkratky ODS . . .

0/0
25.8.2006 9:05

nicotin

Re: Re: Re: Re: Re: HUČÍNA by se patřilo omilostnit...

Opravdu nevidim zadnou objektivni existenci vasich argumentu, protoze vas zakladni prispevek je holou tezi BEZ argumentu. V jednom mate pravdu. Na to, abyste nekoho nazval "trubkou s nedostatkem vzdelani a slusnosti" nebo "anarchistckym tupym primitivem" nemusite brouzdat po slovnicich. K tomu staci trocha hlouposti a ceske gramatiky. Ovsem, co me fascinuje na posledni reakci nejvice, je vase pohotova dedukce o me volicske preferenci. Nejenze to s tematem ma pramalo spolecneho, ale hlavne jste naprosto minul. Mozna by bylo opravdu lepsi se do te encyklopedie nedky podivat.

0/0
25.8.2006 16:55

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: HUČÍNA by se patřilo omilostnit...

1: Vaší chybou je, že hájíte někoho, o jehož myšlenkách, projevech a činnosti zřejmě nic nevíte, protože to je tou OBJEKTIVNÍ existencí mých argumentů. A pokud víte, resp. jste TO slyšel či viděl a přesto jej hájíte, potvrzuje zároveň moji verbalizaci vašeho duševního zdraví či přinejmenším vzdělání.

2. Sám jste celkem hladce klasifikoval své zařazení podle mého úsudku. Potvrdil jste opravdu ve svém příspěvku vaši hloupost /srovnání s atentátníky/ a neznalost nejen české gramatiky /viz HeIdrich/.

3. Nevím, koho jste volil, to nevědí ani voliči ODS. Ale pouze jsem na vašem případu dokumentoval typického představitele této skupiny.

0/0
25.8.2006 22:32

ZlatejTotáč

Re: HUČÍNA by se patřilo omilostnit... je to pry blazen

JASNE, jenom blazen se muze prat za sve pravo na spravedlnost tak dlouho, ostatni by to uz davno vzdali a vlezli do "post"komunistickych prdellii... A jeste neco, ty R-E-A-L rozumbrado: vis, ze ta tva "puvodni myslenka" neni ani tak moc puvodni? Ano, pred nejakymi ctyrmi, peti lety napadla i Hucinovy bachare a, budes se divit, i slovutni doktori seznali Hucina naprosto normalnim. Jak te tak sleduju, na rozdil od tebe. ;-P

0/0
24.8.2006 22:08

R-e-a-l

Re: Re: HUČÍNA by se patřilo omilostnit... je to pry blazen

Mně si do huby neber, čtenáři o "slovutných doktorech". Pokus se radši shlédnout a poslechnout si pár Hučínových výblitků. Nebo si alespoň přečíst jeho tlachy. A vůbec nejlepší je historie jeho disidentských činů. V Libanonu by byl vítaným pomocníkem Hizballáhu, tupče.

0/0
25.8.2006 9:02

kouc

Vesecká=Paroubkův poskok

0/0
24.8.2006 16:42

divana

tedy, v téhle zemi jde komunismus fofrem kupředu.

to se hučína všichni tak bojí?

;-O;-O;-O

0/0
24.8.2006 16:15

X-M

Re: tedy, v téhle zemi jde komunismus fofrem kupředu.

asi jako v USA Usámy bin Ládina

0/0
24.8.2006 23:20

palantir

Vesecká je ubožačka, která je ve vleku svých

politických náměstků

ale Hučím si s ní moc nezadá, svoji úchylku vydává za boj proti komunistům - moc se mi to líbí,

takže každý pyroman, který zapaloval za socialismu stohy a ukájel se přitom může být rehabilitován, protože bojoval svojí masturbací při ohni proti režimu

0/0
24.8.2006 16:14

divana

Re: Vesecká je ubožačka, která je ve vleku svých

platí vás lihový dům? nebo rovnou soudruzi z rudé hvězdy?

0/0
24.8.2006 16:16

nicotin

Re: Re: Vesecká je ubožačka, která je ve vleku svých

tipoval bych, ze je pan spis na vyplatni pasce lidovych milici

0/0
24.8.2006 16:25

nicotin

Re: Vesecká je ubožačka, která je ve vleku svých

No zaplat panbuh, ze mame v dejinach spoustu, jak autor nazyva, masturbatoru, kteri onanovili proti takovym ideologiim jako je nacismus a komunismus. Jinak by si autor dnes nezamasturboval vubec (leda nad uspesnou petiletkou, kombajnem)

0/0
24.8.2006 16:23

kouc

Re: Vesecká je ubožačka, která je ve vleku svých

čoveče vy o něm asi ho.no víte

0/0
24.8.2006 16:41

palantir

hlavně vím, jak se za socialismu žilo lidem

kteří skutečně tomuto režimu vadili, ale Hučín nikomu politicky nevadil, snad jen jako úchyl

0/0
24.8.2006 22:11

ZlatejTotáč

Re: Vesecká je ubožačka, která je ve vleku svých politických náměstků

Zajimava predstava o pracovnich vztazich; nemel jsem tuseni, ze nadrizeny muze byt ve vleku svych podrizenych. Jestli jsi chtel rict, ze s.Vesecka je jenom loutkou, jejimiz snurkami tahaji sede (rude) eminence v pozadi ceske politiky, souhlasim, ale "jeji namestci"? Hmmm...

