Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT stáhla moderátora, nezvládl rozhovor s Paroubkem

Ředitel zpravodajství České televize stáhnul z pořadu Události, komentáře moderátora Davida Borka. Podle Zdeňka Šámala nezvládl rozhovor s premiérem Jiřím Paroubkem vysílaný ve středu 16. srpna. Moderátor se prý na rozhovor špatně připravil a odstupujícímu předsedovi vlády neustále skákal do řeči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nbee

A jak se jinak bavit s Paroubkem????

(Y)

0/0
29.8.2006 22:46

TomiFK

skoda

Je to velika skoda. Rv Mel jsem D. Borka jeste radsi nez Moravce, ten uz neni co byval...Borek byl daleko dravejsi, kdo se dival na predvolebni udalosti a komentare s malymi stranami, musi mi dat za pravdu...holt, opet se ukazuje, ze kdo neni prumerny, sedivy a nudny, tak si asi na ct ani neskrtne...:-(:-/

0/0
28.8.2006 10:28

dislektik-a-prd-naděláte

s tím pitomcem bych nezvládl ani jedno pivo na tož rozhovor

!!

0/0
27.8.2006 16:07

tonicekXXL

Kdo sledoval dnešní OVM musí uznat,že Topolánek převyšuje Paroubka

nejen o ten pověstný stupínek.Ačkoli mu moderátor skákal do řeči nenechal se  rozhodit.Udržel myšlenku (čehož  Paroubek nebyl schopen,když byl přerušen jeho monolog) a klidně po odbočení pokračoval dál.

0/0
27.8.2006 16:02

Jackdaw001

Re: Kdo sledoval dnešní OVM musí uznat,že Topolánek převyšuje Paroubka

Ono je taky skákání a skákání do řeči...a pan Moravec je Pan moderátorR^

0/0
27.8.2006 16:03

153624

mám řešení

Mám skvělé řešení:moderátor v nezávislé ČT by měl být mluvčí vládnoucí partaje,takže nějaký tiskový mluvčí Lidového domu,např.,nebo Paroubkova mluvčí.Každý jiný je předpojatý a jak k takovému štvavému a propagandistickému vedení rozhovoru přijdeme my,poctivě pracující obyčejní lidé???Já chci slyšet,co se podařilo,co se vybudovalo a ne nějaké kecy,že údajně to či ono není v pořádku.R^

0/0
25.8.2006 20:50

tonicekXXL

Chtít po Paroubkovi,aby řekl pravdu,

na tom by si vylámal zuby jakýkoli moderátor.

0/0
25.8.2006 18:10

prorok.pravejj

Stalinův Pohroubek,prolhaný kontráš

Stalinův Pohroubek se těšil jak se bude vychloubat úspěchy pracovitých a Borek mu připomněl,že po 8 letech přerozdělování ČSSD máme i s dětmi dluh 1,3 biliónu a schodek 200 miliard atd.Pravdu,pokud to není ta Pohroubkova,Stalinův Pohroubek nerad.A tak Borek letěl,jinak by ČT nedostala penízky;-P.Kdyby Pohroubek vládl s komouši,pravda by podobně jako v Bělorusku byla jen jedna-ta jeho;-O!

0/0
25.8.2006 17:58

JayC

Klučina to fakt nezvládl

I přes to všechno špatné, co si myslím o Pablbroubkovi a socanech vůbec, musím uznat, že ten moderátor byl vážně celkem mimo. Kouknul jsem teď na kousek toho rozhovoru a fakt jsem se musel smát - jim oběma. Jednomu jak se furt chválil a druhému jak se snažil udělat dojem na svoje šéfy a diváky, ale prostě se mu to nepovedlo. No nic... ;-D

0/0
25.8.2006 17:46

markus760

Jak také mluvit s hulvátem?!

0/0
25.8.2006 8:49

Kleki Petra

Re: Jak také mluvit s hulvátem?!

