- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nepripadne vam, ze starost o zabezpeceni by mela byt na strane banky a ne na strane klienta? Vzdyt za to ji platim (tedy alespon v pripade KB). Nemluve o komplikovanosti instalace a jednoduchosi dostat se na jejich hot-line.
Zajimalo by me jakym zpusobem posilaji SMS, ale podle zpusobu nastaveni asi normalne, coz mi take nepripada zrovna nejbezpecnejsi. Nevim proc nevyuziji zpusob jako e-banka a nepouziji GSM-banking pres SIM-toolkit, kde by melo jit uz o sifrovanou komunikaci a je potreba znat bankovni PIN, coz by k zabezpeceni melo stacit. Pak uz je uplne jedno pres jaky pocitac a kde danou operaci provadim jedine co muze clovek zpusobit je, ze se podiva co mam na ucte a u toho bez mobilu konci. Nemluve o tom, ze je to finance nejmene narocne, nebot vse vetsinou uz klient dnes ma. To by asi nekdo musel priznat ze to p.d.l.l a nejspis by prisel o misto, nemluve o nahrade skody, ale to je u nas spis utopie.
Kdyz si pan Moudry necha firmou doma nainstalovat bezpecnostni dvere spickove kvality za hodne penez a klic ke dverim si bude schovavat pod rohozkou s tim, ze na dvere nalepi cedulku s informaci, ze je klic pod rohozkou a nekdo mu vykrade byt. Kdo za vykradeni muze - pan Moudry nebo firma, ktera instalovala dvere? Kdyz si bude pan Moudry myslet, ze selhalo zabezpeceni dveri a o bezpecnost se mela postarat firma instalujici dvere, tak to neni pan Moudry, ale pan Hloupy. Podobne jako kdyz si pan Moudry nalepi na svou platebni kartu stitek s PINem a po zneuziti karty svaluje vinu na kohokoliv jineho, hlavne na system zabezpeceni, o kterem prece vi vse do detailu. No a jelikoz je panu Hloupych more, tak se hold obcas stane, ze jim nekdo jejich hloupost pripomene treba tim, ze jim vykrade bankovni ucet.
jak tady všichni blejete jen a jen na Komerční banku. Já mám internetové bankovnictví a vše bez problému. Chybaje jednoznačně na uživatelích, kteří si nedokážou zabezpečit svůj PC a certifikát si uloží na HDD, nevědí, co je to Firewall, používají Outlook, Internet Explorer a aby ušetřili, tak bezplatné antivirové programy jako Avast! nebo podobné šmejdy. Je zajímavé, že zde NIKDO nekritizuje třeba Reifessen Bank kde pro získání informace při telefonním kontaktu operátorka vyžaduje plné znění hesla tedy ne třeba první pátý a sedmý znak z hesla. To se to potom odposlouchává -
Ale řekněte jim že jim chcete síť zabezpečit. Řeknou vám, že si chcete akorát namastit kapsu, páč jim vše zatm funguje a vaší pomoc nepotřebují.
Prave kvuli tomuhle zabezpeceni E-bankovnictvi u KB jsem sel radeji do Postovni sporitelny. Na mobil mi dojde jedinecny kod a teprve potom muzu potvrit jakoukoli transakci. Funguje to tak od zacatku a u KB na to dosli az ted ? Myslim ze takove zabezpeceni je nejlepsi
ten kdo má inet bankovnictví si o tohle zrovna říká, Už aby bylo více těchto případů, aby už všichni viděli, že je o slepá větev
bez spolupráce zaměstnance banky je něco takového nemožné.Víc není co dodat.
Samozřejmě, že je možné se nabourat do internetového bankovnictví, zvlášť když je chráněné tak bídně jako v KB. Ale když se vám někdo nabourá do počítače, má vaše přístupové údaje a certifikát, nepotřebuje žádné bílé koně, může si ukradené peníze převést rovnou třeba třeba do Nigérie a nepotřebuje další konto v KB. Na mě to dělá dojem, že mafie měla svého člověka přímo v bance jako administrátora, který obsluhoval nějaké finanční toky uvnitř banky, ale neměl právo peníze posílat mimo banku. Takže pak potřebovali ty bílé koně, které to vyzvedávali z kont KB a převáděli jinam.
Souhlasim - mam z toho stejny pocit.
... nebojím se že by mi to banka nevrátila, ale moc důvěry ve mě tyhle zprávy nevzbuzují. Bohužel asi to patří k době ... a takovýmto ohrožením budeme muset čelit čím dál tím častěji.
to je blbost ... kdyby mela kb internetbanking jak ma byt, tak by se klienti nemuseli niceho bat.... internet banking je extremne bezpecny, kdyz je dobre udelany
Lidi prece nemusi mit strach. Banka je pojistena proti kradezi, takze musi celou sumu uhradit zpatky na konto. Nebo se mylim?
NEPROVOZUJTE BANKOVNICTVÍ PŘES INTERNET
Nejlepsi je mit penize v matraci, jako moje babicka.
Hůavni chybu udelala KB pokud se pri odesilani penez z uctu neprovadi zpetna kontrola zda odesila spravny majitel treba pomoci kontrolniho kodu ze SMS zaslaneho na mobil tak v tom pripade bych si ucet nezalozil u KB jeste ze jsem jinde....... kde pri odeslani platby z uctu musim pockat na potvrzovaci sms a kod prepsat