No ale puvodne jsem chtel rict toto: Pro kazdeho to funguje jinak, pro nekoho pri "zapalovani stohu", pro jineho, jak vidno z tveho prispevku, mily palantir-confuzio, pri mlaceni prispevku do iDNES... hlavne si prosimte nepobryndej klavesnici, mohla by zacit probijet...

0/0
24.8.2006 22:18

nicotin

Post-kolaborantsky syndrom

Opravdu mi vadi, ze clovek, ktery si tolik vytrpel za minuleho rezimu jen proto, ze nesedel doma na zahradce a nesledoval oblibeneho Majora Zemana, nejenze nedostal zadneho zadostiucineni, ale jeste je stale pranyrovan temi, proti kterym bojoval. Dete uz vsichni komousi do prdele (Y), a ti kteri maji spatny svedomi, alespon mlcte, protoze potrefena husa se vzdycky ozve! Je pochopitelne, ze se nekdo za minulyho rezimu z ruznych duvodu musel namocit, ale tak by aspon mel byt ted zticha. Kratka pamet, "vsak sme v tom byli vsichni", a extremne rychle zapominani (casto ucelove) je racionalizaci spatneho svedomi, ktere ale umi poradne kousat. Tak nechte uz hucina napokoji, Stalinovi pohrobkove!

0/0
24.8.2006 16:02

X-M

Re: Post-kolaborantsky syndrom

neseděl na zahrádce a nesledoval majora Zemana, protože byl aktivním donašečem přerovské Bezpečnosti. Ano, měl by být zticha.

0/0
24.8.2006 23:28

nicotin

Re: Re: Post-kolaborantsky syndrom

Predpokladam, ze jeho "donaseni" nejvice poskodilo Vas! Vaz prispevek je bezejmene obvineni bez dukazu. Predpokladam, ze jste byl clenem prerovske bezpecnosti, jinak nechapu jak mate tak presne informace.

0/0
25.8.2006 4:48

tmar

Tak toto je "špica"

Místopředseda ČSSD Zdeněk Škromach dnes novinářům řekl, že jeho i dalšího místopředsedu strany Bohuslava Sobotku zaskočilo to, že jednání o koaliční spolupráci s lidovci jsou možná. Dodal, že sociální demokraté asi budou muset svůj dosavadní negativní postoj ke KDU-ČSL přehodnotit. 

To je proste děs

0/0
24.8.2006 15:58

InstinkTT

KDU-KSCSSD

Pokud se Kalousek domluvi s Paroubkem;-€ a Fylypem(Y) na vladnuti, tak ma pan Hucin jistou celu a pani Vesecka nove ferrari v garazi. RvRv Ach jo. Kam ta nase spolecnost speje? Do riadne rici.

0/0
24.8.2006 15:53

Jen Aby

Renátka

by si kromě svého účesu a Hučína spíš měla všímat zvěrstev, která souvisejí s prorůstáním organizovaného žločinu do státní zprávy, a ne se vozit po těch, kteří měli tu odvahu dělat něco proti bolševikovi .... spíš by mělo být za trestný čin prohlášené to, že většina z nás proti němu nedělala vůbec nic (o to víc si teď každý hraje na hrdinu)

0/0
24.8.2006 15:47

iuos

hmm

kdo o té státní zprávě informoval?

0/0
24.8.2006 15:50

Jen Aby

Re: hmm

šéfové České konsolidační agentury, lidi z předsednictva vlády při jednání s polským Orlenem, vedení Pozemkového fondu, Zgarba boys, téměr nejvišší představitelé (nejen) Ministerstva dopravy v souvislosti s přípravou výroby biolihu ... stačí? Nebo tu mám zahltit těma sračkama celej web prostor?

JEN BLBEJ NEBO ZAINTERESOVANEJ NESLYŠÍ ....

0/0
24.8.2006 15:58

Jen Aby

Re: Re: hmm

fuj, hrubka: nejvyšší - opravuji

0/0
24.8.2006 15:59

blue_velvet

Hucin for senator

V>-VVR^

0/0
24.8.2006 15:47

X-M

Re: Hucin for senator

no jo, s Barkovou tam vytvoří kriminálnické duo

0/0
24.8.2006 23:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.