To je sice opravda, ale poslouchals ten rozhovor s paní astronomkou? Ta byla velice slušná, jeho výkon pak v jeho mezích "standardní".

0/0
25.8.2006 8:51

dadad7

Poprvé kdy ho někdo zahnal do rohu

A ptal se ho na věci co se ho měli ptát už dávno a všichni...Hlavně že to nebyl politický vyhazov ha ha ha...Lidé pozor přihořívá jestli už nehoří.;-O

0/0
24.8.2006 21:16

DrMax

Správný počin

Paroubek je samozřejmě mizera, řečeno velmi mírně, ale tenhle kousek mistra Borka, to bylo opravdu něco mimořádně příšerného. Arogantní hlupák, který podlehl dojmu, že ví naprosto všechno a že Paroubka smete. Kdyby se mu to skutečně podařilo, měl bych z toho radost, ale tady je nutno přiznat, že ledově klidný Paroubek z toho vyšel díky tomu hňupovi jako vítěz. Jen nechápu, jak se takový nablblý narcis mohl na takový moderátorský post vůbec dostat. Tento pan Borek skutečně není slušný a už vůbec ne schopný moderátor.

0/0
24.8.2006 18:22

_m-

chybný titulek,

správně tam mělo být: ČT STÁHLA MODERÁTORA KTERÝ NEZVLÁDL ŘADU ROZHOVORŮ AŽ PO ROZHOVORU S PAROUBKEM

0/0
24.8.2006 17:14

Avolznaher

Očekávané se stalo

Je neuvěřitelné,jak se rychle pan Šámal zalekl a honem potrestal schopnějšího,než je sám.Diskuse s Paroubem byla velmi zajímavá už i tím, jak nervně a nasr.. pan délesloužící premiér reagoval. On byl připraven jen do takové diskuse,kde se sám jako vždy bude chválit. To,že je útočný politik,který nedává dobrý příklad pro demokraticky se chovající lidi i politiky je otřesné, protože sám nemá sebekritický pohled na jeho hrubosti a lži. Pane Šámale,asi jste přestřelil a slušnějšího vyhodil. HANBA. Dost bylo Paroubků i Šámalů, snad se toho někdy i dočkáme a bude svoboda slova i chování v duchu demokracie, ale určitě ne pod vaším diktátem. Schopného redaktora je škoda vyhazovat, vyhodit měl on Paroubka. Bohužel ČT se opakovaně podepsala na nespravedlivém rozhodnutí, asi se moc bojíte o svá korýtka.!!

0/0
24.8.2006 17:12

kiki46

Mám toho dost!

Kdyby se vyhazovalo za aroganci, vyletěl by první Paroubek! Ale ten se drží zuby nehty, je to na opravdovou revoluci!

0/0
24.8.2006 16:23

itučňák

Už jsem myslel, že Paroubek nebude pro ČT hrozba, ale stále je.

Po zrušení satirického pořadu  Budování státu a zrušení pořadu Bez obalu redaktorů Šímy a Čermáka, je na Paroubkův popud stažen nadějný redaktor. Není divu, že ostatní odchází na Novu, nebo na Primu, tam takový Paroubkovlezdoprdelníci nejsou. Ještě je vlezprdelník Vejvoda na Čr Praha. Každý, kdo se před Paroubkem neklaní a neleze mu do prdele je z veřejnoprávních médií odvolán. Ať je Jandák zrovna znárodní, jak to navrhoval. Nebo v lepším případě zprivatizovat.

0/0
24.8.2006 14:58

_Pixie

Re: Už jsem myslel, že Paroubek nebude pro ČT hrozba, ale stále je.

Já si myslím, že Borek by mohl s klidem komentovat automobilové nehody na Primě. Pokud je tak nadějný jak říkáte, tak bude mít všude dveře otevřené. Já jsem jen ráda, že už se nemusím dívat na tu jeho aroganci.

0/0
24.8.2006 15:10

NERATHRATHA

STÁHNEME JANEČKA I ŠÁMALA !!!

