Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsme rukojmí cestovky, bědují Češi na Chalkidiki

Na iDNES.cz se obrátili zoufalí klienti kanceláře Blue Style. Po požáru na Chalkidiki zůstali jako poslední v zakouřeném hotelu v letovisku Chaniotis. Cestovka je odmítá odvézt domů, nebo alespoň přestěhovat jinam. "Jsme jejich rukojmí," říká účastnice zájezdu Ivana Lacinová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trdelnik

Naopak

Ja si myslim ze by turiste naopak meli priplatit. Maji to se vzrusujicim dobrodruzstvim ktere nebylo zahrnute v cene!

0/0
26.8.2006 2:24

killy

.. a ještě to maj´ v modrém stylu....

0/0
26.8.2006 10:02

ToddBertuzzi

Čeští vohnouti

naučte se už sakra v zahraničí chovat důstojně. Za prvé nekraďte , za druhé se vykašlete na paštiky a řízky ( když už jednou za rok někam jedete tak se tam i stravujte ) a za třetí , nejezděte do zahraničí s prázdnýma kapsama s tím , že když jste si zájezd zaplatili už nebudete nic jiného potřebovat. Jste pak všude za burany Rv

0/0
24.8.2006 8:50

JAR-47

Re: Čeští vohnouti

to je právě to ono.......tyto ,,levné,, cestovky jsou přesně pro tento druh lidí, já procestoval celou Evropu vše jsem si zařizoval sám maximálně mi agentura zajistila bydlení, vše jsem měl ke své spokojenosti a za peníze o kterých se klientům obdobných cestovek ani nezdá - jen jsem se o sebe musel postarat

0/0
24.8.2006 8:55

ToddBertuzzi

Re: Re: Čeští vohnouti

Taky jsem v životě nejel s cestovkou. Najdu si ubytování na internetu , zabookuju se a jedu autem ( nebo letadlem ) . A vždy s kreditní kartou i nějakým kešem v cizí měně. R^

0/0
24.8.2006 9:00

pinguinone

Re: Re: Re: Čeští vohnouti

..kdyz Te tak ctu ,Ty laciny provokatere.. :-/  tak za burana jsi tu Ty..:-(

0/0
24.8.2006 9:50

gumídek1

Re: Re: Čeští vohnouti

ale pánové no tak ,no tak. byl jsem s cestovkou na korfu - last min. Po návratu jsem se podíval na stránky našeho hotelu. kdybych tam jel bez cestovky tak neušetřím skoro nic. tyhle dokonalý rozumbrady mám nejraději.(Y)

0/0
27.8.2006 6:42

JAR-47

možná

že ti turisti již pochopili proč bývají stanoveny minimální peníze které mají mít sebou............třeba právě pro tyto případy že ?

0/0
24.8.2006 8:46

ToddBertuzzi

Re: možná

R^

0/0
24.8.2006 8:50

belgian chocolate

a také

už pochopili, proč jim cestovka nabízí pojištění...

0/0
24.8.2006 9:26

Henrik_Larsson

.

Hysterie a neschopnost českých "turistů" se o sebe postarat i v těch nejzákladnějších věcech už začíná být pověstná. Když v Thajsku řádilo tsunami, tak Češi pro změnu nemohli pochopit, jak je možný, že se o ně nepostará nikdo z místních, kteří tam přece jsou od toho! Ty lidi se už teď nemůžou dočkat, až se budou doma sousedum chlubit, co že to všechno museli prožít, jaký že to bylo peklo a jak strašná je ta cestovka. Holt životní krédo Čechů je: Nadávat, nadávat, nadávat a to vždy, všude a za všech okolností. Nikoho nenapadne, že by se třeba taky mohl o sebe postarat sám Rv

0/0
24.8.2006 8:33

JAR-47

Re: .

a divíš se,  celou dobu jim doma někdo hustí do hlavy co mu vše dává zdarma a že se o něj postará / stačí mi dát hlas/ a ejhle ono to nikde nefunguje ....

