Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Najednou začal nosit to bílé muslimské oblečení...

Když Bank of England oznámila jména a zmrazení kont devatenácti ze čtyřiadvaceti podezřelých z přípravy teroristického útoku na letadla, lidé z městečka Walthamstow na předměstí Londýna byli zděšeni. Jedním z nich byl totiž i jejich soused Ibrahim Savant.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

EWCZ+

Hlavne, ze se Britanie najednou boji Vychodoevropanu...

Tak ted se Britanie konecne rozhodla ohradit proti "invazi" z novych zemi EU. Pry jejich imigranti berou praci britskym Indum, Pakistancum apod. Je treba to zastavit. Je treba vest otevrenou diskusi o imigraci. Ptam se ale, proc ji britska vlada nevedla, kdyz Indove,  Pakistanci a Africani vytesnovali nekvalifikovane Brity. Naopak, tehdy se basnilo o skvelem multikulti souziti a obohaceni a jedina britska protiimigracni strana, British National Party, byla vysmivana, vlacena po soudech a ostouzena, jako banda nevzdelanych rasistu. Ale, jak je vidno, kdyz imigranti jsou Evropani, tak se najednou na imigraci nadavat smi...podivne. A to jim jeste zadny Vychodoevropan neodpalil ani metro, ani letadlo...:-/

0/0
14.8.2006 10:25

Richard I. Lví srdce

Libanonci si uvědomují, že Hizballáh je příčinou utrpení

Drtivá většina Libanonců si přeje co nejrychlejší ukončení války.Mezi částí obyvatelstva se také začaly objevovat a sílit názory, že únos dvou izraelských vojáků Hizballáhem a vstup radikálního šíitského hnutí do války je pravou příčinou, která způsobila zničení velké části země. A utrpení lidí.

:-)

0/0
12.8.2006 18:55

Richard I. Lví srdce

Tip na teroristy dal muslim

Odhalit přípravy teroristického útoku na letadla z Británie do USA se podle televize CNN podařilo díky informaci od osoby z muslimské komunity v Británii, která byla znepokojena aktivitami svého známého po londýnských atentátech ze 7.července loňského roku.

:-)

0/0
12.8.2006 17:32

tonicekXXL

Jsem ateista

a tak mi připadá,že se navzájem zabíjet,kvůli tomu jestli někdo nosí jarmulku nebo pětkrát denně buší hlavou do koberečku,je blbost.

0/0
12.8.2006 14:46

Leto_Atreides

Ano, pokud někdo věří DOSLOVNÉMU překladu Bible, je to magor

U Koránu je to řekl bych ještě horší, A to ze dvou důvodů: 1) Korán nemá žádný "Nový zákon", kterýžto je podstatně méně nenávistní než zákon Starý. Kdyby DNES někdo vydal podobnou knihu se stejným procentem fanatických výroků, skončil by přinejlepším u soudu. 2) Naše kultura má křesťansko-židovské kořeny, tudíž i mě jakožto ateistovi jsou křesťanské hodnoty bližší, než výšplechty Koránu typu: "Muži zaujímají postavení nad ženami proto, že Bůh dal přednost jedněm z vás před druhými, a proto, že muži dávají z majetků svých (ženám). A ctnostné ženy jsou pokorně oddány a střeží skryté kvůli tomu, co Bůh nařídil střežit. A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na spaní a bijte je! Jestliže vás jsou však poslušny, nevyhledávejte proti nim důvody! A Bůh věru je vznešený, veliký."

0/0
12.8.2006 13:21

Leto_Atreides

Evropu buď čeká nějaká forma aparteidu, nebo občanská válka

Nic jiného přijít nemůže. Islám je na tom jako křesťanství před šesti nebo sedmi sty lety. Jenže zatímco naši předkové měli k dispozici koně jakožto dopravní prostředek a meč coby zbraň, dnes má i banda pologramotných magorů k dispozici letadla a semtex. Tajné služby še neuhlídají i kdyby nás nakrásně preventivně napíchly všechny. Je třeba redefinovat pojen OBČAN; občanem by se člověk neměl stát automaticky doršením 18. roku věky, nýbrž veřejnou přísahou na Ústavu. Nejsou ti dobré naše hodnoty? Táhni si zpátky do vlasti svých předků - Pakistánu, Saudské Arábie. Nechce se ti ani to? Fajn, dokud se aktině nepřihlásíš k hodnotám sekulárního státu, nemáš právo volit a být volen, nemáš právo na bezplatné ošetření v nemocnici, na vzdělání. Budeš dělat bordel? 3x a dost. A ve vězení tvrdě makat. Žádný falešný psoudohumanismus.