Jen co Jirka vypadne !

0/0
24.8.2006 14:57

_m-

Re: STÁHNEME JANEČKA I ŠÁMALA !!!

klidně - jen proboha nevracejte Borka!!!!!!!!!!!!!

0/0
24.8.2006 14:58

artur

ČT opět nezklamala

Pane Šámale asi by bylo dobré kdybyjste odstoupil, neumíte se ubránit politickým tlakům a to je hanebné!

0/0
24.8.2006 14:04

Baround

Re: ČT opět nezklamala

Was ist das "kdybyjste"?8-o

0/0
24.8.2006 14:12

_Pixie

Re: ČT opět nezklamala

jakým politickým tahům - CT pouze přemístuje neschopného novináře na jiné místo

0/0
24.8.2006 14:14

Baround

Re: Re: ČT opět nezklamala

Po telefonátu od Paroubkova podrždráta.

0/0
24.8.2006 14:16

_Pixie

Re: Re: Re: ČT opět nezklamala

a viděl jste někdy tohoto novináře - při rozhovorech s jinými lidmi...

0/0
24.8.2006 14:17

Baround

Re: Re: Re: Re: ČT opět nezklamala

Ano. A? A že ho vyhodili až po rozhovoru s Paroubem? Čím to?

0/0
24.8.2006 14:52

_Pixie

Re: Re: Re: Re: Re: ČT opět nezklamala

to nikdo neví - ale vzniká už pěkný počet konspiračních teorií. Já bych to chtěla vědět taky, proč až ted.

0/0
24.8.2006 14:58

Adam.Cipisek

Pan byvaly redaktor

Pan byvaly redaktor opravdu pusobyl takovym ukoktanym a vroztekanym dojmem vedle smejiciho se prasete - Paroubka, ktery si ho vychutnaval jako maleho skolaka. U redaktora by nemelo byt poznat, jakou stranu voli, ale z nej naprosto ciselo, jaky je to privrzenec ODS a jak se snazi Paroubka bombardovat, aby mu dokazal, ze je kriminalnik, a uz zapominal na to, ze je novinar a ne agitator ODS.

0/0
24.8.2006 13:40

Baround

Re: Pan byvaly redaktor

Cipisku, otevři oči a podívej se na Události a komentáře i jindy, než když je tam tvá modla Paroubek. Rozhovory tam vždy probíhají tímto způsobem a je to v podstatě jediný pořad, kde se moderátor snaží přerušit bohapusté tlachání o ničem a něco se dozvědět. Jen žádný z hostů asi nemá tak dlouhé prsty, aby to moderátor odnesl vyhazovem.

0/0
24.8.2006 14:03

DrMax

Re: Pan byvaly redaktor

Jo jo, je to tak. Ačkoliv jsem patrně voličem stejné strany jako pan Borek, tohle bylo z jeho strany hodně hanebné a idiotské vystoupení. Sportovně je třeba přiznat, že z tohodle vyšel paroubek jako vítěz. Díky tomu pablbu Borkovi. 

0/0
24.8.2006 18:25

prorok.pravejj

Bolševické rudé právo

a Hálo noviny píší jen "důležité zprávy".Např.Stalinův Pohroubek ráno ;-€vstal opět levou nohou!;-D

0/0
24.8.2006 12:59

pedrooo

a co stáhnout premyjéra kterej nezvlád rozhovor s moderátorem?:)))

0/0
24.8.2006 12:56

hasmen

?

Kupodivu o tomto "incidentu" informuje ze všech zpravodajských serverů pouze idnes... Divné,co? ;-)

0/0
24.8.2006 12:50

_Pixie

Re: ?

Ne, píšou k tomu i jinde:

http://www.blisty.cz/art/29898.html

http://lidovky.zpravy.cz/kavci-hory-v-zajeti-kiksu-0hh-/ln_noviny.asp?c=A060819_000052_ln_noviny_sko&klic=214757&mes=060819_0

0/0
24.8.2006 12:53

hasmen

Re: Re: ?