0/0
24.8.2006 8:41

irxx

Blue style je fajn

a povídejte si co chcete. Taky jsem se letos s nimi vydal do Tunisu. Taky mi arabští hoteliéři místo pokoje vnucovali kozí chlívek, ale já nejsem zde mnohokrát popsaná ove, a nedal jsem se. Za pomoci výborné delegátky cestovky jsme jim z recepce udělali divadlo o třech dějstvích, a světe div se najedno pokojík jak malovaný. Jinak zbytek dovolené absoulutně super a péče cestovky maximální. Dále bych rád řekl některým chytrákům, že živelní katastrofu si nemůže cestovka a ani klient pojistit. Tedy postižený turista se může domáhat náhrady škody podle práva tak leda na tom kdo požár založil, případně na Řecké vládě. To sice považuju taky za pitomost, ale určitě nemůžu cestovku vinit z požáru. Tím méně po ní chtít aby z měšečku vysipala tunu eura, a honem utíkala zajistit nové pláže a bydleníčko.Je mi těch lidí líto, ale házet bordel na cestovku je hloupé vylévání vzteku a bohužel médii vydatně živená kampaň. Blue style je normální cestovka. Otázka je do jaké míry jsme my normální turisti.

0/0
24.8.2006 8:26

pancho10

Do roka

Blue Style.RvOpravdu pěkný přístup ke klientovi.

0/0
24.8.2006 8:15

JAR-47

Re: Do roka

český klient si zásadně vybírá dle ceny a pak se všude chlubí za kolik sehnal kde dovolenou a pak čeká zázraky, tato cestovka patří mezi laciné tak co chtějí více, každý svéprávný člověk se má umět o sebe postarat sám a když to neumí ať sedí doma u svého hnojiště a cucá oblíbenou desítku

0/0
24.8.2006 8:21

kamil.cb

jsou to ovce

kdyz vidim v televizi lidi, jak zoufale placi, ze jim umiraji astmaticky deti, tak je trosku nechapu, vy byste zustavali na nejakem miste, kde vam hrozi, ze vam umrou deti a spolehali se na to, ze vam nejaka cestovka pomuze? V Recku prece nejste nekde uprostred dzungle v Kongu, abyste se tam odtud nemohli dostat vlastnimi silami a pak si to s neseriozni cestovkou mohli vyridit a pripadne i s onim honorarnim konzulem, coz jsou nekdy pekni ptaci.

0/0
24.8.2006 8:10

belgian chocolate

honorární konzul

je člověk, který svou funkci dělá zdarma, Češi mu často neproplatí ani telefon a poštovné... co od něj čekají? že jim ze svého koupí letenky?

0/0
24.8.2006 9:29

36903690

Co tak jednou se

dokázat postarat sám o sebe. Byla to přece přírodní katastrofa Kdyby seděli v Pražské hospodě a ta začala hořet, taky by chtěli,aby je hospodský odnesl domů ?

0/0
24.8.2006 8:09

pinguinone

Re: Co tak jednou se

..prirodni katastrofa..:-/

0/0
24.8.2006 8:15

sladekm

Nechápu cestovky.

A co tam jako ty lidi mají dělat ? Za hotelem shořelý les, špinavé moře a vzduch čpící zápachem spáleniště. Hezká dovolená. Jen co je pravda. Ano za to cestovka nemůže ale vnucovat lidem, že se vlastně tak moc nestalo je vrchol. Příště si už lidé takovou cestovku nevyberou.

0/0
24.8.2006 6:41

ToddBertuzzi

Re: Nechápu cestovky.

No zřejmě měla ta cestovka urychleně shrabat popel , vysázet piniové haje a postavit nové apartmány. A hlavně koupit vohnoutům kafe ..... ;-P

0/0
24.8.2006 6:45

carlos 1

Re: Re: Nechápu cestovky.

Má vlastní zkušenost je taková, že Blue Style nepovažuje za nutné po zaplacení zájezdu ani zaslat standardní cestovní smlouvu, ani potvrdit na požádání příjem platby. Až teprve 3 dny před odletem přišla SMS ve které mi popřála CK hezkou dovolenou. Po příjezdu v nočních hodinách na hotel, přesto, že se jednalo o All Inclusive jsme nedostali ani vodu. V Hurghadě je přitom voda z vodovodu závadná. Hotel který měl mít 4 hvězdy byl spíš turistickou ubytovnou. Poslední den nás v 15 h vyhnali z pokojů a do 22:30h jsme čekali s bagáží na recepci. Od 18:00h již bez AI.. To se mi u konkurence nikdy nestalo..Rv!!

0/0
24.8.2006 7:37

ales1979

Re: Re: Re: Nechápu cestovky.