0/0
12.8.2006 9:25

zdevy

Re: Evropu buď čeká nějaká forma aparteidu, nebo občanská válka

veřejnou přísahou na Ústavu:-D

tak to ti klidně odpřísáhnu, že je nebe zelený, tráva modrá atd:-D:-D:-D

sliby - chyby:-D:-D:-D:-D

0/0
12.8.2006 10:41

Leto_Atreides

Ano, naprostá většina lidí by s tím neměla problém

Pro nás jsou elementární lidská práva a loajalita ke STÁTU samozřejmostí (tj. nemluvíme o sobě primárně jako o křesťanech, ateistech, ale jako o občanech ČR). Ne tak náboženští fanatici; oni nejsou primárně Saudové, Alžířani etc. nýbrž Muslimové. Pro takové mygory by byl "morální" problém přísahat na dokument, který mj. hlásá svobodu vyznání a rovnoprávnost. Přemýšlejí úplně jinak než já nebo ty. Nad námi stojí stát a naše svědomí, nad nimi Alláh.

0/0
12.8.2006 10:51

Majkyho_pupik

Re: Ano, naprostá většina lidí by s tím neměla problém

co je na tom spatnyho ze nad nimi stoji allah?pokud nedelaji bordel,tak at si nad nima stoji treba cert nebo snehurka.pokud delaji bordel tak at je zavrou nebo vyhosti,ale s tim allah nema nic spolecnyho..

0/0
12.8.2006 12:24

Leto_Atreides

Pokud za vyšší zákonodárnou autoritu uznávají Korán a ne předpisy sekulárního státu...

...lze se stoprocetní pravděpobností tvrdit, že soužití s lidmi bez vyznání (jako jsem třeba já) bude problematické. Věz, že opravdu netoužím mít za souseda zaostalého magora, kterýžto OPRAVDU VĚŘÍ všemu co jest psáno v Koránu. Tím, že by muslim (nebo třeba bigotní katolík) přísahal veřejně na Ústavu sekulárního státu potvrzuje SÁM ZA SEBE nadřazenost světského práva nad nábožeboženským. A to nemá ani zdaleka jen symbolickou hodnotu.

0/0
12.8.2006 12:56

Majkyho_pupik

Re: Pokud za vyšší zákonodárnou autoritu uznávají Korán a ne předpisy sekulárního státu...

a s tim co veri tomu co je napsano v bibli by si moh zit?:-)pokud krom svyho prava kterymu bude narizovat kdovico bude dodrzovat i zakony dany zeme tak neni zadny problem

0/0
12.8.2006 13:06

Leto_Atreides

Pár citací z Koránu... Pokud OPRAVDU VĚŘÍ TOMU CO JEST VKORÁNU PSÁNO, NEMOHOU A NEBUDOU DODRŽOVAT NAŠE ZÁKONY. Viz Británie, Francie, Nizozemí... všude kde se dostávají do styku s naší kulturou, dělají bordel v množství větším než malém

Číslo sury: 2, Název sury: Kráva, Arabský název: Al-Baqara, Verš: 191

Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat. Jestliže však vás tam napadnou, zabte je - taková je odměna nevěřících!

Číslo sury: 4, Název sury: Ženy, Arabský název: Al-Nisa´, Verš: 84

Bojuj na stezce Boží, vždyť neponeseš břímě jiné než své vlastní! Povzbuzuj věřící a možná že Bůh zadrží nápor nevěřících - a Bůh je mocnější v náporu a silnější v trestáni.

