- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Však ona se situace zlepší, ekonomika je stabilní, lidé se začínají reprodukovat jako dřív, jen je třeba počkat, až ty děti dorostou.
Na jednoho učitele totiž ubude žáků, takže tito se büdou moci žákům lépe a individiálněji věnovat. Jen aby zase nějaký vládní nebo ministerský "chytrák" nevymyslel, že když je méně žáků, může být méně peněz na školy (a naopak více na sociální dávky pro cigány a jiné voliče ČSSD) a začal školy rušit. Pak bychom se ale mohli dostat do stejné situace, jaká už nastává v mateřském školství, kde se zrušily školky, budovy se prodaly nebo pronajaly (jak prozíravé od městských úředníků!) a začíná být zoufalý nedostatek míst v MŠ. Např v Německu, kde je taky houfně "moudře" zrušili, se dnes na školku čeká asi 5 let - to už bývalí jsou předškoláci dávno ve škole. Srandovní, že? Ano, pokud se nás to netýká, což ale brzo může! Inu, je to stejné, jako s jadernými elektrárnami. Rušit lze snadno, ale navazovat přetrženou nit (zejména ztracené know-how) velmi těžko. Ale to asi úředníci dohlednuvší často sotva na konec vlastního nosu, asi těžko chápou.
To nejsou jen úředníci, Páni učitelé se taky nepředřou. Méně žáků- zmenšení počtu tříd- počet žáků ve třídě zůstane stejný- více učitelů bude posedávat v kabinetě, kecat a pít kafe. Když jsem chodil na gympl, přesně tak to vypadalo. O nějakém větším individuálním přístupu si nechte zdát.
lidem nabulikujete, že děti počkaj, až se vyřadi karierně a cestovatelsky, a že děcko stojí hrozny penize, tak se nedivte, že jich je malo.
Holt někdo se vyřádit nemůže nebo sbouchl Máňu v 18, že pane?
nějaký odborník z řad ČSSD,kteý říká jak je to krásné když Vaše dítě vyrůstá v "multikulturní" třídě dohromady s cikány a duševně postiženými a potom dá svoje vlastní děti na elitní soukromé gymnázium.Viz Buzková,Zeman atd.
Hlavně, aby naše děti nechodily do školy s tebou, debile
prdlačky, když kluk byl ve třetí, tak jich bylo 25, teď jde do šestky a sesypaly (píšu tvrdé y, protože myslím ty slepice ředitelku a zástupkyni) je do dvou tříd a bude jich přes 30 třídě ve třídě.
"trend ve vyspělých zemích je ale opačný"
Kdy už i teoretici vzdělání pochopí, že inteligence (jako společenská vrstva) se nedá vychovat na učňáku? Nebo chceme skončit jako Britové, kde má titul BC. asi 55% populace a přitom jejich vědomosti nejsou ani na úrovni českých maturantů?