Diskuze

Od smluvní rychlosti k nulové toleranci

Víte, co je to smluvní rychlost? Ale samozřejmě, že ano. Existovala až do přijetí nového silničního zákona. Přibližně ji vyjadřovala takzvaná Rumlova rovnice. (Ministra Rumla jako první veřejně existenci smluvní rychlosti přiznal.) Dala se vyjádřit vzorcem: smluvní rychlost rovná se povolená rychlost plus dvacet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jintaj

23. 8. 2006 20:46
Největší kraviny v silničním zákoně:

1) Pokuta 100.000,- Kč za nevyplnění RZ do dálniční samolepky, nesundání staré dálniční samolepky ze skla vozu, event. nepředložení kontrolního kuponu k samolepce policii.

2) Pokuta 500.000,- Kč za jízdu po dálnici bez platné dálniční samolepky

3) Netrestá např. parkování na přechodu pro chodce, otáčení na řízené křižovatce.

0 0
možnosti

Dr No

23. 8. 2006 20:28
jde především o to,

že zákon neřeší bezpečnost na silnici, ale dělá z řidičů lovnou zvěř, přičemž dává policajtům (a dokonce i městským!!!)neskutečné pravomoci. Pikantní na tom je skutečnost, že tento paskvil schválili poslanci, na které se díky jejich absurdní imunitě žádné zákony nevztahují.

0 0
možnosti

azzazello

25. 8. 2006 10:03
Re: jde především o to,

R^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti

oLDa_rab1

23. 8. 2006 17:27
Proc vubec prekracovat MAXIMALNI povolenou rychlost? A proc ji vubec TOLEROVAT?

Tolerance prekroceni maximalni povolene rychlosti je hloupost. Maximalni povolena rychlost se menuje tak proto, protoze je ta maximalni a ne maximalni +10%, pokud je maximalni rychlost 50, pak radeji jedim 45 aby ji neprekrocil, to ze budu hazardovat na jeji hranici a pak se domahat nejake tolerance je nesmysl. pokud je tedy pro mesto malo, necht se hranice zvedne na 55 a v klidu muzeme vsichni jezdit presne tech 50 a nepotrebujeme nejakou toleranci od policistu. Maximalni je maximalni a ne, jak se nekteri zavodnici domnivaji, bezna cestovni rychlost.

0 0
možnosti

Dr. Fe1

23. 8. 2006 18:50
Re: Proc vubec prekracovat MAXIMALNI povolenou rychlost? A proc ji vubec TOLEROVAT?

Jenže tu maximální nedokáže nikdo prokázat, když i radary mají chybu měření ....... a o tom je řeč.

0 0
možnosti

horduch

23. 8. 2006 17:10
buzerace ovšem jen pro některé

poslal jsem na nádraží pro dceru s vnoučaty taxi ,nebotˇ nemám dětské sedačky a pro jedou je kupovat nebudu.Taxi přijelo sedačky nemělo,nebotˇ oni mají výjimku.Co dodat....kom.borde....

0 0
možnosti

relax100

23. 8. 2006 10:13
Bodový kocourkov

Zase ladění drobností v naprosto paskvilním zákoně. Jeden si chce dát pivo na kole, druhy zase neudrží rychlost či moč. Ten zákon je špatný od začátku až do konce a nevyplatí se ho opravovat! Problém je, že každý chlap je ješitný a nepřipustí, když mu někdo řekne, že je špatný v posteli nebo blbě řídí. Ale 90% řidičů neumí řídit a myslí si, že jsou odborníci. Pokud by ten zákon něco potřeboval kromě okamžitého zrušení, tak provizorní, ale zásadní řezy. A) roční načítání bodů (jako např. v Německu), B) zásadně rozlišit body za dopravní nehodu a přestupek!!!!! Proboha jen psychopat může dát 5 bodů za rychlost (většinou na základě 50 na místě, kde se dá jet 200) a pouze 7 bodů za „usmrcení nebo zranění“ nebo „ujetí od nehody kde byl někdo usmrcen“….  jed hlupák může ohodnotit 6 body např. 0,4 promile nebo 5 body prošlou technickou v porovnání s pouhými 4 body za nedání přednosti v jízdě?

Poslední řešení pro řidiče je na obrázku článku pana Komárka:)              

0 0
možnosti

vmvanjan

23. 8. 2006 10:40
Re: Bodový kocourkov

Absolutní souhlas. Blbí policajti, blbý Šimonovský, blbý zákon, blbá vláda, blbý parlament. K zblití.RvRvRv

0 0
možnosti

Z-S

23. 8. 2006 9:12
No hlavne ze zvatlal Komarek

v posledni "silnicni" glose plamenne brojil proti neuvazenym a populistickym zmenam (senatora Kubery) a doporucoval rocni "ulezeni" zakona. Uz si nepamatujeme? :)

0 0
možnosti

Babul

23. 8. 2006 9:07
Komár opět bzučí

O Rumlově rovnici slyším prvně. Je zajímavé, že ji zná Pražák Komár. Asi na to od Rumla jako jeden z vyvolených měl i papír. Komáre, pochop už jednou provždy, že jsou tisíce zákonů, se kterými nesouhlasí tisíce lidí, ale nezbude jim nic jiného, než je dodržovat. A pokud je dodržovat nebudou, hrozí sankce. Tak to v životě je. Třeba to při svém "mládí" pochopíš až časem. Ona ani Mladá fronta už není mladá a pořád píše pochvoviny, díky "mladým" autorům, jako jsi ty. Tykatura je tady běžná, uraz se za obsah, nikoliv tykání.

0 0
možnosti

Feo

23. 8. 2006 21:53
Re: Komár opět bzučí

Opět se musím Komára zastat, protože když nepíše zrovna o komouších tak se to dá číst, jako např. tento článek.

Že to zná "Pražák" není nic divného, třeba zase nezná jak to chodí u vás třeba v hospodě a co zase provedla Květa Čejkojc.

0 0
možnosti

PatrikChrz

23. 8. 2006 8:28
Alkohol

S tou nulovou tolerancí alkoholu souhlasím. Jen na kole bych to promile povolil (pořád lepší, když se budou chlapi z hospody vracet na kole než autem nebo na motorce).

0 0
možnosti

Stepanomania

23. 8. 2006 7:46
Ubohý řidič

Jako řidič vím, že ani v Ústí ani v Kardašově Řečici nesmím porušit maximální povolenou rychlost.

Jsou to 2 číslice, ty si snad lze zapamatovat, pane Komárek, ne?

0 0
možnosti