Ono je taky potreba do toho rezervacniho formulare uvest email, aby vam prislo potvrzeni rezervace zajezdu. A pokud jste po objednani dovolene pres internet nic nepodnikal a jen si uzil tri dny pred odjezdem SMS od cestovky, tak potom se vubec divim, ze jste nekam odletel, kdyz je potreba zaplatit zalohu zajezdu do tydne od  objednavky a mesic pred odjezdem doplatit zbytek. Docela me prekvapuji reakce mistnich mistru, kteri horekuji nad jednanim Blue Style. Byl jsem s nimi na dovolene 3krat a vzdy probehlo vse v naprostem poradku. Pocinaje organizaci, konce u vyletu, ktere se napriklad s tim co nabizi Cedok ve svych destinacich neda srovnat.

0/0
24.8.2006 8:10

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Nechápu cestovky.

..to tedy 8-o email ,sms..  no tak to je tedy solidnost...8-o

0/0
24.8.2006 8:20

ales1979

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu cestovky.

A co ti na tom prijde nesolidniho? Ze se kvuli tomu, ze sis zarezervoval zajezd cestovka neobtezuje ti volat? Proc by se o tebe starali, kdyz to taky do tydne nemusis zaplatit.

0/0
24.8.2006 9:10

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu cestovky.

..pece o zakaznika vypada jinak..;-P

0/0
24.8.2006 9:52

ales1979

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu cestovky.

Pece o jakeho zakaznika? Zakaznikem se dotycna osoba stane az zaplati zalohu za dovolenou, do te doby je to jen anonym, co si to muze do tydne rozmyslet.

0/0
24.8.2006 14:57

carlos 1

Re: Re: Re: Re: Nechápu cestovky.

No samo, že jsem tam nepsal adresu babičky. A neposílal jsem to bez e- mailové adresy.. Z mailu... To snad ani nejde??? CK měla od začátku spojení na mobil i e-mail.. Jen se na to tak trochu vy.... Platby proběhly včas a následovala E-mailová žádost o potvrzení. Bez reakce. Urgence také bez reakce..

0/0
24.8.2006 11:44

ales1979

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu cestovky.

Nevim co presne chcete resit. Nicmene BlueStyle posila tyden pred odletem na dovolenou pokyny postou a to muzu potvrdit z nekolika na sobe nezavislych zdroju a platbu z uctu jsem si potvrdil sam telefonicky. Co presne po te cestovce chcete? Aby vam zabalila? :))

0/0
24.8.2006 14:58

trdelnik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu cestovky.

Stacilo by me aby me cestovka drzela za ruku a zavedla vsude.

0/0
26.8.2006 2:34

Vrchní našeptávač

Magori! Proc nejeli s cestovkou do Baghdadu??

Treba by jim tam urezali hlavy se slevou... debili...:-D:-P... ne, ted vazne. Vzdycky mne dokaze vytocit, jak nekdo si porad na neco stezuje s cestovkama. Pritom kdyby tam jeli sami na vlastni triko, tak ten pozar by byl uplne stejny. Co ma cestovka jako delat? Jestlize dovolena stoji 50k, tak cena je nastavena tak, ze nelze pri pozaru redislokovat klienty, protoze bud nejsou mista anebo to proste neni financne mozne. Kdyby tam vybuchla sopka a zasypala to tam, tak cestovka ma privest lopaty, nebo co? ;-O;-€

0/0
24.8.2006 0:17

holkazdaleka

Proc nejedou radeji na Lipno?

Pekne pod stan, taboracek, koupani, pohoda? Proc musi vsichni jezdit k mori? 8-o

0/0
23.8.2006 23:54

baronfonlempl

Re: Proc nejedou radeji na Lipno?

A bez platební karty vázané na naditý účet...

0/0
24.8.2006 0:02

holkazdaleka

Re: Re: Proc nejedou radeji na Lipno?

Ekologicka dovolena, malo stoji a relax je bezpecny. :-)

0/0
24.8.2006 0:12

Tomach

Re: Proc nejedou radeji na Lipno?

Houbeles, proc nevyuzit dovolenou k prekroceni planu! Nebylo by nadherne kdyby nase udernicka mladez vyuzila dovolenou praci ku prospecu nas vsech? 8-o8-o8-o

To je snad kazdeho vec kam chce jet, nekoho tahne lipno, nekoho thajsko, nekoho more, nekoho hory, nekoho jeskyne... kdyz v cr neni more je pochopitelne ze chteji lide k mori... A je to kazdeho svobodna volba (nastesti)

0/0
24.8.2006 4:54

wader23

Vůbec mě nepřekvapuje, že se problém týká CK BLUE Style.