Díky za odkazy,blisty mne opravdu nenapadly hledat ;-)

0/0
24.8.2006 12:56

_Pixie

Re: Re: Re: ?

za málo - mě taky ne - ale byla tu včera linka;-)

0/0
24.8.2006 12:59

_Pixie

Ze je u nás

velice málo schopných novinářů je fakt, ale podle mě mezi ně pan Borek nepatří. Ted bude pokládán za mučedníka, i když to byla jen otázka času, kdy to přežene tak, že už ho CT bude muset přeřadit. Bohužel se to stalo při rozhovoru s Paroubkem - říkám bohužel, protože zelené příšery ve vesmíru apod. takovou váhu neměly. Takže to tu spousta lidí otáčí a plete do toho politické preference.

0/0
24.8.2006 12:47

strycek_Pompo

Re: Ze je u nás

Tak vyhazuje ČT neschopné moderátory teprve v okamžiku, kdy se dotknou někoho mocnýho, nebo chtěl Šámal poškodit Paroubka a s vyhazovem neschopného moderátora čekal až na okamžik, kdy bude mít po rozhovoru s ním a veřejnost si to spojí? ;-)

0/0
24.8.2006 12:53

_Pixie

Re: Re: Ze je u nás

Co já vím - já jim do hlavy nevidím. Třeba to žádná konspirace není. Paroubka se CT neobává, tomu nevěřím.

0/0
24.8.2006 12:55

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Ze je u nás

No tak to asi nevíš, že politici obsazují radu ČT, která má na chod televize dost velký vliv ;-)

0/0
24.8.2006 12:56

_Pixie

Re: Re: Re: Re: Ze je u nás

Vím, vím. A kdyby tento komentátor takhle neschopně komentoval Branky, body, vteřiny a byl odvolán za nezvládnutý rozhovor s Nedvědem, tak byste v tom taky hledal politické záměry?

0/0
24.8.2006 13:01

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Ze je u nás

Jasně! Už Štrougal byl přece Sparťan, a taky to byl premiér!;-D

0/0
24.8.2006 13:03

hasmen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ze je u nás

Na Spartičku mi nešahej,jóóó ? ;-D

0/0
24.8.2006 13:05

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Ze je u nás

Ne, protože Nedvěd na chod ČT nemá žádný vliv ;-)

0/0
24.8.2006 13:03

_Pixie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ze je u nás

zatím, ted bude mít víc času, aby se to ještě nezměnilo

0/0
24.8.2006 13:05

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ze je u nás

jen ještě upřesním, že v tom nevidím politický důvod, ale předposranost, což píšu od počátku

0/0
24.8.2006 13:08

_m-

Re: Re: Ze je u nás

Šámal - jako každý má z politiků vítr a z Paroubka tuplovanej - tak výjimečně dával pozor a všim si toho, čeho si diváci všimli už dávno předtím.

0/0
24.8.2006 12:57

_Pixie

Re: Re: Re: Ze je u nás

tak já jsem jenom ráda, že si toho už konečně všiml, at už z jakéhokoli důvodu ;-)

0/0
24.8.2006 12:59

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Ze je u nás

dík, to mi stačí ;-)

0/0
24.8.2006 12:59

odečet vody proběhne v patek 4.9

pozoruhodné

Vážení, nevím kolik z Vás vidělo ty UK a kolik z Vás chce situaci hodnotit objektivně? denně se dívám na všechna zpravodajství mezi 19 a 20. hodinou a po té na UK. Bez jakekoli masáže už v den vysílaní po první minutě bych pana Borka okamžitě vyměnil, to co ten člověk předvedl je zcela mimo profesionální vystoupení moderátora a to jakekoli celoplošné TV. Upozornuji , že nejsem voličem CSSD, ale pravice. Zkuste odlišovat vaše starnické orientace od práce jenž má neutrálně vykonávat moderátor ve zpravodajství

0/0
24.8.2006 12:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.