0/0
12.8.2006 13:27

Majkyho_pupik

Re: Pár citací z Koránu... Pokud OPRAVDU VĚŘÍ TOMU CO JEST VKORÁNU PSÁNO, NEMOHOU A NEBUDOU DODRŽOVAT NAŠE ZÁKONY. Viz Británie, Francie, Nizozemí... všude kde se dostávají do styku s naší kulturou, dělají bordel v množství větším než malém

a co ma byt?v bibli se pise to samy

0/0
12.8.2006 13:28

Leto_Atreides

Však taky říkám, že pokud někdo věří doslovně v Bibli, je to taky průser.

Jen se mi to z neznámých důvodů neodeslalo podle vlákna, nýbrž o pár řádek výše. :-)

0/0
12.8.2006 13:40

Leto_Atreides

Nemyslím to nijak pejorativně, spíš takový malý smutný povzdech

Pupíku, Pupíku. Připomínáš mi lidi, kteří neviděli hrozbu v Hitlerovi, dokud nebylo pozdě a 60 milionů lidí zahynulo. Připomínáš mi lidi, kteří obhajovali SSSR a nadávali Reaganovi, že jeho závody ve zbrojení přivedou svět do třetí světové. Appeasement si agresivní protivník vysvětlí jen jako slabost. Není nic špatného postavit se jasně za své hodnoty a říct: S-E-R-U na vašeho proroka. Uctívejte si ho doma jak je libo, ale sem mi své zaostalé nábožeství laskavě neimportujte. Hodně lidí zemřelo a ještě víc trpělo nesvobodou, než abych si toto těžce vydobyté právo nechal vzít politickou korektností vůči přivandrovalcům, které tady prostě nechci. Dávám zelenou lidem z nemuslimských zemí, třeba Asiatům. Ale když vidím ten bordel co dělají vedle Cikánů právě a jenom muslimové v míře podstatně větší než původní bílé obyvatelstvo, říkám ne děkuji. Naprostým minimem je pro mě přísaha na Ústavu.

0/0
12.8.2006 13:39

Barry Goldwater

Re: Re: Evropu buď čeká nějaká forma aparteidu, nebo občanská válka

Pokud by porušení přísahy znamenalo vlastizradu s příslušnými následky pro danou osobu, proč ne.

0/0
12.8.2006 12:36

nobuk

Deportovat ...Zrusit obcanstvim vsem podobnym!!!!

kdo nahlidne do mozku temto magorum.....bez pardonu...v habitu,zahaleny,v dlouhych satech...Arab...drzet a zkouset na nich treba leky pro normalni lidi,samozrejme ze v rezervacich.....nekompromisne.....smrt za smrt....i kdyz jenom v pokusu!!!!!!

chovat na pokusy

0/0
12.8.2006 5:01

fedorko

Komentář k fotografii

Podívejte se na tu fotografii nahoře. Je to normální? To tam hledají roztoče bez lupy? Nebo si povídají s Ferdou Mravencem? Ferda by jim to řekl pěkně vod plic: běžte makat a neválejte se po zemi!!! Nebo čekají až je zezadu z rozběhem někdo pořádně nakopne? (Y)

0/0
12.8.2006 2:58

estonia

problémy...

0/0
11.8.2006 22:34

Majkyho_pupik

Re: problémy...

mas nejake?sver se:-)

0/0
11.8.2006 22:38

estonia

Takové prboblémy byly

a jsou v Bosně a Kosovu. Jen hrdinové mají trošku jiná jména (Alija Izetbegović, Agim Ceku atd.). Kupříkladu v Estonsku a Lotyšsku žije 30 procentní menšina Rusů. Žádné problémy tam ovšem nejsou. V Anglii nežije ani 3 procenta muslimů a netřeba psát další komentáře...:-/

0/0
11.8.2006 22:33

wildge

Re: Takové prboblémy byly

Pobalti bez problemu? Hehehe... Vis, ze ta mensina Rusu nema volebni pravo? Vis, ze spousta z nich nema ani obcanstvi (ani pobaltske, ani ruske). Vis, ze oficialnimi jazyky v pobalti neni rustina? Tam je relativni klid jen proto, ze Rusu je tam hodne, jsou nepostradatelni a zaroven jim samotnym se nechce do Ruska, ani nechteji, aby ruska bida prisla do Pobalti. A i tak plati, ze na kriminalite se Rusove podileji vetsim procentem, nez kolik jich v Pobalti je.