S touto kanceláří jsem cestoval JEDNOU a NAPOSLEDY (tunis). Z vlastních zkušeností vím, že podpora je veškerá žádná, protože o tom, že náš hotel je obsazený, jsme se nedozvěděli od usmívající delegátky na letišti, ale lámanou směsí jazyků  od řidiče autobusu, který náš vyhodil na parkovišti s tím že dál nejede ;-€(Y)Rv

0/0
23.8.2006 23:11

mosulský machredž

Re: Vůbec mě nepřekvapuje, že se problém týká CK BLUE Style.

Holt modrá se s nikým dneska nemazlí - kdo se o sebe neumí postarat sám, musí volit červenou ;-D

0/0
23.8.2006 23:14

yxarinka

vyšší moc

Požár či jiná přírodní katastrofa je klasický případ vyšší moci, CK rozhodně nic nebudou muset té paní vracet. Jestli si dáma nevšimla,tak tam hořelo a personál má třeba trochu jiné starosti,než jí zrovna letět uklízet pokoj... s touhle teda sdílet byt musí být radost ;-D

0/0
23.8.2006 23:05

Kolokol

Několik důvodů rozčarování českého spotřebitele

1. Zoufalé právní vědomí průměrného spotřebitele (naprosto neví co je/není povinnost cestovky - prodejce čehokoliv)

2. Spoléhání na to, že problém někdo vyřeší (ambasáda se má postarat o občany ve skutečné nouzi a nebezpečí - nikoliv o ty, kteří jen ztratili pohodlí)

3. Rozhoduje pořád cena místo prověřené solidnosti. Navíc žádný zákon a § vám nanahradí obecnou solidnost protistrany.

0/0
23.8.2006 22:30

ToddBertuzzi

Re: Několik důvodů rozčarování českého spotřebitele

4. Fakt , že si 99% českých vohnoutů na zájezd půjčí , pak jedou s 50 Euro v kapse , takže když se něco pos/ere nemají ani na to kafe natož zajištění si ubytování nebo letenku zpátky. :-P

0/0
24.8.2006 6:43

profesoralbertprazak

Re: Několik důvodů rozčarování českého spotřebitele

pouze bych rad napsal, ze ambasada se na nas vysrala a pomoc kterou nam poskytla tak se ji smeju jeste ted >-Rv

0/0
24.8.2006 7:51

ToddBertuzzi

Re: Re: Několik důvodů rozčarování českého spotřebitele

Chtěl si půjčit , viď Alberte ? ;-P

0/0
24.8.2006 8:48

carlos 1

S CK Blue Style......

S CK Blue Style jsem byl poprvé a už nikdy víc... Jednalo se o Egypt. Mají se hodně co učit od konkurence... RvRvRv

0/0
23.8.2006 22:18

mosulský machredž

oo

"Na pláž, kde jsme měli mít lehátka zdarma, můžeme, jen když si koupíme dvě kávy za osm euro," dává příklad nespokojená rekreantka

tak si ty kravko kupuj zájezd někde jinde než u zlatokopů (Y)

0/0
23.8.2006 22:05

Uko Jesita

Re: oo

koupi si zajezd u nejaky cestovky z leknuti, kterou vlastni spinavy Arabove a jede s nima na Balkan....kdo tohle udela, zaslouzi si stanovej tabor;-D

0/0
23.8.2006 22:08

Uko Jesita

Paninko

a to jste si myslela, ze budete mit zadarmo i to kafe?;-D

0/0
23.8.2006 22:04

holkazdaleka

Re: Paninko

Koupili si zajezd "all inclusive", takze jo ano. :-)

0/0
23.8.2006 22:11

pinguinone

Re: Re: Paninko

R^ jasna vec ,ale to si odchovani ROHaci nedomysli...

0/0
24.8.2006 8:19

holkazdaleka

Re: Paninko

Vidis, kdyz jses sprostej, tak jses hned vymazanej ...

0/0
23.8.2006 22:22

Jesitojesitouztomasprisito

Re: Re: Paninko

taky jsme si vsiml, ze cenzor si dneska nehoni pero ale predstira praci

0/0
23.8.2006 22:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.