0/0
11.8.2006 22:39

estonia

Re: Re: Takové problémy byly

Já jsem o tom slyšel(četl, přesněji) něco jiného. Ovšem pokud nemají žádné občanství, tak se těžko bez dokumentů (pasu) můžou vracet domu...

0/0
11.8.2006 22:55

han.solo.

Nechápu ty najivky

co tady obhajují ty arabské šílence.Oni  snad myslí,že nějaký šílený arab před tím než se odpálí v autobuse nebo v letadle se bude ptát kdo sním souhlasí nebo ho chápe a nechá toho člověku vystoupit/možná z letadla jo/.Ti lidi fakt nechápou že je to válka kultur a netrvá padesát let ale tisíc?

0/0
11.8.2006 21:37

Richard I. Lví srdce

Bush: USA jsou stále ve válce s islámskými fašisty

"Je chybou se domnívat, že Spojeným státům americkým nic nehrozí. Tato země je ve válce s islámskými fašisty, kteří použijí jakékoli prostředky ke zničení těch z nás, kdo milujeme svobodu, k tomu, aby zasáhli náš národ," řekl Bush.

:-)

0/0
11.8.2006 19:59

cybervlk

Re: Bush: USA jsou stále ve válce s islámskými fašisty

a Bushík vládne jako fašista v USA boj rovného s rovným

0/0
11.8.2006 21:37

Ichiro

Re: Re: Bush: USA jsou stále ve válce s islámskými fašisty

no typuju tě na najivního rádoby anarchistu. To co se posledních pár let děje není až tak jednoduché.Je v tom i hodně lidské závisti = amerika=svoboda jednání/slova/=prosperita společnosti postavená na morálce (říkej si tomu klidně křestanská čí helenská,dle libosti) jednince ,poskytuje neuvěřitelnou sílu v prosperitě ameriky, a to je trnem v oku lidem(hrska lidí) která chce vládnout a ovládat , používají k tomu staré osvědčené techniky manipulace s davem . Kolik musimů souhlasí s tím co se dnes děje z té jedné miliardy . Půl promile musimů ?! Tady nejde o náboženství ale ovládání davu ,národa...... jednotlivci a každá záminka je dobrá .

0/0
11.8.2006 22:13

Ichiro

Re: Re: Re: Bush: USA jsou stále ve válce s islámskými fašisty

těm teroristům je v průměru 22 let .Jak takový mladý člověk respektive kde bere tu jistotu že spasí svět , každý postbubescent  samozřejmě má takové najivní myšlenky ,kdy se vyhraňuje a tady nastupují ti ..... nechci být sprostý tak ty tečky je tou nejvulgárnější neprůhlednější formou zneužívají

0/0
11.8.2006 22:21

Ichiro

Re: Re: Re: Bush: USA jsou stále ve válce s islámskými fašisty

Jsme národem Haška a jeho vojáka Švejka copak to proboha nechápete ?!

0/0
11.8.2006 22:27

mosulský machredž

oo

Jestli se nepletu, tak Britanie nema trest smrti - takže těch cca 20 mučedníků má o bezstarostný život, teplou koupel, teplou stravu a pohodlí včetně nerušeného spánku postaráno na dalších 50 let - vivat ENGLAND na čaji o páté ;-D

0/0
11.8.2006 19:09

mtis

Re: oo

Budou deponováni na Guantanámu k vytěžení, utracení a vyvržení ... tedy asi spíš ne, ale bylo by to hezké ... ;-);-);-)

0/0
11.8.2006 21:13

--Raswan--

Zkrátka a dobře stal se z něho muslimský degen :-)))

Tady je aspoň vidět,co se naučil v té mešitě do které začal chodit ;-D

0/0
11.8.2006 18:31

Muslym

Kde je NWO? Že on hledá chybu v sobě, že to nevyšlo a bije hlavou o zem v nějaké mešitě?

0/0
11.8.2006 17:32

PES na cesneku

Re: Kde je NWO? Že on hledá chybu v sobě, že to nevyšlo a bije hlavou o zem v nějaké mešitě?

NWO se nachází zde:

Pražská mešita

Blatská 1491

Praha 9 - Kyje

0/0
11.8.2006 17:50

Destroyer7

Re: Kde je NWO? Že on hledá chybu v sobě, že to nevyšlo a bije hlavou o zem v nějaké mešitě?

Zní to moc krásně na to, aby to byla pravda.

0/0
11.8.2006 21:23

fleret1

jakeko-li trapne pokusy na obhajobu techto zmetku

( neni rozhodujici jestli hraji na trumpetu nebo saxofon - viz Leckocuv defektni detektiv ) jsou nejen velmi problematicke ale hlavne hloupe --- krom toho jsou lehce vyvratitelne.

0/0
11.8.2006 17:11

hovnoval-

Re: jakeko-li trapne pokusy na obhajobu techto zmetku

nekterym lidem to nevyvratis. zda se mi, ze nekteri lide jsou mnohem pomatenejsi nez ti muslimsky teroristi

0/0
11.8.2006 17:18

fleret1

Re: jakeko-li trapne pokusy na obhajobu techto zmetku

leackocuv - sorry

0/0
11.8.2006 17:30

hovnoval-

@@

Vyběhl do pokoje, kde našel chroptící matku s rozťatou hlavou, nad ní stál otec se sekerou v ruce a opět se divně kýval.8-o

0/0
11.8.2006 16:47

fleret1

Re: @@

mozna by jsme meli zapojit do patrani soudruha majora Zemana --- to by to litalo.

0/0
11.8.2006 17:03

Augustus_Tiberius

Re: Re: @@

jojo Honza to bylo cislo....a jak zatocil s tou diverzni jednotkou v Planicich;-D

0/0
11.8.2006 19:05

fleret1

chlapec pry hral na trumpetu

to je opravdu dojemne --- copak roztomileho na toho mileho hocha jeste vystrachaji,aby blbeckove mohli zacit s litovanim.

0/0
11.8.2006 16:43

miromax

Re: chlapec pry hral na trumpetu

třeba měl i založený herbář...

0/0
11.8.2006 16:46

fleret1

Re: Re: chlapec pry hral na trumpetu

je to takovy " Maly pritel z mesta N"

0/0
11.8.2006 16:53

hovnoval-

Re: chlapec pry hral na trumpetu

chudak kluk. chel v klidu zit, ale v anglii se normalne zit neda. bohuzel. by z toho  ve stresu. nemuze za to.

0/0
11.8.2006 16:48

fleret1

Re: Re: chlapec pry hral na trumpetu

ja myslim taky ze za to nemuze --- muzeme za to my,priznejme si to uz jednou konecne.

0/0
11.8.2006 16:59

EDV_Entwickler

Re: chlapec pry hral na trumpetu

Ale naopak! Ten článek je dost poučný a oči otevírající!

Sděluje totiž skutečnost, že terroristi vůbec nemusí být chudáčci, kterým západní společnost nějak ublížila, ale naopak - klidně to mohou být lidé, kterým západní kultura nabídla začlenění a oni přesto jednají jak jednají....

Stejně si ale myslím, že ten trumpetista byl jen hloupou obětí nějakého toho místního imáma, který jej pouze zblbnul a zfanatizoval a ve skutečnosti je tím pravým ďáblem v pozadí...... 

0/0
11.8.2006 16:51

fleret1

Re: Re: chlapec pry hral na trumpetu

jen jsem si vzpomel na Mrazkova syna : Tata byl mafian,ale v podstate hodnej clovek ---

0/0
11.8.2006 16:55

Beranal

Re: Re: chlapec pry hral na trumpetu

To je jako tvrdit že mladí fašisti byly hodní hoši  - pouhé oběti ideologie. Něco pravdy na tom je ale potom je nejvyšší čas zakázat ten Islám a všechny symboly s těmi "ďábly" v pozadí.

0/0
11.8.2006 16:59

Gogousek

Re: Re: chlapec pry hral na trumpetu

Naprosto souhlasím. V pozadí stojí větší hráči, kteří třeba ani v islám nevěří, pouze ho využívají k atakům na západní společnost a její hodnoty. Zblbnou hrstku mladých kluků, kteří pak udělají, co se jim řekne.

Tímto ovšem v žádném případě nechci říct, že ti "kluci" trumpetisti nejsou vinni. Jsem rád, že je pochytali, bojím se ale, že tu do roka máme další pokus :-/ 

0/0
11.8.2006 17:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.